quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schalke dat 0-3 verliest van Koln
Ach, dit houdt de Bayerngoden ook scherp.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:10 schreef KingRoland het volgende:
Zwak van Martinez weer zo een goal geven maar goed.
Precies, zometeen lewy met de 3-1.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, dit houdt de Bayerngoden ook scherp.
Schotse Bundesliga.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bayern straks alweer 7 punten voorsprong op de nummer twee. 4 oktober 2015.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies, zometeen lewy met de 3-1.
Daar ga ik ook even goed voor zitten, zeker na vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan niet wachten tot 20 oktober#ArsBay
Hopelijk wint Arsenalquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef KingRoland het volgende:
Haha je moet nu niet denken dat Arsenal er wat van kanquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ga ik ook even goed voor zitten, zeker na vandaag
SBS6 gaat vast voor Barcaquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:40 schreef KingRoland het volgende:
Wordt gewoon een genotspotje met Bayern als winnaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Haha je moet nu niet denken dat Arsenal er wat van kan
SBS valt niet serieus te nemen, dus die kans is wel groot jaquote:
Oh godquote:
Zendt een ARD/ZDF het niet sowieso uit?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh godwaarschijnlijk kan Robben spelen dus dan moeten ze haast wel voor Bayern kiezen maar gewoon als sub inzetten. Ik app Pep wel
Eindelijk heeft Bayern de vervangers van Robben en Ribery binnengehaald.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Costa wat een meesterlijke voorzet.
Ik zeg het nogmaals... Costa Costa Costa![]()
![]()
12 dacht ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel goals staat Lewandowskigod nu?
12 volgens mijquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op hoeveel goals staat Lewandowskigod nu?
Costa-Lewandowski-Robbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Costa wat een meesterlijke voorzet.
Ik zeg het nogmaals... Costa Costa Costa![]()
![]()
Constant blessures.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Bayern de vervangers van Robben en Ribery binnengehaald.
Speelt Ribery eigenlijk nog bij Bayern?
Pep heeft gezegd dat Robben en Benatia na de interlands terugkomen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Bayern de vervangers van Robben en Ribery binnengehaald.
Speelt Ribery eigenlijk nog bij Bayern?
Volgens mij willen ze expres Robben niet voor Oranje laten spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pep heeft gezegd dat Robben en Benatia na de interlands terugkomen.
quote:
Ribery nooit een bijzondere speler gevonden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pep heeft gezegd dat Robben en Benatia na de interlands terugkomen.
Ribery nog twijfel
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Anoonumos het volgende:
Met Robben de ball hog had Lewandowski nooit zoveel goals gemaakt
Klopt maar Costa is imo wel erg underrated met zijn geweldige voorzetjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Anoonumos het volgende:
hmmquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Anoonumos het volgende:
Die gaan nog wel wat puntjes verspelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bayern Munchen is voor de kerst al landskampioen>
Rendeert onder Tuchel nog wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Mkytharian is toch ook een flinke miskoop hè
Valt wel mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Mkytharian is toch ook een flinke miskoop hè
De spanning onderin was vorig jaar leuk om te volgen, voor mij althansquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bundesliga is verre van saai. Alleen het gat tussen Bayern Munchen en de rest is een beetje groot...
Vond ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De spanning onderin was vorig jaar leuk om te volgen, voor mij althans
Dezelfde mensen die dat zeggen kijken nooit naar de wedstrijden van ''de rest''. Alleen van Bayern dus dat zegt wel heel veel over hun dan over de Bundesliga.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bundesliga is verre van saai. Alleen het gat tussen Bayern Munchen en de rest is een beetje groot...
Tsja niemand hier kijkt naar de rest gok ikquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die dat zeggen kijken nooit naar de wedstrijden van ''de rest''. Alleen van Bayern dus dat zegt wel heel veel over hun dan over de Bundesliga.
Precies, de strijd om de eerste plaats is vrij saai of liever gezegd afwezig. Maar de competitie an sich is zeer vermakelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die dat zeggen kijken nooit naar de wedstrijden van ''de rest''. Alleen van Bayern dus dat zegt wel heel veel over hun dan over de Bundesliga.
Ik pak zo af en toe een potje meequote:Op zondag 4 oktober 2015 18:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Tsja niemand hier kijkt naar de rest gok ik
Het kampioenschap is toch wel het belangrijkste in een competitiequote:Op zondag 4 oktober 2015 18:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, de strijd om de eerste plaats is vrij saai of liever gezegd afwezig. Maar de competitie an sich is zeer vermakelijk.
Maar het feit dat je weet wie kampioen wordt maakt niet meteen de hele competitie kut imoquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kampioenschap is toch wel het belangrijkste in een competitie
Wanneer ga jij weer naar Dortmund?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:57 schreef hafcfan het volgende:
Wat een enorme kut competitie is dit geworden
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het feit dat je weet wie kampioen wordt maakt niet meteen de hele competitie kut imo
Eredivisie is vaak ook wel leuk hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de Eredivise dan deze shit
Wel een stuk saaier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar het feit dat je weet wie kampioen wordt maakt niet meteen de hele competitie kut imo
Wat zie jij liever? Zo'n ruktopper als vanmiddag of Bayern 5-1 Dortmund?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever naar de Eredivise dan deze shit
Niet. Spelen toch om niks. Kampioen lukt niet en Cl halen ze wel. Misschien een leuk EL potje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer naar Dortmund?
Ik ga naar BVB-Stuttgart binnenkort
Hoe kan je dan weten of een competitie saai is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een stuk saaier.
Want ik ga niet voor mijn plezier een middenmoot duel kijken. Van geen enkele competitie
Dan is voor mij de keuze ook snel gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij liever? Zo'n ruktopper als vanmiddag of Bayern 5-1 Dortmund?
Ik heb beide niet gezien dus kan niks zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij liever? Zo'n ruktopper als vanmiddag of Bayern 5-1 Dortmund?
Stop dan ook maar met naar Heracles gaan. Kampioen worden ze niet, CL halen ze ook niet en wellicht halen ze play offs EL.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet. Spelen toch om niks. Kampioen lukt niet en Cl halen ze wel. Misschien een leuk EL potje.
Aha!11!!111quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb beide niet gezien dus kan niks zeggen
Een Leverkusen-Wolfsburg, Dortmund-Schalke ga ik ook wel voor zitten als ik kan kijken. Degradatiekrakers eind vorig seizoen vond ik ook genotquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een stuk saaier.
Want ik ga niet voor mijn plezier een middenmoot duel kijken. Van geen enkele competitie
Wat een debiele vergelijking.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop dan ook maar met naar Heracles gaan. Kampioen worden ze niet, CL halen ze ook niet en wellicht halen ze play offs EL.
Ongeslagen kampioen worden, bekertje meenemen, verder nog wat records slopen. Veel uitdaging is er nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd welke doelen Pep nog met Bayern heeft buiten het winnen van de CL.
Zou wel geweldig zijn als hij met Bayern alle prijzen dit seizoen wint die er te winnen zijn. Heeft hij dat gewoon bij twee verschillende clubs gedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ongeslagen kampioen worden, bekertje meenemen, verder nog wat records slopen. Veel uitdaging is er niet
Super Cup heeft hij alweer niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn als hij met Bayern alle prijzen dit seizoen wint die er te winnen zijn. Heeft hij dat gewoon bij twee verschillende clubs gedaan.
Ik hoop voor Bayern dat de bepalende spelers gewoon fit zijn dit jaar.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:03 schreef iPat het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn als hij met Bayern alle prijzen dit seizoen wint die er te winnen zijn. Heeft hij dat gewoon bij twee verschillende clubs gedaan.
Je hele elftal omgooien in de competitie na het kampioenschap. Allerlei wisselspelers inpassen etc etc etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bayern gaat al twee seizoenen lang geweldig van start en na de winterstop of als ze net kampioen zijn geworden stort alles in elkaar waardoor ze CL winst ook elke keer misliepen.
Nee. Leuk feitjequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie overigens dat Boateng twee assists op zijn naam heeft en ze zijn allemaal van eigen helft gegeven.
#LeukeFeitjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie overigens dat Boateng twee assists op zijn naam heeft en ze zijn allemaal van eigen helft gegeven.
oh zo frustrerend is dat he...quote:
Gisteren won Borussia Dortmund met 0-2 bij Mainz dus Bayern mag weer aan de bak om de voorsprong weer op oude hoogte te brengen.quote:Neuer - Thiago, Lewandowski, Rafinha, Alonso, Boateng, Bernat, Lahm (K), Vidal, Müller, Alaba
Bench
Ulreich - Martinez, Costa, Kirchhoff, Gaudino, Kimmich, Pantovic
Ik gok op een hattrick vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:25 schreef Anoonumos het volgende:
Tijd voor de grote Lewandowski show
Je hoeft ook niet zo bang te zijn voor Köln.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Coman, Robben, Costa, Lewandowski en Müller.. niet echt verdedigend in ieder geval
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:34 schreef TvhN het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet zo bang te zijn voor Köln.
AZ had moeten winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Augsburg wordt dolgedraaid, 0-2 Darmstadt de promovendus.
Dit boeit niemand.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk even mee tot een uur of 4
Daarna PL?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:
ik kijk even mee tot een uur of 4
Allemaal aidswedstrijden. Half 7 pas genot.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
straks gewoon schakelen naar de pl
Hahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal aidswedstrijden. Half 7 pas genot.
Welke wedstrijd lijkt jou dan het leukste?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:50 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Haha
Jij hebt er geen verstand van
Je alleen blindstaren op grote clubs die tegen elkaar spelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WHU - Chelsea een aidswedstrijd vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar Chelsea?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WHU - Chelsea een aidswedstrijd vinden![]()
![]()
.
Dit jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WHU - Chelsea een aidswedstrijd vinden![]()
![]()
.
Leicester - Palace is ook leuk, maar jij kijkt vast alleen naar de naam van de ploeg en niet naar hun recente prestaties.
Zo JUICHEN voor Robbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het over de Bundesliga hebben.
Het valt een beetje tegen tot nu toe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het over de Bundesliga hebben.
Moet zeggen dat de Bruyne ook wel heel goed is. Maar Robben heeft meer bewezen door zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik moesten trouwens eerder vandaag hierom lachen.
[ afbeelding ]
I camequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:08 schreef KingRoland het volgende:
HIJ IS TERUG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'
Als ze weer kampen met blessures dan pas Opperquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer zo goed zijn ze in de Bundesliga.
De selectie is zo breed man. Een bank met:quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ze weer kampen met blessures dan pas Opper
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De selectie is zo breed man. Een bank met:
S. Ulreich
J. Kirchhoff
Thiago Alcântara
Javi Martínez
Xabi Alonso
Juan Bernat
J. Kimmich
En dan zitten Benatia, Badstuber, Ribery en Götze niet eens bij de selectie.
Die aankoop valt precies op zijn plaats hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]wel goed dat ze Costa hebben gekocht dat is ook een genot zeg jezus
Die bank is niet zo goed?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De selectie is zo breed man. Een bank met:
S. Ulreich
J. Kirchhoff
Thiago Alcântara
Javi Martínez
Xabi Alonso
Juan Bernat
J. Kimmich
En dan zitten Benatia, Badstuber, Ribery en Götze niet eens bij de selectie.
Nee, VI.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:17 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond Eintracht Frankfurt - Bayern met Arjen Robben en Co.
[ afbeelding ]
Voor nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Full time: 0-0
Het record van Spurs blijft alleen staan dus
neequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
Frankfurt
Speelde Castagnios nog?
Jammer. Liep de eerste paar wedstrijden goed met hem voorin. Helaas heeft de komt van Alex Meier voor wat wijzigingen gezorgd.quote:
quote:Philipp Lahm heeft vrijdag een einde gemaakt aan een bizarre serie. De alleskunner van Bayern München maakte voor het eerst in meer dan een jaar een overtreding in de Bundesliga.
Tijdens het duel met Eintracht Frankfurt (0-0) trok Lahm de doorgebroken Stefan Aigner naar het gras. Een noodzakelijke overtreding, die de ervaren Duitser meteen een gele kaart opleverde.
Bild zocht uit dat de international op 23 september 2014 tegen SC Paderborn (4-0 zege) voor het laatst een overtreding maakte in de Bundesliga. Sindsdien ging Lahm 24 wedstrijden lang niet meer in de fout.
Lahm komt zelden of nooit in problemen op welke positie dan ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lahm is gewoon de beste op zijn positiewat een speler
Die zie ik trouwens wel de beker winnen dit seizoen. Spelen erg goed en verzorgd.quote:
Nee? Schitterende naam, ook een schitterend stadion. Staat hoog op mijn wenslijst.quote:Op maandag 2 november 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog nooit van die club gehoord
Denk dat de meeste fans met de prestaties van de interimscoach kunnen leven.quote:Op maandag 2 november 2015 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zie ik trouwens wel de beker winnen dit seizoen. Spelen erg goed en verzorgd.
Nee schaam me diep. Ben een groot fan van het Duitse voetbalquote:Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee? Schitterende naam, ook een schitterend stadion. Staat hoog op mijn wenslijst.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |