Livveriequote:
Heel/half Nederland ook.quote:
quote:
Hij maakt de OPsquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Ja, maar hij is niet meer de enige die het kan aanpassen post-technisch gezien. Maargoed, slakken, zout, blabla.quote:
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat hoeft niet meer. Althans, het is geen HTML meer, gewoon plaatjes, dus in theorie kan ik het ook gewoon aanpassen, maar ik heb geen tijd noch de templates om nieuwe plaatjes te maken
Spuit 11.quote:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje aangepast en gepost in dit topic; dat is toch maar een kwestie van in de OP plakken?
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebbenquote:
Ow dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar dat is één enkel plaatje, niet de hele detailshizzle van Spanje. Dus dat mag West dan lekker doen![]()
kan dat mooi in een keer. Toch bedankt!
Mooiquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat komt eraan. Probeer het vanavond te hebben
Technisch heb ik bijna alles al. Moet het alleen nog één geheel maken. Maar ben ook aan het werk nu.quote:
Alleen voor F1 zou ik het niet doen. Maar voor IndyCar, WEC, DTM, GP2, GP3, F3 en nog veel meer is het mij dat geld wel waard.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:16 schreef KingRadler het volgende:
dat er mensen betalen om F1 te kijken.![]()
ik heb gelukkig Ziggo dus ik betaal er indirect voor.
500 pond per jaar, godsetering zegquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden echt £500 a £600 per jaar moeten betalen als we een Sky abo zouden willen via de TV.
het is goedkoper om voor de races die niet op C4 worden uitgezonden een weekend pas van £10 te kopen zodat we het kunnen streamen.
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.quote:
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sky F1 zit in een obscuur sportpakket wat je alleen kunt nemen als je 'de rest' ook neemt.
Afzetters
Echt, je weet waar ze hun geld aan verdienen, maar je zou gewoon moeten kunnen zeggen "ik wil dit en dit en dit kanaal". of "betaal x per maand en je kunt x willekeurige kanelen kiezen die je graag wilt zien", potdomme.
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TVquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel beter zijn. In plaats van dat ze van die speciale pakketten hebben waarvan je dan één zender wil hebben en er gelijk nog tien bij koopt, waar je totaal niet op zit te wachten.
Ik heb hier nog analoog.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Precies. We zouden dan tigmiljoen zenders hebben ineens. We kijken nooit TValthans, we kijken series, maar die Netflixen of torrenten we. Ik wil gewoon F1 zien, klaar. En eventueel een voetbalzendertje of 2 zodat we de uitwedstrijden van ons team kunnen volgen als we niet gaan, maar verder...
Manor, Sauber, Haas of Mercedes. Ik gok Haas of misschien Manorquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Tevens gaan ze een nog nader te benoemen team sponsoren.
Red-Bull - Heineken... lijkt me niet te zuipen
Mclaren, hebben al jonny walker
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Zijn allemaal slechte combo´s
Welk team zou het zijn.
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Heineken schijnt voor 130 Miljoen vanaf de GP van Canada als Circuit sponsor aanwezig te zijn.
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Welk team zou het zijn.
Je mag het nog steeds in het nieuws topic posten haha want daar hoort het ook ^^ ik was weer off topic xDquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik wilde dit in het nieuws topic posten, maar je was me voor.
Bron: http://www.autosport.com/(...)formula-1-as-sponsor
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?quote:
Dit en alleen teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot, dus bijvoorbeeld een McLaren of een Williams zou best kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij konden de teams allemaal pitchen en de beste wint de poen.
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
teams die al door biermerken gesponsord worden vallen buiten de boot
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is qua groeimogelijkheden/afzetmarkt India niet een betere optie?
Geen idee overigens hoe Heineken het doet in Amerika of India.
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leekquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Amerika betere markt, meer te besteden. Marktaandeel daar is te verwaarlozen en is vooral Amstel Light nu. Die Yanks zuipen trouwens alleen maar van die gore light beers. De top 10 verkopende bieren is 7 een light versie en allemaal of Coors of Anheuser Busch... zie http://www.usatoday.com/s(...)user-busch/84176886/
Bud light is nog erger. In de meest verkopende is er 1 die boven 60 scoort op beer advocate... In die markt is wel plek voor iets met meer smaak.. of die yanks daar op zitten te wachten...quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb een keer Bud geprobeerd, maar dat was niet te zuipen. Meer water dan dat het op bier leek
U gaat door voor de koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Persconferentielineupgokje?
Sainz
Alonso
Verstappen
Hamilton
?
?
Hamilton denk ik om te vragen of hij nu echt terug gaat komen
Sainz en Alonso omdat Spanje.
Verstappen denk ik wel na dit nieuws.
Zouden ze Kvyat er nog bij doen, ik hoop 't niet, vernedering ten top.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast
[ afbeelding ]
Via Jenny Gow
Dit is toch goed nieuws voor Gerarltquote:Op woensdag 11 mei 2016 12:41 schreef HerrFritz het volgende:
Williams zit met martini
STR - Estrella ofzoiets.
Force India met Smirnoff
Welk team zou het zijn.
Jij heb er ook al een op zo te zien xDquote:
Dat wil wel met dit weerquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:59 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Jij heb er ook al een op zo te zien xD
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er eigenlijk reacties van Sainz en Ricciardo over de swap?
quote:No!
Er staat op de officiële Formule 1 pagina wel een Q&A met Sainz en Alonso die als een stel giechelende schoolmeiden vragen beantwoorden waarin de naam van Verstappen vrij vaak genoemd wordt, gevolgd door gegiechel.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm ja net gekeken maar wordt idd niets gezegd eigenlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat op de officiële Formule 1 pagina wel een Q&A met Sainz en Alonso die als een stel giechelende schoolmeiden vragen beantwoorden waarin de naam van Verstappen vrij vaak genoemd wordt, gevolgd door gegiechel.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hmm ja net gekeken maar wordt idd niets gezegd eigenlijk.
Vooral wel benieuwd naar een reactie van Ricciardo maar er zijn instructies denk ik om stil te blijven tegen de pers
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Magnussen omdat hij in de vorige race de eerste punten van het seizoen scoorde voor Renaultquote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Magnussen 'was nog niet aan de beurt geweest', mooie opvuller![]()
Maar wat een sneuigheideigenlijk, voor Kvyat.
Moet hij wel afrekenen met kFiatquote:Op woensdag 11 mei 2016 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.
Dat zal nog te zien zijn. Kwa snelheid is Sainz goed, maar race management is nog niet goed ontwikkeld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sainz vind het eigenlijk wel goed, omdat nu de aandacht op Verstappen bij Toro Rosso weg is en als hij zo blijft presteren hij ook wel de kans krijgt om naar Red Bull te gaan.
Volgens Marchionne stapt Alfa pas in als er meer auto's verkocht worden. De nieuwe Giulia moet daarvoor zorgen. Maar dat zal dus niet dit jaar zijn. En als ze instappen is het als constructeur, niet alleen als motorenleverancier.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:46 schreef Meike26 het volgende:
Mooi nieuws dat Heineken zoveel geld wil investeren in de F1.. Stiekem hoop ik dat zij eerste kandidaat zijn om titelsponsor te worden van Sauber, met een gerebadgte Alfa krachtbron is het groene kleurtje ook gerechtvaardigd.
Edit ;
Beetje meer uitleg ; Sauber gaat het denk ik niet redden dit jaar.. Ferrari/ Alfa gaat het team pas kopen als het team officieel failliet verklaard is, want goedkoper. En dan lijkt het mij dus een mooi scenario als Heineken op die Saubers kan komen te staan.
quote:Marchionne insisted plans for Alfa Romeo to enter Formula 1 are still on the cards, but it will depend on the Italian manufacturer's success in the road car market.
"It will depend on the success of the Giulia," he said.
"Surely our participation will be limited to F1. We are not, however, available to run only as engine suppliers, but we would focus on a complete package like Ferrari.
"To finance the races you have to sell the cars. Today is only the beginning of a long road. "
http://nl.motorsport.com/(...)-bull-krijgt-735251/quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:32 schreef VacaLoca het volgende:
Kvyat is aangeschoten wild. Die vertrekt bij RBR/STR. Of-ie nog terecht kan in Formule 1 zal afhangen van wie er naar Ferrari gaat. Anders wordt het een andere motorsportklasse.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet hij wel afrekenen met kFiat
Echt?? teh f*ck? zoveel geld voor een Sky abonnement?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden echt £500 a £600 per jaar moeten betalen als we een Sky abo zouden willen via de TV.
het is goedkoper om voor de races die niet op C4 worden uitgezonden een weekend pas van £10 te kopen zodat we het kunnen streamen.
Die gaat natuurlijk niks schokkends zeggen over zijn werkgever.quote:Op woensdag 11 mei 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Magnussen 'was nog niet aan de beurt geweest', mooie opvuller![]()
Maar wat een sneuigheideigenlijk, voor Kvyat.
Waarom doen ze dan niet gewoon een update van 'de deal blijkt nog niet helemaal rond'?quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Vermoedelijk is het wat te vroeg naar buiten gekomen
Politieke spelletjes van ome Berniequote:Op woensdag 11 mei 2016 22:09 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarom doen ze dan niet gewoon een update van 'de deal blijkt nog niet helemaal rond'?
Autosport is niet van ome Bernie. En Motorsport ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Politieke spelletjes van ome Bernie
nee, maar hij bepaalt wel wie er welke accreditatie krijgtquote:Op woensdag 11 mei 2016 22:17 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Autosport is niet van ome Bernie. En Motorsport ook niet.
Mwah, daar zijn regels voor. Ik weet niet of hij het per geval en per race persoonlijk gaat bepalen. Maar goed, vreemd is het wel. Weet ook niet precies wat ik ervan moet denken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar hij bepaalt wel wie er welke accreditatie krijgt
Ik denk dat RedBull ook heeft ingezien dat twee rookies in 1 team niet zon handig is als jet het potentieel van de auto en van coureurs wil bepalen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kvyat is aangeschoten wild. Die vertrekt bij RBR/STR. Of-ie nog terecht kan in Formule 1 zal afhangen van wie er naar Ferrari gaat. Anders wordt het een andere motorsportklasse.
Maar Sainz gaat over een aantal races nog een zware dobber aan hem krijgen want als Kvyat over een maandje Sainz niet achter zich weet te laten, is het na dit seizoen sowieso einde Formule 1 voor hem.
Dat staat toch ook nergens?quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:23 schreef Dauthi het volgende:
Leuke op maar Barcelona is in geen velden of wegen 1 van de oudste circuits op de kalender. Zelfs Mexico is technisch gesproken ouder dan Barcelona.
Om uiteraard over de echte oudjes nog maar te zwijgen, Silverstone, Monaco, Monza, Spa.
Edit:
Je zou makkelijker kunnen stellen dat het een van de jonkies is want zelfs jonger dan suzuka en maar 8 jaar ouder dan Sepang.
quote:e race in Spanje geldt als één van de oudsten op de hedendaagse kalender. Jarenlang rouleerde de race tussen circuits als Jarama, Jerez en Montjuich, maar sinds het huidige circuit in Catalonië begin jaren ’90 in gebruik werd genomen, kreeg de race eindelijk een vaste plek.
In het verleden zijn meerdere gp's in een jaar in duitsland en frankrijk. what else is newquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:33 schreef Dauthi het volgende:
Er staat "de race in Spanje" verwijzend naar de race op Barcelona, ander had er "de Spaanse grand prix" of "een race in Spanje" moeten staan.
Er zijn namelijk meerdere races per jaar in Spanje geweest in het verleden.
en TR?quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:03 schreef aapnoodmies het volgende:
Vorig jaar waren de Red Bulls 7e en 10e hier, moet beter kunnen zou je denken.
nog slechter Max P11 en Sainz 9equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |