Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snak naar formaliteit. Werk met mannen a la WAT EEN SUKKEL BEN JIJ
Was oprecht. Waarom accepteer je nou nooit eens positieve dingetjes van mij?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb al mijn tentamens al gehaald. Wel lief dat je sneertjes maakt. goede poging.
hahaquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn trein rolt achteruit en de deuren staan nog open haha
zeg wat neger?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.
Mantelpakje is een bij elkaar horende uniforme combinatie van rok en blazer, dus ingewikkelder dan gewoon formeel gekleed met rok.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Weet ik hoe die dingen heten, is hier gewoon afdoende ja voor vrouwen. Als je helemaal E&Y wilt gaan dan wordt je bijna lesbie zo streng
Jij trekt je af op werken bij de grote vier toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:17 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ernst schijnt wat formeler te zijn tov andere grote vier maar betekent dat dat ze eveneens niet-corporaal zijn?
Wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ons fundamentale verschil in mening over joden en buitenlanders zit hem hier in waarschijnlijk.
Van mij zeker?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee G ben nu fan van iemand anders dan gus.
of makkelijker, je koopt gewoon nml een compleet pakje bij de rest moet je gaan samenstellen , uniforme kleding is aan en gaanquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Mantelpakje is een bij elkaar horende uniforme combinatie van rok en blazer, dus ingewikkelder dan gewoon formeel gekleed met rok.
Kan dat nog?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij trekt je af op werken bij de grote vier toch?
Taal produceert werkelijkheid i.p.v. dat het weerspiegelt. Een toon en voornamelijk vorm hebben meer invloed dan jij kan bevatten.quote:
Ben meer geinteresseerd in imperium bouwen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie zijn dat.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.quote:
Apart dat jij dit soort dingen concludeert.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.
Ze heeft helemaal niks gezegd over wat ze daarvan vindt, maar in een omgeving waar korte broeken de norm zijn is het gewoon overdressed natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Oberkullie het volgende:
Waar al die Zuid sulletjes een gare kantoorbaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |