Het is heetquote:
Ja, kut hequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heet
En dit weekend wordt het 12 graden
wtf natuur
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.quote:
Oh ik ook zaterdagquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kut heMaar gelukkig moet ik gewoon werken
Ja maar buurmeisjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vindenquote:
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$
Een leven lang is ook eenmalig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Misschien doe ik dat wel :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Als er klontjes bij zitten als ze klaar komt is het niet goed hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel :$
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
*Schrapt Dqod van 't lijstje voor zijn meisje*quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht isquote:
Ik zal het niet erg vinden als mijn buurmeisje mijn bed weet te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht is
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoor
Laat me raden, iets seksueels met jou ook?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.
nee, dat gaat om een potje zeeslag met airquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Laat me raden, iets seksueels met jou ook?
Ik las zeeslang...quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat gaat om een potje zeeslag met air
Hey Faxie.quote:
Tegen de tijd dat jij aan de honderd vagijntjes zit ga je erudiet, gedistingeerd volwassen en beschaafd praten, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.
Ik heb de aller aller allerleukste zussen ter wereld andersquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben jij het zusje van uitstraling?
Hoe kan het ook anders.quote:
ze was na een halfuur terug want t ging niet door en ze hadden dat niet laten wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders.Hoe is het met de oppaskindjes geeindigd?
Oehh freedom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze was na een halfuur terug want t ging niet door en ze hadden dat niet laten weten
nee GoTquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh freedom.Heb je toen toevallig een zeker programma gekeken op npo 1?
huh wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet?(spoiler is misschien wel handig)
Fokster?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik die Sansa wel hard nemen, die lijkt een beetje op een exje en heeel af en toe denk ik nog aan haar terwijl ik anderen maar moeilijk meer kan/wil terughalen............aaah wat lul ik ik zou ze allemaal doen, behalve die kleine die op een jongetje lijkt
ik had t niet over uiterlijk hequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik die Sansa wel hard nemen, die lijkt een beetje op een exje en heeel af en toe denk ik nog aan haar terwijl ik anderen maar moeilijk meer kan/wil terughalen............aaah wat lul ik ik zou ze allemaal doen, behalve die kleine die op een jongetje lijkt
volgens mij had ie t over de dames in GoT.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
Davos, Tyrion, Stannis.
[ afbeelding ]
Zo is die smeerlap best leuk.
[..]
Fokster?
En ik heb het over z'n ex.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij had ie t over de dames in GoT.
Leuk kereltje wel zo idd maar nee geen Fokster toevalligquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef FrauMilena het volgende:
Davos, Tyrion, Stannis.
[ afbeelding ]
Zo is die smeerlap best leuk.
[..]
Fokster?
Oooh sorry, in dat geval Cersei, ik val wel op van die onmogelijke valse krengenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had t niet over uiterlijk he
Ja hè. Zit even te kijken wie ik nog meer zou doen, maar 't zijn voornamelijk oudere mannen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk kereltje wel zo idd maar nee geen Fokster toevallig
dan wordt t niks tussen ons, sorryquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh sorry, in dat geval Cersei, ik val wel op van die onmogelijke valse krengen
Geloof me, ik krijg zelfs het makste schaap binnen de kortste keren vals op mequote:Op woensdag 11 mei 2016 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan wordt t niks tussen ons, sorry![]()
dan wordt t dus alsnog niksquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me, ik krijg zelfs het makste schaap binnen de kortste keren vals op me
Nou ja moest kiezen uit het beperkte vrouwenaanbod van GoT qua karakter, wel met haar eigen zwarte haren, dat dan weer welquote:
ik had t over onze sadistische vriendquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja moest kiezen uit het beperkte vrouwenaanbod van GoT qua karakter, wel met haar eigen zwarte haren, dat dan weer wel
Huh, ik volg je niet meer *InsertpanicemoticonfromJaniesBrownie*quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had t over onze sadistische vriend
ik word sowieso niet heel gauw warm van uiterlijkhedenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij wordt ook niet warm van brute mannelijkheid?
Have the King:
[ afbeelding ]
Grote bek en een grote lul dus?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik word sowieso niet heel gauw warm van uiterlijkheden
Wat ben je toch een diepgaand persoon.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat was idd wat ik daarmee wilde zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat ben je toch een diepgaand persoon.
niet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Maar ik word sowieso niet gauw warm van mensenquote:
En ik maar denken dat je van de kruk gleed in plaats van lomp vielquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Maar ik word sowieso niet gauw warm van mensen
Geloof dat ik maar n keer of 5 in m'n leven iemand aantrekkelijk heb gevonden
je hebt wel tof borsthaarquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je van de kruk gleed in plaats van lomp viel
Eindelijkquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*Schrapt Dqod van 't lijstje voor zijn meisje*
Zoals men zegt, het vaginale vocht druipt daar waar het niet kan gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer mocht van jezelf?
Ik kreeg advies dat ik niet zo moeilijk moest doen en gewoon op zoek moest gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer mocht van jezelf?
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:05 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik kreeg advies dat ik niet zo moeilijk moest doen en gewoon op zoek moest gaan.
Een lekker manhapje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je het meteen, net als dat je eerder zei dat je je in moest houden van het versiertopic. Wat wil je zelf?
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden meningquote:
40 maal? Dat is zelfs voor mij weinig. :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote kloppende hunkerende lul die even veertig maal de baarmoederwand aantikt voordat hij lauw spuugt is mijn bescheiden mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |