Als ze het precies zo op het podium gaan zetten komen ze wel heel diep in de categorie "laten we de winnaar van vorig jaar nadoen".quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:11 schreef KingRoland het volgende:
Net voor het eerst gezien, maar als het precies zo gaat worden
zie ik dit wel goed komen voor Rusland. Naar mijn mening toch wel de beste tot nu toe die de effecten het best gebruikt en dan praat ik niet alleen over het ESF van dit jaar. Tegenwoordig moet je meer doen dan zingen zie winnaar vorig jaar.
edit: 2.2 miljoen views en upload van 4 dagen geleden
Gaat gewoon winnen. Land dat sowieso om politieke redenen goed scoort, gewoon een heel goed liedje wat veel mensen aanspreekt, een ontzettend mooie man en de artiest is voor velen al bekend ook nog, en een goede act maakt het af.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 10:25 schreef Nexum het volgende:
Nou, ondanks dat je de Bookmakers soms niet kunt vertrouwen, staat Rusland wel op 1 en eerlijk gezegd ben ik er vrijwel zeker van dat Rusland dit jaar wint, of iig de top 5 haalt. Want dit lied gaat heel goed scoren bij de jury, en ik denk ook wel bij het publiek.
Yup het is echt de sound die het van pak 'm beet 2005 (My Numer One) tot ongeveer 2010 heel vaak voorbij kwam bij veel Oostbloklanden, vaak ook waren de mensen achter deze inzending daar ook verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
2006 belde....
(Daarmee zeg ik trouwens niet dat dat per definitie slecht is, maar dit lied heeft de typische esf-sound van die tijd. Dat vond ik toen al niks, nu nog steeds niet.)
Het gaat in elk geval geen hit worden in West-Europa, wat voor de EBU vermoedelijk wel een factor van belang is.quote:Op zondag 10 april 2016 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup het is echt de sound die het van pak 'm beet 2005 (My Numer One) tot ongeveer 2010 heel vaak voorbij kwam bij veel Oostbloklanden, vaak ook waren de mensen achter deze inzending daar ook verantwoordelijk voor.
Ik hoop daarom dat het ook niet wint, want het is niet bepaald vernieuwend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |