iemand om mee te knuffelen, een paar keer per week, die even verliefd is op mij als ik op hem. Af en toe uitstapjes. Iemand om mee te lachen. Dit kalenderjaar zou leuk zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Gered wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Ik haal dat aantal stoten al tijden niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
40 maal? Dat is zelfs voor mij weinig. :$
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.quote:
En ik maar denken dat dat door je innemende persoonlijkheid kwam.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik haal dat aantal stoten al tijden niet meer![]()
Kan wel vrijwel meteen daarna weer door, daarom zijn mijn bedpartners compleet idolaat en knetjejegeil van me, dat dan wel weer
40 keer? Niet 40 minuten?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden mening
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.
Al die andere?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Fascination het volgende:
Is Allures nou een kloon van al die andere wijfjes die hier postten?
Ja okay, dat willen we allemaal. Een relatie hebben is niet een doel, hoe graag ik het zelf ook wil hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
iemand om mee te knuffelen, een paar keer per week, die even verliefd is op mij als ik op hem. Af en toe uitstapjes. Iemand om mee te lachen. Dit kalenderjaar zou leuk zijn.
Ik ben het wel met je eens, maar ik probeer het nu wat subtieler en contructiever te brengenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)
Bij de knapste vrouwen kom je al voordat hij erin zitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet binnen 40 keer komt moet je gewoon een mooiere vrouw zoeken toch.
Volgens mij is dat al heel vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar ik probeer het nu wat subtieler en contructiever te brengen
Bij mij doen mannen er eeuwen over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij de knapste vrouwen kom je al voordat hij erin zit![]()
Maar
"Kan wel vrijwel meteen daarna weer door, daarom zijn mijn bedpartners compleet idolaat en knetjejegeil van me, dat dan wel weer"
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik danquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij doen mannen er eeuwen over.
Ik heb niemand om hier over te praten. Mijn vrienden weten het niet. Ze zitten allemaal al jarenlang in een relatie, kennen niemand die bij mij past, gunnen het me heel erg, maar kunnen geen advies geven. Is het dan zo gek dat ik jullie tips opvolg? Laatste was om het gewoon te proberen. Doe ik dat, vertel ik daarover met een glimlach, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Tja als het je zelf niet lukt om in een spiegel te kijken help ik graag hoor. Is niet gemeen bedoeld maar ik ben ook niet van het onderwerp elke keer doodknuffelen als je er steeds weer over begint (en super inconsistent bent)
Ik heb deze flame gemistquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ok ik ben #teamyats, ik snap hem wel. Je bent gemeen en zit te zuigen.
Beter doen we voortaan gewoon een zak over ons hoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik dan
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij doen mannen er eeuwen over.
Het advies was toch meer dat je je niet zoveel aan moet trekken van wat je 'zou moeten doen' en dat je gewoon moet doen waar je zin in hebt zonder er zo zwaar aan te tillen steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb niemand om hier over te praten. Mijn vrienden weten het niet. Ze zitten allemaal al jarenlang in een relatie, kennen niemand die bij mij past, gunnen het me heel erg, maar kunnen geen advies geven. Is het dan zo gek dat ik jullie tips opvolg? Laatste was om het gewoon te proberen. Doe ik dat, vertel ik daarover met een glimlach, is het weer niet goed.
Weet je, je hoeft je niet te storen he. Blijkbaar werk ik op je zenuwen. Negeer me dan. Iedereen blij.
Ze moet gewoon doen waar ze gelukkig van wordt. Dingen ondernemen die ze leuk vindt en daarin mensen tegenkomen. Niet dat Tinder dan niet meer mag en zo, maar als je iemand bent die dingen onderneemt en zich bezighoudt met dingen die je echt leuk vindt maak je sowieso al meer kans leuk mensen van het andere geslacht tegen te komenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al heel vaak geprobeerd.
Maar goed, als jij lief doet, doe ik 'gemeen'. 1 van de 2 moet doordringen zou je denken. Hoe meer variatie hoe beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik niet gekomen benquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:19 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er gehad die gewoon niet kwamen. Wat voor gedrocht ben ik dan
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen waar ze gelukkig van wordt. Dingen ondernemen die ze leuk vindt en daarin mensen tegenkomen. Niet dat Tinder dan niet meer mag en zo, maar als je iemand bent die dingen onderneemt en zich bezighoudt met dingen die je echt leuk vindt maak je sowieso al meer kans leuk mensen van het andere geslacht tegen te komenDeze post klinkt een beetje zoals faxie wanneer hij sarcastisch doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |