Livveriequote:
Heel/half Nederland ook.quote:
quote:
Hij maakt de OPsquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Ja, maar hij is niet meer de enige die het kan aanpassen post-technisch gezien. Maargoed, slakken, zout, blabla.quote:
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Spuit 11.quote:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebbenquote:
Ow dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doen![]()
kan dat mooi in een keer. Toch bedankt!
Mooiquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebben
Technisch heb ik bijna alles al. Moet het alleen nog één geheel maken. Maar ben ook aan het werk nu.quote:
Alleen voor F1 zou ik het niet doen. Maar voor IndyCar, WEC, DTM, GP2, GP3, F3 en nog veel meer is het mij dat geld wel waard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef KingRadler het volgende:
dat er mensen betalen om F1 te kijken.![]()
ik heb gelukkig Ziggo dus ik betaal er indirect voor.
500 pond per jaar, godsetering zegquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden echt £500 a £600 per jaar moeten betalen als we een Sky abo zouden willen via de TV.
het is goedkoper om voor de races die niet op C4 worden uitgezonden een weekend pas van £10 te kopen zodat we het kunnen streamen.
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.quote:
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.
Afzetters
Echt, je weet waar ze hun geld aan verdienen, maar je zou gewoon moeten kunnen zeggen "ik wil dit en dit en dit kanaal". of "betaal x per maand en je kunt x willekeurige kanelen kiezen die je graag wilt zien", potdomme.
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TVquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.
Ik heb hier nog analoog.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TValthans, we kijken series, maar die Netflixen of torrenten we. Ik wil gewoon F1 zien, klaar. En eventueel een voetbalzendertje of 2 zodat we de uitwedstrijden van ons team kunnen volgen als we niet gaan, maar verder...
Manor, Sauber, Haas of Mercedes. Ik gok Haas of misschien Manorquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Tevens gaan ze een nog nader te benoemen team sponsoren.
Red-Bull - Heineken... lijkt me niet te zuipen
Mclaren, hebben al jonny walker
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Zijn allemaal slechte combo´s
Welk team zou het zijn.
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Welk team zou het zijn.
Je mag het nog steeds in het nieuws topic posten haha want daar hoort het ook ^^ ik was weer off topic xDquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.
Bron: http://www.autosport.com/(...)formula-1-as-sponsor
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?quote:
Dit en alleen teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot, dus bijvoorbeeld een McLaren of een Williams zou best kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij konden de teams allemaal pitchen en de beste wint de poen.
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?
Geen idee overigens hoe Heineken het doet in Amerika of India.
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leekquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/
Bud light is nog erger. In de meest verkopende is er 1 die boven 60 scoort op beer advocate... In die markt is wel plek voor iets met meer smaak.. of die yanks daar op zitten te wachten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leek
U gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Persconferentielineupgokje?
Sainz
Alonso
Verstappen
Hamilton
?
?
Hamilton denk ik om te vragen of hij nu echt terug gaat komen
Sainz en Alonso omdat Spanje.
Verstappen denk ik wel na dit nieuws.
Zouden ze Kvyat er nog bij doen, ik hoop 't niet, vernedering ten top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
[ afbeelding ]
Via Jenny Gow
Dit is toch goed nieuws voor Gerarltquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Welk team zou het zijn.
Jij heb er ook al een op zo te zien xDquote:
Dat wil wel met dit weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Jij heb er ook al een op zo te zien xD
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er eigenlijk reacties van Sainz en Ricciardo over de swap?
quote:No!
Er staat op de officiële Formule 1 pagina wel een Q&A met Sainz en Alonso die als een stel giechelende schoolmeiden vragen beantwoorden waarin de naam van Verstappen vrij vaak genoemd wordt, gevolgd door gegiechel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm ja net gekeken maar wordt idd niets gezegd eigenlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat op de officiële Formule 1 pagina wel een Q&A met Sainz en Alonso die als een stel giechelende schoolmeiden vragen beantwoorden waarin de naam van Verstappen vrij vaak genoemd wordt, gevolgd door gegiechel.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm ja net gekeken maar wordt idd niets gezegd eigenlijk.
Vooral wel benieuwd naar een reactie van Ricciardo maar er zijn instructies denk ik om stil te blijven tegen de pers
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Magnussen omdat hij in de vorige race de eerste punten van het seizoen scoorde voor Renaultquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Magnussen 'was nog niet aan de beurt geweest', mooie opvuller![]()
Maar wat een sneuigheideigenlijk, voor Kvyat.
Moet hij wel afrekenen met kFiatquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.
Dat zal nog te zien zijn. Kwa snelheid is Sainz goed, maar race management is nog niet goed ontwikkeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.
Volgens Marchionne stapt Alfa pas in als er meer auto's verkocht worden. De nieuwe Giulia moet daarvoor zorgen. Maar dat zal dus niet dit jaar zijn. En als ze instappen is het als constructeur, niet alleen als motorenleverancier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Mooi nieuws dat Heineken zoveel geld wil investeren in de F1.. Stiekem hoop ik dat zij eerste kandidaat zijn om titelsponsor te worden van Sauber, met een gerebadgte Alfa krachtbron is het groene kleurtje ook gerechtvaardigd.
Edit ;
Beetje meer uitleg ; Sauber gaat het denk ik niet redden dit jaar.. Ferrari/ Alfa gaat het team pas kopen als het team officieel failliet verklaard is, want goedkoper. En dan lijkt het mij dus een mooi scenario als Heineken op die Saubers kan komen te staan.
quote:Marchionne insisted plans for Alfa Romeo to enter Formula 1 are still on the cards, but it will depend on the Italian manufacturer's success in the road car market.
"It will depend on the success of the Giulia," he said.
"Surely our participation will be limited to F1. We are not, however, available to run only as engine suppliers, but we would focus on a complete package like Ferrari.
"To finance the races you have to sell the cars. Today is only the beginning of a long road. "
http://nl.motorsport.com/(...)-bull-krijgt-735251/quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Kvyat is aangeschoten wild. Die vertrekt bij RBR/STR. Of-ie nog terecht kan in Formule 1 zal afhangen van wie er naar Ferrari gaat. Anders wordt het een andere motorsportklasse.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet hij wel afrekenen met kFiat
Echt?? teh f*ck? zoveel geld voor een Sky abonnement?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden echt £500 a £600 per jaar moeten betalen als we een Sky abo zouden willen via de TV.
het is goedkoper om voor de races die niet op C4 worden uitgezonden een weekend pas van £10 te kopen zodat we het kunnen streamen.
Die gaat natuurlijk niks schokkends zeggen over zijn werkgever.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Magnussen 'was nog niet aan de beurt geweest', mooie opvuller![]()
Maar wat een sneuigheideigenlijk, voor Kvyat.
Waarom doen ze dan niet gewoon een update van 'de deal blijkt nog niet helemaal rond'?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Vermoedelijk is het wat te vroeg naar buiten gekomen
Politieke spelletjes van ome Berniequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarom doen ze dan niet gewoon een update van 'de deal blijkt nog niet helemaal rond'?
Autosport is niet van ome Bernie. En Motorsport ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Politieke spelletjes van ome Bernie
nee, maar hij bepaalt wel wie er welke accreditatie krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:17 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Autosport is niet van ome Bernie. En Motorsport ook niet.
Mwah, daar zijn regels voor. Ik weet niet of hij het per geval en per race persoonlijk gaat bepalen. Maar goed, vreemd is het wel. Weet ook niet precies wat ik ervan moet denken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar hij bepaalt wel wie er welke accreditatie krijgt
Ik denk dat RedBull ook heeft ingezien dat twee rookies in 1 team niet zon handig is als jet het potentieel van de auto en van coureurs wil bepalen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kvyat is aangeschoten wild. Die vertrekt bij RBR/STR. Of-ie nog terecht kan in Formule 1 zal afhangen van wie er naar Ferrari gaat. Anders wordt het een andere motorsportklasse.
Maar Sainz gaat over een aantal races nog een zware dobber aan hem krijgen want als Kvyat over een maandje Sainz niet achter zich weet te laten, is het na dit seizoen sowieso einde Formule 1 voor hem.
Dat staat toch ook nergens?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:23 schreef Dauthi het volgende:
Leuke op maar Barcelona is in geen velden of wegen 1 van de oudste circuits op de kalender. Zelfs Mexico is technisch gesproken ouder dan Barcelona.
Om uiteraard over de echte oudjes nog maar te zwijgen, Silverstone, Monaco, Monza, Spa.
Edit:
Je zou makkelijker kunnen stellen dat het een van de jonkies is want zelfs jonger dan suzuka en maar 8 jaar ouder dan Sepang.
quote:e race in Spanje geldt als één van de oudsten op de hedendaagse kalender. Jarenlang rouleerde de race tussen circuits als Jarama, Jerez en Montjuich, maar sinds het huidige circuit in Catalonië begin jaren ’90 in gebruik werd genomen, kreeg de race eindelijk een vaste plek.
In het verleden zijn meerdere gp's in een jaar in duitsland en frankrijk. what else is newquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef Dauthi het volgende:
Er staat "de race in Spanje" verwijzend naar de race op Barcelona, ander had er "de Spaanse grand prix" of "een race in Spanje" moeten staan.
Er zijn namelijk meerdere races per jaar in Spanje geweest in het verleden.
en TR?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:03 schreef aapnoodmies het volgende:
Vorig jaar waren de Red Bulls 7e en 10e hier, moet beter kunnen zou je denken.
nog slechter Max P11 en Sainz 9equote:
quote:"Volgens bronnen bij Toro Rosso en Red Bull Racing heeft de Nederlander afgelopen jaar vrijwel alle records gebroken in de simulator, iets wat ze nog nooit eerder hadden gezien. Ook afgelopen week bevestigde de Nederlander naar verluidt zijn reputatie door sneller te zijn dan zijn nieuwe teamgenoot Ricciardo. Tevens gaf hij aan erg blij te zijn met het gedrag van de RB12 in de simulator, hij zou zeer tevreden zijn met de manier waarop de wagen op de weg ligt."
15:00 dacht ik uit mn hoofd.quote:
is goed vriendquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:10 schreef Geralt het volgende:
Ik ben werken dan; zou iemand de persco kunnen delen in dit topic zodat ik hem tussendoor even snel kan kijken zonder dat ik moet gaan lopen zoeken of iets?
Filmpje is goed, maar transcript is ook prima.
Vriendelijk bedankt alvast
Er staat ook gewoon dat het 1500 lokale tijd is, en er is geen tijdsverschil met spanje in NLquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:12 schreef HerrFritz het volgende:
1300GMT is idd 1500 onze tijd ja, fijn die zomertijd...
Niet te amicaal he!quote:
Ja klopt, maar ik had even de hoop dat he 1400 uur al was haha, begon met omrekenen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er staat ook gewoon dat het 1500 lokale tijd is, en er is geen tijdsverschil met spanje in NL
Wat ze weer van Jon Noble van Motorsport.com hadden.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:05 schreef Abdus18 het volgende:
leuk stukje op F1today, natuurlijk maar geruchten, maar ze hadden het ook juist met de overstap
http://www.f1today.net/nl(...)-simulator-generatie
[..]
Zekerquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
paar jaar terug![]()
wat je ook van hem vindt deze racewin was verdiend
Linkje?quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wat ze weer van Jon Noble van Motorsport.com hadden.
Ik doelde dus op de ruil met Kvyat.quote:
quote:The Dutchman isn't scheduled to speak to the media today other than in the press conference at 2pm although, in a nod to the levels of interest in this story, Red Bull have just announced that team boss Christian Horner will be hosting a press briefing at 5pm tonight.
Horner maakt bekend dat hij Bernie opvolgt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:26 schreef Geralt het volgende:
Persconferentie? Waarom? Alles is toch al gezegd mbt de overstap?
In de auto wel makkelijk, Max rijdt dan hele tijd voor hemquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:53 schreef Wolve000 het volgende:
Wordt wel moeilijk om hem en Ricciardo uit elkaar te houden als hij ook vrolijk zo rond gaat lopen.
nah, hij begint rustig en haalt daarna iedereen inquote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
In de auto wel makkelijk, Max rijdt dan hele tijd voor hem
hohoho
quote:Op donderdag 12 mei 2016 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
In de auto wel makkelijk, Max rijdt dan hele tijd voor hem
hohoho
Skyquote:
Is handig voor als ze elkaar willen hoekenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
klagen dan bij ziggo dat je gekochte f1 pakket ook voortaan de persconferenties moet bevattenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doen het er gewoon om... Kvyat naast Max![]()
Geenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:06 schreef Tumble het volgende:
Die kop van Kvyat.. die is niet happy en das zachtjes uitgedrukt
het zou me niets verbazen als ie na de interviews een potje gaat staan janken in een hoekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad " i think with kvyat we can push for p5" ehm.. volgens mij kwamen de meeste punten van max tot op dit momentquote:
Ach, Britney doet het met ' for sure 'quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:11 schreef tralalala het volgende:
Max moet echt eens kappen met dat "To be honest" voor elk zin .
Hetzelfde als Rosberg met z'n 'for sure'. Dat zegt ie ook in elke zin.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:11 schreef tralalala het volgende:
Max moet echt eens kappen met dat "To be honest" voor elk zin .
De banden zijn auto gebonden niet rijder gebonden, lijkt me sterk dat Max alleen de banden mag uitkiezen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:12 schreef Nober het volgende:
Waarom is het onmogelijk om de banden die zowel Daniil als Max hebben gekozen naar het juiste team te verplaatsen?
En we weten allemaal dat Jos the Boss is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
"If the boss want something to happen, they make it happen."
quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat Jos the Boss is.
[..]
[..]
[..]
Lag al 3 nachten wakker voor zijn eerste race, oh wachtquote:
Volgens de FIA wel, al zal TR hier ook wel inspraak hebben gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De banden zijn auto gebonden niet rijder gebonden, lijkt me sterk dat Max alleen de banden mag uitkiezen.
och, ik ben bezig met mijn scriptie en presco luisteren en hier posten. Het is te doenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:22 schreef SnowOokami het volgende:
Ik ga aan m'n auto sleutelen, veel boeiender
Zo goed ben ik niet in multitaskenquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
och, ik ben bezig met mijn scriptie en presco luisteren en hier posten. Het is te doen
Scriptiesquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:23 schreef F1gamer het volgende:
[..]
och, ik ben bezig met mijn scriptie en presco luisteren en hier posten. Het is te doen
Kvyat kijkt erbij of hij straks iemand op zijn bek wil slaanquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Happy faces at the press conference. Well, mostly.."
[ afbeelding ]
De banden zitten gewoon bij het juiste team hoor. De banden zijn ook meer uitgekozen op het type auto dan op de coureur zelf. Volgens mij zou het juist meer problemen opleveren als ze ze mee zouden nemen naar het nieuwe team.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:12 schreef Nober het volgende:
Waarom is het onmogelijk om de banden die zowel Daniil als Max hebben gekozen naar het juiste team te verplaatsen?
twitter:F1 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 15:23:50ALONSO: "They switched drivers?"HAMILTON: "I had no idea!"😂 #SpanishGP https://t.co/DXwYHVtWCG reageer retweet
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:35 schreef Ener-G het volgende:
Dat hele doorzagen over de swap van Verstappen en Kvyat mag van mij nou wel ophouden
Neuh, maar meerdere vragen die min of meer hetzelfde zijn, aan Kvyat vragen, over beslissingen waar hij verder ook geen antwoord op kan geven.. Alonso is er inmiddels ook wel klaar mee geloof ikquote:
Ze hadden eigenlijk Vettel er ook nog bij moeten hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Alonso pracht kerel in dit soort situaties
Merci, die zocht ik netquote:
Volgende keer eentje die geen foutmeldingen geeft in de videoquote:
Die kopquote:Op donderdag 12 mei 2016 15:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
ALONSO: "They switched drivers?"
HAMILTON: "I had no idea!"
[ afbeelding ]
Het F1 kanaal kan er iig om lachen.twitter:F1 twitterde op donderdag 12-05-2016 om 15:23:50ALONSO: "They switched drivers?"HAMILTON: "I had no idea!"😂 #SpanishGP https://t.co/DXwYHVtWCG reageer retweet
Mijn hemel, er staat letterlijk dat de GP rouleerde tussen meerdere banen, hoe moeilijk kan begrijpend lezen zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef Dauthi het volgende:
Er staat "de race in Spanje" verwijzend naar de race op Barcelona, ander had er "de Spaanse grand prix" of "een race in Spanje" moeten staan.
Er zijn namelijk meerdere races per jaar in Spanje geweest in het verleden.
In de eerste ronde alleenquote:Op donderdag 12 mei 2016 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Heeft Magnussen überhaupt wel vragen gehad?
edit: Ik had mazzel dat ik al begonnen was met kijken.quote:
twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 12-05-2016 om 17:09:12Vijay Mallya going to extraordinary lengths to stay incognito.. https://t.co/lP57ezHoRK reageer retweet
Noem een product waar het niet zo is? Je hebt ook water waar je meer dan 2 euro voor betaalt.. WATERquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:57 schreef Djoetma het volgende:
[ afbeelding ]twitter:tedkravitz twitterde op donderdag 12-05-2016 om 17:09:12Vijay Mallya going to extraordinary lengths to stay incognito.. https://t.co/lP57ezHoRK reageer retweet
dit is een oplossing, niet dat het product te duur is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem een product waar het niet zo is? Je hebt ook water waar je meer dan 2 euro voor betaalt.. WATER
Er stond enorm groot skysports rechtsboven?quote:Op donderdag 12 mei 2016 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Is niet eens terecht... is geen copyright.
Wel een beetje, maar bewijs maar dat het van tv komt.
zo te zien heb jij een andere persconferentie gezien dan ikquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Daniil had het wel moeilijk hoor, hij voelt zich erg miskend en dat lijkt hij een beetje te persoonlijk op Max te betrekken. Hij wil dit weekend vooral ook laten zien dat hij zich veel beter aan de nieuwe situatie kan aanpassen dan Max. Dat kan nog spannend worden als die twee elkaar in de eerste bocht tegenkomen.
Als het goed is staat Max een stuk verder naar voren op de grid.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Daniil had het wel moeilijk hoor, hij voelt zich erg miskend en dat lijkt hij een beetje te persoonlijk op Max te betrekken. Hij wil dit weekend vooral ook laten zien dat hij zich veel beter aan de nieuwe situatie kan aanpassen dan Max. Dat kan nog spannend worden als die twee elkaar in de eerste bocht tegenkomen.
Hij spreekt het niet in zoveel woorden uit maar hij zegt wel dat we nog wel zullen zien wie van hun twee zich dit weekend het beste weet aan te passen aan de nieuwe situatie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:34 schreef Beach het volgende:
[..]
zo te zien heb jij een andere persconferentie gezien dan ik
Ik meende wel wat te horen in zijn stem, maar dat kan ok de manier zijn waarop hij spreek. Die persoonlijke betrekking op Max heb ik totaal niet opgemerkt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Op zich vind ik hem in het openbaar al zo overkomen. Zijn jeugd helpt hem in deze wel, aangezien je minder gewend hebt rekening te houden met anderen. En een vader als de zijne versterkt dit. Echter had zijn vader het probleem dat mensen hem op een gegeven moment gewoon niet meer mochten. En dat terwijl ze zijn manager al helemaal niet moesten. Zolang Max het goed doet, zullen ze het van hem accepteren, maar wanneer dit niet zo is, zullen mensen minder welwillend zijn. Het feit dat Max een individualist is, is wel een zwakte. Het is verder ook niet iemand die leuk over komt, of een bepaalde uitstraling heeft. Het moet echt om zijn prestaties gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Spooky4u het volgende:
En het zou me niet verbazen als Max gewoon een keiharde is achter de schermen hoor. Denk dat hij binnenskamers echt wel met zijn vuist op tafel slaat, en wegens zijn talent dit kan maken.
Elke kampioen is toch een ego, dus van mij mag hij.
Vader en zoon hebben het keihard gespeeld, dat geloof ik best. Max is goud waard, dat zie je nu alweer door de aandacht die dit gedoe allemaal genereert.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:40 schreef Spooky4u het volgende:
En het zou me niet verbazen als Max gewoon een keiharde is achter de schermen hoor. Denk dat hij binnenskamers echt wel met zijn vuist op tafel slaat, en wegens zijn talent dit kan maken.
Elke kampioen is toch een ego, dus van mij mag hij.
Toch prettig, dat mensen zo goed zijn ingevoerd op Fok.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Verrassend dat mensen weten wat er achter de schermen gebeurt is.
Huh, wat? Max komt juist heel relaxed en leuk over, zowel op Nederlandse tv als de Britse zenders, iedereen wil graag een itempje met hem maken, af en toe een grapje of scherpe/droge opmerking, ik heb nog geen buitenlandse pers of reacties gehoord dat hij egoistisch of irritant/onplesant over kwam in een interview. Enige uitglijer die hij heeft gemaakt is in Australië en dat was zelfs nog als pure racer/winnaar nog begrijpelijk, gezien de positie waar hij reed.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:41 schreef Djoetma het volgende:
Het feit dat Max een individualist is, is wel een zwakte. Het is verder ook niet iemand die leuk over komt, of een bepaalde uitstraling heeft. Het moet echt om zijn prestaties gaan.
Eens. Max is een leuke frisse gozer met persoonlijkheid. Presenteert zich uitstekend en is allesbehalve grijs en saai.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:24 schreef Meike26 het volgende:
Huh, wat? Max komt juist heel relaxed en leuk over, zowel op Nederlandse tv als de Britse zenders, iedereen wil graag een itempje met hem maken, af en toe een grapje of scherpe/droge opmerking, ik heb nog geen buitenlandse pers of reacties gehoord dat hij egoistisch of irritant/onplesant over kwam in een interview. Enige uitglijer die hij heeft gemaakt is in Australië en dat was zelfs nog als pure racer/winnaar nog begrijpelijk, gezien de positie waar hij reed.
Indd ik weet niet beter.. Schumi, Hamilton, Vettel of verder terug, Lauda, Prost en Hunt.. Hier zou je eigenlijk dus kunnen stellen dat een echte F1 kampioen wel indd echt een ego tripper moet zijn, ik zie dat bij Verstappen ook wel gebeuren dat hij gewoon dingen gaat doen om zijn punten te halen. Een Jenson Button, ik ben er een groot fan van en in mijn ogen wel een echte top coureur, maar echt een WK status of icoon is hij niet. Te aardig, te zacht. Net als Mika Hakkinen of Damon Hill ook.quote:Op donderdag 12 mei 2016 21:55 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zie Max idd ook niet als vervelend zijn.. En als je een flink ego moet hebben om WK te worden, best hoor.
quote:Indications are that showers could disrupt proceedings over the course of the weekend. Light rain is forecast for Thursday, with more persistent showers expected to strike during Friday's running - while on Saturday the chances of rain increase in the afternoon, meaning it could potentially arrive during qualifying.
The same is true on Sunday, when - despite anticipated temperatures of around 20 degrees Celsius - showers are forecast for the afternoon, raising the prospect of a race run in changeable conditions.
Helemaal eensquote:Op donderdag 12 mei 2016 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Echt. Elke rijder moet een voorbeeld aan Ricciardo nemen, vooral die chagerijnen bij Merc. Wat een plezier straalt die gozer uit. Niet alleen zijn lach, maar gewoon elke dag superblij met zijn baan, heeft er zin in, doen zijn best, goed met de pers. Rijtechnisch gezien heb ik respect voor een HAM en ROS, heus, maar die attitude... Ik hoop dat Max, ondanks dat hij al erg goed is met de pers, wat van Ricciardo oppikt.
King Pastor!quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:43 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
paar jaar terug![]()
wat je ook van hem vindt deze racewin was verdiend
Ik zeg nergens dat hij irritant of iets dergelijk is. Ik zeg alleen dat hij geen extra allure om zich heen heeft hangen. Ze zullen hem alleen binnenhalen om zijn racekwaliteiten. Pr-technisch doet het niets voor je. Met Hamilton haal je bijv, een ster binnen, en met Alonso iemand die een bepaald allure om zich heen heeft hangen, en met Button iemand die goed naar voren komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 20:24 schreef Meike26 het volgende:
Huh, wat? Max komt juist heel relaxed en leuk over, zowel op Nederlandse tv als de Britse zenders, iedereen wil graag een itempje met hem maken, af en toe een grapje of scherpe/droge opmerking, ik heb nog geen buitenlandse pers of reacties gehoord dat hij egoistisch of irritant/onplesant over kwam in een interview. Enige uitglijer die hij heeft gemaakt is in Australië en dat was zelfs nog als pure racer/winnaar nog begrijpelijk, gezien de positie waar hij reed.
met beeldquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:10 schreef Sylv3se het volgende:
F1 2016 Spanish GP Drivers Press Conference
Not sure if troll...quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef THEFXR het volgende:
vond het weer een blamage dat ALO EN HAM nog niet eens weten van die rijderswissel
nog niet eens interesse hebben in het nieuws waar jij werkzaam bent.
wacht. Wat?quote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef THEFXR het volgende:
vond het weer een blamage dat ALO EN HAM nog niet eens weten van die rijderswissel
tuurlijk niet, er zijn maar 22 coureurs als je dan nog niet eens hebt gehoord van een rijderswissel, echt dummy hoor.quote:
was dat geen grapquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef THEFXR het volgende:
Humor om te lachenquote:Op donderdag 12 mei 2016 23:56 schreef THEFXR het volgende:
Goeie keuzequote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Alonso en Hamilton, geloof ik.
Ik ben toch wel benieuwd wat er allemaal precies aan de hand is geweest. Hopelijk lezen we het over 15 jaar in een bio van Max nadat ie 8x wereldkampioen is geweestquote:Q: There are rumours that Red Bull’s fear of losing Max Verstappen to a rival team is the reason for all this…
DK: I don’t have an explanation. I know that in Formula One sometimes is not only about what you do on track that defines your future. There are many things behind the curtain, as I have learned last week. I’ve had an extremely steep learning curve in the last week about Formula One and life in general - and it’s made me stronger. I have a very long memory and I will remember this decision that has been taken.
quote:What happens with power unit usage?
The Sporting Regulations state 'if a driver is replaced at any time during the Championship season his replacement will be deemed to be the original driver for the purposes of assessing power unit usage'.
With power unit elements used therefore car and not driver specific, Verstappen and Kvyat will take over each other's usage so far. Both the Red Bull and Toro Rosso are on their first engines of the season, but Kvyat has used more of other elements than Verstappen. The second Red Bull is on to its second energy store and third control electronics (CE) of 2016, whereas the Toro Rosso is only onto a second CE.
However, Kvyat's Toro Rosso may be fitted with new power unit elements at Barcelona after its Ferrari engine failed for Verstappen in the Russian GP.
Denk je niet te ingewikkeld? Het overzichtje is tot Barcelona, de laatste zin voorspelt een waarschijnlijke wijziging voor Barcelona. Die kan er dan dus nog niet in staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 02:02 schreef Geralt het volgende:
Iemand die daar zijn geniale licht eens over kan laten schijnen?
Ik vond eigenlijk dat Lewis hier mis zat. Hij is zelf notabene als snotneus bij McLaren ingestapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:01 schreef HerrFritz het volgende:
Lewis heeft wel een punt over dat te jong enzo, maar denk wel dat hij de bui al ziet hangen.
Ook toen hij het had over dat Rosberg meer motor onderdelen heeft dan hij, ik vond het zeurderige er al weer aan hangen
Maar had in de junior series al wat meer kilometers op de teller dan Max, maar het weerhield hem er in 2007 niet van om de wereldtitel in de laatste races gewoon weg te gooienquote:Op vrijdag 13 mei 2016 08:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat Lewis hier mis zat. Hij is zelf notabene als snotneus bij McLaren ingestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |