deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bankquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En jij denkt dat dat genetisch is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel indien een bepaalde afkomst buitenproportioneel veel grote ondernemers voort heeft gebracht.
joden? wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar korte broek en slippers zijn wel not done.
Prachtig ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bank
Wie was dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.
Denk dat een bolhoed je goed zou staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Lopen hier ook rond, van die E&Y opgeschoten cokesnuivertjes de hele dag met hun laptopje in de weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
man zolang er face to face klant contant is kan ook dat en gelukkig bij steeds meer bedrijvenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik wel
Meen je?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Ik kende alleen de grote vijf uit Afrika.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:28 schreef Oberkullie het volgende:
KPMG, Deloitte, Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers
Vind ik een goede vraag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?
Zo lekker was ze niet overigens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.
In de States zijn die dikke ook nog in de mode.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
cultureel, en dat is goede reden om pro nv-a te zijn.
Oh gewoon beetje leuke linkse hobby projecten doen en het gevoel hebben dat ik iets nuttigs doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik een goede vraag.
Hoe zit dat bij jou?
Parasiteren op de staat zonder er voor veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?
Ja, zonder 3-delig hoefde ik echt niet mee naar 'r ouders. Had ik eigenlijk ook nooit zin in maar goed.quote:
absoluut mocro hier is anders dan in morocco.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:45 schreef Chai het volgende:
[..]
En (neder)mocro is volgens jou ook een cultuur? Beetje scheve vergelijking anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |