Livveriequote:
Heel/half Nederland ook.quote:
quote:
Hij maakt de OPsquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Ja, maar hij is niet meer de enige die het kan aanpassen post-technisch gezien. Maargoed, slakken, zout, blabla.quote:
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Spuit 11.quote:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebbenquote:
Ow dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doen![]()
kan dat mooi in een keer. Toch bedankt!
Mooiquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebben
Technisch heb ik bijna alles al. Moet het alleen nog één geheel maken. Maar ben ook aan het werk nu.quote:
Alleen voor F1 zou ik het niet doen. Maar voor IndyCar, WEC, DTM, GP2, GP3, F3 en nog veel meer is het mij dat geld wel waard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef KingRadler het volgende:
dat er mensen betalen om F1 te kijken.![]()
ik heb gelukkig Ziggo dus ik betaal er indirect voor.
500 pond per jaar, godsetering zegquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden echt £500 a £600 per jaar moeten betalen als we een Sky abo zouden willen via de TV.
het is goedkoper om voor de races die niet op C4 worden uitgezonden een weekend pas van £10 te kopen zodat we het kunnen streamen.
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.quote:
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.
Afzetters
Echt, je weet waar ze hun geld aan verdienen, maar je zou gewoon moeten kunnen zeggen "ik wil dit en dit en dit kanaal". of "betaal x per maand en je kunt x willekeurige kanelen kiezen die je graag wilt zien", potdomme.
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TVquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.
Ik heb hier nog analoog.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TValthans, we kijken series, maar die Netflixen of torrenten we. Ik wil gewoon F1 zien, klaar. En eventueel een voetbalzendertje of 2 zodat we de uitwedstrijden van ons team kunnen volgen als we niet gaan, maar verder...
Manor, Sauber, Haas of Mercedes. Ik gok Haas of misschien Manorquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Tevens gaan ze een nog nader te benoemen team sponsoren.
Red-Bull - Heineken... lijkt me niet te zuipen
Mclaren, hebben al jonny walker
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Zijn allemaal slechte combo´s
Welk team zou het zijn.
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Tevens gaan ze een nog nader te benoemen team sponsoren.
Red-Bull - Heineken... lijkt me niet te zuipen
Mclaren, hebben al jonny walker
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Zijn allemaal slechte combo´s
Welk team zou het zijn.
Je mag het nog steeds in het nieuws topic posten haha want daar hoort het ook ^^ ik was weer off topic xDquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.
Bron: http://www.autosport.com/(...)formula-1-as-sponsor
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?quote:
Dit en alleen teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot, dus bijvoorbeeld een McLaren of een Williams zou best kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij konden de teams allemaal pitchen en de beste wint de poen.
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?
Geen idee overigens hoe Heineken het doet in Amerika of India.
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leekquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/
Bud light is nog erger. In de meest verkopende is er 1 die boven 60 scoort op beer advocate... In die markt is wel plek voor iets met meer smaak.. of die yanks daar op zitten te wachten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |