Ik heb er weinig last meer van.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
AD is troep. Word je zo`n zombie van. Was er na een jaar slikken helemaal klaar mee
Mja zegt niet echt iets over 15 jaar geleden tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.ggznieuws.nl/h(...)kinderen-en-tieners/
Slik je nog steeds dan?quote:
Beide.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slik je nog steeds dan?
JIj slikt AP toch?
Valt mee toch.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
AD is troep. Word je zo`n zombie van. Was er na een jaar slikken helemaal klaar mee
True, maar het wordt nog steeds veel voorgeschreven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja zegt niet echt iets over 15 jaar geleden toch
Ja, wat moet een psych anders zeggen tegen een kind wat knaldepressief is zonder aantoonbare reden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel slecht man, onder je 18de hoor je zulke zware meds sowieso niet te slikken
Ja, zelfmoordneigingen toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee toch.
Weet je wat trouwens een beruchte bijwerking van Prozac is?
Ja, dat is lastig inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, wat moet een psych anders zeggen tegen een kind wat knaldepressief is zonder aantoonbare reden.
Ligt eraan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar het wordt nog steeds veel voorgeschreven.
Wel slecht man, onder je 18de hoor je zulke zware meds sowieso niet te slikken
Ik snap wel dat mijn psych op mijn 13e na 7-8 jaar behandeling heeft gezegd. Laten we het eens proberen.quote:
Dit, zo erg dit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Elan het volgende:
Is natuurlijk onzinnig om te denken dat problemen met je serotonine receptoren niet gewoon aangeboren zouden kunnen zijn, maar later pas zouden ontstaan.
Heftige docu heb ik daar weleens over gezien, over kinderen met aangeboren depressie.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als je je beter voelt.
Is natuurlijk onzinnig om te denken dat problemen met je serotonine receptoren niet gewoon aangeboren zouden kunnen zijn, maar later pas zouden ontstaan.
Naja als je goed gecontroleerd word en je begint met de laagste dosering. Misschien wel jaquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mijn psych op mijn 13e na 7-8 jaar behandeling heeft gezegd. Laten we het eens proberen.
Volgens mij is klinische depressie ook gewoon nog niet te behandelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heftige docu heb ik daar weleens over gezien, over kinderen met aangeboren depressie.
Die ouders zeiden ook gewoon: Ja we weten dat hij op een gegeven moment een ZM-poging doet, het is wachten op dat moment. Kind was uiteindelijk 7 toen hij zichzelf van kant maakte
Correct. Niet op een goede manier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:19 schreef Elan het volgende:
Volgens mij is klinische depressie ook gewoon nog niet te behandelen.
Dan moet er wel behoorlijk veel progressie nog gemaakt worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Op termijn zou dat misschien kunnen met nanotechnologie ofzo
Ik maak me ook niet de illussie dat het bij mij ooit weggaat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Wel flink verbeterd though in de loop der jaren maar zal er altijd vies gevoelig voor blijven
Als je het onder controle hebt dan is het ook allemaal te voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet de illussie dat het bij mij ooit weggaat.
Want het is ook nooit weggeweest als kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |