Locomotive Leipzig had je vroeger, die verloor in 1987 de Eurocup 2 finale van het Ajax van Cruijff.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen afstudeeronderzoek naar gedaan. Maar er zullen vast wel onderzoeken ten grondslag liggen aan het ontstaan van RB. RB heeft niet voor niets deze regio gekozen.
Of denk jij dat al deze supporters eerst fan waren van SSV Markranstädt waar RB uit is ontstaan ? Of denk jij dat daar allemaal mensen op de tribune zitten die normaal nooit naar het voetbal gingen ?
Genoeg clubs om RB heen (Chemnitz, Halle, Aue, Dresden) maar ik denk dat er eerder rivaliteit tussen die clubs uit de regio heerst dan dat huidige RB supporters eerst bij andere clubs op de tribune zaten. En als dat zo zou zijn dan is het een minieme hoeveelheid. Neem de gem. aantallen bij Halle van de laatste 3 seizoenen, 8000, 7242, 7378. Mochten dat overlopers naar RB zijn dan gaat het dus om nog geen 10 procent. Wel grappig dat in het seizoen dat RB en Halle samen in de 3. Liga speelden er 1 uitverkochte wedstrijd was bij Halle. Anyway, het zou goed kunnen zijn dat er veel mensen bij RB komen die eerst nooit naar het voetbal gingen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er geen afstudeeronderzoek naar gedaan. Maar er zullen vast wel onderzoeken ten grondslag liggen aan het ontstaan van RB. RB heeft niet voor niets deze regio gekozen.
Of denk jij dat al deze supporters eerst fan waren van SSV Markranstädt waar RB uit is ontstaan ? Of denk jij dat daar allemaal mensen op de tribune zitten die normaal nooit naar het voetbal gingen ?
Lokomotive Leipzig is nog gewoon een club wat bestaat hoor, ik weet niet wat je allemaal bazelt maar je hebt er overduidelijk geen verstand van.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Locomotive Leipzig had je vroeger, die verloor in 1987 de Eurocup 2 finale van het Ajax van Cruijff.
Leipzig is na Berlijn de grootste stad van de voormalige DDR. Dus de voetbalclub van Leipzig hoort dan wel in de Bundesliga thuis. En als de eigen supporters er geen moeite mee hebben, dan maar RB Leipzig nu i.p.v. Locomotive Leipzig.
Kan, maar lijkt me onwaarschijnlijk. Zoals ik al aangaf; kijk de geweldige reportage van Hoffenheim, een vergelijkbare club. Daarin komt dit onderwerp ook aan bod;quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef MCH het volgende:
Anyway, het zou goed kunnen zijn dat er veel mensen bij RB komen die eerst nooit naar het voetbal gingen.
Ok, sorry. Ik bedoelde niet de voetbalclub van Leipzig, maar een voetbalclub uit Leipzig hoort in de Bundesliga thuis.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lokomotive Leipzig is nog gewoon een club wat bestaat hoor, ik weet niet wat je allemaal bazelt maar je hebt er overduidelijk geen verstand van.
Promoveren overigens komend seizoen wsch. weer naar de Regionalliga. Maar dat zal jou als blind paard waarschijnlijk weinig interesseren.
Dat je een andere mening hebt vind ik prima, maar je mening ventileren op basis van wat algemene kennis uit de Telegraaf of andere oppervlakkige media is gewoon treurig.
Op basis van inwonersaantallen of waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ik bedoelde niet de voetbalclub van Leipzig, maar een voetbalclub uit Leipzig hoort in de Bundesliga thuis.
Overigens echt eens een aanrader om naar het stadion Am Zoo te gaan. Ben er aantal jaren geleden geweest toen ze de verhitte derby tegen RW Essen speelden. Staat overigens komend seizoen weer op het programmaquote:
Ze hebben de hele boel gesloopt bij de viering van de promotie. Schwebebahn moest zelfs stilgelegd worden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Overigens echt eens een aanrader om naar het stadion Am Zoo te gaan. Ben er aantal jaren geleden geweest toen ze de verhitte derby tegen RW Essen speelden. Staat overigens komend seizoen weer op het programma
Hoe zit dat met promotie uit de regionalliga? 5 liga's, 3 plekken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk blijft Energie Cottbus behouden voor de 3. Liga.
Staan maar 1 punt los van degradatie. Zaterdag thuis tegen Mainz II
#meeroostblokteams
Zwickau heeft de beste papieren voor een play-off plek omdat ze 2 wedstrijden voorsprong hebben incl. 6 punten. Berliner AK zal dus alles moeten winnen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:22 schreef MCH het volgende:
Zou leuk zijn als Berliner AK 07 promoveert naar de derde liga.
Nein!quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zwickau heeft de beste papieren voor een play-off plek omdat ze 2 wedstrijden voorsprong hebben incl. 6 punten. Berliner AK zal dus alles moeten winnen.
Oh inmiddels nog maar 1 wedstrijd. Doelsaldo is ongeveer gelijk geloof ik (laatste keer dat ik keek was vorige week).quote:Op woensdag 11 mei 2016 15:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nein!
1 FSV Zwickau 71 uit 32
2 Berliner AK 07 68 uit 31
Red Bull Almelo klinkt wel aardigquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:01 schreef hafcfan het volgende:
Boswachter god. Pak ze aan die Red Bull fanboys
Wat bedoel je ?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:46 schreef MCH het volgende:
In hoeverre is een Kaiserslautern scenario mogelijk bij RB?
WeiBquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op basis van inwonersaantallen of waar baseer je dat op?
Dan zouden Fortuna Dusseldorf, Rot WeiB Essen, Dynamo Dresden , MSV Duisburg, VFL Bochum en de Wuppertaler SV ook recht hebben op een plek.
Leverkusen staat op plek 47 qua grootste steden in Duitsland, Darmstadt 54, Wolfsburg 59 en Hoffenheim staat niet eens in de top 75 (wsch. ook niet in de top 400).
Dan hoor je twee keer s te typen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dichter bij de Ringel-S kwam ik niet
Ja hč.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Hahahaha, jij bent wel goed in Duits hoor.
De 'ALT'-toets indrukken en 225 typenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dichter bij de Ringel-S kwam ik niet
Doen goede zaken met de aankoop van Ousmane Dembelequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Bolasie het volgende:
Nog een reden om BVB te volgen volgend jaar
Kunnen ze over drie jaar weer mooi voor 35 miljoen slijten aan FC Beieren.quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen goede zaken met de aankoop van Ousmane Dembele
En dus ook z'n carričre bij Bayern?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef Bolasie het volgende:
Robben hat "keine Chance" aufs Pokalfinale
Het seizoen van Arjen Robben is nu definitief voorbij.
Nog een contract tot medio 2017, denk het niet.quote:
Komt omdat jij gisteren niet ging prayenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:21 schreef Bolasie het volgende:
Robben hat "keine Chance" aufs Pokalfinale
Het seizoen van Arjen Robben is nu definitief voorbij.
En qua salaris ook niet aantrekkelijk om over te nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog een contract tot medio 2017, denk het niet.
Lijkt me ook niet dat iemand interesse heeft in een speler die nooit fit is.Verder is ie ook al 32 natuurlijk.
Dat kan niet, beste.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:21 schreef TvhN het volgende:
Ik hoop echt zo dat Werder Bremen het redt. Laat Hoffenheim of Darmstadt maar mooi de duels met Nürnberg spelen.
Is ook zo, Werder en Eintracht spelen tegen elkaar. Gezopen hč, helpt niet echt mee.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan niet, beste.
[ afbeelding ]
Of Eintracht of Werder.
Götze + Reus weer samen o mij godquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:22 schreef Bolasie het volgende:
Nog een reden om BVB te volgen volgend jaar
Waar? Bij Liverpool?quote:
Verbeek heeft erg lang gewacht met verlengen van zijn contract. Hij wilde toezegging van de club waarmee promotie realistisch zou zijn. Heeft toen zijn zin gekregen en moet het nu laten zien. Ik schrijf Bochum weer op voor de top5.quote:
Ook niet per se een slecht idee. Vestergaard zal vast goedkoper naar Borussia kunnen als Werder degradeert. Maar werder is wel gewoon veel mooier dan Eintracht.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:03 schreef Bolasie het volgende:
Ik juich voor Eintracht vandaag, grote kans dat Alexander Fußballgott Meier terug in actie is vanmiddag.
Laatste thuiswedstrijd van Pep. Vind het jammer dat-ie vertrekt en dan ook nog eens naar zo'n schijtclub als Manchester City.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer
Lahm, Benatia, Boateng, Alaba
Vidal
Coman, Götze, Thiago, Ribéry
Lewandowski
Ulreich - Tasci, Costa, Rafinha, Rode, Müller, Kimmich
Klopt, vind ik ook jammer. Vorige week ook was vrij schandalig. Pellegrini heeft op zichzelf Manchester City best veel moois gebracht. Na MCI-ARS werd er afscheid genomen van hem, halve stadion leegquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:29 schreef TvhN het volgende:
[..]
Laatste thuiswedstrijd van Pep. Vind het jammer dat-ie vertrekt en dan ook nog eens naar zo'n schijtclub als Manchester City.
Het boek 'Herr Pep; is trouwens een aanrader. Wordt-ie intensief gevolgd gedurende zijn eerste seizoen bij Bayern, zeer interessant.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook jammer. Vorige week ook was vrij schandalig. Pellegrini heeft op zichzelf Manchester City best veel moois gebracht. Na MCI-ARS werd er afscheid genomen van hem, halve stadion leeg.
Weet je ook weer hoe serieus je hun achterban kunt nemen. In before een matige opstart en mensen die meteen om zijn kop schreeuwen.
Toevallig komt die straks op de deurmatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:33 schreef TvhN het volgende:
[..]
Het boek 'Herr Pep; is trouwens een aanrader. Wordt-ie intensief gevolgd gedurende zijn eerste seizoen, zeer interessant.
Haha, nice.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig komt die straks op de deurmat.
Die halen toch Weinzierl?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Breitenreiter volgend seizoen geen coach meer bij Schalleke.
Inderdaad raar om de degradatiestrijd uit te zenden, het enige spannende in de Liga nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:31 schreef Maver24 het volgende:
Bayern niet eens op Foxsports. Wat is dat voor een schijtzooi. Ik wil de laatste Bayern thuis wedstrijd zien van Pep
Dat mogen ze wel uitzenden maar zendt dan ook Bayern uit op een kanaal ipv al die samenvattingen op die andere kanalen wat al is geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad raar om de degradatiestrijd uit te zenden, het enige spannende in de Liga nog.
FOX moet zich schamen dat ze spanning boven saaiheid verkiezen.
Misschien mogen ze dat niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel uitzenden maar zendt dan ook Bayern uit op een kanaal ipv al die samenvattingen op die andere kanalen wat al is geweest
Ik zou het niet weten, was een gokje. Nooit FOX gehad dus ik geloof je meteen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, omdat het FOX Sports Eredivisie kanalen zijn.
Zat er gewoon aan te komen na al die jaren. Hamburger SV heeft aan het zijden draadje gehangen de vorige seizoen en kwamen er wonderbaarlijk genoeg bovenop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stuttgart eruit vind ik oprecht jammer.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zat er gewoon aan te komen na al die jaren. Hamburger SV heeft aan het zijden draadje gehangen de vorige seizoen en kwamen er wonderbaarlijk genoeg bovenop.
Was inderdaad ook aan de defensieve wissels te zien dat ze echt puur op de 0-0 gingen spelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:24 schreef XL het volgende:
Wat een prachtige deksel op de neus van Eintracht. 87 minuten absoluut afbraakvoetbal. Die gaan met nul ritme de relegation in en moeten na weken niks doen ineens het spel gaan maken.
Nu nog skripnip eruit en Breitenreiter oppikken.quote:
Goede transfertwitter:s04 twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:15:29Erster Neuzugang zur kommenden Saison: #Naldo wechselt ablösefrei zum #S04. Alle Infos dazu: https://t.co/Jq8dch6sb6 https://t.co/oNSh7vUi95 reageer retweet
Hoge salariskosten voor een speler die over zijn top zit. Typische Schalke aankoop.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:40 schreef Bolasie het volgende:
Goede transfertwitter:s04 twitterde op zondag 15-05-2016 om 12:15:29Erster Neuzugang zur kommenden Saison: #Naldo wechselt ablösefrei zum #S04. Alle Infos dazu: https://t.co/Jq8dch6sb6 https://t.co/oNSh7vUi95 reageer retweet
En net zoals in Stuttgart, nu bij Frankfurt ook een dubbele degradatie.quote:Op zondag 15 mei 2016 17:11 schreef MCH het volgende:
Wow, Duisburg gaat directe degradatie ontlopen.
quote:Op zondag 15 mei 2016 18:35 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En net zoals in Stuttgart, nu bij Frankfurt ook een dubbele degradatie.
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 15 mei 2016 19:37 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Eintracht is natuurlijk nog niet gedegradeerd.
Als je een speler als Castagnos koopt omdat je linker rijtje BL wil eindigen dan zijn je scouts gewoon blind.quote:
Ben er nu 3x geweest. Laatste keer begin van het seizoen tegen ik geloof Greuther Furth. Zaten er ook 12.000 - 13.000 ong.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:57 schreef MCH het volgende:
Vol huis ook. Toen ik er was waren er rond de 15.000 mensen, zondag meer dan 28.000.
Hier is Ralf Seuntjes het niet mee eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:27 schreef XL het volgende:
Relegation is gewoon echt gaaf. Ze moeten gewoon stoppen met die onnozele zondag wedstrijden ten behoeve van Sky en de relegation lekker achter de decoder stoppen.
Dan doe je 1 directe degradatie en de nummer 15,16,17 in de relegation tegen de nummer 2,3,4 uit de 2. BL. Die wedstrijden spreid je uit over 6 dagen en je hebt 6 extra wedstrijd dagen met sexy affiches voor Sky en daarvoor in ruil wij als fans dan de laatste 6 speeldagen iedereen op zaterdagmiddag tegelijk ipv laatste 2. Lekker Tor in wattenscheid spelen
Hahn speelde de laatse weken echt fantastisch inderdaad. Die Löw is ook een laffe hond. Bang om de grote namen die het hele seizoen al falen (vooral Schweinie en Schürrle) te laten vallen omdat hij dan commentaar krijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:36 schreef XL het volgende:
Mogen we in dit topic over de Duitse EK selectie klagen?
Schweinsteiger???
Schürrle???
Podolski???
waarom hahn niet?
Schweinsteiger heeft überhaupt alleen maar blessureleed gekend.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahn speelde de laatse weken echt fantastisch inderdaad. Die Löw is ook een laffe hond. Bang om de grote namen die het hele seizoen al falen (vooral Schweinie en Schürrle) te laten vallen omdat hij dan commentaar krijgt.
Ik klaag niet eens over weigl, brandt, rudy en dat soort tikkie breed selectie opvulling...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahn speelde de laatse weken echt fantastisch inderdaad. Die Löw is ook een laffe hond. Bang om de grote namen die het hele seizoen al falen (vooral Schweinie en Schürrle) te laten vallen omdat hij dan commentaar krijgt.
Je voelt gewoon dat het sukkelbestuur in Stuttgart denkt dat Luhukay een goede 2. BL trainer is en nu pas denken ze aan hem, terwijl ze de afgelopen jaren in de BL de ene na de andere flierenfluiter voor de ploeg zette.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:24 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zat net deze week aan hem te denken. Wanneer komt er weer een club voor hem?
quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:52 schreef MCH het volgende:
Come on Nurnberg!!! Speelt Galasek basis trouwens???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:17 schreef Anoonumos het volgende:
Bolasie zal hem wel weer flippuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, Bert van Marwijk lijkt mij niet geschikt, omdat hij destijds bij HSV ook steeds vanuit Nederland naar diep in Duitsland ging autorijden doordeweeks.quote:
1860 München wil Van Marwijk
De nieuwe investeerder Hasan Ismail zou graag Bert van Marwijk als nieuwe hoofdtrainer presenteren bij 1860 München. Dat meldt de Duitse krant Bild. Van Marwijk was eerder trainer bij Borussia Dortmund en HSV bij onze Oosterburen. De 39-jarige Jordaniėr redde de cllub in de Tweede Bundesliga afgelopen weekend door met de beloofde 4,2 miljoen euro over de brug te komen.
Staat op hier. Bij gebrek aan beter @ this moment.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:34 schreef Tagliano het volgende:
Wat blijft dit een walgelijk lelijk stadion met die muur
Gezelligquote:Op maandag 23 mei 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat op hier. Bij gebrek aan beter @ this moment.
Ja. Ik heb overigens liever Frankfurt in de BLquote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezellig
Duitse PO zijn volgens mij ieder jaar als er niks anders is, ergens wel slim
Ik moet eerlijk bekennen dat het mij niet eens veel uitmaakt. Sowieso veel te weinig Duits voetbal gekeken dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb overigens liever Frankfurt in de BL
Ik ook omdat Eurosport en Ziggo de rechten niet meer hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso veel te weinig Duits voetbal gekeken dit jaar
Zonde wel jaquote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ook omdat Eurosport en Ziggo de rechten niet meer hebben.
OOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 23 mei 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De conclusies zijn inmiddels wel getrokken. Nu weer over de wedstrijd aub.
21 wedstrijden, 5 goals. Aldus transfermarkt, niet bijster goed dusquote:Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Weet iemand hoe Castaignos het hier gedaan heeft eigenlijk, ik zie dat hij op de bank zit nu.
Begin basisspeler vanwege blessure Meijer. Toen zelf lang geblesseerd en daarna bankzitter zoals nu. Mocht vorige wedstrijd nog invallen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
Weet iemand hoe Castaignos het hier gedaan heeft eigenlijk, ik zie dat hij op de bank zit nu.
19 in de BL, waarvan 12 in de basis.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
21 wedstrijden, 5 goals. Aldus transfermarkt, niet bijster goed dus
Castaignos krijgt ook geen eerlijke kans en speelt in een kutploegquote:Op maandag 23 mei 2016 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
Dat klinkt allemaal niet echt fantastisch nee. Bij Twente vond ik hem ook vaak niks, terwijl het er soms toch op leek dat hij wel veel talent heeft.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef XL het volgende:
Nürnberg gaat het redden, saaie wissel Met Meier. Slechte coach.
Gelukkig spelen we nog een halfuurtje om jouw reputatie te reddenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef XL het volgende:
Nürnberg gaat het redden, saaie wissel Met Meier. Slechte coach.
Gelukkig hebben we jou altijd nog even voor dat stukje duidingquote:
Er zijn er maar weinig die zo to the point zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou altijd nog even voor dat stukje duiding
En dan ook nog feitelijk juist, poehquote:Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die zo to the point zijn.
Ik heb hier sowieso slechte reputatie, maar ik post tenminste consequent door.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we nog een halfuurtje om jouw reputatie te redden
Ben-Hatira eraf, die speelde als enige consequent de bal naar voren. Meier komt terug van een blessure (al meerdere weken) en is hopeloos uit vorm. Wissel is symbool politiek. 'Grote naam' maar driewerf kutquote:Op maandag 23 mei 2016 22:00 schreef Anoonumos het volgende:
Meier was topscorer bundesliga 14/15
saaie wissel wat
Daar zijn ook de extra platzsturmstewards!quote:
Ah, plausibel. Ik heb ook alleen de doelpuntcompilatie van vorig jaar gezien. Was een baas in fantasy football (stond overal als middenvelder)quote:Op maandag 23 mei 2016 22:06 schreef XL het volgende:
[..]
Ben-Hatira eraf, die speelde als enige consequent de bal naar voren. Meier komt terug van een blessure (al meerdere weken) en is hopeloos uit vorm. Wissel is symbool politiek. 'Grote naam' maar driewerf kut
Verdomd, dat hebben we ook nog. Haast vergetenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Natafelen met Kees maakt alles goed hoop ik.
Watquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef XL het volgende:
Reus niet in de EK-selectie.... maar natuurlijk wel de toppers Schweini, Poldi en Schürrle.... oh ja en tikke terug Jaap Weigl mag ook mee.
Mittelfeld/Angriff.... omdat het er anders voor Gomez zo lullig uitziet als enige spits.quote:Tor: Manuel Neuer (FC Bayern), Marc-André ter Stegen (FC Barcelona), Bernd Leno (Bayer Leverkusen)
Abwehr: Jerome Boateng (FC Bayern), Jonas Hector (1. FC Köln), Mats Hummels (Borussia Dortmund), Benedikt Höwedes (Schalke 04), Shkodran Mustafi (FC Valencia), Emre Can (FC Liverpool), Antonio Rüdiger (AS Rom)
Mittelfeld/Angriff: Sami Khedira (Juventus Turin), Toni Kroos (Real Madrid), Mesut Özil (FC Arsenal), Julian Draxler (VfL Wolfsburg), Lukas Podolski (Galatasaray Istanbul), Thomas Müller (FC Bayern), Bastian Schweinsteiger (Manchester United), Joshua Kimmich (FC Bayern), Julian Weigl (Borussia Dortmund), Mario Gomez (Besiktas Istanbul), Mario Götze (FC Bayern), Leroy Sané (Schalke 04), André Schürrle (VfL Wolfsburg)
Doet niet alleen Kicker hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:07 schreef XL het volgende:
Ook mooi hoe Kicker.de de selectie bekend maakt
Der 23-Mann-Kader im Überblick:
[..]
Mittelfeld/Angriff.... omdat het er anders voor Gomez zo lullig uitziet als enige spits.
Dat over Weigl is een grapje? Dat is echt een toptalent.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:50 schreef XL het volgende:
Reus niet in de EK-selectie.... maar natuurlijk wel de toppers Schweini, Poldi en Schürrle.... oh ja en tikke terug Jaap Weigl mag ook mee.
Weigl is een goede, saaie speler. Die Löw meeneemt omdat hij zonder grote mond op de bank gaan zitten. Hij neemt oude vedettes en rotzooi mee die hij niet durft te passeren en laat spelers als Reus, Bellarabi, Hahn thuis die de laatste weken in topvorm waren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:06 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat over Weigl is een grapje? Dat is echt een toptalent.
Dat een Schürrle erbij zit is inderdaad lachwekkend.
was een aantal maanden terug wegens een burnout teruggetreden, wordt een beetje geheimzinnig gedaan over doodsoorzaak, mar de politie geeft aan een onderzoek te doen dus het lijkt geen natuurlijke overlijden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 11:08 schreef Idisrom het volgende:
Coach Lewandowski (van Union Berlin) overleden, slechts 44 jaar oud
Niet qua verdedigers in deze selectiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:46 schreef XL het volgende:
Het ergste, hij kan desondanks kampioen worden omdat hij zo veel goede spelers heeft.
Het is nog een tikje erger. Onderzoek naar kindermisbruik nadat hij met een 12 jarige is aangehouden in een auto.quote:Op donderdag 9 juni 2016 13:13 schreef Idisrom het volgende:
Op het VFL Bochumforum wordt door meerderen aan zelfmoord gedacht (Bochum is zijn woonplaats).
Eerste Dortmund - Bayern na de interlandweek van novemberquote:Openingsronde Bundesliga
Bayern München - Werder Bremen
Borussia Dortmund - 1. FSV Mainz 05
Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkusen
Hertha BSC - SC Freiburg
1. FC Köln - SV Darmstadt 98
Hamburger SV - Ingolstadt
FC Augsburg - VfL Wolfsburg
Hoffenheim - Red Bull Leipzig
Eintracht Frankfurt - Schalke 04
Pas op 27/28 augustus
Oké.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:01 schreef MrSalazar het volgende:
Volgens een kutcommentator in Nederland werd leipzig vijfde afgelopen seizoen.
Dit wou ik al een tijdje kwijt. Die kutcommentatoren in Nederland halen hun feiten uit de fabeltjeskrant.quote:
Daarom Sierdgodquote:Op maandag 4 juli 2016 15:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dit wou ik al een tijdje kwijt. Die kutcommentatoren in Nederland halen hun feiten uit de fabeltjeskrant.
Heb het filmpje bekeken, dat deed zeker pijn. Morgen ff rusten.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/FCBay(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Robben is alweer op Sabener Strasse te vinden. Met een individueel programma.
Fußballgott Meier blijft nog eventwitter:Eintracht twitterde op donderdag 14-07-2016 om 11:27:14Alex Meier bleibt ein Adlerträger https://t.co/rkRUoxYesC reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 17:46 schreef TvhN het volgende:
Robben na 35 minuten geblesseerd uitgevallen bij de eerste oefenwedstrijd.
Heb je Herr Pep al uitgelezen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carlo moet er nog duidelijk aan wennen.
Laten we zeggen minstens 6 weken out, Robben kennende.quote:Der FC Bayern muss vorerst auf die Dienste von Arjen Robben verzichten. Der Niederländer zog sich im Testspiel gegen Lippstadt am Samstag eine Muskelverletzung im Bereich der rechten Adduktoren zu. Das ergab eine eingehende Untersuchung durch die medizinische Abteilung des Rekordmeisters am Sonntagvormittag. Robben wird voraussichtlich sechs Wochen ausfallen.
Is hier nog nieuws over?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is nog een tikje erger. Onderzoek naar kindermisbruik nadat hij met een 12 jarige is aangehouden in een auto.
http://www.bz-berlin.de/b(...)en-kindesmissbrauchs
Ik ben benieuwd naar RB Leipzig hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
In de openingsronde zit gewoon Hoffenheim - RB Leipzig.
Als kanker een wedstrijd was....
Hij doelt toch op de clubs. Man man man wat ben jij een helder licht.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar RB Leipzig hoor.
Heute-Journal genotquote:Op woensdag 20 juli 2016 11:05 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond vanaf 20:15 dus op je tv. Als de opstellingen enigszins serieus zijn, kijk ik ook.
Rickertman geeft niks om hoe succes van een club tot stand komt.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij doelt toch op de clubs. Man man man wat ben jij een helder licht.
Net als met zijn moeder met geld dus.quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rickertman geeft niks om hoe succes van een club tot stand komt.
Yaya en Pep. Die mogen elkaar niet zo.quote:
Ik zie alleen dat ie uitleg krijgtquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Yaya en Pep. Die mogen elkaar niet zo.
Nee, klopt. Yaya (en z'n mannetje achter hem) heeft nog voor de bekendmaking van Pep naar hem uitgehaald dat hij helemaal niks met hem te maken zou willen hebben en zou willen vertrekken uit Manchester. Echter, dat lijkt nu niet (meer) het geval. Strijdbijl lijkt dus begraven te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat ie uitleg krijgt
Yaya kiest waarschijnlijk voor een seizoentje voetballen en dan transfervrij wegrennen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, klopt. Yaya (en z'n mannetje achter hem) heeft nog voor de bekendmaking van Pep naar hem uitgehaald dat hij helemaal niks met hem te maken zou willen hebben en zou willen vertrekken uit Manchester. Echter, dat lijkt nu niet (meer) het geval. Strijdbijl lijkt dus begraven te zijn.
1-0 Öztürk trouwens, kutgoal van richting veranderd.
Deed ie bij barca ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yaya kiest waarschijnlijk voor een seizoentje voetballen en dan transfervrij wegrennen.
Ik ben ook benieuwd naar RB Leipzig, en ik hoop dat deze club kan opboksen tegen de rest van de Bundesliga.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar RB Leipzig hoor.
Inmiddels al een paar uur bevestigd. Goede transfer natuurlijk, maar volgens mij zijn de fans nog (logisch) mad. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:39 schreef Bolasie het volgende:
'Vor dem Test-Kick gegen Manchester City verriet Bayern-Boss Karl-Heinz Rummenigge (60) im Gespräch mit ZDF-Moderatorin Katrin Müller-Hohenstein: „Grundsätzlich kann ich bestätigen, dass wir in konstruktiven Gesprächen mit Borussia Dortmund sind – und mit seinem Berater und seinem Vater. Es könnte sein, dass morgen der Gordische Knoten durchschlagen wird.“'
Op zeer korte termijn kunnen we de bevestiging verwachten met betrekking tot de overgang van Mario Götze naar BVB. Er wordt 26 miljoen betaald volgens Kicker.
Ach als hij één wedstrijd goed speelt dan sluiten ze hem weer in z'n armen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Inmiddels al een paar uur bevestigd. Goede transfer natuurlijk, maar volgens mij zijn de fans nog (logisch) mad. Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
[ afbeelding ]
Genot. #neverforget
Dat is zo. Ik ben er in ieder geval blij mee.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ach als hij één wedstrijd goed speelt dan sluiten ze hem weer in z'n armen.
Qua centrale verdedigers ben ik niet onder de indruk. Ook moet je er niet aan denken dat Aubameyang langdurig geblesseerd raakt. Verder wel een leuk, sympathiek elftal. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog meer jeugd daarachter..
Ik kijk voor Dembele.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:15 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Götze gaan we waarschijnlijk later in de wedstrijd in actie zien.
Goede loting. Stadion binnen paar uur zo goed als uitverkocht. Goedkoopste tickets nu 48 euro.quote:
Verkoop was al lang voor vandaag bezig. Zat gister al 95% vol. Je hebt wel gelijk, het is echt moeilijker de laatste jaren. Seizoenkaart kopen is helemaal onmogelijk. Jarenlange wachtlijsten inmiddels.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede loting. Stadion binnen paar uur zo goed als uitverkocht. Goedkoopste tickets nu 48 euro.
Ik kwam tot een seizoen of 4 geleden een keer of 5 per jaar bij Gladbach. Sinds de successen is het drama om kaarten te krijgen.
Was er nog bij in 2008 ofzo tegen Carl Zeiss Jena
Serieus ? Ik wachten tot na de loting ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:14 schreef XL het volgende:
[..]
Verkoop was al lang voor vandaag bezig. Zat gister al 95% vol. Je hebt wel gelijk, het is echt moeilijker de laatste jaren. Seizoenkaart kopen is helemaal onmogelijk. Jarenlange wachtlijsten inmiddels.
Ging al op het eind van vorig seizoen, maar je moest je er wel voor inloggen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus ? Ik wachten tot na de loting ook
Heb vorige maand gekeken en toen stond er nog niks op. Fuck, jammer had er graag bij willen zijn. 48 euro is me wat te gortig.
Lijkt me sterk? Ben ook mitglied en wel eens ingelogd, maar nooit gezien?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ging al op het eind van vorig seizoen, maar je moest je er wel voor inloggen.
Ik heb 15 juli kaarten gekocht. Ik ben niet eens vereinsmitglied, maar normale ingelogde gebruiker.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk? Ben ook mitglied en wel eens ingelogd, maar nooit gezien?
Weet jij trouwens of je als normaal mitglied mee kan naar uitwedstrijden?
Alonso ipv 1 Thiagoquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Neuer; Lahm, Martinez, Hummels, Alaba; Thiago, Vidal, Thiago; Müller, Lewy, Ribéry
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We weten in ieder geval wanneer hij aan de bal is.
Kan niet missen inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We weten in ieder geval wanneer hij aan de bal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |