Heel aardig zelfs. Ook heel leuk op Instagramquote:
Flauwvallen? Hij viel toch 'gewoon' van dat blok af?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:30 schreef ato het volgende:
[..]
Hahaha echt wel..
Rusland is ook aardig in de picture geweest afgelopen jaar.
Hij valt flauw, zijn filmpje lekt uit, het relletje met de jury..
Ze hebben toch een automatische PIEP ingezet?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:37 schreef Em31 het volgende:
Ja ik vind hem ook erg sympathiek overkomen verder.Hoop ook dat ze dit jaar een keer klaar zijn met het uitjouwen van Rusland.
Bij een eerder optreden (nog voor de repetitieweek) viel bij flauw.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:02 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Flauwvallen? Hij viel toch 'gewoon' van dat blok af?
Hij is toch ook al een keer gevallen van die blokken waar ie op moet?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij een eerder optreden (nog voor de repetitieweek) viel bij flauw.
Ja klopt, dat was meer een zwikje volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is toch ook al een keer gevallen van die blokken waar ie op moet?
Liedje is wel ok, gaat ook zeker winnen. Maar hij is heel leuk idd!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was meer een zwikje volgens mij.
En hij struikelde ook al op het persconferentie podium.
Ik vind hem schattig
Het lied is stom, maar hém vind ik leuk
Maar dat is het nou juist, het liedje is inderdaad 'wel oké'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liedje is wel ok, gaat ook zeker winnen. Maar hij is heel leuk idd!!![]()
Maar Douwe heeft wel mijngestolen.
Ik denk het ook, maar het is een beetje parels voor de zwijnen. Gedateerde sound, tekst die nergens op slaat (Thunder and lightning, it's getting exciting? Welk jaar is het, 1991?) en gewoon teveel snufjes uit de kast trekken om maar te laten zien wat je kunt.quote:
Wat zouden ze samen een leuk stel zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Douwe heeft idd ook mijn hart gestolen
En deze Rus lijkt me een sympathieke gast.
Er zijn ook liedjes met een groot show-element of goed uitgedachte act als IJsland en Bosnië die het niet redden. Wat dat betreft is het eerder de matige concurrentie die Rusland de kans geeft om te scoren.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:55 schreef Knipoogje het volgende:
Met zo'n show kun je natuurlijk gewoon het telefoonboek oplezen en winnen. Dit belooft niet veel goeds voor het songfestival van de toekomst. Het ging al vaak niet meer om het liedje maar om de act, maar shows als deze helpen daar niet bij. Wat ik dan niet snap is dat het dan op esctracker.com ook heel hoog blijft scoren. Zonder show is het immers een wel heel standaard liedje.
Mensen die het voor het eerst zien zijn natuurlijk gigantisch onder de indruk. Dat waren afrikanen vroeger ook met onze kraaltjes en spiegeltjes. Als je een beetje de Got Talent shows uit de hele wereld volgt zie je dit soort acts al een paar jaar langskomen (en hoog eindigen).
Misschien moeten wij volgend jaar ook eens een show als dit op planken zetten (maar dan met wederom een goed lied)
Dit is één van de beste vergelijkingen ooit gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar het is een beetje parels voor de zwijnen. Gedateerde sound, tekst die nergens op slaat (Thunder and lightning, it's getting exciting? Welk jaar is het, 1991?) en gewoon teveel snufjes uit de kast trekken om maar te laten zien wat je kunt.
Rusland is een Honda CRX uit 1988 die met allerlei verlagingskits en ledjes onder de bumper en 20 inch velgen voor duizenden euro's wordt verspijkerd om er iets "moois" van te maken. Dat terwijl dat geld net zo goed uitgegeven had kunnen worden aan een pure sportwagen waar je veel meer indruk mee maakt.
Er zijn geruchten dat de Russen hun eigen odds manipuleren, door veel op zichzelf in te zetten. Zeker voor aanvang van de repetities is er weinig handel en kun je met een paar ton al ver komen. Daarna moet het dan een self fulfilling prophecy worden, doordat de verwachte nummer 1 veel media-aandacht krijgt en er sociale druk op de juryleden komt om de grote favoriet niet op een rare lage plek te zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:43 schreef Jane het volgende:
Wie ben ik om de 'odds' in twijfel te trekken, maar eigenlijk ben ik er helemaal niet zo zeker van dat dit wint zaterdag.
Dat is op zń minst toch wel een beetje verdacht, gezien het feit dat in de pers en bij het publiek niet iedereen in zijn reacties unaniem lovend is. De meeste reacties zijn meer in de trant van "Ja, dit is best aardig en technisch knap, maar ik noem dit meer een winnaar omdat de rest er zo over lijkt te denken.".quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat de Russen hun eigen odds manipuleren, door veel op zichzelf in te zetten. Zeker voor aanvang van de repetities is er weinig handel en kun je met een paar ton al ver komen. Daarna moet het dan een self fulfilling prophecy worden, doordat de verwachte nummer 1 veel media-aandacht krijgt en er sociale druk op de juryleden komt om de grote favoriet niet op een rare lage plek te zetten.
Of dit waar is, is natuurlijk moeilijk in te schatten of te bewijzen, maar het is wel zo dat de odds voor Rusland al tijden laag zijn en ook constant laag, terwijl er zelfs bij zekere winnaars als Loreen en Alexander Rybak momenten van twijfel waren, die tot schommelingen in de odds leidden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |