Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker met 25 graden in je pakkie en stropdas. dikke rofl
Erg logisch om grote ondernemers in te delen op afkomst idd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb respect voor de grote joodse ondernemers en niet voor het leeuwendeel van mocro.
Die die foto online had gezet?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en die ene milfhunter van FOK! werkte er.
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respecterebquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij associeer je een formele kledingstijl veelal met nerd etc. en ben je meer van de street casual stijl, terwijl ik het een teken van beschaving vind om net gekleed te gaan.
Heb het niet alleen over vandaag, eerder over gepraat maar ze zegt al dat het niet klopt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal niks gezegd over wat ze daarvan vindt, maar in een omgeving waar korte broeken de norm zijn is het gewoon overdressed natuurlijk.
de badkamer zelfiequote:
wel indien een bepaalde afkomst buitenproportioneel veel grote ondernemers voort heeft gebracht.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Erg logisch om grote ondernemers in te delen op afkomst idd.
Ja maar korte broek en slippers zijn wel not done.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker met 25 graden in je pakkie en stropdas. dikke rofl
Kasta?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bankquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo'n extra brede zoals in India. Die gasten lopen minstens 50 jaar achter lol.
En jij denkt dat dat genetisch is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel indien een bepaalde afkomst buitenproportioneel veel grote ondernemers voort heeft gebracht.
joden? wat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
deels eens maar in dit geval gaat dat uiteraard niet op, joden zijn zowel in de omgang als echt netter dan vele mocro.
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik welquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja maar korte broek en slippers zijn wel not done.
Prachtig ditquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoop te leren jij, de netst geklede mensen doenn de meest onbeschaafde en vreselijke dingen terwijl naakte bosjesmannen elkaar en hun omgeving tot in de kern vh bestaan respectereb
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb alleen pak en stropdas moeten dragen toen ik stage liep bij bank
Wie was dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat een bolhoed je goed zou staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ging met een Indiase, moest ik zelfs in m'n vrije tijd.In Europa draag ik vrijwel nooit een pak. Uniform ook zelden.
Lopen hier ook rond, van die E&Y opgeschoten cokesnuivertjes de hele dag met hun laptopje in de weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
Wat zijn jouw ambities eigenlijk? Wanneer heb jij het persoonlijk gemaakt?quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wie was dat?
Big 460 uur per week werken en nog denken dat je het helemaal hebt gemaakt in het leven
man zolang er face to face klant contant is kan ook dat en gelukkig bij steeds meer bedrijvenquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat snap ik. Korte broek hier wel, slippers niet en dat snap ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |