Grote bek en een grote lul dus?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik word sowieso niet heel gauw warm van uiterlijkheden
Wat ben je toch een diepgaand persoon.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat was idd wat ik daarmee wilde zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat ben je toch een diepgaand persoon.
niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Maar ik word sowieso niet gauw warm van mensenquote:
En ik maar denken dat je van de kruk gleed in plaats van lomp vielquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Maar ik word sowieso niet gauw warm van mensen
Geloof dat ik maar n keer of 5 in m'n leven iemand aantrekkelijk heb gevonden
je hebt wel tof borsthaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van de kruk gleed in plaats van lomp viel
Eindelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*Schrapt Dqod van 't lijstje voor zijn meisje*
Zoals men zegt, het vaginale vocht druipt daar waar het niet kan gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer mocht van jezelf?
Ik kreeg advies dat ik niet zo moeilijk moest doen en gewoon op zoek moest gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer mocht van jezelf?
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik kreeg advies dat ik niet zo moeilijk moest doen en gewoon op zoek moest gaan.
Een lekker manhapje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden meningquote:
40 maal? Dat is zelfs voor mij weinig. :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |