ja waarom niet, gezellig tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
zal ik zo naar mijn ouders gaan
ik mis mijn hond
oh shit sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja waarom niet, gezellig toch
ik ook
Jaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
ik mis mijn hond
Daar is het gewoon helemaal naakt, ook zwemmen, rondlopen etc etcquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als je jezelf zonodig bloot wil geven zijn daar legale plekken voor.
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.quote:
Naakt is naakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Als jij tijdens het zonnen even je topje uitdoet omdat je geen melktieten wilt vind ik dat wel anders
Heb je al nieuwequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.
wel prima hoor, maar wel kaka
Doe Pluto de groetjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:53 schreef supersof het volgende:
ik mis mijn hond
snap niet waarom je dat zou willenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is het gewoon helemaal naakt, ook zwemmen, rondlopen etc etc
Als jij tijdens het zonnen even je topje uitdoet omdat je geen melktieten wilt vind ik dat wel anders
Je kan beter vragen wanneer ie zn eerste vrouw verkracht of iemand doodrijdt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer gaat Kluivert Jr debuteren bij Ajax denken jullie?
denk dat sommige het gewoon mooier vinden staanquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
snap niet waarom je dat zou willen
alsof het interessant is om gebruinde borsten te hebben
touwtje in je nek losmaken snap ik wel maar waarom dan gelijk helemaal bloot
En als je dat wil pak je zonnebankje niet danquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
alsof het interessant is om gebruinde borsten te hebben
Nee doe dat maar niet neequote:
zonnebankje niets mis meequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je dat wil pak je zonnebankje niet dan
Jawel, had ik rekening mee moeten houdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha hoef je geen sorry voor te zeggen toch.
wel prima hoor, maar wel kaka
Hij heeft wel zelfde pafferige gezicht als zijn pa.quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wanneer ie zn eerste vrouw verkracht of iemand doodrijdt.
#calandmopjes
nee joh, maakt me niks uit hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel, had ik rekening mee moeten houden
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk dat sommige het gewoon mooier vinden staan
je moet toch mooi zijn voor jezelf en hunquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzo
lekker boeiend
Ja geen idee ik heb geen borstenquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar niemand ziet het, alleen je relatie of scharrel ofzo
lekker boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |