ja ik weet nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch mooi zijn voor jezelf en hun
Wat vind je dan nu onfatsoenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zowel mannen en vrouwen moeten zich gewoon wat fatsoenlijker gaan kleden.
Geen onderscheid, niets.
Vrouwen die halfnaakt over straat gaan.quote:
Ooohquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen die halfnaakt over straat gaan.
Mannen die zonder shirt door stad lopen of als schooier.
met die hitte kan wel wat bloter. Zwembroekje klaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zowel mannen en vrouwen moeten zich gewoon wat fatsoenlijker gaan kleden.
Geen onderscheid, niets.
Zeker, maar zag het vorig jaar in Rotterdam ook erg veel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Engelse dames hebben daar wel een handje van.
misschien alleen arnhem zuid lolquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef Sked het volgende:
Ik zie het bijna nooit eigenlijk
Of het valt me gewoon niet op
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:09 schreef Sked het volgende:
Ik zie het bijna nooit eigenlijk
Of het valt me gewoon niet op
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan mquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Alleen op vakantie soms, maar hier echt nooit
Toevallig net in filmpje over die Ajax supporters pp het Leidse plein. Zijn ook altijd de vies dikke die dan ontbloot over straat waggelenhou lekker je shirt aan
xxxxlquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan m
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een post waarin een dikke vrouw klaagde over dat xxxxl kleding duurder was dan m
dat tweede is wel ergerlijk jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan niet alleen 16 jarigen maar ook oudere van 25-30
Dat eerste niet hè viespeukquote:
Zweten ook als een malle natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:12 schreef supersof het volgende:
Zag laatst iemand in de bus en hij had een hele vierzits voor zichzelf omdat ie zo dik was
Alleen schuin tegenover hem kon er wel iemand zitten, maar van een afstand rook je al dat hij stonk dus zou ook daar niet gaan zitten
Ik heb idd nog nooit een viesdikke gezien die lekker rookquote:
ja en hij had chinees op volgens mij bah bahquote:
Het zal ook eens niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en hij had chinees op volgens mij bah bah
eten dikke mensen altijd chinees?quote:
zeker ongelimiteerd bami en loempia's vreten voor 15 euroquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en hij had chinees op volgens mij bah bah
Afhaalchinees is wel viesdikke voedsel jaquote:
de porties zijn er zelfs voor aangepastquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afhaalchinees is wel viesdikke voedsel ja
Als je dan toch dik wil worden, zou je denken dat ze op iets lekkerders dik wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Afhaalchinees is wel viesdikke voedsel ja
Inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dan toch dik wil worden, zou je denken dat ze op iets lekkerders dik worden
Kan een heel weeshuis van eten ja als je keertje Chinees besteldquote:
Oh dat is hier niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan een heel weeshuis van eten ja als je keertje Chinees besteld
heb weleens twee weken Chinees gegeten toen m'n oma te veel had besteld voor de familiequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan een heel weeshuis van eten ja als je keertje Chinees besteld
Wow.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
heb weleens twee weken Chinees gegeten toen m'n oma te veel had besteld voor de familie
toen leefde ik nog vies ongezondquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow.
Hoe opgeblazen moet je je toen gevoeld hebben
Lolquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
heb weleens twee weken Chinees gegeten toen m'n oma te veel had besteld voor de familie
Ik ben bang dat Chinees wel goed blijft met al die conserveringsmiddelenquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat is hier niet.
Gewoon 1 bami en 1 gerecht erbij.
Al heb ik echt al jaren geen Chinees gehaald
Ik vind alleen die grote loempias wel te doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet
Net wat je zegt, als je dan ongezond wilt eten, dan lekker
Chinees hier is gewoon ranzig
Rijst moet je juist enorm mee oppassen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, vlees enzo pas ik wel mee op
maar bami en rijst was prima te doen
Is geloof ik ook voor 99% van de chinees restaurants precies het zelfdequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:30 schreef Sked het volgende:
ik proef ook nooit verschil tussen de ene en de andere chinees
Waarover?quote:
Baasquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb je enquette rondgestuurd vanochtend
Soort sociaal experiment.quote:
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort sociaal experiment.
Mensen structureel negeren blijkt nog erger dan pesten. Van de 23 schietpartijen in de VS bleek dat 18 zich buitengesloten voelde en zo tot hun daad kwamen.
ik kan wel doen alsofquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk jij bij een transportbedrijf?
ohquote:
Oh ja dat denk ik ook wel ja, je voelt je helemaal geïsoleerd. Lijkt me niet prettiger dan pestenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort sociaal experiment.
Mensen structureel negeren blijkt nog erger dan pesten. Van de 23 schietpartijen in de VS bleek dat 18 zich buitengesloten voelde en zo tot hun daad kwamen.
wow echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn moeder negeerde me vroeger ook dagen soms.
Denk daardoor zo verknipt.
Oh ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als ik écht tever was gegaan hoor. Nooit slaag gehad verder daarentegen .
beide wel eensquote:
Liever paar tikken dan genegeerd wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als ik écht tever was gegaan hoor. Nooit slaag gehad verder daarentegen .
Ook zielig.quote:
Dat doet jr alleenquote:
misschien bij mijn moeder wel eens geprobeerdquote:
Oh mijn moeder deed dat dus nooitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
Soms als ik ruzie had gehad met mijn moeder ging ze een kwartier daarna al weer doen alsof er niks was gebeurd. Daar kon ik echt totaal niet tegen
Ja je voelt je dan echt heel slecht hequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever paar tikken dan genegeerd worden
Ja ik zou het beide niet doen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zielig.
Ben echt tegen slaan. Zou nooit mijn kind slaan. Ook niet negeren trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou negeerde mijn moeder me wel een jaar of 4, maar dat was een beetje zelfgekozen.
Gelukkig heeft mn moeder mij nooit echt tijdens alcoholgebruik gezien pff.quote:
Praten, uitleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zou het beide niet doen hoor
hoe wil je dan straffen
Dat heeft mijn moeder ooit bij mij geprobeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren
Wel vanaf bepaalde leeftijd. Daarvoor helpt een corrigerende tik denk ik beter hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Praten, uitleggen.
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren . Dan weer uitleggen, praten.
Geloof echt in kracht van communicatie.
Ja snap man. Mijn moeder gelukkig ook niet echt gezien, dronk alleen of met vrienden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn moeder mij nooit echt tijdens alcoholgebruik gezien pff.
Ja wisselwerking denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Elan het volgende:
Hing het daarmee samen denk je? Dat je dronk?
Werkt niet als ze 14 zijn héquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ooit bij mij geprobeerd.
Denken dat ik dan bleef zitten
Mijn ouders stuurden me dan naar mijn kamer maarja dan gewoon op pc zitten tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Praten, uitleggen.
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren . Dan weer uitleggen, praten.
Geloof echt in kracht van communicatie.
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vanaf bepaalde leeftijd. Daarvoor helpt een corrigerende tik denk ik beter hoor
Je moet altijd eerst uitleggen. Maar als ik ooit een zoon krijg als ik, dan helpt dat toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?
Hoe kwam dat dan. Jij lijkt me niet echt moeilijke puber.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders stuurden me dan naar mijn kamer maarja dan gewoon op pc zitten toch
het zou meer een straf zijn geweest om dan in dezelfde ruimte met hen te blijven, want die sfeer was toen echt kut
Ik was een verschrikkelijke puberquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan. Jij lijkt me niet echt moeilijke puber.
Of vergis ik me nu
Dat zeg ik, het ligt eraan wat voor fase je kind in zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?
Mja slaan zou denk ook niet helpen dan tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst uitleggen. Maar als ik ooit een zoon krijg als ik, dan helpt dat toch niet.
Denk juist dat ze oud genoeg moeten zijn om de functie van een tik te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
heb daar weleens wat van gelezen omdat ze als ze echt jong zijn dat ze met een tik sneller begrijpen dat ze iets niet mogen.
Nou, ik kan oprecht zeggen dat 1 (!) corrigerende tik met de vlakke hand mij wel erg goed hielp.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja slaan zou denk ook niet helpen dan toch
Volgens mij creëer je die haat meer op oudere leeftijd, als je dan ook nog tikken krijgt stimuleert dat alleen maar. Want je bent al dwars en dan heb je een reden om je nog meer af te zettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk juist dat ze oud genoeg moeten zijn om de functie van een tik te kunnen begrijpen.
En dat het niet haat naar ouders ontwikkeld
O nee bij mij niet. Als mn moeder het deed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
Slaan zou me alleen nog maar bozer maken zou echt escaleren dan.
echt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
Slaan zou me alleen nog maar bozer maken zou echt escaleren dan.
Nooit gevochten ook, behalve wanneer iemand me sloeg of m'n broertje. Gewoon niet aanraken.
Als het kind zo redeneert is het probleem wel wat dieper.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij creëer je die haat meer op oudere leeftijd, als je dan ook nog tikken krijgt stimuleert dat alleen maar. Want je bent al dwars en dan heb je een reden om je nog meer af te zetten
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Tik van vrouw is toch anders. Denk aan Scarface met Tony zijn moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O nee bij mij niet. Als mn moeder het deed.
Bij mn vader wellicht wel, maar die heeft mij nooit een tik gegeven.
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?
in mijn herinneringen heb ik best vaak gevochten met mijn broertjes
Ik ging meer krabbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaar
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging meer krabben![]()
heb in groep vier ook een keer een meisje gebeten omdat ze me aanviel lol
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging meer krabben![]()
heb in groep vier ook een keer een meisje gebeten omdat ze me aanviel lol
Ja weet niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Tik van vrouw is toch anders. Denk aan Scarface met Tony zijn moeder.
met de ene twee jaar en de andere vijfquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniaal.
Scheel je veel met je broertje dan
Idem.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaar
watquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik beet mezelf,
Dat was ook geen pretje
Waarom beet je jezelfquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik beet mezelf,
Dat was ook geen pretje
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatiequote:
lijkt me wel apart, zekers als oudersquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatie
Die konden dat ook niet handelen nee, zeker als ze het zagen, ben ook wel paar keer flink geslagenquote:
Stuurde ze je niet naar kinderpsychiater.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die konden dat ook niet handelen nee, zeker als ze het zagen, ben ook wel paar keer flink geslagen
Nee, we liepen al bij van alles en nog wat door mn ogenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stuurde ze je niet naar kinderpsychiater.
Oh weet niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, we liepen al bij van alles en nog wat door mn ogenMn ouders konden geen ziekenhuis meer zien.
En weet niet, op de een of andere manier was dat in die tijd vor hun toen nog niet normaal ofzo?Het had heel logisch geweest met mijn problematiek maar dat is allemaal pas veel later in gang gezet
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatie
Ik was ook een klein kind, dus dat scheelde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Sked het volgende:
werd er alleen maar behandeld als een klein kind
Ja, het had een hoop gescheeld als ik dat in mm`n kinderjaren allemaal al had gehad ipv midden in middelbare schooltijd. Maargoedquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh weet niet.
Mijn moeder wist in '99/'00 vrij snel dat ik daar heen moest
ja, dat was de grapquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was ook een klein kind, dus dat scheelde.
Bij mij heeft het echt geen zak uitgemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Ja, het had een hoop gescheeld als ik dat in mm`n kinderjaren allemaal al had gehad ipv midden in middelbare schooltijd. Maargoed
Mwah, zeg het verkeerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?
gelukkig niet, ergste was ook wel achter de rug toen ik op middelbare school begonquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh.
dacht dat je bedoelde toen je ouder was.
Lang in couveuse liggen schijnt wel lang parten te spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?
Ah ja dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zeg het verkeerdOok peuter/kleutertijd
Achterlopen met veel dingen in vergelijking met leeftijdsgenoten, vooral op school enzo door m`n ogen.
Ik zag dingen ook gewoon anders en het werd me naar mijn idee niet goed uitgelegd.
vroeger? Je bedoelt nu?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut ja.
Vroeger sws veel sneller naar psychiater heb ik het idee.
Zoals al die Kids met adhd
Ja om zorg in te kopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
blijkbaar krijg je als ouders geld als je kind adhd heeft
dat wist ik helemaal niet
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebtquote:
Geen idee. Vroeger niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
is toch met heleboel problematieken normaal
Medicatieve en/of therapeutische zorgquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebt
Iemand met forse adhd heeft wel een psychiatertje nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebt
oh wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand met forse adhd heeft wel een psychiatertje nodig.
Was vroeger veel erger man. Huisartsen schrijven ook nauwelijks nog nog antidepressiva voor. Op een gegeven moment slikten 2 miljoen mensen ADquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vroeger? Je bedoelt nu?
Ja iedereen heeft tegenwoordig rugzakje
Moet je het wel fors hebben hoor.quote:
http://www.ggznieuws.nl/h(...)kinderen-en-tieners/quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was vroeger veel erger man. Huisartsen schrijven ook nauwelijks nog nog antidepressiva voor. Op een gegeven moment slikten 2 miljoen mensen AD![]()
Ik heb er weinig last meer van.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
AD is troep. Word je zo`n zombie van. Was er na een jaar slikken helemaal klaar mee
Mja zegt niet echt iets over 15 jaar geleden tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ggznieuws.nl/h(...)kinderen-en-tieners/
Slik je nog steeds dan?quote:
Beide.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slik je nog steeds dan?
JIj slikt AP toch?
Valt mee toch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
AD is troep. Word je zo`n zombie van. Was er na een jaar slikken helemaal klaar mee
True, maar het wordt nog steeds veel voorgeschreven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja zegt niet echt iets over 15 jaar geleden toch
Ja, wat moet een psych anders zeggen tegen een kind wat knaldepressief is zonder aantoonbare reden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel slecht man, onder je 18de hoor je zulke zware meds sowieso niet te slikken
Ja, zelfmoordneigingen toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Weet je wat trouwens een beruchte bijwerking van Prozac is?
Ja, dat is lastig inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet een psych anders zeggen tegen een kind wat knaldepressief is zonder aantoonbare reden.
Ligt eraan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar het wordt nog steeds veel voorgeschreven.
Wel slecht man, onder je 18de hoor je zulke zware meds sowieso niet te slikken
Ik snap wel dat mijn psych op mijn 13e na 7-8 jaar behandeling heeft gezegd. Laten we het eens proberen.quote:
Dit, zo erg dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Elan het volgende:
Is natuurlijk onzinnig om te denken dat problemen met je serotonine receptoren niet gewoon aangeboren zouden kunnen zijn, maar later pas zouden ontstaan.
Heftige docu heb ik daar weleens over gezien, over kinderen met aangeboren depressie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je je beter voelt.
Is natuurlijk onzinnig om te denken dat problemen met je serotonine receptoren niet gewoon aangeboren zouden kunnen zijn, maar later pas zouden ontstaan.
Naja als je goed gecontroleerd word en je begint met de laagste dosering. Misschien wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mijn psych op mijn 13e na 7-8 jaar behandeling heeft gezegd. Laten we het eens proberen.
Volgens mij is klinische depressie ook gewoon nog niet te behandelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heftige docu heb ik daar weleens over gezien, over kinderen met aangeboren depressie.
Die ouders zeiden ook gewoon: Ja we weten dat hij op een gegeven moment een ZM-poging doet, het is wachten op dat moment. Kind was uiteindelijk 7 toen hij zichzelf van kant maakte
Correct. Niet op een goede manier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:19 schreef Elan het volgende:
Volgens mij is klinische depressie ook gewoon nog niet te behandelen.
Dan moet er wel behoorlijk veel progressie nog gemaakt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op termijn zou dat misschien kunnen met nanotechnologie ofzo
Ik maak me ook niet de illussie dat het bij mij ooit weggaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Wel flink verbeterd though in de loop der jaren maar zal er altijd vies gevoelig voor blijven
Als je het onder controle hebt dan is het ook allemaal te voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet de illussie dat het bij mij ooit weggaat.
Want het is ook nooit weggeweest als kind.
Zolang ik niet meer aan de middelen ga heb ik wel vertrouwen dat het onder controle blijft.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het onder controle hebt dan is het ook allemaal te voorzien
Denk dat dat ook niet meer gebeurtquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang ik niet meer aan de middelen ga
Te hopen dat je huwelijk stand houdtquote:
Meestal wel met een achterliggende reden lijtk me tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Want er zijn genoeg mensen die na 30 jaar nog terugvallen.
Dus gewoon one day at a time en elke dag even danken.
Ja kan van alles zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meestal wel met een achterliggende reden lijtk me toch
Ja dat is wel riskyquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja kan van alles zijn.
Maar kan ook simpelweg zijn mensen die denken het wel 1 keer te kunnen doen.
7,5 miljard kmquote:
ik heb je geapptquote:
ja hèquote:
heb ik sinds een weekquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Man man man,
ik ben de laatste tijd zo moe he![]()
moet juist weer werkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je toe aan vakantie.
bij gebrek aan beter horeca dingetjequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
oke danquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ik werk voor m'n lol voor minimumloon
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ik werk voor m'n lol voor minimumloon
Okequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vat het maar sarcastisch op
Oh, beetje langquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanaf 4 uur geslapen geloof ik.
Alweer zo lang.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanaf 4 uur geslapen geloof ik.
Ik was er wel aan toe.quote:
waarom ga je telkens dan in de middag slapen. Kan je het dan niet beter uitstellen tot de avond en dan goed ritme krijgen enzo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er wel aan toe.
Hopelijk kan ik vandaag nog wel slapen.
quote:
Ik doe het niet expres.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je telkens dan in de middag slapen. Kan je het dan niet beter uitstellen tot de avond en dan goed ritme krijgen enzo?
Jij zou gewoon standaard een wekker moeten zetten wanneer je je derriere op de bank plant, je hebt het nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet expres.
Ik ga zitten en ben moe, dus val in slaap.
En als je het dan doorzet tot de avond. Lijkt me ook niet fijn als je telkens in twee delen slaaptquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik doe het niet expres.
Ik ga zitten en ben moe, dus val in slaap.
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij zou gewoon standaard een wekker moeten zetten wanneer je je derriere op de bank plant, je hebt het nodig.
Is niet fijn, nee.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
[..]
En als je het dan doorzet tot de avond. Lijkt me ook niet fijn als je telkens in twee delen slaapt
waar komt het vandaanquote:
ik zit nu aan 100 gram cashewnotenquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een halve liter alcoholvrije perencider, smaakt niet slecht
oh ik ben niet thuis dus weet het ook niet hahaquote:
het is alweer rustiger, wie gaat er dan ook een enorm feest bouwen op woensdagavondquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ben niet thuis dus weet het ook niet haha
ik had laatst hele vieze perenciderquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink een halve liter alcoholvrije perencider, smaakt niet slecht
hoezo?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:38 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk heeft Arnhem best veel gelijkenissen met Rotterdam
oooh zo hahhaquote:
Niemandquote:
dat je überhaupt al deze vraag moet stellen geeft aan dat je geen antwoord verdientquote:
Kan gewoon legitiem zijn hequote:Op woensdag 11 mei 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees nu pas dat ons aller feministe Emma Watson ook in de panama papers zit.
Uiteraard, maar op FOK! word er over gedaan alsof legale belastingontwijking al heel erg is.quote:
Links lullen, rechts vullen he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Emma Watson
Achterlijke kut dat het is.
zo, jij durftquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Emma Watson
Achterlijke kut dat het is.
Vandaag gehoord dat we 6 barkie minder hoeven te betalen dan geplanned aan de vrienden van de fiscusquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben in een nieuw fantasyboek begonnen en het is nu al vet
altijd mooiquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vandaag gehoord dat we 6 barkie minder hoeven te betalen dan geplanned aan de vrienden van de fiscus
trump gaat lekker in murica hequote:
Hij was al bezig he met belastingverhogen en weet ik hetquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump gaat lekker in murica he
straks als hij tegen clinton moet even een zwaai naar links maken om toch nog wat democraten op te pikken
Ja klopt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:11 schreef Lokasenna het volgende:
En het minimumloon verhogen vond hij ineens een sterk plan.
Ja maar hij is geen democraatquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel schattig in zekere zin dat sommige mensen in de west-europese fora serieus bang zijn voor een wereldoorlog "door trump"
Die eenzijdige media uit west-europa is wel erg schokkend ja.quote:
Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angstquote:
Nou, wat is dat argument dan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet het argument is wat megineen aandraagt voor die angst
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?quote:
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Zijn polariserende ongenuanceerde uitspraken wellicht?
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar hequote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
4 maanden uitspraken is gevaarlijker dan 40 jaar aan daden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk minder gevaarlijk dan Shillary dr daden.
Omdat het niet in de media komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Maar voor veel mensen is dat minder tastbaar he
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het niet in de media komt.
Zouden ze een agenda hebben?
Ja, want hij wil in tijden van gevaar een stop op moslim inreizigers.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
Velen halen Trump aan als onderdeel van de opmars van rechts extremisme in de wereld.
Het ging me om de media.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obamaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat al die mensen dreigen naar Canada te emigreren.
Kijk dit filmpje eens:quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals elke politicus ja, maar dat hoef je mij niet te vertellen hoor?Ik spreek alleen uit hoe ik denk dat hun denken, en ik kan het ze niet kwalijk nemen.
Denk niet dat er veel zijn gegaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als republikeinen die dat zeiden bij Obama
Misschien kwamen ze ook achter de belastingdruk in Canada.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel zijn gegaan.
In Canada gaan wonen is lastig als je wit bent.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Trudeau heeft het veel te druk met Syriers huisvesten om Amerikanen binnen te laten.
Trudeau mag zich wel eens gaan bemoeien met hun lachwekkende valutaquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Daar zeg ik toch niets over, alleen dat er naast dat vluchtelingenplan weinig meer bij past dus dat die mensen die 'van plan zijn te emigreren' hoogstwaarschijnlijk pech hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
Is toch prima hoe Canada dat regelt.
Oh zoquote:Op donderdag 12 mei 2016 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niets over, alleen dat er naast dat vluchtelingenplan weinig meer bij past dus dat die mensen die 'van plan zijn te emigreren' hoogstwaarschijnlijk pech hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |