Dat refrein inderdaad, dat maakt het ongelofelijk cheesy. Het begint juist best wel veelbelovend, maar dat houdt het totaal niet vast.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:28 schreef Voszje het volgende:
Als het volgend jaar in Moskou is, ga ik erheen.Echter, het liedje doet me persoonlijk niet zo bijster veel. Dat "thunder and lightning, it's getting exciting"... Meh.
Vind het een kopie van vorig jaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als deze wint, wat zo maar zou kunnen, dan is het de zwakste winnaar in jaren. Totaal niet overtuigend en zo dertien-in-een-dozijn.
De slechtste winnaar sinds die keer dat Rusland wonquote:Op donderdag 14 april 2016 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als deze wint, wat zo maar zou kunnen, dan is het de zwakste winnaar in jaren. Totaal niet overtuigend en zo dertien-in-een-dozijn.
Vergeet die keer dat Azerbeidzjan won niet, dat was helemaal triest..quote:Op donderdag 14 april 2016 14:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De slechtste winnaar sinds die keer dat Rusland won
Kun je allemaal wel zeggen, maar Rusland gaat wél gewoon winnen. En Douwe Bob met z'n gedateerde liedje en lelijke tatto niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De slechtste winnaar sinds die keer dat Rusland won
En Rusland is vernieuwend?quote:Op donderdag 14 april 2016 16:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kun je allemaal wel zeggen, maar Rusland gaat wél gewoon winnen. En Douwe Bob met z'n gedateerde liedje en lelijke tatto niet.
Ik geloof in een verrassende winnaar dit jaar, puur omdat het mooi in beeld gebracht wordt!quote:Op donderdag 14 april 2016 19:17 schreef ato het volgende:
[..]
En Rusland is vernieuwend?
Wij zien het wel over 4 weken.
Gaat zeker top 5) scoren, maar ik geloof ook niet meer dat Rusland wint.
Als er een liedje gedateerd is is het wel Rusland. Volgens mij ben je een beetje blijven hangen in 2007quote:Op donderdag 14 april 2016 16:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kun je allemaal wel zeggen, maar Rusland gaat wél gewoon winnen. En Douwe Bob met z'n gedateerde liedje en lelijke tatto niet.
Laat me duidelijk wezen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als er een liedje gedateerd is is het wel Rusland. Volgens mij ben je een beetje blijven hangen in 2007. Douwe Bob is juist onderscheidend doordat hij met iets onderscheidends durft te komen.
Letland is heel goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk ook dat het 2e of 3e wordt, net zoals de soortgelijke liedjes in andere jaren buiten 2005.
Ik hoop heel erg dat Europa voor iets moderners gaat: Letland, Estland, Frankrijk of Zweden. Douwe mag natuurlijk ook
Frankrijk kut?????quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Letland is heel goed.
Estland en zweden mwah.
Frankrijk is kut kut kut kut kut.
Ik vond er geen ruk aan.quote:Op zondag 17 april 2016 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Frankrijk kut?????
Wellicht een van de beste nummers man!
True. Ik vind het 'wel aardig', maar dat is meer omdat het een knappe kerel is en omdat refrein lekker mee te lallen is. Niet omdat het nou zo'n enorm muzikaal hoogstandje is.quote:Op zondag 17 april 2016 15:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik vond er geen ruk aan.
Smaken verschillen.
Het is wel een van de betere liedjes van Frankrijk zelf in jaren. Maar supergeweldig ook weer niet.quote:Op zondag 17 april 2016 11:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Frankrijk kut?????
Wellicht een van de beste nummers man!
Daardoor gun ik ze ineens veel minder die overwinningquote:Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die gaat dus overduidelijk het optreden van Zweden van vorig jaar proberen na te doen.
Het lied was al een vrij gedateerd geval maar om nu ook nog eens de perfomance van een recente winnaar proberen te overtreffen is vrij treurig... ik gok ineens dat jury's in met name het Westen dit veel te veel van het goede vinden.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die gaat dus overduidelijk het optreden van Zweden van vorig jaar proberen na te doen.
Wegens politieke redenen gaan ze zeer zeker niet winnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:27 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kun je allemaal wel zeggen, maar Rusland gaat wél gewoon winnen.
Als ze een groep bedelaars het podium opsturen en een dansje laten doen (2012) worden ze tweede. Er zijn genoeg pseudo-Russen in Europa die zonder meer op Rusland stemmen, ongeacht wat ze sturen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wegens politieke redenen gaan ze zeer zeker niet winnen.
Stemmen worden gemanuipuleerd en het is nu 2016.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als ze een groep bedelaars het podium opsturen en een dansje laten doen (2012) worden ze tweede. Er zijn genoeg pseudo-Russen in Europa die zonder meer op Rusland stemmen, ongeacht wat ze sturen.
Je kan het mooi of niet mooi vinden, het was 100x beter dan de bagger van dat jaar.quote:
Mwah, vind Rise Like A Phoenix beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan het mooi of niet mooi vinden, het was 100x beter dan de bagger van dat jaar.
Inderdaad. Ik vond CATS helemaal niet zo kwalitatief hoogstaand. Beetje doorsnee kabbelliedje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, vind Rise Like A Phoenix beter.
Goed verwoord. Eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Waar het bij deze inzending wat mij betreft misloopt is dat alles wat van stal wordt gehaald geen connectie heeft met het lied zelf.
Bij Conchita had je die rode achtergrond,vuurvleugels van de phoenix en het stijgende podium dat echt een versterking was van de songtekst. Bij Mans had je dat mannetje waartegen hij zong als een soort pappafiguur over heldendom.
Bij deze inzending wordt echt een hele rits aan effecten open getrokken vooral bedoeld om indruk te maken van 'kijk eens wat wij allemaal kunnen in 3 minuten' en het heeft geen hol met het lied an sich te maken. Het is niet origineel, fake en teveel van alles.
Hahaha echt wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |