Owquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, voor mezelf omdat ik zo laat aan kom waggelen
Dit hoor ik ze wel om de 20 minuten bij Slam FM draaien. Top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
Thuisfluiterquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
Ik vind deze wel lekker klinken, top.
Dat Quintino uit Den Helder komt weeg ik niet eens mee
Of ik had even beter op de tijd moeten lettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow
Had ik ook rooksignalen naar Den Helder moeten sturen dus
Ik kan niet eens fluitenquote:
Om je mentale stabiliteit te redden van deze muziek?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Twijfelgevalletje. Ik heb al veel top gezegd, dus is de neiging groot om dan maar flop te zeggen. Echter: dat deed ik twee weken geleden ook en toen werd dat nummer toch een top.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
R3hab & Quintino – Freak
[ afbeelding ]
R3hab blijft stug doorgaan om in de Top40 te komen, gaat het met Freak lukken?
dat ging om freakquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit zou wel een goede zomerhit kunnen zijn, jammer dat ze niet een maandje of twee hebben gewacht met de release. desalniettemin Top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zou met jouw smaak toch beter moeten weten.
Wedden om... iets?
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat de telefoon altijd tijdens deze show
Rihanna. Nuff said.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[ afbeelding ]
De tweede single van Calvin en Rihanna, gaat ook deze de Top10 in stormen?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat er een abonnementsuitbreiding die je niet MAG missen, neen.. niet KAN missen op u wacht, meneer Symph.
Ja want dat wedden ging ook met die zak hout erg goedquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je zou met jouw smaak toch beter moeten weten.
Wedden om... iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |