Prima. misschien krijg ik dan een ban en kan ik eindelijk leren voor school.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima. misschien krijg ik dan een ban en kan ik eindelijk leren voor school.
En ik dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Genieten hoe 2nutz en ng altijd zo stoer zijn op fok
Vind het serieus heel fijn om te horen dat jij kan genietenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnaquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
leuke ouders
Nee, maar serieus? ruzie met maroccies? lekker dan. Slaan ze jou ook gewoon? damn
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
Laatste keer dat ik last had met een Marokkaan is alweer anderhalf jaar geleden. Ik heb beduidend vaker last met autochtone Tokkies. Laatste keer was trouwens een Antilliaan.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnakan het wel hebben hoor verder. Kreeg op een gegeven moment een lachkick want wtf zijn we aan het doen en toen zijn we maar afgedropen.
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef PeZu het volgende:
gaan slaan omdat kinderen wat roepen_!
holbewoner
Klopt. Ik zat nog in mijn hoofd dat je zwanger was. Dat is al even niet meer zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, nja, als een wijf mij een hoek op mijn gebit zou geven zou ik denk ik ook wel terug slaan. Het is niet zo dat ik een beetje klapper met m'n handen, ik hoek gewoon vol en hij heeft er sowieso last van gehad. Ik heb ook wel gevlogen daarnakan het wel hebben hoor verder. Kreeg op een gegeven moment een lachkick want wtf zijn we aan het doen en toen zijn we maar afgedropen.
De liefde van een vrouw niet (her)kennen. Eeuwig zonde. Ik gun het je wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
LiefdeGewoon een excuus om te kunnen neuken.
Nog nooit persoonlijk last van gehad, van die lui.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Kurovski het volgende:
Laatste keer dat ik last had met een Marokkaan is alweer anderhalf jaar geleden. Ik heb beduidend vaker last met autochtone Tokkies. Laatste keer was trouwens een Antilliaan.
Nja. Oostende, Rotterdam, Spijkenisse, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.
Gaat natuurlijk ook lastig op mijn zolderkamertje, maar oké.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef deadprez het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met mensen.
Oostende ook? Leek me eigenlijk een heel rustig stadje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nja. Oostende, Rotterdam, Spijkenisse, dan weet je het wel.
Als ik jouw vriend was had ik die gast ook aangepakt hierdoor. Als het alleen woorden waren had ik alleen gelachen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.
Het zijn meestal minderjarigen die vervelend zijn. Volwassenen spreken je gewoon aan en gedragen zich niet als apen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:23 schreef Che_ het volgende:
Die vriend dacht dit keer zijn het minderjarigen. Die kan ik hebben.
En zelfs dan nog klappen krijgen
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
Voor hem is dat stoer. Wij weten wel beter. Is harde realiteitquote:
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebeltquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor hem is dat stoer. Wij weten wel beter. Is harde realiteitdat maak je niet mee als internetgangster.
Keiharde terreur als je het waagt om op zondag het gras te maaien.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebelt
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oostende ook? Leek me eigenlijk een heel rustig stadje.
Precies. Dat leer je ook niet zomaar overal natuurlijk. En er zijn geen boeken over te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe leven op de streets is in de biblebelt
Oh shit, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.
Gewoon wheelie met je skates op die lui hun jukbeen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol, nee hoor. Heb je massale vechtpartijen op zaterdagavond, oud&nieuw etc. Ik kom echt zelden in de Langestraat, maar als ik zie dat er een meisje wordt lastiggevallen loop ik in ieder geval niet door.
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hallo, een greep me gewoon bij m'n punani man.
complot van de zionisten.quote:
Al uitgespeeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eentje wil ogen steken, andere wil iedereen knallen met mini-gun
Zet die gta aan a broertje
Mooi altijd dat selectief serieus nemen van dingen en je daar dan blijkbaar wel echt serieus over op te winden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eentje wil ogen steken, andere wil iedereen knallen met mini-gun
Zet die gta aan a broertje
heheh hele bevolkingsgroepen doodschieten ;p is gwn grapje toch moet je niet serieus nemen ;p ;pquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi altijd dat selectief serieus nemen van dingen en je daar dan blijkbaar wel echt serieus over op te winden.
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;pquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh hele bevolkingsgroepen doodschieten ;p is gwn grapje toch moet je niet serieus nemen ;p ;p
Doe eens stoer op straat pussyquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;p
ik neem het verder niet serieus, vond het gewoon een achterlijke opmerkingquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neem jij het idd maar wel serieus. Misschien kan je ook nog even een TR maken en berichtjes op social media plaatsen over hoe slecht we hier bezig zijn ;p
Die tijd heb ik gehad. Geen tijd meer voor.quote:
joh echt? bedankt voor dit inzicht heequote:
32 minuten en 17 seconden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef Myrr het volgende:
Anyways, hoe lang nog voor het gaat bliksem en donderen?
Ik maak wel meer van dat soort opmerkingen. Beter voor jezelf niet overal aanstoot aan te geven. Maakt je eigen leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik neem het verder niet serieus, vond het gewoon een achterlijke opmerking
volgens mij ook nog strafbaar trouwens
Pleonasme gespot.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
bivakmuts op, dikke lijnen naar binnen jassen en met knuppels op zoek naar lastige mocro's.
zo doen wij dat hier jwt
Oh wij doen dat hier zo als extreemrechts zich durft te vertonen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
bivakmuts op, dikke lijnen naar binnen jassen en met knuppels op zoek naar lastige mocro's.
zo doen wij dat hier jwt
Doe jij ook altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ah we gaan weer op de man spelen terwijl ik een grap maakte
niet alleen mocro's kunnen lastig zijnquote:
nee verveel me. geen zin om te werken. ben moe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
stimo je bent net terug en al weer helemaal woest joh
Oh oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik maak wel meer van dat soort opmerkingen.
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.quote:Beter voor jezelf niet overal aanstoot aan te geven. Maakt je eigen leven een stuk makkelijker.
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.quote:Daarom, misschien kan je aangifte doen, ben wel benieuwd naar de gezichten bij het bureau aldaar.
Diplomaat, gewoon die moneys pakkenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
zo ook nog beoordelingsgesprek.
twijfel: eerlijk zijn of diplomaat spelen
Gewoon onder te tafel kruipen en je mondelinge vaardigheden het werk laten doen tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Stimorol- het volgende:
zo ook nog beoordelingsgesprek.
twijfel: eerlijk zijn of diplomaat spelen
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meerquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed.
[..]
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.
[..]
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.
Jij bent echt oversekst of nietquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gewoon onder te tafel kruipen en je mondelinge vaardigheden het werk laten doen toch
nee, onvolwassenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst of niet
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meer
in NWS een topic met deze TT: Aardbeien oogst valt tegen
4e reactie max: komt door die kut polen die het werk afpakken_!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef Myrr het volgende:
Zou overigens eerlijk zijn en het hier en daar wat opfleuren.
Of jullie zijn juist ondersekst, ligt er maar aan hoe je het bekijkt hequote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent echt oversekst of niet
Relativeren is het magische woord hier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed.
[..]
Aanstoot aan te geven? En tsja, ik vind dat soort posts toch wel echt een aantal stappen te ver, of je het nou serieus bedoelt of niet.
[..]
Neuh, maar FOK! kan wel problemen krijgen door dat soort posts.
Vervelend joh.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee verveel me. geen zin om te werken. ben moe.
moet wachten op iemand om mn werk af te hebben.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:22 schreef Che_ het volgende:
geen idee maar heel fok is vertiefd man, zoveel haat maar ohwee als je iemand netjes uitscheldt met laffe dakhaas nee dan moet je een notkrijgenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.
Kijk, ik snap ook wel dat nootjes die shit niet echt meent, maar ik zie de grap achter oproepen tot geweld tegen een bevolkingsgroep ook niet, eerlijk gezegd.
Het gaat wel heel ver, en ik krijg wel bij sommige figuren het idee dat ze het echt menen en soms zelf heel emotioneel pratenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet echt, er staat zoveel in NWS en KLB alleen al, man man, ik open de topics niet eens meer
in NWS een topic met deze TT: Aardbeien oogst valt tegen
4e reactie max: komt door die kut polen die het werk afpakken_!
Ik zou als ik jou was nooit eerlijk zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
ik ga denk voor diplomaat met af en toe eerlijk zijn.
en jij maar gniffelen achter je deskquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat wel heel ver, en ik krijg wel bij sommige figuren het idee dat ze het echt menen en soms zelf heel emotioneel pratende FP is ook zo. Allemaal van die extreme figuren
Soms wel eens leuk een oneliner te plaatsen en mensen helemaal compleet all out te zien gaan![]()
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ging wel wat verder dan dat. Het is ook niet voor niets verwijderd.
Kijk, ik snap ook wel dat nootjes die shit niet echt meent, maar ik zie de grap achter oproepen tot geweld tegen een bevolkingsgroep ook niet, eerlijk gezegd.
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze daar zo doorheen prikken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
ik ga denk voor diplomaat met af en toe eerlijk zijn.
Heerlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en jij maar gniffelen achter je desk
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendAls je aangesproken voelt moet je niet het internet op gaan en gewoon thuis blijven, gordijnen dicht en die druks pakken
Doet hij toch. Hij is fulltime uitkeringstrekker en teert op andermans kosten. Een parasiet in de samenleving. Maar wel continue anderen beoordelenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fok is 1 en al onzin, lekker boeiendAls je aangesproken voelt moet je niet het internet op gaan en gewoon thuis blijven, gordijnen dicht en die druks pakken
Wel jammer om dan de mensen te pakken zonder filter, de autisten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is gewoon beter voor jezelf idd als je dat filter mist.
Zonder die figuren is het hier al helemaal saai.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uitkering, trieste mongool.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet hij toch. Hij is fulltime uitkeringstrekker en teert op andermans kosten. Een parasiet in de samenleving. Maar wel continue anderen beoordelen
iets te ver vinden gaan staat daar los van hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal een grote groep hier. En makkelijk doelwit ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel jammer om dan de mensen te pakken zonder filter, de autisten.
wat let jequote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Lijkt me fucking heerlijk man, uitkering trekken, beetje bijbeunen en beetje blowen, drinken en fokken
Gewoon beetje trololol, op groene popup klikken en dan kip eten kijken wie pakt ja togquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder die figuren is het hier al helemaal saai.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doet hij toch. Hij is fulltime uitkeringstrekker en teert op andermans kosten. Een parasiet in de samenleving. Maar wel continue anderen beoordelen
Aanstoot nemen, taalvaardig beperkte kkdebiel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Beter voor jezelf niet overal aanstoot aan te geven. Maakt je eigen leven een stuk makkelijker.
Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zorgtoeslag is ook een uitkering.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij heeft helemaal geen uitkering, trieste mongool.
Bedankt. Je bent een waardige opvolger van Modus. Alleen was Modus wat minder agressief met scheldwoordjes. Maar die had ook niets persoonlijks tegen mijquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Aanstoot nemen, taalvaardig beperkte kkdebiel.
Nja, voor sommigen lijkt het hun lust en leven te zijn anderen te kleineren. Voor hen wel een prijs. Maargoed, het is wel grappig om te lezen af en toe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon beetje trololol, op groene popup klikken en dan kip eten kijken wie pakt ja tog
Net als whack-a-mole maar dan zonder prijzen
nee een toeslag, anders heette het wel zorg uitkeringquote:
waarom dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Je snijdt je zelf in je dikke vingers op die manier.
En de andere kant van het verhaal, de andere groep.. maak je je daar ook zorgen om? daar hoor ik je nooit over.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.
Maar ik maak me wel zorgen om de alsmaar groeiende groep in de maatschappij die dat soort shit serieus meent.
Zal ik je geheimpje vertellen? IQ normaal verdeeld, 100 gemiddeld NL. Dat houdt in dat de helft aan de kaolodom is. Maak je niet druk, je hebt werkpaarden en prachtpaarden. Gewoon beetje kip eten, muscles kweken en af en toe kizomba dansen rest is gewoon stress waar je niets voor kan kopen snap jequote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, weet je wat het is, ik maak me verder ook niet druk om die posts op zichzelf, vind het gewoon leuk om ertegenin te gaan, net zoals nootjes het leuk vindt om uit te lokken.
Maar ik maak me wel zorgen om de alsmaar groeiende groep in de maatschappij die dat soort shit serieus meent.
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met liegen kan je een stuk beter beeld van jezelf schetsen, stimo.quote:
Die kom je hier wat minder tegen, dus dat is logisch. Maar ja, idd, daar maak ik me net zo goed zorgen om.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En de andere kant van het verhaal, de andere groep.. maak je je daar ook zorgen om? daar hoor ik je nooit over.
Dat klopt, die slapen nu en gaan snachts de straat opquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die kom je hier wat minder tegen, dus dat is logisch. Maar ja, idd, daar maak ik me net zo goed zorgen om.
wijze woorden brahquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zal ik je geheimpje vertellen? IQ normaal verdeeld, 100 gemiddeld NL. Dat houdt in dat de helft aan de kaolodom is. Maak je niet druk, je hebt werkpaarden en prachtpaarden. Gewoon beetje kip eten, muscles kweken en af en toe kizomba dansen rest is gewoon stress waar je niets voor kan kopen snap je
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze daar zo doorheen prikken.
Tja, als jarenlang elke incident wordt weggezet als ernstige overlast, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer wordenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.
Argumenten?quote:
perfect voro een beoordelingsgesprek wel, goed inzicht van je managerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.
Nah man. Zo ben k niet. Liegen is niet mijn ding.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met liegen kan je een stuk beter beeld van jezelf schetsen, stimo.
Wie is er nou weer uitkeringstrekker?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zal voor je duimen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nah man. Zo ben k niet. Liegen is niet mijn ding.
Ik heb geen database van onbenullige gifjes waar ik uit kan putten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Bedankt. Je bent een waardige opvolger van Modus. Alleen was Modus wat minder agressief met scheldwoordjes. Maar die had ook niets persoonlijks tegen mij
Gaat vaak meer om de manier waarop die kritiek geleverd wordt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang elk klein beetje kritiek op de multicul wordt weggewuifd als racisme en discriminatie, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden he.
zijn buurman die leuker leeft als MAhl dus de haat zit diepquote:
Dat mis ik wel een beetje. Jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb geen database van onbenullige gifjes waar ik uit kan putten.
HEB HAAR AL 10000X UITGELEGD DAT K INTROVERT BEN. Ik ben rustig en analyseer meer. Ik heb een hekel aan dat urenlange gepraat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
perfect voro een beoordelingsgesprek wel, goed inzicht van je manager
Dat was misschien eind jaren 90 zo, maar nu wordt alles juist zo schreeuwerig mogelijk geuit, omdat men juist bang is wegkijken verweten te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap sowieso die persoonlijke haat van sommige gebruikers naar andere gebruikers niet zo.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn buurman die leuker leeft als MAhl dus de haat zit diep
Dus? Je hebt het gratis gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, die vervolgens ook direct weer verdwijnt aan je zorgverzekering.
Een echte fok!ker.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. manager heeft al vaak gezegd dat ze niet wijzer wordt van mij. Heb een gesloten houding.
postgedrag uitspitten allesquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap sowieso die persoonlijke haat van sommige gebruikers naar andere gebruikers niet zo.
Halve studies worden gedaan naar een persoon om iemand onderuit te halen op een forum
Anders wordt je geband als je per ongeluk een grapje maakt wat persoonlijk opgevat kan worden.quote:
Forceer je polsen bottom up, en dank actief eraan, open houding. Af en toe voetbal koffiemachine, lekker mantelpakje, blouse 3 knoopjes en mooie naaldjes ja tog. POP'tje afronden, mailtje wegdoen en lekker de A4 en A13 pakken voor sportschool. Bro-boks groet doen bij je homeboys, heerlijk pompen en PR doen op het schoolbord zetten. Post-workout donuts pakken en bij De Kameel lekker kip etenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verbeterdquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
Tja, als jarenlang ernstig overlast wordt weggezet als incidentjes, is het ook niet zo heel verbazingwekkend dat mensen steeds extremer worden
Het gaat srs echt verquote:
en je moet ook verplicht zorgverzekering betalen dus mja gratis geld? neequote:
Helaasch.quote:
De toon van het debatquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaat vaak meer om de manier waarop die kritiek geleverd wordt.
Oké MAHL.quote:
ik heb een redelijk ban vrij fok bestaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders wordt je geband als je per ongeluk een grapje maakt wat persoonlijk opgevat kan worden.
Moet wel zeggen dat ik persoonlijk mijn liefde op deze manier uit.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Myrr het volgende:
En van liefde, was weinig te bekennen. Fok is immer haten, of ten onder gaan als stof. Een misleidende TT, lekker wijf in de OP. Ja op Fok, gaan de zolderkamers los.
Gwn meer onzin op hetzelfde niveau als je collega's uitkramen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en je moet ook verplicht zorgverzekering betalen dus mja gratis geld? nee
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het is gewoon een feit dat linksen en rechtsen een iets ander brein hebben. Overtuigen heeft dan ook geen zin.
Met elkaar leren leven is het devies.
Nee ik parasiteer wel, maar dat kost jou niks.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het is gewoon een feit dat linksen en rechtsen een iets ander brein hebben. Overtuigen heeft dan ook geen zin.
Met elkaar leren leven is het devies.
Nog niet. Manager is wel cool hoor. Ik kan haar ergens op aanspreken of vertellen dat iets niet zo is en dan geeft ze haar fout toe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn meer onzin op hetzelfde niveau als je collega's uitkramen.
(Of heb je iets nieuws gevonden?)
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.
Ja oke, allemaal mensen allemaal kutquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Links en rechts allemaal hetzelfde, alleen andere manier van geldkloppen. Is politiek geneuzel, niet voor de normale mens snap je.
heb mn sneakers legging en vest aan met je mantelpak. sommigen komen in korte broekquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Forceer je polsen bottom up, en dank actief eraan, open houding. Af en toe voetbal koffiemachine, lekker mantelpakje, blouse 3 knoopjes en mooie naaldjes ja tog. POP'tje afronden, mailtje wegdoen en lekker de A4 en A13 pakken voor sportschool. Bro-boks groet doen bij je homeboys, heerlijk pompen en PR doen op het schoolbord zetten. Post-workout donuts pakken en bij De Kameel lekker kip eten
'normale mensen' man man wat is dat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want normale mensen moeten er voor werken.
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschilquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb mn sneakers legging en vest aan met je mantelpak. sommigen komen in korte broek
Gefeliciteerd.quote:
Alleen een mantelpakje is formeel genoeg?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschil
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo strengquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen een mantelpakje is formeel genoeg?
noicequote:
Ik snak naar formaliteit. Werk met mannen a la WAT EEN SUKKEL BEN JIJquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je formele kantoor had, dan weet ik het niet, maar polsen wel bottom-up raad ik alle stage mensen aan van introverte kant, ziet meteen verschil
Je maakt wat mee zeg pfoeeequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn trein rolt achteruit en de deuren staan nog open haha
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo streng
Ik heb al mijn tentamens al gehaald. Wel lief dat je sneertjes maakt. goede poging.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Kijk, stimo. Nu jij nog...
ash <333333333333quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?
Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak naar formaliteit. Werk met mannen a la WAT EEN SUKKEL BEN JIJ
Was oprecht. Waarom accepteer je nou nooit eens positieve dingetjes van mij?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al mijn tentamens al gehaald. Wel lief dat je sneertjes maakt. goede poging.
hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn trein rolt achteruit en de deuren staan nog open haha
zeg wat neger?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.
Mantelpakje is een bij elkaar horende uniforme combinatie van rok en blazer, dus ingewikkelder dan gewoon formeel gekleed met rok.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo streng
Jij trekt je af op werken bij de grote vier toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?
Wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.
Van mij zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee G ben nu fan van iemand anders dan gus.
of makkelijker, je koopt gewoon nml een compleet pakje bij de rest moet je gaan samenstellen , uniforme kleding is aan en gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mantelpakje is een bij elkaar horende uniforme combinatie van rok en blazer, dus ingewikkelder dan gewoon formeel gekleed met rok.
Kan dat nog?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij trekt je af op werken bij de grote vier toch?
Taal produceert werkelijkheid i.p.v. dat het weerspiegelt. Een toon en voornamelijk vorm hebben meer invloed dan jij kan bevatten.quote:
Ben meer geinteresseerd in imperium bouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zijn dat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.quote:
Apart dat jij dit soort dingen concludeert.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.
Ze heeft helemaal niks gezegd over wat ze daarvan vindt, maar in een omgeving waar korte broeken de norm zijn is het gewoon overdressed natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Oberkullie het volgende:
Waar al die Zuid sulletjes een gare kantoorbaan hebben
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker met 25 graden in je pakkie en stropdas. dikke rofl
Erg logisch om grote ondernemers in te delen op afkomst idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb respect voor de grote joodse ondernemers en niet voor het leeuwendeel van mocro.
Die die foto online had gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respecterebquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Heb het niet alleen over vandaag, eerder over gepraat maar ze zegt al dat het niet klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal niks gezegd over wat ze daarvan vindt, maar in een omgeving waar korte broeken de norm zijn is het gewoon overdressed natuurlijk.
de badkamer zelfiequote:
wel indien een bepaalde afkomst buitenproportioneel veel grote ondernemers voort heeft gebracht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Erg logisch om grote ondernemers in te delen op afkomst idd.
Ja maar korte broek en slippers zijn wel not done.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker met 25 graden in je pakkie en stropdas. dikke rofl
Kasta?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bankquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En jij denkt dat dat genetisch is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel indien een bepaalde afkomst buitenproportioneel veel grote ondernemers voort heeft gebracht.
joden? wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar korte broek en slippers zijn wel not done.
Prachtig ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bank
Wie was dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat een bolhoed je goed zou staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Lopen hier ook rond, van die E&Y opgeschoten cokesnuivertjes de hele dag met hun laptopje in de weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
man zolang er face to face klant contant is kan ook dat en gelukkig bij steeds meer bedrijvenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik wel
Meen je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Ik kende alleen de grote vijf uit Afrika.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Oberkullie het volgende:
KPMG, Deloitte, Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers
Vind ik een goede vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?
Zo lekker was ze niet overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
In de States zijn die dikke ook nog in de mode.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cultureel, en dat is goede reden om pro nv-a te zijn.
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een goede vraag.
Hoe zit dat bij jou?
Parasiteren op de staat zonder er voor veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Ja, zonder 3-delig hoefde ik echt niet mee naar 'r ouders. Had ik eigenlijk ook nooit zin in maar goed.quote:
absoluut mocro hier is anders dan in morocco.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Ashqelon het volgende:
cultureel, en dat is goede reden om pro nv-a te zijn.
Lang mee gelopen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zonder 3-delig hoefde ik echt niet mee naar 'r ouders. Had ik eigenlijk ook nooit zin in maar goed.
is ash een belg?quote:
daar houdt ik me niet mee bezig, bovendien is een mens een mens niet het land waar zijn ouders vandaan komen of het geloof wat ze aanhangen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jij vind joden niet veelal netter dan mocro?
Maar geen volwaardige cultuur, dus dan vergelijk je een cultuur met een subcultuur. Beetje scheef.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
absoluut mocro hier is anders dan in morocco.
je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.Mijn eigen interesse daar binnen is nogal specifiek, dus ga daar verder niet dieper op in.
Nee, hij woont in een grensstad net als ik. Maar waarom hij de N-VA erbij haalt dat weet ik niet.quote:
hoefkatrolquote:
Echt? lol, wist ik niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In de States zijn die dikke ook nog in de mode.
nette anti-establishment partij die mocro een draai om hun oren wil geven.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, hij woont in een grensstad net als ik. Maar waarom hij de N-VA erbij haalt dat weet ik niet.
dan verschillen we daarover van mening.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar geen volwaardige cultuur, dus dan vergelijk je een cultuur met een subcultuur. Beetje scheef.
niet te hard gaan hequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar.
Eej luitjes, ik ga skaten. Ltr.
En daarna kom je terug om te vragen wat we vanavond gaan eten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ruim anderhalf jaar.
Eej luitjes, ik ga skaten. Ltr.
eens maar tijd van linse hobbies is voorbij we moeten realistisch zijn over mocro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar houdt ik me niet mee bezig, bovendien is een mens een mens niet het land waar zijn ouders vandaan komen of het geloof wat ze aanhangen.
een mocro kan ook jood zijn
wat bereik je met dat vergelijk?
wel opletten he. die vraag is al langs gekomenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarna kom je terug om te vragen wat we vanavond gaan eten.
Same shit different day.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:51 schreef Ashqelon het volgende:
nette anti-establishment partij die mocro een draai om hun oren wil geven.
Dit is geen kwestie van meningen. Neder-mocro is een subcultuur het Jodendom is een cultuur. Dat zijn sluitende definities.quote:
het gaat om dresscode op kantoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
eens maar tijd van linse hobbies is voorbij we moeten realistisch zijn over mocro.
Routine is prettig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
En daarna kom je terug om te vragen wat we vanavond gaan eten.
Same shit different day.
Twijfelde idd al. Na het skaten is het tijd voor een onzinnige discussie over techniek waarin niels niet leest wat anderen zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel opletten he. die vraag is al langs gekomen
bedoel dat je een subcultuur en cultuur kunt vergrlijken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van meningen. Neder-mocro is een subcultuur het Jodendom is een cultuur. Dat zijn sluitende definities.
kan gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Twijfelde idd al. Na het skaten is het tijd voor een onzinnige discussie over techniek waarin niels niet leest wat anderen zeggen.
ooh wacht boe boe mocro'squote:
Nee. Niet op de manier waarop jij dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef Ashqelon het volgende:
bedoel dat je een subcultuur en cultuur kunt vergrlijken.
Hoop dat je aangereden wordtquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
IK GA AFSLUITEN BEETJE ZONNNETJE GENIETEN ENZO
HOU VAN JULLIE ALLEMAAL
Wat deed jij dan ook weer? Geen carrière op de Zuidas tochquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lopen hier ook rond, van die E&Y opgeschoten cokesnuivertjes de hele dag met hun laptopje in de weer![]()
Nee, zeker niet. Specialistisch werk in het noorden van het land.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat deed jij dan ook weer? Geen carrière op de Zuidas toch
Kun je mijn vraag dan ook beantwoorden? Of ben je een soort Ash die ze alleen maar kan stellen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Selectief reageren doen we allemaal, jij ook.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag dan ook beantwoorden? Of ben je een soort Ash die ze alleen maar kan stellen?
Niet echt veel ambities. Gewoon modaal salarisje, 9-5 leef en ik ben een tevreden mens. Heb het voor mijzelf gemaakt als ik zonder al teveel stress en financiële zorgen mijn dagen doorkomquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
ICT bij de gemeente.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Specialistisch werk in het noorden van het land.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Niet echt veel ambities. Gewoon modaal salarisje, 9-5 leef en ik ben een tevreden mens. Heb het voor mijzelf gemaakt als ik zonder al teveel stress en financiële zorgen mijn dagen doorkomMaar nog genoeg verdien om lekker van te leven.
En jij?
Dus iig niet zo'n baan waarbij alles draait om uiterlijk vertoon en jezelf zoveel mogelijk uitputten en jezelf veel te serieus nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.Mijn eigen interesse daar binnen is nogal specifiek, dus ga daar verder niet dieper op in.
Beantwoor gwn vragen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag dan ook beantwoorden? Of ben je een soort Ash die ze alleen maar kan stellen?
Redelijk warm.quote:
Nee, al vaker gezegd. Geen echte ambtenaar.quote:
Rustig Chai ik zit op mijn werk, kan maar heel sporadisch een tabje fok openen en wat postenquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet de quote-alert toch wel. En stond direct onder die van Nutz waar jij op reageerde.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Rustig Chai ik zit op mijn werk, kan maar heel sporadisch een tabje fok openen en wat posten
Pfff is niks, niels skate zulke afstanden elke dag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:19 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb 14 k gefietst vanmorgen nu heb ik het wel weer gehad met de buitenwereld
was wel buiten adem andersquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Pfff is niks, niels skate zulke afstanden elke dag.
goed van je.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:19 schreef Oberkullie het volgende:
14000?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:19 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:24 schreef Montelly het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ord-kille-afrekening
De moord op de twee Marokkaanse broers Echargui (34 en 32 jaar) die maandag dood in een Turks café in Nijmegen werden gevonden, is vermoedelijk een afrekening in het criminele circuit. De twee gedode Nijmegenaren blijken allerminst een smetteloze achtergrond te hebben.
Schandalig, ik eis een STILLE TOCH voor de familie!
Die jongens (broers) op brute wijze vermoord. En zaten op school en liepen stage in hun tienerjaren!
STILLE TOCH NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |