Ik snap niet echt waarom het nog zo'n issue is nu de serie de boeken op bijna alle punten heeft ingehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevaar blijft dat mensen hier speculeren met alleen serie kennis, maar ook mensen met boekkennis erbij. En die sturen natuurlijk vanwege meer info de speculaties nogal.
Is de naam Tower of Joy genoemd in de serie, ja of nee? Puur de serie bedoel ik dan, op TV. Niet in Behind the throne, lore op dvd's etc.
Wat jij achtergrondinformatie noemt, is gewoon boekenspoilermateriaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je niet al die achtergrondinformatie wil weten moet je er niet over gaan praten op een forum. Dan kijk je de serie en lees je er verder niks over. Dit topic is juist interessant omdat we hier dan kunnen speculeren over wat er komen gaat of achtergrondinformatie geven. (en voor Slayage om schijtlollige plaatjes te posten)
Behalve op dit punt dus blijkbaar en daar ging t over.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waarom het nog zo'n issue is nu de serie de boeken op bijna alle punten heeft ingehaald
net als hardhome iddquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Boeken zijn op. De scenes in de vorige seizoenen die 'erbij' zijn bedacht waren ook al een stuk zwakker dan de rest.
Ik sla gewoon hele lange posts over (want die zijn vaak doorspekt met boekgerelateerde speculaties). En kom niet als ik de nieuwe aflevering nog niet gezien heb. Daardoor pas 1x echt gespoilerd (purple wedding ketting verhaal) en ToJ maar semi. Het is te doen. Maar niet als je dit topic aandachtig volgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik blijf hier maar weg voortaan. Niet vanwege spoilers, maar vanwege het geblèr over spoilers.
Met je dude en je kerel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zat je tijdens deze scene met je kop in je reet? Misschien moet je het gewoon bij GTST houden kerel.
seizoen 4 is het beste seizoenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wat jij achtergrondinformatie noemt, is gewoon boekenspoilermateriaal.
Da's het hele eieren eten.
Als je die achtergrondinformatie, lore, boekeninfo hoe je het ook wilt noemen wilt kunnen bespreken, ga dan gewoon naar het GoT topic mèt boekenspoilers. Daar is 't voor bedoeld.
Dit topic is bedoeld voor mensen die graag de serie beoordelen op de tv-episodes.
Moeilijker is 't niet.
hear hearquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zat je tijdens deze scene met je kop in je reet? Misschien moet je het gewoon bij GTST houden kerel.
Hopelijk laten ze dat nu met rust, en was dat in de eerste aflevering alleen om dat lijntje af te rondenquote:
Who cares about Dornequote:
Dorne zit erin zodat de Lannisters zich kunnen bezig houden met Dorne. Zo hebben de schrijvers dus een reden om de Lannisters nog niet te laten bemoeien met alle shit in het Noorden. Dorne komt nog wel een keer terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze dat nu met rust, en was dat in de eerste aflevering alleen om dat lijntje af te ronden
ik verwacht niet zo veel bemoeienis vanuit kingslanding naar dorne om het simpele feit dat de macht van kingslanding aan het afbrokkelen is en er belangrijkere dingen zijn dan, die zandbak in de kingdom te houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dorne zit erin zodat de Lannisters zich kunnen bezig houden met Dorne. Zo hebben de schrijvers dus een reden om de Lannisters nog niet te laten bemoeien met alle shit in het Noorden. Dorne komt nog wel een keer terug.
ze gaan echt nog wel wraak nemen voor de moord op hun dochterquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik verwacht niet zo veel bemoeienis vanuit kingslanding naar dorne om het simpele feit dat de macht van kingslanding aan het afbrokkelen is en er belangrijkere dingen zijn dan, die zandbak in de kingdom te houden.
Tenzij de Lannisters persoonlijk worden en hun dochter wreken prio 1 wordtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik verwacht niet zo veel bemoeienis vanuit kingslanding naar dorne om het simpele feit dat de macht van kingslanding aan het afbrokkelen is en er belangrijkere dingen zijn dan, die zandbak in de kingdom te houden.
Nóg beter dan seizoen 1,2 en 3?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |