Waarover?quote:
Baasquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb je enquette rondgestuurd vanochtend
Soort sociaal experiment.quote:
Dat kan ik wel begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort sociaal experiment.
Mensen structureel negeren blijkt nog erger dan pesten. Van de 23 schietpartijen in de VS bleek dat 18 zich buitengesloten voelde en zo tot hun daad kwamen.
ik kan wel doen alsofquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Werk jij bij een transportbedrijf?
ohquote:
Oh ja dat denk ik ook wel ja, je voelt je helemaal geïsoleerd. Lijkt me niet prettiger dan pestenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Soort sociaal experiment.
Mensen structureel negeren blijkt nog erger dan pesten. Van de 23 schietpartijen in de VS bleek dat 18 zich buitengesloten voelde en zo tot hun daad kwamen.
wow echtquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn moeder negeerde me vroeger ook dagen soms.
Denk daardoor zo verknipt.
Oh ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als ik écht tever was gegaan hoor. Nooit slaag gehad verder daarentegen .
beide wel eensquote:
Liever paar tikken dan genegeerd wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja als ik écht tever was gegaan hoor. Nooit slaag gehad verder daarentegen .
Ook zielig.quote:
Dat doet jr alleenquote:
misschien bij mijn moeder wel eens geprobeerdquote:
Oh mijn moeder deed dat dus nooitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef supersof het volgende:
Soms als ik ruzie had gehad met mijn moeder ging ze een kwartier daarna al weer doen alsof er niks was gebeurd. Daar kon ik echt totaal niet tegen
Ja je voelt je dan echt heel slecht hequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever paar tikken dan genegeerd worden
Ja ik zou het beide niet doen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zielig.
Ben echt tegen slaan. Zou nooit mijn kind slaan. Ook niet negeren trouwens
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou negeerde mijn moeder me wel een jaar of 4, maar dat was een beetje zelfgekozen.
Gelukkig heeft mn moeder mij nooit echt tijdens alcoholgebruik gezien pff.quote:
Praten, uitleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik zou het beide niet doen hoor
hoe wil je dan straffen
Dat heeft mijn moeder ooit bij mij geprobeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren
Wel vanaf bepaalde leeftijd. Daarvoor helpt een corrigerende tik denk ik beter hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Praten, uitleggen.
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren . Dan weer uitleggen, praten.
Geloof echt in kracht van communicatie.
Ja snap man. Mijn moeder gelukkig ook niet echt gezien, dronk alleen of met vrienden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mn moeder mij nooit echt tijdens alcoholgebruik gezien pff.
Ja wisselwerking denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Elan het volgende:
Hing het daarmee samen denk je? Dat je dronk?
Werkt niet als ze 14 zijn héquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ooit bij mij geprobeerd.
Denken dat ik dan bleef zitten
Mijn ouders stuurden me dan naar mijn kamer maarja dan gewoon op pc zitten tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Praten, uitleggen.
Op de trap zetten als ze echt onredelijk zijn of niet te corrigeren . Dan weer uitleggen, praten.
Geloof echt in kracht van communicatie.
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel vanaf bepaalde leeftijd. Daarvoor helpt een corrigerende tik denk ik beter hoor
Je moet altijd eerst uitleggen. Maar als ik ooit een zoon krijg als ik, dan helpt dat toch niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?
Hoe kwam dat dan. Jij lijkt me niet echt moeilijke puber.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders stuurden me dan naar mijn kamer maarja dan gewoon op pc zitten toch
het zou meer een straf zijn geweest om dan in dezelfde ruimte met hen te blijven, want die sfeer was toen echt kut
Ik was een verschrikkelijke puberquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan. Jij lijkt me niet echt moeilijke puber.
Of vergis ik me nu
Dat zeg ik, het ligt eraan wat voor fase je kind in zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Tik op de vingers of uitleggen. Wat werkt beter denk je?
Mja slaan zou denk ook niet helpen dan tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst uitleggen. Maar als ik ooit een zoon krijg als ik, dan helpt dat toch niet.
Denk juist dat ze oud genoeg moeten zijn om de functie van een tik te kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:46 schreef Fok-it het volgende:
heb daar weleens wat van gelezen omdat ze als ze echt jong zijn dat ze met een tik sneller begrijpen dat ze iets niet mogen.
Nou, ik kan oprecht zeggen dat 1 (!) corrigerende tik met de vlakke hand mij wel erg goed hielp.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja slaan zou denk ook niet helpen dan toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |