iemand om mee te knuffelen, een paar keer per week, die even verliefd is op mij als ik op hem. Af en toe uitstapjes. Iemand om mee te lachen. Dit kalenderjaar zou leuk zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Gered wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Ik haal dat aantal stoten al tijden niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
40 maal? Dat is zelfs voor mij weinig. :$
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.quote:
En ik maar denken dat dat door je innemende persoonlijkheid kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal dat aantal stoten al tijden niet meer![]()
Kan wel vrijwel meteen daarna weer door, daarom zijn mijn bedpartners compleet idolaat en knetjejegeil van me, dat dan wel weer
40 keer? Niet 40 minuten?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden mening
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.
Al die andere?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Fascination het volgende:
Is Allures nou een kloon van al die andere wijfjes die hier postten?
Ja okay, dat willen we allemaal. Een relatie hebben is niet een doel, hoe graag ik het zelf ook wil hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
iemand om mee te knuffelen, een paar keer per week, die even verliefd is op mij als ik op hem. Af en toe uitstapjes. Iemand om mee te lachen. Dit kalenderjaar zou leuk zijn.
Ik ben het wel met je eens, maar ik probeer het nu wat subtieler en contructiever te brengenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)
Bij de knapste vrouwen kom je al voordat hij erin zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet binnen 40 keer komt moet je gewoon een mooiere vrouw zoeken toch.
Volgens mij is dat al heel vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar ik probeer het nu wat subtieler en contructiever te brengen
Bij mij doen mannen er eeuwen over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de knapste vrouwen kom je al voordat hij erin zit![]()
Maar
"Kan wel vrijwel meteen daarna weer door, daarom zijn mijn bedpartners compleet idolaat en knetjejegeil van me, dat dan wel weer"
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik danquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij doen mannen er eeuwen over.
Ik heb niemand om hier over te praten. Mijn vrienden weten het niet. Ze zitten allemaal al jarenlang in een relatie, kennen niemand die bij mij past, gunnen het me heel erg, maar kunnen geen advies geven. Is het dan zo gek dat ik jullie tips opvolg? Laatste was om het gewoon te proberen. Doe ik dat, vertel ik daarover met een glimlach, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)
Ik heb deze flame gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.
Beter doen we voortaan gewoon een zak over ons hoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik dan
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij doen mannen er eeuwen over.
Het advies was toch meer dat je je niet zoveel aan moet trekken van wat je 'zou moeten doen' en dat je gewoon moet doen waar je zin in hebt zonder er zo zwaar aan te tillen steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb niemand om hier over te praten. Mijn vrienden weten het niet. Ze zitten allemaal al jarenlang in een relatie, kennen niemand die bij mij past, gunnen het me heel erg, maar kunnen geen advies geven. Is het dan zo gek dat ik jullie tips opvolg? Laatste was om het gewoon te proberen. Doe ik dat, vertel ik daarover met een glimlach, is het weer niet goed.
Weet je, je hoeft je niet te storen he. Blijkbaar werk ik op je zenuwen. Negeer me dan. Iedereen blij.
Ze moet gewoon doen waar ze gelukkig van wordt. Dingen ondernemen die ze leuk vindt en daarin mensen tegenkomen. Niet dat Tinder dan niet meer mag en zo, maar als je iemand bent die dingen onderneemt en zich bezighoudt met dingen die je echt leuk vindt maak je sowieso al meer kans leuk mensen van het andere geslacht tegen te komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al heel vaak geprobeerd.
Maar goed, als jij lief doet, doe ik 'gemeen'. 1 van de 2 moet doordringen zou je denken. Hoe meer variatie hoe beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik niet gekomen benquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik dan
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waar ze gelukkig van wordt. Dingen ondernemen die ze leuk vindt en daarin mensen tegenkomen. Niet dat Tinder dan niet meer mag en zo, maar als je iemand bent die dingen onderneemt en zich bezighoudt met dingen die je echt leuk vindt maak je sowieso al meer kans leuk mensen van het andere geslacht tegen te komenDeze post klinkt een beetje zoals faxie wanneer hij sarcastisch doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er blijer van om te zeggen wat ik denk eigenlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb niemand om hier over te praten. Mijn vrienden weten het niet. Ze zitten allemaal al jarenlang in een relatie, kennen niemand die bij mij past, gunnen het me heel erg, maar kunnen geen advies geven. Is het dan zo gek dat ik jullie tips opvolg? Laatste was om het gewoon te proberen. Doe ik dat, vertel ik daarover met een glimlach, is het weer niet goed.
Weet je, je hoeft je niet te storen he. Blijkbaar werk ik op je zenuwen. Negeer me dan. Iedereen blij.
Ik heb wel paar keer gehad waar we er maar mee op zijn gehouden omdat het hem niet ging worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik niet gekomen ben
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waar ze gelukkig van wordt. Dingen ondernemen die ze leuk vindt en daarin mensen tegenkomen. Niet dat Tinder dan niet meer mag en zo, maar als je iemand bent die dingen onderneemt en zich bezighoudt met dingen die je echt leuk vindt maak je sowieso al meer kans leuk mensen van het andere geslacht tegen te komenMee bezig. Lekker uitgaan. Heerlijk dansen. Sporten. Zie datingstappenplan 1. Alles komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar kan niet kwaad het lot een handje te helpen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Het kan bij mannen toch ook gewoon eens niet lukken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel paar keer gehad waar we er maar mee op zijn gehouden omdat het hem niet ging worden.
Ja dat is gek, want wij kennen je niet. En op FOK! kennen we je alleen van wat jij zegt. Kunnen we nooit een goed advies op baseren. Praat met je vrienden, dat ze geen dude voor je hebben betekent niet dat ze je niet kunnen helpen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Goed dat je er aan begonnen bent maar pas als je niet meer na een leuk weekend op maandag half depressief bent omdat je weer alleen bent staat het stevig genoeg om er een partner tegen aan te mikkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mee bezig. Lekker uitgaan. Heerlijk dansen. Sporten. Zie datingstappenplan 1. Alles komt goed.maar kan niet kwaad het lot een handje te helpen.
Wow, vond je de vrouw in kwestie niet opwindend of gewoon niet zo in de stemming?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel paar keer gehad waar we er maar mee op zijn gehouden omdat het hem niet ging worden.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze post klinkt een beetje zoals faxie wanneer hij sarcastisch doet.
Je moet ook nooit neuken met iemand waarbij de seks en lust er van tevoren niet vanaf spat als een dolle, kan je je libido kosten zelfs, danger zone, pak gewoon vrouwen die je helemaal kapot wil neuken zelfquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kan het lot een handje helpen, maar niet forcerenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mee bezig. Lekker uitgaan. Heerlijk dansen. Sporten. Zie datingstappenplan 1. Alles komt goed.maar kan niet kwaad het lot een handje te helpen.
Vast wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
Het kan bij mannen toch ook gewoon eens niet lukken?of ben ik nu gek?
Beide zijn wel eens voorgekomen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, vond je de vrouw in kwestie niet opwindend of gewoon niet zo in de stemming?
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik word er blijer van om te zeggen wat ik denk eigenlijk.
En het is niet zo dat je advies opvolgt. Je doet gewoon wat je al maanden doet. Op en neer jojo-en tussen wel of niet. Maar je doet niets constructiefs. Even eerlijk he, denk je nu echt dat je een leuke partner bent nu? Dan een relatie gebaseerd op deze wanhoop stand gaat houden of gezond gaat zijn?
Je vroeg me maanden geleden al mijn mening en toen zei ik 'kap met daten, werk aan jezelf' en toen was je het met me eens. Maar er is niets veranderd en je wanhoop druipt alleen maar harder. Je word een tweede Deezertje en dat wil je niet want daar zitten zelfs mannen niet op te wachten hoor
Je wil die ene kerel die de zon in je leven brengt die je zelf nu maar mondjesmaat voor elkaar krijgt. Zorg eerst eens dat je niet gered hoeft te worden en begin dan opnieuw
Je moet altijd een beetje inneuken in het begin, is niet zo vreemd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:24 schreef Allures het volgende:
Jullie laten me weer eens aan mijn sekskunsten twijfelen mensen
Oh ik ken dat, maar dat was dan ook wel ronde 3 in een korte tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd al 0 libido gehad.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet ook nooit neuken met iemand waarbij de seks en lust er van tevoren niet vanaf spat als een dolle, kan je je libido kosten zelfs, danger zone, pak gewoon vrouwen die je helemaal kapot wil neuken zelf
Ik ontken ook niet dat je die dingen bent. Ik zeg alleen dat het niet genoeg gaat overheersen als je verder niet goed gaat gewoon.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
Je weet niet alles. Dat kan ook niet, want je kent me niet. Als dat wel zo was, wist je dat ik grappig ben, lief, zorgzaam, slim, belezen, betrokken, warm en nog tientallen andere leuke eigenschappen heb. Dank voor je betrokkenheid, maar ik ben wel degelijk met mezelf aan de slag, en goed ook.
Ik ben morgen twee keer bij NOI te bewonderen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
Is er nog iemand met een leuk verhaal?
Dan moet je echt wel zelf de uitstraling zelf hebben waardoor je je kont vol zelfvertrouwen in mijn gezicht duwt met de boodschap, eet me maar lekker uit schat, jij en ik zijn er aan toe.........plus je moet gewoon prachtig mooi zijn zelfquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Allures het volgende:
Ooit komt er een dag dat mijn seksuele zelfvertrouwen zo door jullie gebroken is dat ik me door Uitstraling in laat pakkenDat is het plan he
Ik kom echt binnen een minuutquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
Elke keer dat een poging is gedaan mij een orgasme te bezorgen heb ik ook na een kwartier afgedaan met 'laat maar'.
Beter nooit meer seks.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben morgen twee keer bij NOI te bewonderen.
Ik ben nu vies jaloers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kom echt binnen een minuutDus eigenlijk kan het me ook geen reet schelen of die ander een beetje leuk mee doet of niet
Geef mij 5 minuten en ik ben voor weken voorzien
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kom echt binnen een minuutDus eigenlijk kan het me ook geen reet schelen of die ander een beetje leuk mee doet of niet
Geef mij 5 minuten en ik ben voor weken voorzien
Ik gaf al veel te veel infoquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?
De garage ernaastquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.Waar gaat de reis naartoe?
Welnee, het is hier eindelijk eens interessantquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gaf al veel te veel info![]()
Stomme gesprekken hier ook altijd
Ik hoefde enkel maar naar haar te kijken en ze kwam al klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?
Nou ik heb er nog een kleine tip bij, als je zorgt dat je bedpartner dan maar niet denkt dat het niet uitmaakt of het Henk, Jan of Piet is die je neukt heb je met je toekomstige liefde echt wel een leuk seksleventjequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gaf al veel te veel info![]()
Stomme gesprekken hier ook altijd
Tja.... ervaringsdeskundigheid hequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze post klinkt een beetje zoals faxie wanneer hij sarcastisch doet.
Of mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Allures het volgende:
Ooit komt er een dag dat mijn seksuele zelfvertrouwen zo door jullie gebroken is dat ik me door Uitstraling in laat pakkenDat is het plan he
Het gaat beter. En ondanks wat je zegt, zijn veel mensen van mijn charme en slimheid onder de indruk zodra ze met me gepraat hebben, dus kennelijk doe ik wel kets goed zodra ik er uit kom. Het gaat beter, echt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat je die dingen bent. Ik zeg alleen dat het niet genoeg gaat overheersen als je verder niet goed gaat gewoon.
Ik snap niet waarom je perse wil ontkennen wat je hier elke 2 weken post (in eigen topics zelfs). Je zit niet lekker in je vel en het gaat niet goed.
Dan kun je leuk en grappig en lief etc zijn maar mensen zitten daar niet op te wachten in een nieuwe partner.Het is al zwaar om daar mee om te gaan als je 5 jaar met iemand bent
Je moet de grap niet uitleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat hij kaal is zeker
0 euro want lease-auto. Maar de airco hapert en dat is met dit weer niet te doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh
Klinkt plezierig, moet je veel aftikken denk je?
Lease autootje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
0 euro want lease-auto. Maar de airco hapert en dat is met dit weer niet te doen
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lease autootje?
De armoede van de 21e eeuw
Zo had ik het nooit bekeken maar je hebt mijn ogen geopendquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lease autootje?
De armoede van de 21e eeuw
Lekker aan de dikke tiet van de verzorgingsmaatschappij zitten omdat je dan 300 euro in de maand extra hebtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitDat mogen ze dan natuurlijk in eigen zak steken, maar zit je met een nep-suv
De mijne ook. Ik ga je direct ontvrienden op Facebook. Plebs dat je er bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo had ik het nooit bekeken maar je hebt mijn ogen geopend![]()
![]()
Met die auto mag je normaal gesproken nog geen mest uitrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitDat mogen ze dan natuurlijk in eigen zak steken, maar zit je met een nep-suv
en tanken gaat toch op rekening van de baas, dus inpluggen doen ze toch nooit en dan maar als vertegenwoordigertje duizenden kilometers rijdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan de dikke tiet van de verzorgingsmaatschappij zitten omdat je dan 300 euro in de maand extra hebt![]()
Rijke tataquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
300 euro per maand is 40% van mijn inkomen.![]()
Dat is omdat anders het bloed niet uit mn haren komtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat hij kaal is zeker
Ik dacht dat jij veel armer wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
300 euro per maand is 40% van mijn inkomen.![]()
Nu komt het bloed van de ontmaagdingen niet uit je schaamhaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is omdat anders het bloed niet uit mn haren komt
Daarom kaal tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu komt het bloed van de ontmaagdingen niet uit je schaamhaar
Ik woon te duur.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:53 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel armer wasOmdat je het altijd hebt over geen geld hebben voor eten en zo
Als je later voor Shell werkt dan betaal je dat tig-voudig terugquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna allemaal van de overheid gekregen ook.
Ik betaal je huur eigenlijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus ik werk voor jou?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel betaal ik nog geeneens aan hypotheek.quote:
Ja studentenprijzen he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel betaal ik nog geeneens aan hypotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |