Volgens mij creëer je die haat meer op oudere leeftijd, als je dan ook nog tikken krijgt stimuleert dat alleen maar. Want je bent al dwars en dan heb je een reden om je nog meer af te zettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk juist dat ze oud genoeg moeten zijn om de functie van een tik te kunnen begrijpen.
En dat het niet haat naar ouders ontwikkeld
O nee bij mij niet. Als mn moeder het deed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
Slaan zou me alleen nog maar bozer maken zou echt escaleren dan.
echt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Elan het volgende:
Slaan zou me alleen nog maar bozer maken zou echt escaleren dan.
Nooit gevochten ook, behalve wanneer iemand me sloeg of m'n broertje. Gewoon niet aanraken.
Als het kind zo redeneert is het probleem wel wat dieper.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij creëer je die haat meer op oudere leeftijd, als je dan ook nog tikken krijgt stimuleert dat alleen maar. Want je bent al dwars en dan heb je een reden om je nog meer af te zetten
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Tik van vrouw is toch anders. Denk aan Scarface met Tony zijn moeder.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O nee bij mij niet. Als mn moeder het deed.
Bij mn vader wellicht wel, maar die heeft mij nooit een tik gegeven.
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt?
in mijn herinneringen heb ik best vaak gevochten met mijn broertjes
Ik ging meer krabbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaar
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging meer krabben![]()
heb in groep vier ook een keer een meisje gebeten omdat ze me aanviel lol
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging meer krabben![]()
heb in groep vier ook een keer een meisje gebeten omdat ze me aanviel lol
Ja weet niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Tik van vrouw is toch anders. Denk aan Scarface met Tony zijn moeder.
met de ene twee jaar en de andere vijfquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniaal.
Scheel je veel met je broertje dan
Idem.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Met mijn broertje vocht ik ook wel. Maar niet echt hard tegen hard. Vond ik zielig we schelen 3 jaar
watquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik beet mezelf,
Dat was ook geen pretje
Waarom beet je jezelfquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik beet mezelf,
Dat was ook geen pretje
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatiequote:
lijkt me wel apart, zekers als oudersquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatie
Die konden dat ook niet handelen nee, zeker als ze het zagen, ben ook wel paar keer flink geslagenquote:
Stuurde ze je niet naar kinderpsychiater.quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die konden dat ook niet handelen nee, zeker als ze het zagen, ben ook wel paar keer flink geslagen
Nee, we liepen al bij van alles en nog wat door mn ogenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stuurde ze je niet naar kinderpsychiater.
Oh weet niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, we liepen al bij van alles en nog wat door mn ogenMn ouders konden geen ziekenhuis meer zien.
En weet niet, op de een of andere manier was dat in die tijd vor hun toen nog niet normaal ofzo?Het had heel logisch geweest met mijn problematiek maar dat is allemaal pas veel later in gang gezet
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeilijke babyfase gehad, veel frustraties die ik op de verkeerde manier uitte. En dat ontaarde in een vorm van automutilatie
Ik was ook een klein kind, dus dat scheelde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Sked het volgende:
werd er alleen maar behandeld als een klein kind
Ja, het had een hoop gescheeld als ik dat in mm`n kinderjaren allemaal al had gehad ipv midden in middelbare schooltijd. Maargoedquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh weet niet.
Mijn moeder wist in '99/'00 vrij snel dat ik daar heen moest
ja, dat was de grapquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was ook een klein kind, dus dat scheelde.
Bij mij heeft het echt geen zak uitgemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:03 schreef Fok-it het volgende:
Ja, het had een hoop gescheeld als ik dat in mm`n kinderjaren allemaal al had gehad ipv midden in middelbare schooltijd. Maargoed
Mwah, zeg het verkeerdquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?
gelukkig niet, ergste was ook wel achter de rug toen ik op middelbare school begonquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh.
dacht dat je bedoelde toen je ouder was.
Lang in couveuse liggen schijnt wel lang parten te spelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor frustraties kan een baby nou hebben?
Ah ja dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, zeg het verkeerdOok peuter/kleutertijd
Achterlopen met veel dingen in vergelijking met leeftijdsgenoten, vooral op school enzo door m`n ogen.
Ik zag dingen ook gewoon anders en het werd me naar mijn idee niet goed uitgelegd.
vroeger? Je bedoelt nu?quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel kut ja.
Vroeger sws veel sneller naar psychiater heb ik het idee.
Zoals al die Kids met adhd
Ja om zorg in te kopenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
blijkbaar krijg je als ouders geld als je kind adhd heeft
dat wist ik helemaal niet
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebtquote:
Geen idee. Vroeger niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
is toch met heleboel problematieken normaal
Medicatieve en/of therapeutische zorgquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebt
Iemand met forse adhd heeft wel een psychiatertje nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke zorg heb je dan nodig als je dat hebt
oh wist ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iemand met forse adhd heeft wel een psychiatertje nodig.
Was vroeger veel erger man. Huisartsen schrijven ook nauwelijks nog nog antidepressiva voor. Op een gegeven moment slikten 2 miljoen mensen ADquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vroeger? Je bedoelt nu?
Ja iedereen heeft tegenwoordig rugzakje
Moet je het wel fors hebben hoor.quote:
http://www.ggznieuws.nl/h(...)kinderen-en-tieners/quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was vroeger veel erger man. Huisartsen schrijven ook nauwelijks nog nog antidepressiva voor. Op een gegeven moment slikten 2 miljoen mensen AD![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |