Volgend jaar elke interlandbreak te zien bij nepland Kosovo.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:21 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat de WHU fans weer de bus bekogelen, maar dit keer met granaten ofzo. Wat een wanprestatie weer.
Toeval.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn is altijd toevallig voor de club tegen United
United speelde tegen United, tegen wie is ie dan?!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, doei.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij vind je het allemaal "geinige" clubs. Heb dit toch al 6 keer gezien ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, doei.
Rickert weet ook dat ik aan het begin van het seizoen WHU best een geinige club vond. Verder hoop ik gewoon dat Guardiola volgend seizoen CL-voetbal speelt met Man City. Wat schandalig dat ik dat hoop, hé.
Dat is dano ok niet meer dan logiscih.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
24 oktober, sterkte met de feiten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het allemaal "geinige" clubs. Heb dit toch al 6 keer gezien ofzo.
quote:
Succes ermee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar WHU en Chelsea doolt dus dat wordt genot.
Uh ja dat ontkracht wat ik net zeiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
24 oktober, sterkte met de feiten.
[..]
[..]
Succes ermee.
Ik vind Louis een vervelend persoon, maar mijn stellingname op dat punt is niet relevant voor waarom ik hoopte dat Man U punten ging verliezen. Dat vergeet je enigszins.quote:
optafagsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:31 schreef Bolasie het volgende:
11 - Dimitri Payet has been involved in 11 goals in his last 12 Premier League appearances (scoring three, assisting eight). Update.
1. CLquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kippenvel. Gaaf.
Weet iemand hoe het nu staat que CL/EL? Met plek 6 heeft West Ham ook Europees toch?
Thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. CL
2. CL
3. CL
4. vCL
5. Groepsfase EL
6. Kwalificatie ronde3
Man United gaat de FA CUP winnen dus dat schuift dan op naar 6-7. Als Liverpool 7e wordt, is het voor 8 Southampton ronde 3
Dat als Liverpool 7e wordt is inzake EL winst. Anders loopt Southampton natuurlijk Europees voetbal msiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks
Ondanks dat ik het Palace enorm gun is het leuker dan ManU wint.
Doe maar 0-1 90+5' Bolasiequote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Thanks
Ondanks dat ik het Palace enorm gun is het leuker dan ManU wint.
Naar Leicester he.quote:
Leicester wordt aan elke profvoetballer die ooit een bal goed heeft aangenomen gelinkt deze dagen, zelfs aan Lucas freaking Perez van Deportivo.quote:
Geen kwaad woord over Depor he.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leicester wordt aan elke profvoetballer die ooit een bal goed heeft aangenomen gelinkt deze dagen, zelfs aan Lucas freaking Perez van Deportivo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |