quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoiets?Nee, meer dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Goedemorgen jmquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, meer dit:Dit klinkt beter dan het RTL nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Mogguh Muis, alles goed ?quote:
Jazeker, wel weer ontzettende spierpijnquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit klinkt beter dan het RTL nieuws
Oh, komt wel goed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jazeker, wel weer ontzettende spierpijn
Heb je weer te hard gelachenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jazeker, wel weer ontzettende spierpijn
Fysioquote:
als ik zie hoe het onkruid mijn tuin aan het overnemen is zal ik daar straks maar eens aan de gang gaan. Vanmiddag komt buurjongen 2 boekenkasten vastzetten in de muur ga ik daarna weer de boeken eens een plekje gevenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fysio
En ga jij leuke dingen doen vandaag op jouw vrije dag?
Hier zie je het ook weer groeien waar je bij staat. Je zou er bijna benzine bij gebruiken.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
als ik zie hoe het onkruid mijn tuin aan het overnemen is zal ik daar straks maar eens aan de gang gaan. Vanmiddag komt buurjongen 2 boekenkasten vastzetten in de muur ga ik daarna weer de boeken eens een plekje geven
ik kan niet te rigoreus te werk gaan, ik heb 2 weken geleden ook graszaadjes gezaaid en die moeten nog wel opkomenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier zie je het ook weer groeien waar je bij staat. Je zou er bijna benzine bij gebruiken.
Druk dagje dus. Maar wel leuk, werk waar je na afloop echt een mooi zichtbaar resultaat van hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
als ik zie hoe het onkruid mijn tuin aan het overnemen is zal ik daar straks maar eens aan de gang gaan. Vanmiddag komt buurjongen 2 boekenkasten vastzetten in de muur ga ik daarna weer de boeken eens een plekje geven
morgenavond mag ik bijkomen bij een concert van Yorick die in Delft komt optredenquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Druk dagje dus. Maar wel leuk, werk waar je na afloop echt een mooi zichtbaar resultaat van hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
morgenavond mag ik bijkomen bij een concert van Yorick die in Delft komt optreden
Uiterste concentratie geboden dus.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan niet te rigoreus te werk gaan, ik heb 2 weken geleden ook graszaadjes gezaaid en die moeten nog wel opkomen
tuinhandschoenen pakken en aan het werk, maar eerst nogquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Uiterste concentratie geboden dus.Er staat teveel wind voor de onkruidbrander en met azijn waai je zelf vol. Blijft handwerk over.
Neem ook nog 1 koffie en dan aan de slag voordat het knikkebollen weer begint.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
tuinhandschoenen pakken en aan het werk, maar eerst nog
ik heb slecht geslapen en daarom ga ik druk doen in de tuinquote:Op woensdag 11 mei 2016 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem ook nog 1 koffie en dan aan de slag voordat het knikkebollen weer begint.
Dan slaap je vanavond wel goed is het idee erachter.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb slecht geslapen en daarom ga ik druk doen in de tuin
Dank je, jij ook een zeer prettige dag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mensen een hele fijne dag vandaag, geniet er van, en ik hoop jullie vanavond te zijn bij Top of Flop
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mensen een hele fijne dag vandaag, geniet er van, en ik hoop jullie vanavond te zien bij Top of Flop
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook een gare, en dan moet het echte klussen en verhuizen nog beginnen
gelukkig zaterdag een dagje sauna samen, was mijn kerstkado voor Symph. Zondag komt mijn zusje met de jongens op visite, leuk natuurlijk, maar ik moet dan wel zorgen dat ze ook kunnen zitten. Gelukkig de andere familieverplichting voor maandag afgezegd, zodat we hier nog wat kunnen demonteren enzoquote:
je hebt gewoon de tijd nodig, neem die langzaam, anders breekt het je helemaal op !quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zaterdag een dagje sauna samen, was mijn kerstkado voor Symph. Zondag komt mijn zusje met de jongens op visite, leuk natuurlijk, maar ik moet dan wel zorgen dat ze ook kunnen zitten. Gelukkig de andere familieverplichting voor maandag afgezegd, zodat we hier nog wat kunnen demonteren enzo
Jij weet tenminste waar die van jou uithangt, ik heb die van mij gisterenavond een slinger gegeven en kan hem niet meer vinden, en natuurlijk is die leegquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Na 3 volle werkdagen na verzending is de status van mijn verzonden telefoon nog steeds 'Awaiting device'.
Denk dat ze op de schildpad onderweg zijn...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Na 3 volle werkdagen na verzending is de status van mijn verzonden telefoon nog steeds 'Awaiting device'.
Troost je, ik kijk al dagen tegen dit bericht aan.quote:May 06, 2016, 00:00 u.
Aankomst op de bestemming Post (Land: NL) Singapore Post.
lekker danquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
24.5 hierquote:
Lekker man, hebben we eindelijk mooi weer is het verdorie weer niet goed.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker man, hebben we eindelijk mooi weer is het verdorie weer niet goed.
Ow, crap...!quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet tenminste waar die van jou uithangt, ik heb die van mij gisterenavond een slinger gegeven en kan hem niet meer vinden, en natuurlijk is die leeg
Maar je hebt progressie, de laatste keer was het nog onderweg...quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Troost je, ik kijk al dagen tegen dit bericht aan.
Ik geniet er met volle teugen van, gisteren vond ik nog een stuk gaas, daarmee kon ik zorgen dat mijn poezen niet meer richting buurman kunnen gaan en zijn hond niet richting mij, nu kunnen mijn beestjes en ik lekker vrij op balkon vertoeven en heeft de baas iets meer rust.quote:
Klimmen ze daar niet gewoon over?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van, gisteren vond ik nog een stuk gaas, daarmee kon ik zorgen dat mijn poezen niet meer richting buurman kunnen gaan en zijn hond niet richting mij, nu kunnen mijn beestjes en ik lekker vrij op balkon vertoeven en heeft de baas iets meer rust.
Nee, er zit een schot tussen, maar dat ding is aan de onderkant zo'n 20 cm open.quote:
ah, chillquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er zit een schot tussen, maar dat ding is aan de onderkant zo'n 20 cm open.
En ik moet toch nog wel opletten maar wel iets minder intensief.
ik ga straks wel verder zoeken, zal wel ergens in de buurt van mijn bed tevoorschijn komen, onder het matras, tussen het matras, maar balen is het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, crap...!
Waarom zijn vrouwen toch altijd sleutels, telefoons, bankpassen e.d. kwijt en bergen ze die dingen niet op een vaste plek op? In die hutkoffer die ze handtas noemen bijvoorbeeld...
MM heeft wel gelijk, ik ben ze namelijk ook nooit kwijt....quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks wel verder zoeken, zal wel ergens in de buurt van mijn bed tevoorschijn komen, onder het matras, tussen het matras, maar balen is het wel
laatst dacht ik sleutels kwijt te zijn, ik in paniek, bleek het in een ander vakje van een piepklein tasje te zitten
mijn kinderen moeten altijd lachen als ik mijn sleutels weer eens kwijt benquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM heeft wel gelijk, ik ben ze namelijk ook nooit kwijt....
Tasje van mijn moeder lag gisteren achter mijn moeder...quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kinderen moeten altijd lachen als ik mijn sleutels weer eens kwijt ben
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://nieuw.ad.nl/nieuws(...)-fohnbeurt~a6b60086/
Smeer je maar goed in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even een rondje buiten doen
ik had hem boos een zwiepert gegevenquote:
onder het dekbed wat ik van me afgeschopt had ivm de warmtequote:
Het was best zonnigquote:
Dat zal die Nokia leren ookquote:
Hij heeft beloofd om lief te zijnquote:
Nee dan is het goedquote:
hij weet nu wat de gevolgen zijnquote:
jij hebt toch liever ook een mals kippetje ipv droogvoerquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef knokkels het volgende:
Smokey is nu keihard aan het zoeken naar meer kip
![]()
Gaat compleet aan het feit dat ie nog een huge bak met droogvoer heeft
Ja uiteraardquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:43 schreef just me het volgende:
[..]
jij hebt toch liever ook een mals kippetje ipv droogvoer
Mijn poezen krijgen uitsluitend kattenvoer, eenmaal per dag een heel klein beetje natvoer en ze hebben altijd een bak met droge brokken en water staan.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:41 schreef knokkels het volgende:
Smokey is nu keihard aan het zoeken naar meer kip
![]()
Gaat compleet aan het feit dat ie nog een huge bak met droogvoer heeft
Die van mij schooit ook niet, maar die was bij zijn bak aan het kijken waar zijn kip wasquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen krijgen uitsluitend kattenvoer, eenmaal per dag een heel klein beetje natvoer en ze hebben altijd een bak met droge brokken en water staan.
Ben daar heel strikt in, mijn poezen schooien ook niet.
Ja, ongeduldig zijn die van mij ook, alhoewel, eentje schrokt alles meteen naar binnen de ander is wat relaxter, daarom zet ik ze ook apart voor het nat voer, anders zou die ene alles eten en de ander te weinig krijgen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van mij schooit ook niet, maar die was bij zijn bak aan het kijken waar zijn kip was
Sterk staaltje vreemde talen dan, die katquote:Op woensdag 11 mei 2016 13:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ongeduldig zijn die van mij ook, alhoewel, eentje schrokt alles meteen naar binnen de ander is wat relaxter, daarom zet ik ze ook apart voor het nat voer, anders zou die ene alles eten en de ander te weinig krijgen.
Eigenlijk heel idioot, maar ik heb al mijn poezen altijd zoveel mogelijk geleerd te luisteren gelijk een hond, uiteraard rekening houdend met het feit dat het poezen zijn, maar het werkt wel, ze luisteren vrij goed, ze blaffen nog net niet, maar dat vind ik niet zo erg.
Kattentaal is mooi, als je je katten echt goed kent en zij jou ook dan is communiceren een eitje.quote:Op woensdag 11 mei 2016 13:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterk staaltje vreemde talen dan, die kat
Ja goed hequote:Op woensdag 11 mei 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kattentaal is mooi, als je je katten echt goed kent en zij jou ook dan is communiceren een eitje.
Nee, een maisakkerquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jochie ontdekt Mayastad
Ook een mooie
quote:
Toen al...quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef just me het volgende:
Mmm zouden mijn kinderen het op prijs stellen een oud rapport van hun moeder te zien waarin staat "op deze manier kan just me niet op school gehandhaafd worden"
![]()
En nu de tuinsproeier erop!!quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:54 schreef ToT het volgende:
Ah wauw, ik zat me de afgelopen week al te bedenken dat er al weer een tijdje geen ruzie bij de buren is geweest!![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef just me het volgende:
Mmm zouden mijn kinderen het op prijs stellen een oud rapport van hun moeder te zien waarin staat "op deze manier kan just me niet op school gehandhaafd worden"
![]()
Doet ie anders nooooooooooooitquote:Op woensdag 11 mei 2016 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt mee, lijkt er op dat die zoon nu net boos is weggereden.
bandensporen door de straatquote:
"Ik ben boos! Mehh!"quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 16:39 schreef just me het volgende:
![]()
nee joh natuurlijk nietquote:
Met online betalingen via Mijn Ziggo en openstaande facturen die niet kloppen, omdat ze al op 26 april betaald zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2016 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb jij ook al problemen met Ziggo? Bij mij is het deze dagen diep bedroevend.
Ben blij dat de kinderen, wat dat betreft, niet op mij lijkenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:05 schreef Karzai het volgende:
ik kan bijna niet geloven dat het over twee dagen weer 10 graden is
heerlijk zomers iedereen zit weer lekker buiten, cafeetje op de hoek is overgenomen ik kwam weer wat oude stamgasten tegen, gevaarlijk straks zit ik er weer vanuit m'n werk tot tien sávondsquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Klote he! Nu is het nog echt zo'n heerlijk weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |