Ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ben morgen twee keer bij NOI te bewonderen.
Ik ben nu vies jaloers.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kom echt binnen een minuutDus eigenlijk kan het me ook geen reet schelen of die ander een beetje leuk mee doet of niet
Geef mij 5 minuten en ik ben voor weken voorzien
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kom echt binnen een minuutDus eigenlijk kan het me ook geen reet schelen of die ander een beetje leuk mee doet of niet
Geef mij 5 minuten en ik ben voor weken voorzien
Ik gaf al veel te veel infoquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?
De garage ernaastquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook.Waar gaat de reis naartoe?
Welnee, het is hier eindelijk eens interessantquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gaf al veel te veel info![]()
Stomme gesprekken hier ook altijd
Ik hoefde enkel maar naar haar te kijken en ze kwam al klaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook van neuken alleen als ik vragen mag?
Nou ik heb er nog een kleine tip bij, als je zorgt dat je bedpartner dan maar niet denkt dat het niet uitmaakt of het Henk, Jan of Piet is die je neukt heb je met je toekomstige liefde echt wel een leuk seksleventjequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:29 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik gaf al veel te veel info![]()
Stomme gesprekken hier ook altijd
Tja.... ervaringsdeskundigheid hequote:Op woensdag 11 mei 2016 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze post klinkt een beetje zoals faxie wanneer hij sarcastisch doet.
Of mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:25 schreef Allures het volgende:
Ooit komt er een dag dat mijn seksuele zelfvertrouwen zo door jullie gebroken is dat ik me door Uitstraling in laat pakkenDat is het plan he
Het gaat beter. En ondanks wat je zegt, zijn veel mensen van mijn charme en slimheid onder de indruk zodra ze met me gepraat hebben, dus kennelijk doe ik wel kets goed zodra ik er uit kom. Het gaat beter, echt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat je die dingen bent. Ik zeg alleen dat het niet genoeg gaat overheersen als je verder niet goed gaat gewoon.
Ik snap niet waarom je perse wil ontkennen wat je hier elke 2 weken post (in eigen topics zelfs). Je zit niet lekker in je vel en het gaat niet goed.
Dan kun je leuk en grappig en lief etc zijn maar mensen zitten daar niet op te wachten in een nieuwe partner.Het is al zwaar om daar mee om te gaan als je 5 jaar met iemand bent
Je moet de grap niet uitleggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat hij kaal is zeker
0 euro want lease-auto. Maar de airco hapert en dat is met dit weer niet te doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh
Klinkt plezierig, moet je veel aftikken denk je?
Lease autootje?quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
0 euro want lease-auto. Maar de airco hapert en dat is met dit weer niet te doen
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lease autootje?
De armoede van de 21e eeuw
Zo had ik het nooit bekeken maar je hebt mijn ogen geopendquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lease autootje?
De armoede van de 21e eeuw
Lekker aan de dikke tiet van de verzorgingsmaatschappij zitten omdat je dan 300 euro in de maand extra hebtquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitDat mogen ze dan natuurlijk in eigen zak steken, maar zit je met een nep-suv
De mijne ook. Ik ga je direct ontvrienden op Facebook. Plebs dat je er bent.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zo had ik het nooit bekeken maar je hebt mijn ogen geopend![]()
![]()
Met die auto mag je normaal gesproken nog geen mest uitrijdenquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen die leasen en dan een mitsubishu phev halen omdat er geen bijtelling opzitDat mogen ze dan natuurlijk in eigen zak steken, maar zit je met een nep-suv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |