abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:28:34 #1
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162092805




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.











De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:28:53 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162092811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef Maanvis het volgende:
dual wielden.. deed nooit iemand in de oudheid! schijnt ook verschrikkelijk inefficiënt te zijn. en toch is dit dan de beste swordfighter ooit en hij dual wieldt :').
:{. Maar de draken zijn geen probleem?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:28:59 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162092813
TT is om ff Marge en Loor een hart onder de riem te steken ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:32:00 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162092878
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:23 schreef Tanin het volgende:
Niet dat ik fan was van de uitvoering in de serie, of het bij het karakter vind passen, maar dat eerste is bullshit.

Miyamoto musashi is de bekendste grote zwaardvechter.
Da's een theoretische siervechter... Bij grote gevechten die echt ergens om gingen werd zelden gedual wield.

Zie ook deze video van een historicus.

Je krijgt je voetenwerk gewoon neit voor elkaar met dual wielden :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:33:38 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162092914
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:28 schreef Ang3l het volgende:
TT is om ff Marge en Loor een hart onder de riem te steken ;)
ik dacht dat je het over iets van jezelf had toen Jon weer tot leven kwam.
Oh.
pi_162092949
Seizoen 4, aflevering 6

Tyrion _O_

Wat een ongelooflijk baas is die kleine tijdens de rechtszaak _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:36:28 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162092975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef FireFox1 het volgende:
Seizoen 4, aflevering 6

Tyrion _O_

Wat een ongelooflijk baas is die kleine tijdens de rechtszaak _O_
Zit je nou gewoon Game of Thrones te kijken met dit mooie weer?
Oh.
pi_162093001
King's Landing heeft trouwens amper nog iets te zeggen over de rest van het Koninkrijk. Is dat in de lore trouwens wel eens anders geweest of is die autonomie altijd zo groot geweest?

In Dorne wordt de leider vermoord en de daders hebben zijn troon overgenomen. Op de Iron Islands gaat de leider dood en zij gaan een toernooi houden om een opvolger te bepalen. In het Noorden wordt de leider vermoord en hij wordt zonder slag of stoot opgevolgd door zijn moordenaar. Bij The Wall wordt de Lord Commander vermoord en ook daar volgt de moordenaar hem op.

Nu snap ik wel dat er altijd zoiets is als lokale autonomie, maar al deze delen van het "koninkrijk" lijken zich werkelijk geen ene flikker aan te trekken van King's Landing en de Koning.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:38:12 #9
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162093009
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
King's Landing heeft trouwens amper nog iets te zeggen over de rest van het Koninkrijk. Is dat in de lore trouwens wel eens anders geweest of is die autonomie altijd zo groot geweest?

In Dorne wordt de leider vermoord en de daders hebben zijn troon overgenomen. Op de Iron Islands gaat de leider dood en zij gaan een toernooi houden om een opvolger te bepalen. In het Noorden wordt de leider vermoord en hij wordt zonder slag of stoot opgevolgd door zijn moordenaar. Bij The Wall wordt de Lord Commander vermoord en ook daar volgt de moordenaar hem op.

Nu snap ik wel dat er altijd zoiets is als lokale autonomie, maar al deze delen van het "koninkrijk" lijken zich werkelijk geen ene flikker aan te trekken van King's Landing en de Koning.
Feodale systeem hè
Oh.
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:39:38 #10
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162093051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:10 schreef Maanvis het volgende:
dual wielden.. deed nooit iemand in de oudheid! schijnt ook verschrikkelijk inefficiënt te zijn. en toch is dit dan de beste swordfighter ooit en hij dual wieldt :').
Dimachaeri

;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162093074
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zit je nou gewoon Game of Thrones te kijken met dit mooie weer?
Door een hersenbloeding van een maand geleden mag ik (nog) niet al te lang buiten zijn. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:42:06 #12
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162093102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's een theoretische siervechter... Bij grote gevechten die echt ergens om gingen werd zelden gedual wield.

Zie ook deze video van een historicus.

Je krijgt je voetenwerk gewoon neit voor elkaar met dual wielden :)
Hoezo theoretisch? Hoezo siervechter?

Niet dat ik ooit met twee zwaarden zou vechten, of dat ik stel dat de meerderheid van de mensen dat met een beetje fatsoen zouden kunnen leren, maar deze meneer had toch wel enige reputatie volgens mij.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Moderator woensdag 11 mei 2016 @ 16:42:12 #13
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162093105
`
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

in de boeken kan de raven van de Lord Commander praten
Die herhaalt alleen dingen die hij hoort. Net als parkieten en andere vogels dat kunnen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 11 mei 2016 @ 16:43:06 #14
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162093123
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
King's Landing heeft trouwens amper nog iets te zeggen over de rest van het Koninkrijk. Is dat in de lore trouwens wel eens anders geweest of is die autonomie altijd zo groot geweest?

In Dorne wordt de leider vermoord en de daders hebben zijn troon overgenomen. Op de Iron Islands gaat de leider dood en zij gaan een toernooi houden om een opvolger te bepalen. In het Noorden wordt de leider vermoord en hij wordt zonder slag of stoot opgevolgd door zijn moordenaar. Bij The Wall wordt de Lord Commander vermoord en ook daar volgt de moordenaar hem op.

Nu snap ik wel dat er altijd zoiets is als lokale autonomie, maar al deze delen van het "koninkrijk" lijken zich werkelijk geen ene flikker aan te trekken van King's Landing en de Koning.
Roose Bolton is door Tywin (namens de koning) aangesteld als Warden of the North. En de Iron Islands zijn nog steeds in opstand. We hebben er niet veel van gezien, maar die hebben zich een paar seizoenen terug onafhankelijk verklaard. Dorne gaat misschien nog wel een staartje krijgen en de Wall hebben ze zich volgens mij al heel lang niet meer om bekommerd in King's Landing. Wat op zich wel opmerkelijk is. Zelfs als je nog steeds niet in White Walkers geloofd, zitten d'r in ieder geval een hoop wildlings aan deze kant van The Wall. Maar misschien vinden ze het wel prima dat het noorden even chaotisch is.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:06:21 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162093620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

ik dacht dat je het over iets van jezelf had toen Jon weer tot leven kwam.
Ook. ook. O-)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:07:53 #16
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_162093653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
`

[..]

Die herhaalt alleen dingen die hij hoort. Net als parkieten en andere vogels dat kunnen.
Maar als Bran dan zo'n beest Worgt heeft ie in ieder geval stembanden die de geluiden kunnen maken die hij nodig heeft om te communiceren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:08:49 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162093681
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Roose Bolton is door Tywin (namens de koning) aangesteld als Warden of the North. En de Iron Islands zijn nog steeds in opstand. We hebben er niet veel van gezien, maar die hebben zich een paar seizoenen terug onafhankelijk verklaard. Dorne gaat misschien nog wel een staartje krijgen en de Wall hebben ze zich volgens mij al heel lang niet meer om bekommerd in King's Landing. Wat op zich wel opmerkelijk is. Zelfs als je nog steeds niet in White Walkers geloofd, zitten d'r in ieder geval een hoop wildlings aan deze kant van The Wall. Maar misschien vinden ze het wel prima dat het noorden even chaotisch is.
Chaos is a ladder? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:10:59 #18
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162093753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Chaos is a ladder? ;)
Dat is meer de manier waarop Littlefinger ernaar kijkt. :P

Ik denk dat de Lannisters er meer naar kijken als "Zolang ze bezig zijn met elkaar en de wildlings, hoeven wij ons daar even niet mee bezig te houden". Maar wellicht is dat wel ingefluisterd door Petyr. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:14:37 #19
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162093849
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Door een hersenbloeding van een maand geleden mag ik (nog) niet al te lang buiten zijn. ;(
Meh sterkte dan.

Dan zou ik ook wel GoT gaan kijken ja :+
Oh.
  woensdag 11 mei 2016 @ 17:35:00 #20
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_162094264
Tywin heeft soms geweldige one-liners, maar soms slaan ze ook nergens op. :D

Keek nu een stukje terug waar hij zei dat draken al 300 jaar geen oorlogen hebben gewonnen en legers de hele tijd oorlogen winnen. Duh! Draken hebben al zolang geen oorlogen gewonnen omdat ze er niet waren. Nu zijn ze er weer. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_162094399
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Tywin heeft soms geweldige one-liners, maar soms slaan ze ook nergens op. :D

Keek nu een stukje terug waar hij zei dat draken al 300 jaar geen oorlogen hebben gewonnen en legers de hele tijd oorlogen winnen. Duh! Draken hebben al zolang geen oorlogen gewonnen omdat ze er niet waren. Nu zijn ze er weer. :D
Ze slaan wel ergens op :P De conquest van Aegon was 300 jaar geleden tov van de serie seizoen 4. De draken zelf zijn pas 150 jaar uitgestorven op dat punt. Gedurende die 150 jaar daartussen hebben die draken ook geen oorlogen gewonnen.
  woensdag 11 mei 2016 @ 18:08:33 #22
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162095014
quote:
9s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Door een hersenbloeding van een maand geleden mag ik (nog) niet al te lang buiten zijn. ;(
Jezus, sterkte man! :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_162096095
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 17:35 schreef BaasBanaan het volgende:
Tywin heeft soms geweldige one-liners, maar soms slaan ze ook nergens op. :D

Keek nu een stukje terug waar hij zei dat draken al 300 jaar geen oorlogen hebben gewonnen en legers de hele tijd oorlogen winnen. Duh! Draken hebben al zolang geen oorlogen gewonnen omdat ze er niet waren. Nu zijn ze er weer. :D
Zijn praatje met Joffrey?

Wat hij zegt is dat Draken voordat ze uitstierven niet groter werden dan sommige hagedissen. Hij heeft meerdere experts gehoord die hem geadviseerd hebben dat hetzelfde geldt voor Daenerys' draken, hij verwacht dat hun koppen niet groter zullen worden dan appels. Daarnaast zit Daenerys aan de andere kant van de bekende wereld te lanterfanten. Ze is geen onmiddellijke prioriteit in tegenstelling tot de oorlog die Westeros momenteel verscheurt en afgaande op wat hij weet is ze waarschijnlijk zelfs helemaal geen bedreiging.
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:37 schreef Nielsch het volgende:
King's Landing heeft trouwens amper nog iets te zeggen over de rest van het Koninkrijk. Is dat in de lore trouwens wel eens anders geweest of is die autonomie altijd zo groot geweest?

In Dorne wordt de leider vermoord en de daders hebben zijn troon overgenomen. Op de Iron Islands gaat de leider dood en zij gaan een toernooi houden om een opvolger te bepalen. In het Noorden wordt de leider vermoord en hij wordt zonder slag of stoot opgevolgd door zijn moordenaar. Bij The Wall wordt de Lord Commander vermoord en ook daar volgt de moordenaar hem op.

Nu snap ik wel dat er altijd zoiets is als lokale autonomie, maar al deze delen van het "koninkrijk" lijken zich werkelijk geen ene flikker aan te trekken van King's Landing en de Koning.
Dat is hoe feodalisme werkt. Een bepaalde familie krijgt een mandaat en een belastingplicht. De opvolging wordt over het algemeen niet strikt geregeld en overzien door de kroon behalve als die daar een nadrukkelijk belang bij heeft (Robert zou bijvoorbeeld best wel weer oorlogje willen spelen om Theon op de Salt Throne te krijgen.) Het zou me niets verbazen als de kroon successie- en secessie-oorlogen volledig overlaat aan de Lords Paramount en een zekere tolerantie voor geslaagde revoluties zou hebben zolang de nieuwe machthebbers netjes hun belastingen betalen.

Of de autonomie eerder zou groot is geweest? Er zijn eerder gevallen geweest waar enkele Lords Paramount het gezag van de huidige bezetter van de Iron Throne niet erkenden. (Dance of Dragons en de eerdere Blackfyre-opstanden.) Er zijn eerder lokale opstanden tegen Lord Paramounts geweest. (Die van Skagos later die van de Rains en Castamere's.) In de tijd tussen Aegons verrovering en koning Jaehaerys had de Iron Throne niets te zeggen over rechtspraak binnen de andere koninkrijken en had de Faith Militant ook veel meer te zeggen. En tot de integratie van Dorne in het Targaryen koninkrijk had de Iron Throne daar ook niets te zeggen.

De invloed van de Iron Thron is sterk afhankelijk van wie er op de stoel zit en hoe groot de legers zijn die hij te velde kan laten trekken. Koning Aerys had kennelijk de autoriteit om zonder opgaaf van reden of een eerlijk proces Lords Paramounts laten executeren. Alleen Jon Arryn en Robert maakte daar een einde aan omdat ze een groter leger hadden,
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162097206
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:04 schreef Nielsch het volgende:
Nog maar een keer de vraag: op basis van wat zou er een duel komen tussen The Mountain en Brother Lancel Lannister? Ik weet dat de High Sparrow nog steeds Cersei Lannister wil veroordelen, maar hoezo gelden de wetten van het Koninkrijk (trial by combat) ook ineens voor de wetten van de Kerk? Ik vind dat maar suf.
Ik denk dat Cercei trial by combat wil voor Margaery. Echt waar.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162102585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Helaas is ze van mijn stadsgenoot Michiel Huisman :{

Lucky Bastard :s)
Jij en Jorah zouden dikke maatjes zijn
The show must go on
pi_162102673
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:28 schreef jogy het volgende:

[..]

:{. Maar de draken zijn geen probleem?
Er is natuurlijk een verschil in realisme qua wezens en magie die niet bestaan, en realisme in dingen die wel zouden kunnen bestaan.
The show must go on
pi_162102755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:02 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jij en Jorah zouden dikke maatjes zijn
Ik zal als een speels puppy achter haar aanlopen ja. Net als Jorah.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162106919
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's een theoretische siervechter... Bij grote gevechten die echt ergens om gingen werd zelden gedual wield.

Zie ook deze video van een historicus.

Je krijgt je voetenwerk gewoon neit voor elkaar met dual wielden :)
En er zijn tig videos op youtube die beweren dan dual wielding buiten grote veldslagen wel gedaan werd en ook z'n voordelen had. En kijk een aan, het was 6 vs 2 ofzo bij ToJ.
pi_162107095
Of het uitmaakt of niet, boeit niet. Hij is the sword of the morning. The greatest swordman who ever lived.
En toen werd ie gebackstabbed door howland reed haha. Sad story
pi_162107143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 16:06 schreef Angelof9 het volgende:
Tommen is geen lang leven meer beschoren denk ik. Ramsey zal het nog wel uitzingen tot het eind van het seizoen.
Volgens de profetie die Cersei vorig seizoen als kind had zou ze haar 3 kinderen zien sterven, Tommen is nog de enige die het volhoudt. Het kan zijn dat hij het nog een paar jaar uitzingt maar als er enkel nog 1,5 seizoen over is zullen ze hem helaas snel naar de exit brengen.

Ramsay zal Winterfell niet kunnen houden denk ik en dan waarschijnlijk door Sansa, Jon en bondgenoten overwonnen worden. Zeker nu Rickon als lokaas dient. Ik vrees dat de kleinste Stark nog de minste overlevingskans heeft en hij heeft al zo weinig dialooglijnen. Maar als we hem in beeld zien zullen ze hem wel nog 2-3 afleveringen kunnen "gebruiken"...

Misschien is de vraag beter wie er op het einde nog over blijft, Littlefinger? Lord of the Deserted Kingdoms, King of the Sandals and the Last Men?
pi_162107393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef zipcon het volgende:

[..]

Volgens de profetie die Cersei vorig seizoen als kind had zou ze haar 3 kinderen zien sterven, Tommen is nog de enige die het volhoudt. Het kan zijn dat hij het nog een paar jaar uitzingt maar als er enkel nog 1,5 seizoen over is zullen ze hem helaas snel naar de exit brengen.

Ramsay zal Winterfell niet kunnen houden denk ik en dan waarschijnlijk door Sansa, Jon en bondgenoten overwonnen worden. Zeker nu Rickon als lokaas dient. Ik vrees dat de kleinste Stark nog de minste overlevingskans heeft en hij heeft al zo weinig dialooglijnen. Maar als we hem in beeld zien zullen ze hem wel nog 2-3 afleveringen kunnen "gebruiken"...

Misschien is de vraag beter wie er op het einde nog over blijft, Littlefinger? Lord of the Deserted Kingdoms, King of the Sandals and the Last Men?
Wat als Tommen zich tegen Cersei keert en the Mountain hem vervolgens doodt wegens zijn eed? :D
The show must go on
pi_162107442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef zipcon het volgende:

[..]

Volgens de profetie die Cersei vorig seizoen als kind had zou ze haar 3 kinderen zien sterven, Tommen is nog de enige die het volhoudt. Het kan zijn dat hij het nog een paar jaar uitzingt maar als er enkel nog 1,5 seizoen over is zullen ze hem helaas snel naar de exit brengen.

Ramsay zal Winterfell niet kunnen houden denk ik en dan waarschijnlijk door Sansa, Jon en bondgenoten overwonnen worden. Zeker nu Rickon als lokaas dient. Ik vrees dat de kleinste Stark nog de minste overlevingskans heeft en hij heeft al zo weinig dialooglijnen. Maar als we hem in beeld zien zullen ze hem wel nog 2-3 afleveringen kunnen "gebruiken"...

Misschien is de vraag beter wie er op het einde nog over blijft, Littlefinger? Lord of the Deserted Kingdoms, King of the Sandals and the Last Men?
Ik ben er van overtuigd dat Littlefinger uiteindelijk toch aan zijn einde komt. Het mooist zou zijn als Sansa hem verraadt tijdens het één of ander. Varys daarentegen, gaat de boel overleven.
pi_162107554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Kokoswater het volgende:
Wat als Tommen zich tegen Cersei keert en the Mountain hem vervolgens doodt wegens zijn eed? :D
Dat is wel een heel onfortuinlijk en hilarisch einde. Cersei zou ter plekke gek worden. Als al haar kinderen weg zijn zal dat waarschijnlijk toch gebeuren, maar dat is toch extra pijnlijk...

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Littlefinger uiteindelijk toch aan zijn einde komt. Het mooist zou zijn als Sansa hem verraadt tijdens het één of ander. Varys daarentegen, gaat de boel overleven.
Het past wel in GRRM's visie dat niemand echt kan "winnen" zelfs een meester in the Game of Thrones niet, hoewel ik denk dat de meest sluwe speler toch een goede kans maakt. Could go both ways :)
  donderdag 12 mei 2016 @ 00:54:33 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162108135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:08 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Wat als Tommen zich tegen Cersei keert en the Mountain hem vervolgens doodt wegens zijn eed? :D
Dat zou wel geniaal zijn ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
pi_162109034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou wel geniaal zijn ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, ik was dus niet de eerste die dat dacht. Dat zou zo fucking luguber zijn, maar wel heel vet. Cersei zou inderdaad helemaal doordraaien.
The show must go on
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:24:28 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162110859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 23:47 schreef maho_91 het volgende:

[..]

En er zijn tig videos op youtube die beweren dan dual wielding buiten grote veldslagen wel gedaan werd en ook z'n voordelen had. En kijk een aan, het was 6 vs 2 ofzo bij ToJ.
Toch hebben de archeologische opgravingen nooit aangetoond dat dat zo was.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162110992
Hoeveel tijd is er eigenlijk verstreken in Westeros sinds Robert Baratheon dood is gegaan en Joffrey de troon besteeg? Hoe lang heeft Joffrey op de troon gezeten? Hoe lang zit Tommen er nu al op? Ik vind het wel jammer dat dit niet heel duidelijk naar voren komt in de serie. Is dit in het boek anders?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162111023
Wun Wun vs. The Mountain zou wel tof zijn, of heeft The Mountain dan geen schijn van kans?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 12 mei 2016 @ 09:47:04 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_162111241
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2016 09:34 schreef Nielsch het volgende:
Hoeveel tijd is er eigenlijk verstreken in Westeros sinds Robert Baratheon dood is gegaan en Joffrey de troon besteeg? Hoe lang heeft Joffrey op de troon gezeten? Hoe lang zit Tommen er nu al op? Ik vind het wel jammer dat dit niet heel duidelijk naar voren komt in de serie. Is dit in het boek anders?
In het boek ligt de tijdlijn anders ja. Het hele verhaal speelt zich af in slechts een paar maanden.
Maar ja, met ouder wordende acteurs gaat dat niet zo makkelijk. Dus ze sjoemelen een beetje met de tijdslijn.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162115004
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben er van overtuigd dat Littlefinger uiteindelijk toch aan zijn einde komt. Het mooist zou zijn als Sansa hem verraadt tijdens het één of ander. Varys daarentegen, gaat de boel overleven.
Ja mocht Petyr aan z,n einde komen zal Sansa er wel mee te maken hebben,

Hij heeft een zwak voor Sansa omdat ze veel op Catelyn lijkt en dat is z,n zwaktepunt (blindspot)

Verder denk ik ook dat Tommen zich tegen Cersei keert , beïnvloed door de High Sparrow,

Zal de climax worden van dit seizoen
pi_162116159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 22:02 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jij en Jorah zouden dikke maatjes zijn
Maar ik zou haar nooit verraden :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162123659
Deze bizar toffe theorie al gepost over de Rickon/Ramsay verhaallijn? Kan als licht spoilerish opgevat worden, al is het puur speculatie.

http://mashable.com/2016/(...)-rickon-umber-theory
Amen.
pi_162123827
quote:
3s.gif Op woensdag 11 mei 2016 19:38 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Ik denk dat Cercei trial by combat wil voor Margaery. Echt waar.
Dat kan natuurlijk, maar dan gaat ze er automatisch vanuit dat de Kerk van de High Sparrow ook Trial by Combat in hun rechtspraak kent. Aangezien het hier om twee compleet verschillende wetsystemen lijkt gaat (wet van de koning vs. wet van de kerk) vind ik dat nogal suf. Zeker aangezien de wet van de kerk gewoon de Koningin en de moeder van de Koning kan vasthouden zonder dat de Koning daar echt iets tegen kan doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162124014
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2016 17:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar dan gaat ze er automatisch vanuit dat de Kerk van de High Sparrow ook Trial by Combat in hun rechtspraak kent. Aangezien het hier om twee compleet verschillende wetsystemen lijkt gaat (wet van de koning vs. wet van de kerk) vind ik dat nogal suf.

Waarom niet? Het canoniek recht heeft een enorme invloed gehad op onze huidige rechtspraak. En in het midden-oosten is al de rechterlijkemacht niet uitermate corrupt is vaak een adaptatie van de overbekende sharia.

(Volgens mij is in de eerste Dunk & Egg novella duidelijk gemaakt dat Trial by Combat tenminste in de vorm van Trial by Seven lang voordat de Targaryens Westeros onderwierpen een ding was.)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162126261
Daarbij komt wel dat het canonieke recht begon met een rechtszaak waarbij je getuigen a decharge kon ondervragen, bewijs naar voren brengen. Terwijl de koninklijke rechtszalen meer van heksverbranding/verdrinking en ook trial by combat was.

Om dergelijke immorele dingen eruit te halen kon je bij de canonieke rechter bewijstechnisch jezelf vrijpleiten. En toch zegt Jaime als foreshadowing "that's a combat I look forward to" als in Mountainzombie voor Cersei vs een andere champion om de high Sparrow en de kerk te verdedigen.
mag het weten
pi_162126983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 12:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar ik zou haar nooit verraden :N
Dat deed hij alleen aan het begin hè, maar voordat de man Dany kon vergiftigen met wijn redde Jorah haar alsnog. of had je dat in seizoen 1 niet door? :)
The show must go on
pi_162130301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 19:04 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Dat deed hij alleen aan het begin hè, maar voordat de man Dany kon vergiftigen met wijn redde Jorah haar alsnog. of had je dat in seizoen 1 niet door? :)
Tuurlijk had ik dat door :)

Nu klaar met seizoen 4, op naar seizoen 5 *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:42:54 #49
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_162130493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tuurlijk had ik dat door :)

Nu klaar met seizoen 4, op naar seizoen 5 *O*
Succes :X
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 12 mei 2016 @ 20:51:29 #50
144648 redcable
Looking for more
pi_162130870

Ze worden er ook niet mooier op per seizoen hihi _O-
-I wanna feel the sunshine lift my head-
pi_162131777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Nu klaar met seizoen 4, op naar seizoen 5 *O*
Zet je schrap :X
mag het weten
pi_162133011
Dat gezeik ook over seizoen 5... Het is ook mijn minst favoriete maar hij is echt niet slecht. Btw, waarom zou je het überhaubt zeggen tegen iemand die voor het eerst kijkt. Laat hem lekker zelf een mening vormen. Het is wss een stuk beter als je hem voor het eerst in bingewatch ziet.
The show must go on
pi_162133868
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 18:40 schreef Joosie200 het volgende:
Daarbij komt wel dat het canonieke recht begon met een rechtszaak waarbij je getuigen a decharge kon ondervragen, bewijs naar voren brengen. Terwijl de koninklijke rechtszalen meer van heksverbranding/verdrinking en ook trial by combat was.

Om dergelijke immorele dingen eruit te halen kon je bij de canonieke rechter bewijstechnisch jezelf vrijpleiten. En toch zegt Jaime als foreshadowing "that's a combat I look forward to" als in Mountainzombie voor Cersei vs een andere champion om de high Sparrow en de kerk te verdedigen.
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Bij kerkelijke rechtbanken heb je het over gerechtelijke procedures en bij de rechtbanken voor edellieden heb je het over vonnissen en bestraffing?
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162133904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:51 schreef redcable het volgende:
[ afbeelding ]
Ze worden er ook niet mooier op per seizoen hihi _O-
Door een gebrek aan borstvoeding? ;)


Ik heb The Hound's laatste scene in seizoen 4 terug gezien en hij zit Arya achterna te roepen om hem te doden, die lijkt me nog springlevend. De vraag is wel waarom hij geen zelfmoord pleegt maar dat is waarschijnlijk erger dan gedood worden door een kind.

"The attempt on my life has left me scarred and deformed, but I assure you my resolve has never been stronger." Oh wacht, das een andere reeks ;)
pi_162133977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Bij kerkelijke rechtbanken heb je het over gerechtelijke procedures en bij de rechtbanken voor edellieden heb je het over vonnissen en bestraffing?
Bedoel meer dat ze bij koninklijke rechtbanken trial by combat accepteerden en bij canonieke rechtbanken niet want das niet echt een godsoordeel maar last man standing.
mag het weten
  Moderator donderdag 12 mei 2016 @ 22:02:22 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_162135186
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef zipcon het volgende:
"The attempt on my life has left me scarred and deformed, but I assure you my resolve has never been stronger." Oh wacht, das een andere reeks ;)
Palpatine is The Hound :o _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_162135528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:43 schreef zipcon het volgende:

[..]

Door een gebrek aan borstvoeding? ;)
[ afbeelding ]

Dat was trouwens weer zo'n gevalletje waarbij ik me afvraag hoe hard bepaalde verhaallijnen, niet alleen in GoT, kindacteurs mentaal fucken.
pi_162136665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:44 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Bedoel meer dat ze bij koninklijke rechtbanken trial by combat accepteerden en bij canonieke rechtbanken niet want das niet echt een godsoordeel maar last man standing.
Waarom zouden de kerkelijke rechtbanken in Westeros geen trials by combat erkennen? De hele rechtvaardiging voor die dingen is dat god de winnaar kiest.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162138791
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2016 20:42 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Succes :X
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2016 21:10 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zet je schrap :X
-O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162142579
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2016 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat was trouwens weer zo'n gevalletje waarbij ik me afvraag hoe hard bepaalde verhaallijnen, niet alleen in GoT, kindacteurs mentaal fucken.
Het zal wel met greenscreen zijn gedaan, hoe dan ook zal hij er over opscheppen later.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:53:26 #61
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162142745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:43 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Het zal wel met greenscreen zijn gedaan, hoe dan ook zal hij er over opscheppen later.
Had ze niet gewoon protheses op waar Robin aan zoog of iets dergelijks?

quote:
That's why you'll probably not be all that surprised to learn that it was a nothing more than prosthetic breast that Facioli was pretending to suckle on, and not the actress's real one. (Pretty obvious when someone points it out, isn't it?)

The company who designed the prosthetic was Creatures Inc. Ltd, and they're responsible for all the other gruesome prosthetic effects you see on the show, too.
“An interesting thing is a good thing.”
  vrijdag 13 mei 2016 @ 00:58:49 #62
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162142865
Acteren fuckt sowieso tot een zekere hoogte met wie je bent geloof ik.

Sophie Turner en Emilia Clarke zijn er geloof ik een stuk minder goed van af gekomen. En dat terwijl royale klootzakken zoals Iwan Rheon en Jack Gleeson betrekkelijk evenwichtige en normale personen zijn gebleven.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162142866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Had ze niet gewoon protheses op waar Robin aan zoog of iets dergelijks?

[..]

In ieder geval zal hij er niet over janken hij zat wel in game off thrones
pi_162142891
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:53 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Had ze niet gewoon protheses op waar Robin aan zoog of iets dergelijks?

[..]

Ik denk dat met CGI en filmtechnieken een hoop gecompenseerd kan worden. Als vader zal ik mijn kinderen never nooit blootstellen aan bepaalde scenes in GoT. Zelfs niet als acteur/actrice.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 01:04:30 #65
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162142969
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:59 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

In ieder geval zal hij er niet over janken hij zat wel in game off thrones
Ik denk dat maar weinig van de acteurs daar zelf zo van onder de indruk zijn. Zoals een wijs man eens zei: 'It's just tits and dragons.'

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 01:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat met CGI en filmtechnieken een hoop gecompenseerd kan worden. Als vader zal ik mijn kinderen never nooit blootstellen aan bepaalde scenes in GoT. Zelfs niet als acteur/actrice.
Ik denk inderdaad wel dat ze hele goede afspraken met de ouders van de kindacteurs hebben moeten maken en een hoop vertrouwen hebben moeten winnen. Ik weet ook uit interviews dat een boel van de kindacteurs niet heel veel van de serie hebben gezien of daar pas later aan begonnen zijn.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162142979
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 01:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk dat met CGI en filmtechnieken een hoop gecompenseerd kan worden. Als vader zal ik mijn kinderen never nooit blootstellen aan bepaalde scenes in GoT. Zelfs niet als acteur/actrice.
Tja Amerikanen denken ook zo maar dan alleen over de seks scenes idioot eigenlijk, als je elke dag alleen maar moord en doodslag ziet op tv dan ga je dat normaal vinden denk ik.
Maar ja dat is het land waar je op je 21ste de porno film mag zien waar je op je 18de bent uitgewoond.
pi_162143115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 01:05 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Tja Amerikanen denken ook zo maar dan alleen over de seks scenes idioot eigenlijk, als je elke dag alleen maar moord en doodslag ziet op tv dan ga je dat normaal vinden denk ik.
Maar ja dat is het land waar je op je 21ste de porno film mag zien waar je op je 18de bent uitgewoond.
Daarom is ook 90% van de acteurs en actrices van Europese afkomst. Games of Thrones was met louter Amerikaanse acteurs en actrices onmogelijk te maken denk ik. :+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162143436
Art Parkinson (Rickon) heeft verklaard dat hij tot voor kort zelf niet mocht kijken naar GoT, maar die is dan ook redelijk jong begonnen.

Emilia Clarke had vooral last van een backlash omdat ze naakt verscheen. Beetje jammer dat HBO in het begin wel erg veel op seks mikte om kijkers te lokken. Carice Van Houten kan er beter mee om maar nu ze onthult is als oude bes is dat misschien een goed tegenwicht.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 01:42:15 #69
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162143652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 00:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Acteren fuckt sowieso tot een zekere hoogte met wie je bent geloof ik.

Sophie Turner en Emilia Clarke zijn er geloof ik een stuk minder goed van af gekomen. En dat terwijl royale klootzakken zoals Iwan Rheon en Jack Gleeson betrekkelijk evenwichtige en normale personen zijn gebleven.
Hoezo kwamen Sophie en Emilia er niet goed vanaf?
Oh.
pi_162150970
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoezo kwamen Sophie en Emilia er niet goed vanaf?
Die zijn continu het slachtoffer van zijn seksuele frustraties
pi_162151337
Seizoen 5 is inderdaad een stuk minder. -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162151568
Was het al besproken of bij iemand opgevallen dat als Arya haar training afmaakt en het lijstje met namen afwerkt en Wlader Frey noemt die chick die haar traint verbaasd omkijkt? Kan toeval zijn, maar vraag me af of die chick iets meer weet van de Frey's/oorlog......

Vond het verder ook wel raar dat de small council zo snel opstapte Jaime en Cersei hebben wel een punt mbt Dorne en de kerkelijke macht. Verder is die King Lord Tyrell ook een echt mietje in die scene, en hoop ik dat Maergery en Tommen snel kunnen vieren dat ze vrij is :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door ser op 13-05-2016 14:02:22 ]
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_162151598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
Seizoen 5 is inderdaad een stuk minder. -O-
het wordt nog wel leuk hoor :)
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_162151651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
Seizoen 5 is inderdaad een stuk minder. -O-
Ik vond seizoen 5 wél leuk, samen met 3 zelfs leuker dan 4 en ik vond 2 tot nu toe het slechtst.
Tails tell tales
pi_162151674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef ser het volgende:
Was het al besproken of bij iemand opgevallen dat als Arya haar training afmaakt en het lijstje met namen afwerkt en Wlader Frey noemt die chick die haar traint verbaasd omkijkt? Kan toeval zijn, maar vraag me af of die chick iets meer weet van de Frey's/oorlog......

Vond het verder ook wel raar dat de small council zo snel opstapte Jaime en Cersei hebben wel een punt mbt Dorne en de kerkelijke macht. Verder is die King Tyrell ook een echt mietje in die scene, en hoop ik dat Maergery en Tommen snel kunnen vieren dat ze vrij is :Y
The small council weigert Cersei de inspraak te geven waar ze denkt recht op te hebben. Daar hebben ze groot gelijk in. Beetje jammer dat ze, op Olenna en Kevan na, niets voorstellen.

Tyrell is verre van king, trouwens.
pi_162151794
En, helaas, 1 tot nu toe het best. Vanaf daarna gewoon te veel verhaallijnen/personages, wat ten koste van de kwaliteit is gegaan. Desalniettemin, nog steeds hartstikke leuk, dat wel. *O*
Tails tell tales
  vrijdag 13 mei 2016 @ 13:43:02 #77
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162151824
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:33 schreef ser het volgende:
Was het al besproken of bij iemand opgevallen dat als Arya haar training afmaakt en het lijstje met namen afwerkt en Wlader Frey noemt die chick die haar traint verbaasd omkijkt? Kan toeval zijn, maar vraag me af of die chick iets meer weet van de Frey's/oorlog......

Vond het verder ook wel raar dat de small council zo snel opstapte Jaime en Cersei hebben wel een punt mbt Dorne en de kerkelijke macht. Verder is die King Tyrell ook een echt mietje in die scene, en hoop ik dat Maergery en Tommen snel kunnen vieren dat ze vrij is :Y
De tyrells zijn ook mietjes (zie loras :p ) het zijn de vrouwen die daar de baas zijn, is eerder ook een keer gezegd in de serie.
Volgens mij olenna tegen sansa in de tuinen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_162152058
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:41 schreef Forbry het volgende:
En, helaas, 1 tot nu toe het best. Vanaf daarna gewoon te veel verhaallijnen/personages, wat ten koste van de kwaliteit is gegaan. Desalniettemin, nog steeds hartstikke leuk, dat wel. *O*
Nu hebben ze er wel ziek veel ja
pi_162152364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

The small council weigert Cersei de inspraak te geven waar ze denkt recht op te hebben. Daar hebben ze groot gelijk in. Beetje jammer dat ze, op Olenna en Kevan na, niets voorstellen.

Tyrell is verre van king, trouwens.
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Tanin het volgende:

[..]

De tyrells zijn ook mietjes (zie loras :p ) het zijn de vrouwen die daar de baas zijn, is eerder ook een keer gezegd in de serie.
Volgens mij olenna tegen sansa in de tuinen
Ja dat is waar van die Tyrells, maar kwam nu weer pijnlijk naar voren ;-)
Small council lijkt zo wel weinig voor te stellen, niemand heeft daar nog echte macht, dus vond het maar raar dat ze zo snel weg gingen zonder op z'n minst te luisteren naar J+C. Wat ik wel snap hoor na al die truukjes die die 2 geflikt hebben :P
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:57:02 #80
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_162153604
Mace Tyrell word perfect banghaas geacteerd zoals het moet, maar ik vind die vent z'n kop echt vervelend..
  vrijdag 13 mei 2016 @ 14:58:08 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162153632
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:43 schreef Tanin het volgende:

[..]

De tyrells zijn ook mietjes (zie loras :p ) het zijn de vrouwen die daar de baas zijn, is eerder ook een keer gezegd in de serie.
Volgens mij olenna tegen sansa in de tuinen
Toch is Loras toch 1 van de beste krijgers in Westeros, meen ik.
Maar wie de broek aan hebben daar, dat is duidelijk ja :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 15:09:23 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162153939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:57 schreef Luuksor het volgende:
Mace Tyrell word perfect banghaas geacteerd zoals het moet, maar ik vind die vent z'n kop echt vervelend..
Als hij maar niet gaat zingen
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 16:57:42 #83
444042 natasja230
Spaans zwervertje
pi_162156371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nu hebben ze er wel ziek veel ja
In de boeken is het nog veel erger. Daar hebben alle ooms van Theon een aparte verhaallijn, zijn er vijf sand snakes verspreid over Westeros en heb je ook nog een dochter van Doran die van alles aan het doen is. Daarnaast moet Tyrion Dany nog ontmoeten en heb je ook nog de hele verhaallijn van Stannis die nog niet afgerond is. Ben echt benieuwd hoe GRRM het verhaal in twee boeken überhaupt kan afronden. :{
pi_162157161
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toch is Loras toch 1 van de beste krijgers in Westeros, meen ik.
Maar wie de broek aan hebben daar, dat is duidelijk ja :D
Loras is goed op toernooien, misschien schijt hij zeven kleuren stront als het er echt op aankomt.

Zoals Caitlyn ( :'( ) het mooi zei: "My son is fighting a war, not playing at one."
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:11:34 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162158022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 17:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Loras is goed op toernooien, misschien schijt hij zeven kleuren stront als het er echt op aankomt.

Zoals Caitlyn ( :'( ) het mooi zei: "My son is fighting a war, not playing at one."
Loras was toch met Tywin toen ze de boel kwamen redden?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:13:44 #86
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_162158058
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 14:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toch is Loras toch 1 van de beste krijgers in Westeros, meen ik.
Maar wie de broek aan hebben daar, dat is duidelijk ja :D
Ja, het was een beetje dubbelzinnig bedoeld. Maar barristan, jaime, sandor, gregor, brienne en loras schijnen de top van deze generatie te vormen inderdaad. Waarbij barristan natuurlijk eigenlijk al een generatie ouder is.

Dat is met zwaard dan, daarbij hen je dan oberyn met speer en die ander uit dorne met zn bijl/hellebaard.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:15:45 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 16:57 schreef natasja230 het volgende:

[..]

In de boeken is het nog veel erger. Daar hebben alle ooms van Theon een aparte verhaallijn, zijn er vijf sand snakes verspreid over Westeros en heb je ook nog een dochter van Doran die van alles aan het doen is. Daarnaast moet Tyrion Dany nog ontmoeten en heb je ook nog de hele verhaallijn van Stannis die nog niet afgerond is. Ben echt benieuwd hoe GRRM het verhaal in twee boeken überhaupt kan afronden. :{
Jammer dat ze die dochter van Doran hebben geskipt uit de boeken.

En zijn oudste zoon.
Oh.
pi_162158349
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 13:36 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 5 wél leuk, samen met 3 zelfs leuker dan 4 en ik vond 2 tot nu toe het slechtst.
smaken verschillen. jij bent de eerste die aangeeft seizoen 5 beter te vinden dan seizoen 4. dit terwijl de meeste mensen seizoen 3 en 4 (gebaseerd op a storm of swords) het beste vinden

the red wedding, the breaker of chains, purple wedding, oberyn, tyrion die zijn pa en shae vermoord _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:32:33 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158426
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

smaken verschillen. jij bent de eerste die aangeeft seizoen 5 beter te vinden dan seizoen 4. dit terwijl de meeste mensen seizoen 3 en 4 (gebaseerd op a storm of swords) het beste vinden

the red wedding, the breaker of chains, purple wedding, oberyn, tyrion die zijn pa en shae vermoord _O_
Seizoen 4 is wel het beste, maar ik vind seizoen 5 ook niet zo slecht als dat iedereen het noemt hoor.

Er waren gewoon veel nieuwe verhaallijnen die opgestart moesten worden na het einde van seizoen 4. Daardoor was het misschien wat trager, maar ik vond het wel interessant hoe de nieuwe problemen duidelijk werden. Daarbij waren Hardhome, Daznak Pit, Shireen BBQ en "For the Watch" nog steeds prima momenten.
Oh.
pi_162158474
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Seizoen 4 is wel het beste, maar ik vind seizoen 5 ook niet zo slecht als dat iedereen het noemt hoor.

Er waren gewoon veel nieuwe verhaallijnen die opgestart moesten worden na het einde van seizoen 4. Daardoor was het misschien wat trager, maar ik vond het wel interessant hoe de nieuwe problemen duidelijk werden. Daarbij waren Hardhome, Daznak Pit, Shireen BBQ en "For the Watch" nog steeds prima momenten.
de dingen die je opnoemt zijn allemaal van de laatste drie eps en die waren ook fenomenaal, maar de hele aanloop naar deze eps was tergend traag en daarom ook imo het slechtste seizoen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162158490
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

de dingen die je opnoemt zijn allemaal van de laatste drie eps en die waren ook fenomenaal, maar de hele aanloop naar deze eps was tergend traag en daarom ook imo het slechtste seizoen.
Dat probleem is bij een bingewatch veel minder merkbaar, dus daar zullen nieuwe kijkers minder last van hebben.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:37:46 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158533
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

de dingen die je opnoemt zijn allemaal van de laatste drie eps en die waren ook fenomenaal, maar de hele aanloop naar deze eps was tergend traag en daarom ook imo het slechtste seizoen.
Ik vond die traagheid helemaal niet erg. Er kwam wat nieuwe karakterontwikkeling, personages die om moesten gaan met nieuwe situaties. Ik vond dat nog steeds prettig om te bekijken, en het werkte dus toe naar die hoogtepunten. Dat deden eerdere seizoenen ook hoor. Seizoen 1 bijvoorbeeld.
Oh.
pi_162158548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat probleem is bij een bingewatch veel minder merkbaar, dus daar zullen nieuwe kijkers minder last van hebben.
daar zou het mogelijk wel aan kunnen liggen inderdaad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162158595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vond die traagheid helemaal niet erg. Er kwam wat nieuwe karakterontwikkeling, personages die om moesten gaan met nieuwe situaties. Ik vond dat nog steeds prettig om te bekijken, en het werkte dus toe naar die hoogtepunten. Dat deden eerdere seizoenen ook hoor. Seizoen 1 bijvoorbeeld.
na seizoen 4, waarin bijna elke aflevering fenomenaal was, was het wel een enorme achteruitgang, vond ik. maar misschien moet ik het seizoen opnieuw bekijken. ben nu uiteraard ook minder boos op het feit dat ze jon hadden gewhacked :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:43:31 #95
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158643
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

na seizoen 4, waarin bijna elke aflevering fenomenaal was, was het wel een enorme achteruitgang, vond ik. maar misschien moet ik het seizoen opnieuw bekijken. ben nu uiteraard ook minder boos op het feit dat ze jon hadden gewhacked :P
Ja maar seizoen 4 kon zo goed zijn omdat de opbouw er naar toe in de seizoenen ervoor zo goed was. Toen was het soms ook trager om het daar goed te maken. Zo zie ik het ook met seizoen 5, is weer een nieuw trager seizoen die alle verhaallijnen opnieuw ging opstarten. En daar zien we de komende seizoenen dan weer het profijt van.
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:44:05 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158659
Alleen die Sandsnakes waren echt kut vorig seizoen, maar Dorne hebben die schrijvers dan ook volledig verkeerd aangepakt.
Oh.
pi_162158688
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar seizoen 4 kon zo goed zijn omdat de opbouw er naar toe in de seizoenen ervoor zo goed was. Toen was het soms ook trager om het daar goed te maken. Zo zie ik het ook met seizoen 5, is weer een nieuw trager seizoen die alle verhaallijnen opnieuw ging opstarten. En daar zien we de komende seizoenen dan weer het profijt van.
ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162158704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen die Sandsnakes waren echt kut vorig seizoen, maar Dorne hebben die schrijvers dan ook volledig verkeerd aangepakt.
die sand kutjes mogen dorne hebben in de serie, ik hoop daar weinig van terug te zien
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162158717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen die Sandsnakes waren echt kut vorig seizoen, maar Dorne hebben die schrijvers dan ook volledig verkeerd aangepakt.
zul je zien dat op het eind alleen nog maar sandsnakes over zijn.. :P
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:47:17 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158725
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik probeer zo min mogelijk verwachtingen te hebben :P
Dat lukt bij mij al niet. Zo verwacht ik vrij veel van Bastardbowl nadat de schrijvers pre-season daarover gingen opscheppen.
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:48:10 #101
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158748
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:46 schreef King_Merc het volgende:

[..]

zul je zien dat op het eind alleen nog maar sandsnakes over zijn.. :P
The White Walkers want the good girls, but they need the bad pussy
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:48:53 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158763
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

die sand kutjes mogen dorne hebben in de serie, ik hoop daar weinig van terug te zien
Tenzij Frankenmountain er langs gaat en die Sand Snakes dezelfde behandeling geeft als Elia en Oberyn.
Oh.
pi_162158816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tenzij Frankenmountain er langs gaat en die Sand Snakes dezelfde behandeling geeft als Elia en Oberyn.
Ik hoop nu blijkt dat Arya Sandor van haar lijstje heeft geschrapt hij toch niet dood is. Die battle tussen gebroeders Clegane van seizoen 1 was _O_ Ik zie the hound graag zijn broerzombie een kopje kleiner maken definitief zonder dat Qyburn er nog wat aan kan oplappen }:|
mag het weten
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:52:57 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162158861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik hoop nu blijkt dat Arya Sandor van haar lijstje heeft geschrapt hij toch niet dood is. Die battle tussen gebroeders Clegane van seizoen 1 was _O_ Ik zie the hound graag zijn broerzombie een kopje kleiner maken definitief zonder dat Qyburn er nog wat aan kan oplappen }:|
Ik zag die aflevering ook wel als foreshadowing voor Cleganebowl ja. Eerst Jaime die zegt uit te kijken naar die Trial en daarna die waif die het ineens over The Hound had.
Oh.
pi_162158962
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen die Sandsnakes waren echt kut vorig seizoen, maar Dorne hebben die schrijvers dan ook volledig verkeerd aangepakt.
Ik mis hierdoor ook wel de boek Jaime eigenlijk, dat was prima leesvoer en erg interessant.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 18:57:45 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159009
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:56 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik mis hierdoor ook wel de boek Jaime eigenlijk, dat was prima leesvoer en erg interessant.
Ik hoop dat dat dit seizoen nog gebeurd ja, als ik al beelden heb gezien waar zijn verhaallijn naartoe gaat.
Oh.
pi_162159028
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zag die aflevering ook wel als foreshadowing voor Cleganebowl ja. Eerst Jaime die zegt uit te kijken naar die Trial en daarna die waif die het ineens over The Hound had.
GoT is master of foreshadowing en dit met Jaime was er zeker eentje. Wie Cersei kiest is duidelijk, wie de Highsparrow mag verdedigen dat gaat Jaime niet oplossen. Dorne/Winterfell/tig andere koninkrijken zijn niet zo gek om een hero uit te leveren. Zeker niet na wat Oberyn overkomen is. En als the Hound toch nog hulp vond in dat onherbergzame gebied en zijn verwondingen wist te helen èn hij krijgt te horen wat er op stapel staat.

Persoonlijke wrok koestert ie nog immer naar zijn broer dus ik zie het hem wel doen. Al issie crippled als wat, then again.. wat Mel deed met Jon en Thor of Myr met Bendric, horen die brotherhood without banners niet in die riverland omstreken rond te trekken? Wie weet is Sandor Clegane wel gerevived, for all we know he's called the Hound! :7
mag het weten
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:02:43 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159170
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

GoT is master of foreshadowing en dit met Jaime was er zeker eentje. Wie Cersei kiest is duidelijk, wie de Highsparrow mag verdedigen dat gaat Jaime niet oplossen. Dorne/Winterfell/tig andere koninkrijken zijn niet zo gek om een hero uit te leveren. Zeker niet na wat Oberyn overkomen is. En als the Hound toch nog hulp vond in dat onherbergzame gebied en zijn verwondingen wist te helen èn hij krijgt te horen wat er op stapel staat.

Persoonlijke wrok koestert ie nog immer naar zijn broer dus ik zie het hem wel doen. Al issie crippled als wat, then again.. wat Mel deed met Jon en Thor of Myr met Bendric, horen die brotherhood without banners niet in die riverland omstreken rond te trekken? Wie weet is Sandor Clegane wel gerevived, for all we know he's called the Hound! :7
Ik geloof best dat er een groep mensen langs kwam waar ze hem vonden en dat hij toch nog gered is.
Oh.
pi_162159267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat er een groep mensen langs kwam waar ze hem vonden en dat hij toch nog gered is.
Andere optie: Stannis? :P Nog immer niet gevonden, ook off-screen presumed death. Maar nee, Cleganebowl en Bastardbowl in seizoen 6 zou het wel memorabele momenten geven. :D
mag het weten
pi_162159310
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Andere optie: Stannis? :P Nog immer niet gevonden, ook off-screen presumed death. Maar nee, Cleganebowl en Bastardbowl in seizoen 6 zou het wel memorabele momenten geven. :D
No way in hell dat Brienne dat hoofd erop heeft laten zitten.
pi_162159345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

No way in hell dat Brienne dat hoofd erop heeft laten zitten.
Ze is er wel eentje van oathbreaker alhoewel ze oathkeeper heeft _O- Maarja, in Stannis geval met Brienne tegenover hem. Zij heeft geen Aryaatje geflikt, niet in deze situatie.
mag het weten
pi_162159385
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat lukt bij mij al niet. Zo verwacht ik vrij veel van Bastardbowl nadat de schrijvers pre-season daarover gingen opscheppen.
gingen de schrivers over the bastard bowl opscheppen voor de opstanding van snow?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:09:54 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159398
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Andere optie: Stannis? :P Nog immer niet gevonden, ook off-screen presumed death. Maar nee, Cleganebowl en Bastardbowl in seizoen 6 zou het wel memorabele momenten geven. :D
Stannis voegt helemaal niks meer toe aan het verhaal, dus dat zou onzinnig zijn. Die is zo dood als een pier. Volgens mij hebben de Boltons hem ook gevonden, want Roose wist dat hij dood was terwijl hij niemand heeft gesproken die het heeft gedaan. Dus lijkt me dat hij het lijk heeft gezien
Oh.
pi_162159401
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze is er wel eentje van oathbreaker alhoewel ze oathkeeper heeft _O- Maarja, in Stannis geval met Brienne tegenover hem. Zij heeft geen Aryaatje geflikt, niet in deze situatie.
Hoezo is zij een oathbreaker? Brienne's hele verhaallijn gaat over hoe ze letterlijk alles over heeft voor haar oaths.
pi_162159404
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tenzij Frankenmountain er langs gaat en die Sand Snakes dezelfde behandeling geeft als Elia en Oberyn.
een sandsnake verkrachting zou ik me in kunnen vinden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:10:47 #116
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159419
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

gingen de schrivers over the bastard bowl opscheppen voor de opstanding van snow?
Nee maar wel dat er in aflevering 9 een grote battle zou komen die het beste uit de tv-historie zou worden. En alles lijkt erop te duiden dat dat Bastardbowl gaat worden, ook als je de beelden bekijkt uit de trailer.
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:11:26 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159440
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

een sandsnake verkrachting zou ik me in kunnen vinden
Twee van die Sandsnakes zou ik nog best te pruimen vinden.

Alleen "greedy bitch" vind ik niks met haar chagrijnige kop.
Oh.
pi_162159464
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoezo is zij een oathbreaker? Brienne's hele verhaallijn gaat over hoe ze letterlijk alles over heeft voor haar oaths.
Ze kon Renly niet beschermen, faalde voor Cat om Sansa/Arya te snatchen, enige oath die ze niet breekt is nu met Stannis. En die met Sansa valt nog te bezien.
mag het weten
pi_162159468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 18:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

GoT is master of foreshadowing en dit met Jaime was er zeker eentje. Wie Cersei kiest is duidelijk, wie de Highsparrow mag verdedigen dat gaat Jaime niet oplossen. Dorne/Winterfell/tig andere koninkrijken zijn niet zo gek om een hero uit te leveren. Zeker niet na wat Oberyn overkomen is. En als the Hound toch nog hulp vond in dat onherbergzame gebied en zijn verwondingen wist te helen èn hij krijgt te horen wat er op stapel staat.

Persoonlijke wrok koestert ie nog immer naar zijn broer dus ik zie het hem wel doen. Al issie crippled als wat, then again.. wat Mel deed met Jon en Thor of Myr met Bendric, horen die brotherhood without banners niet in die riverland omstreken rond te trekken? Wie weet is Sandor Clegane wel gerevived, for all we know he's called the Hound! :7
een trial by combat voor cersei? heb ik iets gemist?

Beric Dondarion overigens ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze kon Renly niet beschermen, faalde voor Cat om Sansa/Arya te snatchen, enige oath die ze niet breekt is nu met Stannis. En die met Sansa valt nog te bezien.
Dat heeft niets met het breken van een oath the maken.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:13:32 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159490
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

een trial by combat voor cersei? heb ik iets gemist?

Beric Dondarion overigens ;)
Cersei krijgt een trial by combat ja. Voor de sins die ze nog niet heeft toegegeven.

Voor de zaken die ze wel heeft toegegeven moest ze die Walk of Shame doen.
Oh.
pi_162159497
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

een trial by combat voor cersei? heb ik iets gemist?

Beric Dondarion overigens ;)
Beric en Thoros. Close though :') Naja Cersei is nu wel vrij, maar immer in afwachting van haar opkomende trial. Als ze gelet heeft op haar verachtelijke broertje doet ze een Tyrionnetje :+
mag het weten
pi_162159507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee maar wel dat er in aflevering 9 een grote battle zou komen die het beste uit de tv-historie zou worden. En alles lijkt erop te duiden dat dat Bastardbowl gaat worden, ook als je de beelden bekijkt uit de trailer.
ja okay
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Twee van die Sandsnakes zou ik nog best te pruimen vinden.

Alleen "greedy bitch" vind ik niks met haar chagrijnige kop.
ik heb het dan ook over een verkrachting door de mountain en niet over pruimen, maar wat het pruimen betreft deel ik je mening die met die kin is echt gênant :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze kon Renly niet beschermen, faalde voor Cat om Sansa/Arya te snatchen, enige oath die ze niet breekt is nu met Stannis. En die met Sansa valt nog te bezien.
hoe ging die oath dan? dat ze niet toe zou laten dat ze dood gingen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159578
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het breken van een oath the maken.
wel met falen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159596
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:12 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat heeft niets met het breken van een oath the maken.
Ze zwoor toch tegenover Cat om Sansa/Arya in veiligheid te brengen? 50/50 mission accomplished. Ze zwoor toch Renly te beschermen? Niet zo gelukt. Nu Sansa beschermen, ik moet het maar zien. Ze zwoor wel persoonlijke wraak op Stannis en aldus geschiedde. Maar enfin ze heeft nogal een sloppy trackrecord wat mij betreft ;)
mag het weten
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:17:59 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159604
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb het dan ook over een verkrachting door de mountain en niet over pruimen, maar wat het pruimen betreft deel ik je mening die met die kin is echt gênant :')
Vraag me wel af of het zaakje van the Mountain nog werkt nu hij zombie is.

Of misschien had Qyburn nog ergens een BBC liggen.
Oh.
pi_162159609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cersei krijgt een trial by combat ja. Voor de sins die ze nog niet heeft toegegeven.

Voor de zaken die ze wel heeft toegegeven moest ze die Walk of Shame doen.
das langs me heen gegaan dan. wie zou dwaas genoeg zijn om tegen de mountain te willen. ik geloof niet in hound theorie overigens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Twee van die Sandsnakes zou ik nog best te pruimen vinden.

Alleen "greedy bitch" vind ik niks met haar chagrijnige kop.
Wie van de drie vind je greedy bitch met een chaggy kop? Tyene en Nymeria zijn O+ Dus als je Obara bedoelt ben ik het met je eens :Y
mag het weten
pi_162159619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:17 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ze zwoor toch tegenover Cat om Sansa/Arya in veiligheid te brengen? 50/50 mission accomplished. Ze zwoor toch Renly te beschermen? Niet zo gelukt. Nu Sansa beschermen, ik moet het maar zien. Ze zwoor wel persoonlijke wraak op Stannis en aldus geschiedde. Maar enfin ze heeft nogal een sloppy trackrecord wat mij betreft ;)
Ik zou het falen noemen, en zelfs dat vind ik twijfelachtig. Breken klinkt als een bewuste keuze, en dat is op haar niet van toepassing.
pi_162159626
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:13 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Beric en Thoros. Close though :') Naja Cersei is nu wel vrij, maar immer in afwachting van haar opkomende trial. Als ze gelet heeft op haar verachtelijke broertje doet ze een Tyrionnetje :+
dus er is geen trial by combat toegezegd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:19:00 #133
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159629
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

das langs me heen gegaan dan. wie zou dwaas genoeg zijn om tegen de mountain te willen. ik geloof niet in hound theorie overigens
Ze zeiden het nog in de vorige aflevering.

Ik geloof er wel in, zeker na de foreshadowing vorige aflevering. Anders zie ik niemand tegen hem vechten nee.
Oh.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 19:19:41 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162159652
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wie van de drie vind je greedy bitch met een chaggy kop? Tyene en Nymeria zijn O+ Dus als je Obara bedoelt ben ik het met je eens :Y
Deze die volgens mij last heeft van obstipatie
Oh.
pi_162159663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vraag me wel af of het zaakje van the Mountain nog werkt nu hij zombie is.

Of misschien had Qyburn nog ergens een BBC liggen.
dat eerste moest ik ook aan denken

dat tweede :') :') :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159692
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wie van de drie vind je greedy bitch met een chaggy kop? Tyene en Nymeria zijn O+ Dus als je Obara bedoelt ben ik het met je eens :Y
zo wordt ze toch genoemd door haar zus op het bootje nadat ze tristane vermoordt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159703
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou het falen noemen, en zelfs dat vind ik twijfelachtig. Breken klinkt als een bewuste keuze, en dat is op haar niet van toepassing.
eens...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik zou het falen noemen, en zelfs dat vind ik twijfelachtig. Breken klinkt als een bewuste keuze, en dat is op haar niet van toepassing.
Ze faalt er imo in om de oath in te lossen. Dus breek je hem automatisch, slaag je erin dan los je hem in.. Enfin ander perspectief, net hoe je het wilt bekijken.

quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

dus er is geen trial by combat toegezegd?
Niet met zoveel woorden. Maar Cersei zinspeelt er op met Zombiemountain aan haar zijde, Jaime benoemde het 'that's a combat I look forward to' En the high sparrow heeft haar voor 1 zonde die walk of shame laten doen. Ze heeft heul veul meer zondes begaan waar ze nog niet van verlost is.
mag het weten
pi_162159729
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

zo wordt ze toch genoemd door haar zus op het bootje nadat ze tristane vermoordt
Dat is dan mij ontgaan in die aflevering ;)
mag het weten
pi_162159740
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat is dan mij ontgaan in die aflevering ;)
multi tasking?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159765
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

multi tasking?
Wegkijken als het te gore wordt.. deed ik ook bij Oberyn :@
mag het weten
pi_162159777
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162159893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Deze die volgens mij last heeft van obstipatie
[ afbeelding ]
Miss obstipatie much ey :D _O- Maar ja, das geloof ik Obara, die met de speer iig.

quote:
Ik vond de scene tof omwille van 'now it's ends' 'now its begins' en het vervolg. Plus hoe honourable Ned honourable genoeg was Dayne uit zijn lijden te verlossen. Reed was niet honourable door hem te backstabben. Maar ey: in oorlog en liefde is alles toegestaan /care Met honour win je geen gevechten of behoud je je eigen vege lijf hé Ned? :+
mag het weten
pi_162160060
quote:
Zoals eerder gezegd kan je discussiëren over 1 zwaard vs 2 en zo, het mooiste aan de scene vond ik meer dat er zoveel mooie verhalen, sprookjes en legendes zijn waarin het resultaat in ieder geval mooi en fijn is, maar het 'waarom' (de weg er naar toe) veelal een stuk minder sprookjesachtig is dan zoals voorgeschoteld in de verhalen.
pi_162160138
Ik vond het vechten in die scene erg slordig, de helft van de tijd werd er in de lucht geslagen, zonder ook maar in de buurt van raken te komen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162160162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 19:27 schreef Joosie200 het volgende:

Plus hoe honourable Ned honourable genoeg was Dayne uit zijn lijden te verlossen.
wat ik zag was dat ned in woede hem doodde niet hem uit zijn lijden verloste
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162162156
'Game of Thrones' fan drops the mic on that Rickon storyline with this epic theory

umber complot? leuke onderbouwing van een reddit user
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162162328
quote:
Robert: "Rhaegar ... Rhaegar won, damn him. I killed him, Ned, I drove the spike right through that black armor into his black heart, and he died at my feet. They made up songs about it. Yet somehow he still won. He has Lyanna now, and I have her."






[ Bericht 18% gewijzigd door Slayage op 13-05-2016 20:49:22 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:11:43 #149
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_162163308
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:37 schreef Slayage het volgende:
'Game of Thrones' fan drops the mic on that Rickon storyline with this epic theory

umber complot? leuke onderbouwing van een reddit user
Zag 'm volgens mij een paar pagina's terug ook al staan. :Y
Erg aannemelijk inderdaad, het is allemaal een beetje té convenient dat de Umbers nu ineens besluiten om Rickon aan Ramsay te schenken.
Zonder dat Ramsay het zelf beseft heeft hij zich extreem kwetsbaar gemaakt door Roose te vermoorden. Zijn claim op het noorden, als kin-slaying bastard, is op z'n best twijfelachtig te noemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kleffe_Dop op 13-05-2016 21:17:25 ]
pi_162163506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Zag 'm volgens mij een paar pagina's terug ook al staan. :Y
Erg aannemelijk inderdaad, het is allemaal een beetje té convenient dat de Umbers nu ineens besluiten om Rickon aan Ramsay te schenken.
Daarnaast als de Umbers de Wildlings echt intens haten om telkens te weren van hun land. Wat doet Osha nog alive and kicking? Die zou ik dan toch echt als wildling type direct laten vermoorden. Dat naast de tijd die er zit tussen afscheid van Rickon en Bran en dat ze nu opduiken. Hoelang bleven ze verscholen bij de Umbers? Voor mijn gevoel toch wel een aardige tijd, twee monden erbij die je eten/drinken moet geven. Het is allemaal te mooi neergezet net nu Ramsay Roose/Walda/tweede zoon omgelegd heeft. Net iets tè getimed allemaal, alsof ze (de Umbers) dit plan allang klaar hadden liggen op de plank.
mag het weten
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:42:04 #151
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_162164531
Kreeg net een update voor Overwatch maar de beta is al voorbij?
pi_162165220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:42 schreef Drankster het volgende:
Kreeg net een update voor Overwatch maar de beta is al voorbij?
ja al een paar dagen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 22:02:21 #153
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162165367
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 20:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als Alliser Thorne gelooft dat Jon Snow de Night's Watch van binnen aan het vernietigen is zou je verwachten dat hij Jon's gezag hem te executeren tot op het laatste niet zou erkennen. In plaats daarvan suggereert zijn berusting dat hij het spel der tronen speelde, waar je wint of sterft; en hij niet won. Als Thorne daarentegen een opportunistische machtsgreep deed dan zijn Thorne's laatste woorden een stuk zinniger. Dat zou hem alleen wel een machtsbeluste schurk maken waar ik in ieder geval maar weinig respect voor kan hebben.
“An interesting thing is a good thing.”
  zaterdag 14 mei 2016 @ 01:10:13 #154
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_162170862
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:59 schreef wieisboos het volgende:

[..]

ja al een paar dagen
Oh shit, verkeerde topic. :P

Maar is je antwoord legit?
pi_162173273
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 01:10 schreef Drankster het volgende:

[..]

Oh shit, verkeerde topic. :P

Maar is je antwoord legit?
Als je mensen op een forum niet meer kan vertrouwen, wie dan wel?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162175155
Als ik Cersei was zou ik mooi schijt hebben aan die High Sparrow en alle straffen die hij je nog wil geven. Wat wil hij doen, haar weer opsluiten? No way dat dat gaat lukken met FrankenMountain constant naast haar.
pi_162175348
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 09:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Als je mensen op een forum niet meer kan vertrouwen, wie dan wel?
Little finger.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162175424
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:43 schreef Funzel het volgende:
Als ik Cersei was zou ik mooi schijt hebben aan die High Sparrow en alle straffen die hij je nog wil geven. Wat wil hij doen, haar weer opsluiten? No way dat dat gaat lukken met FrankenMountain constant naast haar.
FrankenMountain is kansloos tegen tien van de zwarte monniken in hun apenpakken
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_162175577
die jonge ned kwam me zo bekend voor, maar ik vond hem op deze dude lijken meen ik :P

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162175669
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 12:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

FrankenMountain is kansloos tegen tien van de zwarte monniken in hun apenpakken
Hmm maybe, ik weet niet in hoeverre Qyburn hem extra 'levens' heeft kunnen geven ofzo? Al zou hij zonder hoofd weinig kunnen natuurlijk. :P
pi_162179314
quote:
Dat maakt het toch net wat spannender. :D
mag het weten
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:56:40 #163
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162181046
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Star Wars :')
Star Wars _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162181200
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Star Wars :')
Haha ik las ergens dat iemand zei dat het max een paar uur zou duren voordat deze gemaakt zou worden.
pi_162181510

quote:
meh :N



[ Bericht 5% gewijzigd door Slayage op 14-05-2016 15:54:28 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162181714
:D :D :D











[ Bericht 12% gewijzigd door Slayage op 14-05-2016 15:56:32 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162182661
Ben ik de enige die Ramsey een ontzettend niet-game-of-throne karakter vind? Bij hem lukt alles, hij vermoordt zijn vader, die altijd argwanend is, wint van Baratheon, een goede krijgsheer, etc...
Niet echt game of throne waardig, maar meer een karakter in een slechte film, waarbij de hoofdpersoon het van iedereen wint, alles lukt en uiteindelijk trouwt met de mooie vrouw en mooie kinderen krijgt....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_162182710
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:50 schreef Slayage het volgende:

Slayage, die plaatjes zijn echt strontirritant. Je bent niet de enige die imgur/reddit/9gag/whatever volgt. Plaats ze desnoods in spoilers, als je jezelf er echt niet van kunt weerhouden.
pi_162182742
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Slayage, die plaatjes vind ik echt strontirritant.
dat mag :*



[ Bericht 9% gewijzigd door Slayage op 14-05-2016 16:45:48 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:31:53 #171
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_162182785
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ben ik de enige die Ramsey een ontzettend niet-game-of-throne karakter vind? Bij hem lukt alles, hij vermoordt zijn vader, die altijd argwanend is, wint van Baratheon, een goede krijgsheer, etc...
Niet echt game of throne waardig, maar meer een karakter in een slechte film, waarbij de hoofdpersoon het van iedereen wint, alles lukt en uiteindelijk trouwt met de mooie vrouw en mooie kinderen krijgt....
Hij verliest Sansa en Theon. Verder lukt veel inderdaad, dus zal het wel een Game of Thrones-achtig einde krijgen met een heel spectaculaire dood.
pi_162182807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:31 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Hij verliest Sansa en Theon.
Nog wel, maar wie weet vindt hij hun nog. Het zal mij niks verbazen
quote:
Verder lukt veel inderdaad, dus zal het wel een Game of Thrones-achtig einde krijgen met een heel spectaculaire dood.
Ik hoop het, maar ik vind tot nu toe dit seizoen maar matig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_162182810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ben ik de enige die Ramsey een ontzettend niet-game-of-throne karakter vind? Bij hem lukt alles, hij vermoordt zijn vader, die altijd argwanend is, wint van Baratheon, een goede krijgsheer, etc...
Niet echt game of throne waardig, maar meer een karakter in een slechte film, waarbij de hoofdpersoon het van iedereen wint, alles lukt en uiteindelijk trouwt met de mooie vrouw en mooie kinderen krijgt....
in het verleden resultaten bieden geen garanties op de toekomst, daarnaast is hij reek, sansa en miranda in 1 klap kwijtgeraakt en had stannis alleen maar zijn infanteristen over en daar kan je weinig mee tegen cavalerie. ik verwacht niet dat het met ramsey goed af zal lopen, foreshadowing en alles :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162182817
Ramsay wordt dit seizoen nog vreselijk afgeslacht.
pi_162182831
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ben ik de enige die Ramsey een ontzettend niet-game-of-throne karakter vind? Bij hem lukt alles, hij vermoordt zijn vader, die altijd argwanend is, wint van Baratheon, een goede krijgsheer, etc...
Niet echt game of throne waardig, maar meer een karakter in een slechte film, waarbij de hoofdpersoon het van iedereen wint, alles lukt en uiteindelijk trouwt met de mooie vrouw en mooie kinderen krijgt....
Bij Joffrey lukte ook alles tot ie zijn bruiloft gaf en de taart weg dronk met wijn :+ Tywin idem. Genoeg evil villians die op den duur toch echt hun portie krijgen. Toegegeven met Ramsay duurt het me nu iets te lang, maar ik wacht op de aflevering waarin ie aan zijn einde komt. En dan niet ala 'it's good meat for the hounds' maar 'lunchtime Nagini Ghost/Nymeria"(welke direwolf dan ook maar zijn pad kruist. Hopelijk shaggydog) _O_
mag het weten
pi_162182832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Ramsay wordt dit seizoen nog vreselijk heerlijk afgeslacht.
:Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162182865
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

:Y
Melissandre trouwens ook, die is nu likeable geworden. We weten allemaal wat dat betekend :')
pi_162182867
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 15:50 schreef Slayage het volgende:
:D :D :D
*schijtlollige plaatjes*
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Slayage, die plaatjes zijn echt strontirritant. Je bent niet de enige die imgur/reddit/9gag/whatever volgt. Plaats ze desnoods in spoilers, als je jezelf er echt niet van kunt weerhouden.
Ik vind ze wel leuk, lekker posten! :Y
pi_162182907
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

in het verleden resultaten bieden geen garanties op de toekomst, daarnaast is hij reek, sansa en miranda in 1 klap kwijtgeraakt en had stannis alleen maar zijn infanteristen over en daar kan je weinig mee tegen cavalerie. ik verwacht niet dat het met ramsey goed af zal lopen, foreshadowing en alles :P
Mja.. Reek was zijn speeltje/pet, Sansa zijn waarborg voor legitimiteit in het Noorden, Miranda zijn fuckbuddy. Das toch andere koek dan je halve familie afgeslacht zien worden ala Starks of je familie systematisch uitgeroeid zien worden ala de Lannisters/Martells.
mag het weten
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:37:15 #180
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_162182911
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

[..]

Ik vind ze wel leuk, lekker posten!
Ik vind ze ook wel iets toevoegen inderdaad. :Y
pi_162182922
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:35 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

[..]

Ik vind ze wel leuk, lekker posten!
_O-

ja joh ik doen gewoon mijn. ik houd me aan de regels van het forum. je hoeft ze niet leuk te vinden, maar je hoeft van mij ook niet te verwachten dat ik mijn postgedrag aanpas aan de smaak van anderen *)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:38:30 #182
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_162182941
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja.. Reek was zijn speeltje/pet, Sansa zijn waarborg voor legitimiteit in het Noorden, Miranda zijn fuckbuddy. Das toch andere koek dan je halve familie afgeslacht zien worden ala Starks of je familie systematisch uitgeroeid zien worden ala de Lannisters/Martells.
Ramsey is ook zijn hele familie kwijt :')
pi_162182958
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mja.. Reek was zijn speeltje/pet, Sansa zijn waarborg voor legitimiteit in het Noorden, Miranda zijn fuckbuddy. Das toch andere koek dan je halve familie afgeslacht zien worden ala Starks of je familie systematisch uitgeroeid zien worden ala de Lannisters/Martells.
hij heeft meer dan zijn halve familie afgeslacht zien worden })
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162182963
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:38 schreef Jasonjj90 het volgende:

[..]

Ramsey is ook zijn hele familie kwijt :')
Eigenhandig ja :') Familie doet hem niks :')
mag het weten
pi_162182998
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

hij heeft meer dan zijn halve familie afgeslacht zien worden })
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Eigenhandig ja :') Familie doet hem niks :')
Andere families overkwam het ongevraagd dankzij LF _O_ Ramsay heeft er eigenhandig voor gezorgd :') He has it coming afterall.. eerst familie wegvagen, dan de bannermen zien overlopen en dan opgegeten worden door direwolves. Want the north remembers en zulks. :7
mag het weten
pi_162183051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:40 schreef Joosie200 het volgende:

Andere families overkwam het ongevraagd dankzij LF _O_ Ramsay heeft er eigenhandig voor gezorgd :') He has it coming afterall.. eerst familie wegvagen, dan de bannermen zien overlopen en dan opgegeten worden door direwolves. Want the north remembers en zulks. :7
rechtvaardigheid zoeken in westeros heb ik opgegeven ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162183065
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

rechtvaardigheid zoeken in westeros heb ik opgegeven ;(
Er is heel veel rechtvaardigheid in Westeros, het is alleen niet altijd prettig ;)
pi_162183084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Er is heel veel rechtvaardigheid in Westeros, het is alleen niet altijd prettig ;)
rechtvaardigheid van de sterkste en zulks
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162183088
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

rechtvaardigheid zoeken in westeros heb ik opgegeven ;(


The bastard gaf het zelf aan ;(

Rechtvaardigheid komt pas veul later, als de WW's of Dany en haar draakjes Westeros overnemen :Y
mag het weten
pi_162183142
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Slayage het volgende:

[..]

rechtvaardigheid van de sterkste en zulks
Overmoedigheid wordt altijd afgestraft. Als je mensen iets aandoet pakken ze je terug. Zwakte tonen is dodelijk. Meestal is het redelijk voorspelbaar wát er gaat gebeuren. Alleen de uitwerking is bij GoT wel steeds verrassend.
pi_162183235
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Rechtvaardigheid komt pas veul later, als de WW's of Dany en haar draakjes Westeros overnemen :Y
Nee,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_162183315
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:05:43 #193
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162184825
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:32 schreef Slayage het volgende:
en had stannis alleen maar zijn infanteristen over en daar kan je weinig mee tegen cavalerie.
Voetvolk kan veel meer dan onder de voet gelopen worden door cavalerie. Daar is alleen wel een beetje planning voor nodig. Greppels en spiesen, bebost gebied of zelfs maar een heuveltje kunnen een enorm verschil maken. Zelfs met de belachelijke verliezen die serie!Stannis door Ramsey's 'twenty good men' leed zou boek!Stannis nog niet zo gemakkelijk ten onder gegaan zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:43 schreef Funzel het volgende:
Als ik Cersei was zou ik mooi schijt hebben aan die High Sparrow en alle straffen die hij je nog wil geven. Wat wil hij doen, haar weer opsluiten? No way dat dat gaat lukken met FrankenMountain constant naast haar.
Met een vijandige small council en een op zijn best ambivalente koning denk ik niet dat Cersei de macht heeft om de Faith Militant te breken. Zelfs als de faith Margaery en Loras niet gegijzeld zou houden. Zelfs als de Lannister-legers zonder steun van de Crownlands of Highgarden de gezamelijke faith militant zouden kunnen verslaan. Zelfs dan nog zou een veroordeling/excommunicatie funest zijn voor de kroon. Het is veel meer dan ze zich momenteel kunnen permiteren vooral omdat de 3/8 (the north, river- & stormlands) koninkrijken in de brand staan en nog 2/8 (Dorne & the Isles) het gezag van de koning niet meer erkennen
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162184982
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Overmoedigheid wordt altijd afgestraft.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162185538
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 16:51 schreef Slayage het volgende:
_O-
[ afbeelding ]
Jij post echt alle GoT-oogkanker die je tegenkomt he? 80% is niet eens grappig ofzo...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_162185571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij post echt alle GoT-oogkanker die je tegenkomt he? 80% is niet eens grappig ofzo...
Dit dus. Man wat een spam
  zaterdag 14 mei 2016 @ 18:39:42 #197
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162185572
Altijd wel bakfietsladingen vol drama in deze reeks.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162186169
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Altijd wel bakfietsladingen vol drama in deze reeks.
dit dus
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:19:02 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162186622
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit dus
Muah veel plaatjes zijn echt niet grappig die je post :P

Hou het maar bij de echt leuke plaatjes.
Oh.
pi_162186853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah veel plaatjes zijn echt niet grappig die je post :P

Hou het maar bij de echt leuke plaatjes.
mensen die geirriteerd reageren op nietszeggende plaatjes is ook grappig je weetz :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162187005
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:41:36 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162187156
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

mensen die geirriteerd reageren op nietszeggende plaatjes is ook grappig je weetz :P
Dat valt wel mee.

Al is spoilergejank van mensen nog irritanter.
Oh.
pi_162187302
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat valt wel mee.

Al is spoilergejank van mensen nog irritanter.
spoiler gejank is er omdat iedereen verschillende dingen verstaat onder spoilers
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:48:32 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162187340
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

spoiler gejank is er omdat iedereen verschillende dingen verstaat onder spoilers
Sommige mensen vinden fantheorieën al spoilers :')
Oh.
pi_162187349
Jezus mensen zeik niet zo op elkaar. Bevalt het je niet dan reageer je er toch niet op.
pi_162187361
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden fantheorieën al spoilers :')
ja maar "tower of joy" is iets uit de boeken en heeft in dit topic niks te zoeken je weetz :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162187372
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:48 schreef Funzel het volgende:
Jezus mensen zeik niet zo op elkaar. Bevalt het je niet dan reageer je er toch niet op.
hear, hear

_O_ _O_ _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 14 mei 2016 @ 19:53:02 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162187445
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar "tower of joy" is iets uit de boeken en heeft in dit topic niks te zoeken je weetz :')
Iedereen heeft natuurlijk een andere mate van kennis. Sommige kijken echt alleen de serie en zoeken niks op internet qua theorieën etc. Maar daar kunnen we niet allemaal rekening mee houden natuurlijk. Dan moet je ook gewoon niet in een topic erover komen op een forum.
Oh.
pi_162187602
_O- _O- _O-

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162187771
Kutjoch
pi_162187803
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
Kutjoch
[ afbeelding ]
het was een schat van een kind, helaas heeft de oorlog hem verpest ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162187908
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:58 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Leek wel een beetje op de voormalige Daario :+
mag het weten
pi_162187979
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:58 schreef Slayage het volgende:
_O- _O- _O-

[ afbeelding ]
blond, lang haar, kut kop, close idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162188170
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
Kutjoch
[ afbeelding ]
How it hangin ?
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:35:23 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162192386
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Leek wel een beetje op de voormalige Daario :+
muah
Oh.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 21:37:17 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162192558
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
Kutjoch
[ afbeelding ]
Die gast zag er ineens wel een stuk ouder uit had ik het idee.
Oh.
pi_162194128
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

spoiler gejank is er omdat iedereen verschillende dingen verstaat onder spoilers
Staat er duidelijk op elke pagina gedefinieerd hoor.
quote:
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
En zoals je zelf al aangeeft..
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja maar "tower of joy" is iets uit de boeken en heeft in dit topic niks te zoeken je weetz :')
Dat is ook zo.

Alleen...
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Iedereen heeft natuurlijk een andere mate van kennis. Sommige kijken echt alleen de serie en zoeken niks op internet qua theorieën etc. Maar daar kunnen we niet allemaal rekening mee houden natuurlijk. Dan moet je ook gewoon niet in een topic erover komen op een forum.
Dat is niet zo natuurlijk... Jullie kiezen ervoor daar geen rekening mee te houden en dat is hufterig.
Want je hebt je eigen draadje mèt boekenspoilers, waar dat thuishoort, maar daar houd je je niet aan.

Lekker de boel verpesten hier voor anderen, nou nou... dat is leuk... en dan hier ook nog een beetje over verontwaardigd lopen doen.. hoeveel boter op je hoofd kun je hebben. 8)7
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zaterdag 14 mei 2016 @ 22:00:10 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162194304
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 21:57 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Dat is niet zo natuurlijk... Jullie kiezen ervoor daar geen rekening mee te houden en dat is hufterig.
Want je hebt je eigen draadje mèt boekenspoilers, waar dat thuishoort, maar daar houd je je niet aan.

Lekker de boel verpesten hier voor anderen, nou nou... dat is leuk... en dan hier ook nog een beetje over verontwaardigd lopen doen.. hoeveel boter op je hoofd kun je hebben. 8)7
Fantheorieën delen of achtergrondinformatie over personages die toch niet terugkomen in de serie kan je best delen. Dat zie ik niet als de boel verpesten.

Het is niet alsof we een week voor de Red Wedding zeiden dat Cat en Robb dood zouden gaan.
Oh.
pi_162194397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fantheorieën delen of achtergrondinformatie over personages die toch niet terugkomen in de serie kan je best delen. Dat zie ik niet als de boel verpesten.

Het is niet alsof we een week voor de Red Wedding zeiden dat Cat en Robb dood zouden gaan.
We hebben 't hier alleen niet over fantasieën he... de discussies van de laatste week gingen over tower of joy onthullingen die wel in de boeken stonden. Fantasieën zijn welkom, daar doen we allemaal graag aan mee. Niet over iets anders gaan beginnen nu.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_162194468
Ja, kuttopic.
Anyway, ik zie de Umbers dit ook nog wel doen:

Tralalalaaa
  zaterdag 14 mei 2016 @ 22:04:42 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162194620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:01 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

We hebben 't hier alleen niet over fantasieën he... de discussies van de laatste week gingen over tower of joy onthullingen die wel in de boeken stonden. Fantasieën zijn welkom, daar doen we allemaal graag aan mee. Niet over iets anders gaan beginnen nu.
Je hebt het over de R + L = J theorie? Dat is nog niet eens duidelijk vermeld in de boeken.

Daar staan alleen hints in die erop wijzen, net als de serie zelf.
Oh.
pi_162194778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hebt het over de R + L = J theorie? Dat is nog niet eens duidelijk vermeld in de boeken.

Daar staan alleen hints in die erop wijzen, net als de serie zelf.
Ik heb inmiddels hoofdstuk 38 ook gelezen, dus mij is 't wel duidelijk waarop jullie die baseren.
Maar als je de discussie nog 'ns over wilt doen, doe geen moeite, die staat al in draadje 224 en 225. Ik ben er klaar mee.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_162199272
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 22:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels hoofdstuk 38 ook gelezen, dus mij is 't wel duidelijk waarop jullie die baseren.

zijn hoofdstukken in de boeken genummerd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162200520
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn hoofdstukken in de boeken genummerd?
Plaats nog ff een paar plaatjes
Narf!
pi_162200914
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

Plaats nog ff een paar plaatjes
here you go love





Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162201972
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 23:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

here you go love

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Narf!
pi_162205829
Dit topic bestaat uit mensen die het gewoon chill vinden om over GoT te praten, en een stel zuurpruimen dat alleen maar loopt te janken over plaatjes en spoilers en het kuthaar van m'n grootje. Tiefstraal dan lekker op joh.
Nee ik had het niet tegen jou, jij bent anders dus reageer er alsjeblieft niet op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162206696
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 00:45 schreef Mr.Major het volgende:
...en het kuthaar van m'n grootje...
wut? :s)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162207068
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
Kutjoch
[ afbeelding ]
Net goed, hij heeft Ygritte vermoord :(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162207316
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Net goed, hij heeft Ygritte vermoord :(
nee hij heeft jon gered :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162207327
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hij heeft jon gered :{
Zij had Jon nooit dood geschoten :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162207413
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zij had Jon nooit dood geschoten :{w
zij heeft jon meerdere malen geschoten. ze was daar om de job af te maken :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162207466
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

zij heeft jon meerdere malen geschoten. ze was daar om de job af te maken :*
Ze had Jon toen al kunnen doden. Ook had ze ruim 4 seconden de tijd om een pijl tussen zijn ogen te schieten voordat dat kutjoch haar doodschoot.

Ik vond het jammer, Ygritte was een fijne personage.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 15 mei 2016 @ 01:42:27 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162207468
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Net goed, hij heeft Ygritte vermoord :(
bij welke aflevering ben je nu?
Oh.
pi_162207484
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

bij welke aflevering ben je nu?
S05E06, 43:06 om precies te zijn :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162207790
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

S05E06, 43:06 om precies te zijn :P
1 aflevering voor hardhome :7 je ballen gaan bevriezen :9
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162207797
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

1 aflevering voor hardhome :7 je ballen gaan bevriezen :9
Morgen :O
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162207828
quote:
12s.gif Op zondag 15 mei 2016 02:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Morgen :O
ik wil een review! ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 mei 2016 @ 02:31:02 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162208306
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 01:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

S05E06, 43:06 om precies te zijn :P
Genot _O_
Oh.
pi_162208667
Beter is het snel maandag want het niveau hier is nu wel om te huilen. :')
The show must go on
  zondag 15 mei 2016 @ 06:55:37 #241
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_162209335
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_162210039
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 06:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom onder een spoiler schoonheid? :P

ik had em gepost meen ik maar kan ff niet vinden

[ Bericht 3% gewijzigd door Slayage op 15-05-2016 10:22:24 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162211089
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 06:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162211379
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 18:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij post echt alle GoT-oogkanker die je tegenkomt he? 80% is niet eens grappig ofzo...


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162211521
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 03:01 schreef Kokoswater het volgende:
Beter is het snel maandag want het niveau hier is nu wel om te huilen. :')
pi_162212021
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:32 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:39 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
een subtiele fuck you is subtiel :7

over 15 uur kunnen mensen als de stream bekijken 8-)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 15 mei 2016 @ 12:10:41 #247
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162212126
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat nog ergens op gebaseerd of gewoon een random tekening?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_162212150
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 11:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zou wat zijn als Tommen er zo aan gaat _O-
mag het weten
pi_162212599
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is dat nog ergens op gebaseerd of gewoon een random tekening?
eigenlijk is het een spoiler want
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162212631
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zou wat zijn als Tommen er zo aan gaat _O-
ik wil cersei zien lijden, maakt mij niet hoe hij dood gaat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162212677
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is dat nog ergens op gebaseerd of gewoon een random tekening?
Er is wel een bijbehorende theorie, maar dat is er 1 van de velen. Is in ieder geval niet een spoiler uit een boek :)
  zondag 15 mei 2016 @ 12:41:12 #252
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_162212679
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Zou wat zijn als Tommen er zo aan gaat _O-
Dode Margaery en dode Loras op de trappen ook :P En het scenario is niet eens zo ondenkbaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_162212971
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Er is wel een bijbehorende theorie, maar dat is er 1 van de velen. Is in ieder geval niet een spoiler uit een boek :)
welke theorie?

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dode Margaery en dode Loras op de trappen ook :P En het scenario is niet eens zo ondenkbaar.
dat qyburn een faith militant is eig. en van binnenuit de macht grijpt door frankenmountain als sleeper cell :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162213142
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

welke theorie?

Komt er min of meer op neer dat Tommen zo tegen zijn moeder in gaat (omdat hij zelfstandig wil worden, Margaery wil beschermen, iets in die zin) dat zombie Mountain tegen Tommen in gaat en hem dood. Waarbij de ironie dan ook nog eens is dat Cersei door haar eigen schuld haar laatste levende kind verliest. Dit alles n.a.v. de vraag hoe Tommen dood zal gaan in het verhaal.
  zondag 15 mei 2016 @ 13:22:54 #255
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162213609
Ik bedenk me opeens dat Myrcella's dood in de serie helemaal Tyrion's schuld is; hij heeft haar naar Dorne gestuurd. En hij heeft de moodzuchtigheid en achterlijkheid van de Sand Snakes onderschat en de macht en het belang van Doran/Tristane overschat.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 13:24:48 #256
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162213661
quote:
4s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Myrcella's dood in de serie helemaal Tyrion's schuld is; hij heeft haar naar Dorne gestuurd. En hij heeft de moodzuchtigheid en achterlijkheid van de Sand Snakes onderschat en de macht en het belang van Doran/Tristane overschat.
Mwa zou nog steeds de sandsneks de schuld geven
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 15 mei 2016 @ 13:28:58 #257
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162213762
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mwa zou nog steeds de sandsneks de schuld geven
Het is niet de taak van het addergebroed om Mycella te beschermen. Dat was destijds Tyrion's taak. Zijn beslissing Myrcella daarnaartoe te sturen is met terugwerkende kracht superdom geworden. En Cersei's verdriet en woede om die beslissing is veel meer terecht.


"Dorne is the safest place for her." :+
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162214685
quote:
4s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Myrcella's dood in de serie helemaal Tyrion's schuld is; hij heeft haar naar Dorne gestuurd. En hij heeft de moodzuchtigheid en achterlijkheid van de Sand Snakes onderschat en de macht en het belang van Doran/Tristane overschat.
if you wanna make an omlet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162214724
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:04 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Komt er min of meer op neer dat Tommen zo tegen zijn moeder in gaat (omdat hij zelfstandig wil worden, Margaery wil beschermen, iets in die zin) dat zombie Mountain tegen Tommen in gaat en hem dood. Waarbij de ironie dan ook nog eens is dat Cersei door haar eigen schuld haar laatste levende kind verliest. Dit alles n.a.v. de vraag hoe Tommen dood zal gaan in het verhaal.
dat zou wel tof zijn idd, maar verwacht het niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_162216014
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dode Margaery en dode Loras op de trappen ook :P En het scenario is niet eens zo ondenkbaar.
Ik zie daar geen Marg en Loras in. Maar Marg mag niet dood, ze is teh queen zoals Olenna terecht zei ^O^
mag het weten
pi_162217122
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
Kutjoch
[ afbeelding ]
Ongeloofelijk. Kind is dood en ik heb nog steeds zin om hem te schoppen.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162217340
quote:
4s.gif Op zondag 15 mei 2016 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedenk me opeens dat Myrcella's dood in de serie helemaal Tyrion's schuld is; hij heeft haar naar Dorne gestuurd. En hij heeft de moodzuchtigheid en achterlijkheid van de Sand Snakes onderschat en de macht en het belang van Doran/Tristane overschat.
Dat werd allemaal pas een probleem toen Oberyn afgeslacht werd, daarvoor was er veel meer mate van stabiliteit. Als Oberyn niet was gestorven had Myrcella gewoon nog geleefd.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 15 mei 2016 @ 15:23:09 #263
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162217773
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat werd allemaal pas een probleem toen Oberyn afgeslacht werd, daarvoor was er veel meer mate van stabiliteit. Als Oberyn niet was gestorven had Myrcella gewoon nog geleefd.
Daar heb je best een goed punt.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 15:48:27 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162219196
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:10 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Dat werd allemaal pas een probleem toen Oberyn afgeslacht werd, daarvoor was er veel meer mate van stabiliteit. Als Oberyn niet was gestorven had Myrcella gewoon nog geleefd.
Die in die trial kwam omdat Tywin en Cersei zo nodig Tyrion moesten beschuldigen terwijl er geen bewijs was.
Oh.
pi_162222000
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2016 02:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik wil een review! ^O^
Absoluut de beste aflevering van seizoen 5 _O_

En wanneer gaat die Cersei nou een keer dood :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_162222365
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die in die trial kwam omdat Tywin en Cersei zo nodig Tyrion moesten beschuldigen terwijl er geen bewijs was.
Jup. Dus eigenlijk is Cercei zelf verantwoordelijk voor de dood van haar dochter.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 15 mei 2016 @ 17:13:18 #267
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162222414
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:11 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Jup. Dus eigenlijk is Cercei zelf verantwoordelijk voor de dood van haar dochter.
En ze verwende Joffrey ook te erg dat hij dacht dat hij alles mocht doen. Daarom werd hij zo'n cunt en werd hij uiteindelijk maar vergiftigd.
Oh.
pi_162222739
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En ze verwende Joffrey ook te erg dat hij dacht dat hij alles mocht doen. Daarom werd hij zo'n cunt en werd hij uiteindelijk maar vergiftigd.
Die is wat minder sterk aan Cercei's kortzichtigheid te verbinden, maar inderdaad, het hielp niet. Als de mountain uiteindelijk Tommen vermoordt op basis van zijn eed om Cercei koste wat kost te beschermen, dan is het tafereel wel compleet. Cercei's voornaamste strategische flaw is dat ze teveel op korte termijn denkt. Dat is dan uiteindelijk de ondergang van haar kinderen geweest.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 15 mei 2016 @ 17:41:04 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162223169
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:23 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Die is wat minder sterk aan Cercei's kortzichtigheid te verbinden, maar inderdaad, het hielp niet. Als de mountain uiteindelijk Tommen vermoordt op basis van zijn eed om Cercei koste wat kost te beschermen, dan is het tafereel wel compleet. Cercei's voornaamste strategische flaw is dat ze teveel op korte termijn denkt. Dat is dan uiteindelijk de ondergang van haar kinderen geweest.
Ja klopt dat het minder sterk is :P

Maar ze is wel een voorbeeld van een self-fulfilling prophecy. Daarom denk ik ook dat Jaime haar Valonqar is en haar vermoord als Cersei echt mad wordt en heel Kings Landing wil platbranden.
Oh.
pi_162223201
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En ze verwende Joffrey ook te erg dat hij dacht dat hij alles mocht doen. Daarom werd hij zo'n cunt en werd hij uiteindelijk maar vergiftigd.
Van Joffrey wordt gesuggereerd dat hij van nature een waanzin bezat waar Cersei niet tegenop kon en zelfs angstaanjagend vond.

De les die we uit asoiaf kunnen trekken is dat incest slechte baby's maakt :P.
  zondag 15 mei 2016 @ 17:44:01 #271
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162223240
Previewpraat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_162223347
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Gezicht het volgende:
Previewpraat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is, ga ik dingen naar m'n beeldscherm gooien denk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:06:16 #273
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162223832
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Van Joffrey wordt gesuggereerd dat hij van nature een waanzin bezat waar Cersei niet tegenop kon en zelfs angstaanjagend vond.

De les die we uit asoiaf kunnen trekken is dat incest slechte baby's maakt :P.
Muah hij heeft een waanzin die hij van Cersei geërfd heeft. Maar hij is ook zo geworden omdat hij vooral bevestiging zocht van zijn vader (Robert) die hem altijd negeerde. In de boeken ook dat hij toen hij klein was een zwangere kat opensneed om die kittens eruit te halen. Liet hij zien aan Robert en kreeg toen een pak slaag.

Maar Cersei heeft hem ook altijd gewoon verwend en gezegd dat hij alles mocht hebben. Daarom werd hij zo onhandelbaar.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:07:09 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162223849
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:44 schreef Gezicht het volgende:
Previewpraat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:07:18 #275
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162223853
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah hij heeft een waanzin die hij van Cersei geërfd heeft. Maar hij is ook zo geworden omdat hij vooral bevestiging zocht van zijn vader (Robert) die hem altijd negeerde. In de boeken ook dat hij toen hij klein was een zwangere kat opensneed om die kittens eruit te halen. Liet hij zien aan Robert en kreeg toen een pak slaag.

Maar Cersei heeft hem ook altijd gewoon verwend en gezegd dat hij alles mocht hebben. Daarom werd hij zo onhandelbaar.
Sinds wanneer is Robert Joffrey en Tommen's vader?
Flesje bier
pi_162223879
Sowieso is het wel interessant om te zien wat er zal gebeuren als Tommen dood gaat. Cersei haar kinderen (en die van Robert, sort of) zijn dan op.

Overigens zie ik Cersei er ook wel voor aan om zelf Tommen om zeep te helpen als de High Sparrow teveel invloed krijgt over Tommen. Als er iets is waar Cersei nog meer van houd dan van haar kinderen is het wel macht. Komt dat in gevaar wijkt daar alles voor en kent ze geen grenzen.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:08:43 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162223880
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:07 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Sinds wanneer is Robert Joffrey en Tommen's vader?
Legaal gezien natuurlijk wel hè. Joffrey wist ook nooit dat Jaime zijn vader was, of wilde het niet geloven.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:10:07 #278
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162223906
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso is het wel interessant om te zien wat er zal gebeuren als Tommen dood gaat. Cersei haar kinderen (en die van Robert, sort of) zijn dan op.

Overigens zie ik Cersei er ook wel voor aan om zelf Tommen om zeep te helpen als de High Sparrow teveel invloed krijgt over Tommen. Als er iets is waar Cersei nog meer van houd dan van haar kinderen is het wel macht. Komt dat in gevaar wijkt daar alles voor en kent ze geen grenzen.
Ligt eraan of Dany op dat moment al aangekomen is in Westeros. Of dat Jon zijn roots al bekend zijn.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:11:59 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162223943
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt eraan of Dany op dat moment al aangekomen is in Westeros. Of dat Jon zijn roots al bekend zijn.
Ik zie Dany dit seizoen nog niet naar Westeros gaan nu het gros van Slavers Bay weer in handen van de Masters is en haar schepen natuurlijk zijn afgefikt.

En ze moet natuurlijk nog worden gered door Daario en Jorah die zich daarbij opoffert want hij heeft toch Greyscale.
Flesje bier
pi_162223945
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:08 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso is het wel interessant om te zien wat er zal gebeuren als Tommen dood gaat. Cersei haar kinderen (en die van Robert, sort of) zijn dan op.

Overigens zie ik Cersei er ook wel voor aan om zelf Tommen om zeep te helpen als de High Sparrow teveel invloed krijgt over Tommen. Als er iets is waar Cersei nog meer van houd dan van haar kinderen is het wel macht. Komt dat in gevaar wijkt daar alles voor en kent ze geen grenzen.
Ik denk niet dat Cercei Tommen moedwillig zal vermoorden. Zoals Tyrion al eens opmerkte: "you love your children. It's your one redeeming quality."

Ik verwacht eerder dat de dood van Tommen Cercei over het randje duwt en dat ze vervolgens als een maniak aan het slachten gaat.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  zondag 15 mei 2016 @ 18:13:19 #281
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162223981
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Van Joffrey wordt gesuggereerd dat hij van nature een waanzin bezat waar Cersei niet tegenop kon en zelfs angstaanjagend vond.
Is dat idee niet inmiddels een beetje uitgestorven? Ja, Viserys en Joffrey waren klootzakken maar om nu te zeggen dat ze dat magischerwijs geworden zijn of dat er een genetische oorsprong voor wreedheid bestaat lijkt onwaarschijnlijk als je kijkt naar hoe ze opgegroeid zijn. Myrcella en Tommen, die grotendeels door maesters zijn opgevoed, zijn evenwichtige aardige kinderen terwijl Joffrey die persoonlijk door zijn moeder opgevoed werd en nooit de gewenste erkenning van zijn dronken zot van een vader kreeg. Viserys heeft straatarm eigenhandig zijn zusje moeten opvoeden terwijl hij zijn ouders en beschermers op vroege leeftijd verloor. Daarnaast moest hij met de bedelnap door de Free Cities heen reizen terwijl hij premiejagers en huurmoordenaars uit Westeros moest ontwijken.
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 17:23 schreef DragonFodder het volgende:
Cercei's voornaamste strategische flaw is dat ze teveel op korte termijn denkt.
Dat is eerder een fout die ik Jaime zou toeschrijven. Ik zou eerder zeggen dat Cersei last heeft van tunnelvisie. Kijk, ze is sowieso niet opgeleid met een begrip voor militaire zaken, op dat gebied valt haar niets te verwijten en verwacht de huwelijkspolitiek die haar zo ongelukkig maakte. Het is alleen dat ze nergens anders meer op let als haar kinderen ('all you hold dear') bedreigd worden en dat doen de Valonqar en de jongere koningin. In Cersei's begrip Tyrion en Margaery. Ze heeft wel de vervelende stomme neiging zich met idioten te omringen, die haar niet durven tegen te spreken, maar dat wijt ik eerlijk gezegd eerder aan haar nodige onzekerheid als vrouwelijke leider in een mannenwereld.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 18:14:13 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224003
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:11 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik zie Dany dit seizoen nog niet naar Westeros gaan nu het gros van Slavers Bay weer in handen van de Masters is en haar schepen natuurlijk zijn afgefikt.

En ze moet natuurlijk nog worden gered door Daario en z'n maat die zich daarbij opoffert want hij heeft toch Greyscale.
Ik gok eigenlijk dat Dany de hele khalasar nog wel mee kan krijgen. Want in de trailer zag je ook dat Drogon boven die khalasar vloog.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:15:13 #283
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_162224029
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik gok eigenlijk dat Dany de hele khalasar nog wel mee kan krijgen. Want in de trailer zag je ook dat Drogon boven die khalasar vloog.
Ohja, ik was nog vergeten te vermelden dat Daario en Jorah natuurlijk ook nog worden bijgestaan door Drogon. :P Denk iig dat die redding wel in de volgende aflevering gaat gebeuren dus we zullen het zien morgen.
Flesje bier
  zondag 15 mei 2016 @ 18:16:04 #284
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162224049
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik gok eigenlijk dat Dany de hele khalasar nog wel mee kan krijgen. Want in de trailer zag je ook dat Drogon boven die khalasar vloog.
Dat denk ik ook wel. Wedden dat 'stallion who mounts the world' Dothraki is voor draak. Drogon gaat alle Khalesars verenigen.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 18:16:57 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224070
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ohja, ik was nog vergeten te vermelden dat Daario en Jorah natuurlijk ook nog worden bijgestaan door Drogon. :P Denk iig dat die redding wel in de volgende aflevering gaat gebeuren dus we zullen het zien morgen.
Het wordt in elk geval tijd dat ze eens vertrekken uit dat Meereen want dat is toch kut. Laat dat hele Slavers Bay maar verwoest achter door die draakjes en dan hup naar Westeros. Kan Dany naar Dorne gaan en die Sandsnakes voeren aan haar draakjes en is iedereen blij.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:17:33 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224079
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Wedden dat 'stallion that mounts the world' Dothraki is voor draak. Drogon gaat alle Khalesars verenigen.
Dany die alle Khalasars heeft verenigd, en Jon die alle Wildlings verenigd achter zich heeft _O_
Oh.
pi_162224212
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:13 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Is dat idee niet inmiddels een beetje uitgestorven? Ja, Viserys en Joffrey waren klootzakken maar om nu te zeggen dat ze dat magischerwijs geworden zijn of dat er een genetische oorsprong voor wreedheid bestaat lijkt onwaarschijnlijk als je kijkt naar hoe ze opgegroeid zijn. Myrcella en Tommen, die grotendeels door maesters zijn opgevoed, zijn evenwichtige aardige kinderen terwijl Joffrey die persoonlijk door zijn moeder opgevoed werd en nooit de gewenste erkenning van zijn dronken zot van een vader kreeg. Viserys heeft straatarm eigenhandig zijn zusje moeten opvoeden terwijl hij zijn ouders en beschermers op vroege leeftijd verloor. Daarnaast moest hij met de bedelnap door de Free Cities heen reizen terwijl hij premiejagers en huurmoordenaars uit Westeros moest ontwijken.
Daar heb je gelijk in. In de hele nature vs. nurture-discussie laat GRRM opzich in zijn verhalen wel doorschemeren dat wreedheid niet zomaar ontstaat. Als makkelijkste voorbeeld moet ik dan aan de Mad King denken, trouwens, en hoe die in een mentale vrije val terecht leek te zijn gekomen.
pi_162224275
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het wordt in elk geval tijd dat ze eens vertrekken uit dat Meereen want dat is toch kut. Laat dat hele Slavers Bay maar verwoest achter door die draakjes en dan hup naar Westeros. Kan Dany naar Dorne gaan en die Sandsnakes voeren aan haar draakjes en is iedereen blij.
Ik ben echt heel bang dat we wéér een aflevering krijgen waarbij Dany subtiele beledigingen en cryptische aanwijzingen krijgt van geriatrische ex-Khaleesi's, waarna ze weer haar lijst met titels begint af te roepen. Gooi daar Jorah en Daario bij die ongetwijfeld een nieuwe aanwijzing in hun queeste vinden en je bent weer 50 minuten verder.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:27:21 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224285
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. In de hele nature vs. nurture-discussie laat GRRM opzich in zijn verhalen wel doorschemeren dat wreedheid niet zomaar ontstaat. Als makkelijkste voorbeeld moet ik dan aan de Mad King denken, trouwens, en hoe die in een mentale vrije val terecht leek te zijn gekomen.
Gisteren nog even de hele Wiki gelezen van de Mad King ja _O_ dan zie je dat hij in het begin van zijn regeerperiode nog best potentie leek te hebben, maar daarna steeds gekker werd. Al zat het er altijd wel in bij hem
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:28:11 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224303
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben echt heel bang dat we wéér een aflevering krijgen waarbij Dany subtiele beledigingen en cryptische aanwijzingen krijgt van geriatrische ex-Khaleesi's, waarna ze weer haar lijst met titels begint af te roepen. Gooi daar Jorah en Daario bij die ongetwijfeld een nieuwe aanwijzing in hun queeste vinden en je bent weer 50 minuten verder.
Dat mag wel snel gaan opschieten ja. Jorah mag wel gewoon verstenen en Daario vind ik eigenlijk niet zo'n heel boeiend personage dus hij mag wel dood.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:28:31 #291
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162224311
Dany gaat geen shit bereiken tot het einde, waar ze met haar drie draken Jon Targaryen komt ophalen en the Others gaan vernietigen.
Deathlift or Die.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:34:14 #292
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_162224428
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gisteren nog even de hele Wiki gelezen van de Mad King ja _O_ dan zie je dat hij in het begin van zijn regeerperiode nog best potentie leek te hebben, maar daarna steeds gekker werd. Al zat het er altijd wel in bij hem
Misschien Tommen nu ook. Hij vindt zelf dat hij meer zou moeten optreden en gaat hij misschien te ver.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_162224431
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dany gaat geen shit bereiken tot het einde, waar ze met haar drie draken Jon Targaryen komt ophalen en the Others gaan vernietigen.
Op dit moment ben ik Dany zo beu dat ik hoop op Drogon die zich tegen haar verzet en d'r roostert, en uiteindelijk Jon de draken voor zich wint.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:37:33 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224500
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Misschien Tommen nu ook. Hij vindt zelf dat hij meer zou moeten optreden en gaat hij misschien te ver.
Tommen zal nooit zo lang blijven zitten als de Mad King om die ontwikkeling door te maken :P

Daarbij denk ik oprecht dat hij een goede koning zou kunnen worden, als hij wat meer ervaring krijgt.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:41:08 #295
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162224567
Ik denk dat Aerys best een goede koning had kunnen zijn als hij maar een paar honderd jaar eerder geboren was.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162224599
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Op dit moment ben ik Dany zo beu dat ik hoop op Drogon die zich tegen haar verzet en d'r roostert, en uiteindelijk Jon de draken voor zich wint.
Als deze serie nog één echt wtf moment over heeft, dan zou het wel zijn dat Dany door haar eigen draakjes om zeep wordt gebracht.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_162224623
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
Dany gaat geen shit bereiken tot het einde, waar ze met haar drie draken Jon Targaryen komt ophalen en the Others gaan vernietigen.
Ik heb ook zo het idee dat ze een doel najaagt dat haar toch ontloopt en haar draken dan maar zelf "de leiding" gaan nemen richting Westeros.

Het kan ook dat the Others gaan binnenvallen in Essos en die Dothraki dan net handig blijken. Maar dat zou wel erg toevallig zijn en hoewel GRRM ons graag verrast is dat wel een zeer cliché scenario "wow wat een geluk dat ze daar is, wie had dat gedacht".
  zondag 15 mei 2016 @ 18:44:23 #298
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162224636
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2016 18:42 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Als deze serie nog één echt wtf moment over heeft, dan zou het wel zijn dat Dany door haar eigen draakjes om zeep wordt gebracht.
Toe, Daenerys is een nog grotere Mary Sue dan Ramsey, dat gaat echt niet gebeuren.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 18:45:05 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162224653
Ik zou het sowieso cliché vinden als the Others verslagen worden door een team van Dany en Jon en dat ze dan gaan trouwen en het een happy end is. Daarom hoop ik gewoon op een verrassend einde.
Oh.
  zondag 15 mei 2016 @ 18:45:36 #300
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162224666
Lapohunt
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 15 mei 2016 @ 18:45:47 #301
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162224671
einde :0
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')