abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2016 @ 10:36:09 #201
22273 Dizer
Save the beard!
pi_162055947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef ato het volgende:
Toch lijkt hij mij wel aardig.
Heel aardig zelfs. Ook heel leuk op Instagram :)

Zou leuk zijn als ie uit de kast komt tijdens de finale. Dan wint ie zeker.. kijken wat Rusland dan doet! :D
Friends don't let friends remain beardless...
pi_162055974
Ja ik vind hem ook erg sympathiek overkomen verder. :) Hoop ook dat ze dit jaar een keer klaar zijn met het uitjouwen van Rusland.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 11:02:22 #203
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_162056491
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:30 schreef ato het volgende:

[..]

Hahaha echt wel..

Rusland is ook aardig in de picture geweest afgelopen jaar.
Hij valt flauw, zijn filmpje lekt uit, het relletje met de jury..
Flauwvallen? Hij viel toch 'gewoon' van dat blok af?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 11:52:39 #204
22273 Dizer
Save the beard!
pi_162057485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef Em31 het volgende:
Ja ik vind hem ook erg sympathiek overkomen verder. :) Hoop ook dat ze dit jaar een keer klaar zijn met het uitjouwen van Rusland.
Ze hebben toch een automatische PIEP ingezet? :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 mei 2016 @ 11:53:53 #205
163650 Greys
pi_162057503
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Flauwvallen? Hij viel toch 'gewoon' van dat blok af?
Bij een eerder optreden (nog voor de repetitieweek) viel bij flauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:48:32 #206
22273 Dizer
Save the beard!
pi_162058628
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 11:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Bij een eerder optreden (nog voor de repetitieweek) viel bij flauw.
Hij is toch ook al een keer gevallen van die blokken waar ie op moet?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 mei 2016 @ 12:49:55 #207
163650 Greys
pi_162058655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hij is toch ook al een keer gevallen van die blokken waar ie op moet?
Ja klopt, dat was meer een zwikje volgens mij.
En hij struikelde ook al op het persconferentie podium.
Ik vind hem schattig :D

Het lied is stom, maar hém vind ik leuk O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 mei 2016 @ 12:54:05 #208
22273 Dizer
Save the beard!
pi_162058749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja klopt, dat was meer een zwikje volgens mij.
En hij struikelde ook al op het persconferentie podium.
Ik vind hem schattig :D

Het lied is stom, maar hém vind ik leuk O+
Liedje is wel ok, gaat ook zeker winnen. Maar hij is heel leuk idd!! O+ O+
Maar Douwe heeft wel mijn O+ gestolen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 mei 2016 @ 12:57:08 #209
163650 Greys
pi_162058813
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Liedje is wel ok, gaat ook zeker winnen. Maar hij is heel leuk idd!! O+ O+
Maar Douwe heeft wel mijn O+ gestolen.
Maar dat is het nou juist, het liedje is inderdaad 'wel oké'.
Dat zou dan toch niet moeten winnen in een perfecte wereld? ;)

Douwe heeft idd ook mijn hart gestolen O+
En deze Rus lijkt me een sympathieke gast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:46:24 #210
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162080963
Het liedje blijf hangen op een alleraardigst niveau. Qua aankleding is er inderdaad wel echt alles uit de kast getrokken. Waarbij ik vooral het gedeelte waarin hij half ondersteboven hangt en blijft zingen er tof uit vind zien. Maar echt goed kan ik het gewoon niet vinden. Uiteraard wordt elk liedje van tevoren bedacht, maar hier zie en hoor je dat teveel in terug. Het is zo ontzettend nep, plastic, overgeproduceerd en ga zo maar door. Niet dat het onterecht door is naar de finale, in tegendeel daar hoort het zeker thuis.

Maar ik vrees dat Europa hier niet doorheen gaat prikken. En dat men dit massaal geweldig zal gaan vinden. Je zag dat al terug bij de reacties in het live topic. Zoveel mensen die het geweldig vonden en riepen dat dit gaat winnen :{

Ik hoop echt niet dat ze gaan winnen. Mocht dat overigens gebeuren verwacht ik voor 2017 heel veel inzendingen die gaan leunen op visuals. Waarbij ik dan juist verwacht dat dat juist tegen die tijd niet meer scoort.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_162081452
ESC winner 2016: Russia
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:08:37 #212
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_162081657
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:00 schreef iBenny het volgende:
Denk het ook
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_162081695
Ik vond dit vanavond echt oprecht tegenvallen. Ik was al nooit gek op het nummer, dat ik typisch een 2007/2008 Eurovisie sound vind hebben en daardoor gedateerd, maar niet gedateerd genoeg om leuk retro te zijn. Van de visuals ben ik ook niet heel erg onder de indruk, al komt het misschien ook omdat ik meer verwacht had. Ik dacht dat de camerashots op het scherm gericht zouden zijn en er de illusie zou worden gewekt dat hij in de ruimte klom. Nu zag je echter gewoon duidelijk dat scherm staan vanuit een zaalshot en dat kwam erg awkward over. Net als dat je een klimmuur hebt met de illusie van een echte berg en vervolgens laat je een klimmend iemand filmen vanuit de achterkant van de zaal op een manier dat het duidelijk is dat het gewoon een muur is.

Terecht door is het dan wel weer zeker, want in vergelijking met andere nummers was dit gewoon prima in orde. Alleen vind ik de algehele adoratie en de ophemeling van de visuals nog altijd zwaar overdreven.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:16:17 #214
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162081837
Ik vind vooral de visuals in het eerste gedeelte niet goed. Vooral op dat moment is het zowat een exacte kopie met de (arm)bewegingen die geplakt worden met visuals op het scherm. Waarbij het ook net niet helemaal soepel loopt.

Zodra hij gaat klimmen, wordt het wel een stuk beter. En dan vind ik het wel wat spectaculairs hebben. Dan zie je weliswaar ook dat het visueel gezien niet helemaal klopt. En dat is ook wel slordig, maar dan heeft het wel iets speciaals.

Maar als geheel vind ik het ook helemaal niet zo ontzettend goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_162083983
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2016 00:00 schreef iBenny het volgende:
Ik denk het ook, maar het is een beetje parels voor de zwijnen. Gedateerde sound, tekst die nergens op slaat (Thunder and lightning, it's getting exciting? Welk jaar is het, 1991?) en gewoon teveel snufjes uit de kast trekken om maar te laten zien wat je kunt.

Rusland is een Honda CRX uit 1988 die met allerlei verlagingskits en ledjes onder de bumper en 20 inch velgen voor duizenden euro's wordt verspijkerd om er iets "moois" van te maken. Dat terwijl dat geld net zo goed uitgegeven had kunnen worden aan een pure sportwagen waar je veel meer indruk mee maakt.
pi_162084872
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:57 schreef Greys het volgende:

[..]
Douwe heeft idd ook mijn hart gestolen O+
En deze Rus lijkt me een sympathieke gast.
Wat zouden ze samen een leuk stel zijn! *;
C’est Davie :o)
pi_162084896
Met zo'n show kun je natuurlijk gewoon het telefoonboek oplezen en winnen. Dit belooft niet veel goeds voor het songfestival van de toekomst. Het ging al vaak niet meer om het liedje maar om de act, maar shows als deze helpen daar niet bij. Wat ik dan niet snap is dat het dan op esctracker.com ook heel hoog blijft scoren. Zonder show is het immers een wel heel standaard liedje.

Mensen die het voor het eerst zien zijn natuurlijk gigantisch onder de indruk. Dat waren afrikanen vroeger ook met onze kraaltjes en spiegeltjes. Als je een beetje de Got Talent shows uit de hele wereld volgt zie je dit soort acts al een paar jaar langskomen (en hoog eindigen).

Misschien moeten wij volgend jaar ook eens een show als dit op planken zetten (maar dan met wederom een goed lied)
beter een knipoog dan een blauw oog
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2016 @ 10:01:54 #218
368283 ato
pi_162085010
Ik had Rusland op 1) gezet.
Ik was er ook cynisch over, maar ik vind het liedje toch leuk.
Act perfect en hij is leuk.
Naast Douwe Bob dan die had ik op 2) staan :-)
Life can be a bitch, so like it..
pi_162085039
Zonder beeld blijft er niks van over. Noem het dan het Eurovisie Videoclip Festival. Maar goed, ik houd uberhaupt niet van die sound. :{

Dan hoop ik dat die andere grote kanshebber, Frankrijk, er toch nog overheen gaat zodra 'ie zaterdag opgetreden heeft. Vind ik een beter nummer binnen hetzelfde genre.

Ik zie liever Nederland en Oostenrijk op 1 en 2 belanden, met Malta daar ergens niet ver achteraan, maar dat is ijdele hoop.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2016 10:06:16 ]
pi_162085168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 09:55 schreef Knipoogje het volgende:
Met zo'n show kun je natuurlijk gewoon het telefoonboek oplezen en winnen. Dit belooft niet veel goeds voor het songfestival van de toekomst. Het ging al vaak niet meer om het liedje maar om de act, maar shows als deze helpen daar niet bij. Wat ik dan niet snap is dat het dan op esctracker.com ook heel hoog blijft scoren. Zonder show is het immers een wel heel standaard liedje.

Mensen die het voor het eerst zien zijn natuurlijk gigantisch onder de indruk. Dat waren afrikanen vroeger ook met onze kraaltjes en spiegeltjes. Als je een beetje de Got Talent shows uit de hele wereld volgt zie je dit soort acts al een paar jaar langskomen (en hoog eindigen).

Misschien moeten wij volgend jaar ook eens een show als dit op planken zetten (maar dan met wederom een goed lied)
Er zijn ook liedjes met een groot show-element of goed uitgedachte act als IJsland en Bosnië die het niet redden. Wat dat betreft is het eerder de matige concurrentie die Rusland de kans geeft om te scoren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 10:32:00 #221
375570 crew  Cyan9
pi_162085529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik denk het ook, maar het is een beetje parels voor de zwijnen. Gedateerde sound, tekst die nergens op slaat (Thunder and lightning, it's getting exciting? Welk jaar is het, 1991?) en gewoon teveel snufjes uit de kast trekken om maar te laten zien wat je kunt.

Rusland is een Honda CRX uit 1988 die met allerlei verlagingskits en ledjes onder de bumper en 20 inch velgen voor duizenden euro's wordt verspijkerd om er iets "moois" van te maken. Dat terwijl dat geld net zo goed uitgegeven had kunnen worden aan een pure sportwagen waar je veel meer indruk mee maakt.
Dit is één van de beste vergelijkingen ooit gemaakt. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 11 mei 2016 @ 12:43:30 #222
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_162087942
Wie ben ik om de 'odds' in twijfel te trekken, maar eigenlijk ben ik er helemaal niet zo zeker van dat dit wint zaterdag. En niet eens omdat ik Douwe Bob beter vind (wat wel zo is natuurlijk), of omdat ik denk dat DB gaat winnen (wat ik wel hoop natuurlijk), maar omdat het optreden ondanks alle inspanningen op één of andere manier toch niet helemaal perfect uit de verf komt, ofzo. Ik weet niet, maar dit heeft gewoon niet die soort magische factor dat het optreden van Zweden vorig jaar wel had en waardoor de overwinning ze bijna niet meer ontgaan kon.

Ik moet het nog zien met Rusland. Maar hij gaat sowieso wel hoog eindigen, natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 11-05-2016 12:53:42 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_162088108
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:43 schreef Jane het volgende:
Wie ben ik om de 'odds' in twijfel te trekken, maar eigenlijk ben ik er helemaal niet zo zeker van dat dit wint zaterdag.
Er zijn geruchten dat de Russen hun eigen odds manipuleren, door veel op zichzelf in te zetten. Zeker voor aanvang van de repetities is er weinig handel en kun je met een paar ton al ver komen. Daarna moet het dan een self fulfilling prophecy worden, doordat de verwachte nummer 1 veel media-aandacht krijgt en er sociale druk op de juryleden komt om de grote favoriet niet op een rare lage plek te zetten.

Of dit waar is, is natuurlijk moeilijk in te schatten of te bewijzen, maar het is wel zo dat de odds voor Rusland al tijden laag zijn en ook constant laag, terwijl er zelfs bij zekere winnaars als Loreen en Alexander Rybak momenten van twijfel waren, die tot schommelingen in de odds leidden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_162088347
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Er zijn geruchten dat de Russen hun eigen odds manipuleren, door veel op zichzelf in te zetten. Zeker voor aanvang van de repetities is er weinig handel en kun je met een paar ton al ver komen. Daarna moet het dan een self fulfilling prophecy worden, doordat de verwachte nummer 1 veel media-aandacht krijgt en er sociale druk op de juryleden komt om de grote favoriet niet op een rare lage plek te zetten.

Of dit waar is, is natuurlijk moeilijk in te schatten of te bewijzen, maar het is wel zo dat de odds voor Rusland al tijden laag zijn en ook constant laag, terwijl er zelfs bij zekere winnaars als Loreen en Alexander Rybak momenten van twijfel waren, die tot schommelingen in de odds leidden.
Dat is op zń minst toch wel een beetje verdacht, gezien het feit dat in de pers en bij het publiek niet iedereen in zijn reacties unaniem lovend is. De meeste reacties zijn meer in de trant van "Ja, dit is best aardig en technisch knap, maar ik noem dit meer een winnaar omdat de rest er zo over lijkt te denken.".
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:07 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_162088366
Verschrikkelijk liedje. Gedateerd ook. Alsof je in een foute Oost-Europese disco in een vervallen stad een paar jaar na de val van de Muur bent. Die visuals zijn leuk, maar verder snap ik de hype echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')