Het is heetquote:
Ja, kut hequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heet
En dit weekend wordt het 12 graden
wtf natuur
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.quote:
Oh ik ook zaterdagquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kut heMaar gelukkig moet ik gewoon werken
Ja maar buurmeisjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vindenquote:
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$
Een leven lang is ook eenmalig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Misschien doe ik dat wel :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Als er klontjes bij zitten als ze klaar komt is het niet goed hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel :$
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
*Schrapt Dqod van 't lijstje voor zijn meisje*quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht isquote:
Ik zal het niet erg vinden als mijn buurmeisje mijn bed weet te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht is
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |