Het is heetquote:
Ja, kut hequote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is heet
En dit weekend wordt het 12 graden
wtf natuur
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.quote:
Oh ik ook zaterdagquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kut heMaar gelukkig moet ik gewoon werken
Ja maar buurmeisjesquote:Op woensdag 11 mei 2016 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een gegeven. Maar ik ook. Daar hoor je niemand over.
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vindenquote:
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappenquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n heel groot probleem. Wel als ze teveel afleiding gaan vormen voor me :$
Een leven lang is ook eenmalig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Misschien doe ik dat wel :$quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of blijven terugkomen omdat ze het begrip eenmalig niet snappen
Als er klontjes bij zitten als ze klaar komt is het niet goed hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel :$
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom maar geen eenmalige avontuurtjes voorlopig. En anders dat t zo klaar als een klontje is
*Schrapt Dqod van 't lijstje voor zijn meisje*quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht isquote:
Ik zal het niet erg vinden als mijn buurmeisje mijn bed weet te vindenquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het probleem met buurmeisjes is dat ze naast je wonen en dus je bed weten te vinden
quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat de adoratie van buurmeisjes onterecht is
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:26 schreef Allures het volgende:
[..]
En ik zit al weken te wachten op mijn Dqod ontgroening zodat ik echt bij de kliek hier hoor
Laat me raden, iets seksueels met jou ook?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.
nee, dat gaat om een potje zeeslag met airquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Laat me raden, iets seksueels met jou ook?
Ik las zeeslang...quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat gaat om een potje zeeslag met air
Hey Faxie.quote:
Tegen de tijd dat jij aan de honderd vagijntjes zit ga je erudiet, gedistingeerd volwassen en beschaafd praten, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dq ontgroening is slechts één van de uitdagingen die je moet aangaan om hier ontgroent te worden.
Ik heb de aller aller allerleukste zussen ter wereld andersquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben jij het zusje van uitstraling?
Hoe kan het ook anders.quote:
ze was na een halfuur terug want t ging niet door en ze hadden dat niet laten wetenquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders.Hoe is het met de oppaskindjes geeindigd?
Oehh freedom.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze was na een halfuur terug want t ging niet door en ze hadden dat niet laten weten
nee GoTquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh freedom.Heb je toen toevallig een zeker programma gekeken op npo 1?
huh wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet?(spoiler is misschien wel handig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |