Dank je, jij ook een zeer prettige dag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mensen een hele fijne dag vandaag, geniet er van, en ik hoop jullie vanavond te zijn bij Top of Flop
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:05 schreef MaryMouse het volgende:
Mensen een hele fijne dag vandaag, geniet er van, en ik hoop jullie vanavond te zien bij Top of Flop
quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook een gare, en dan moet het echte klussen en verhuizen nog beginnen
gelukkig zaterdag een dagje sauna samen, was mijn kerstkado voor Symph. Zondag komt mijn zusje met de jongens op visite, leuk natuurlijk, maar ik moet dan wel zorgen dat ze ook kunnen zitten. Gelukkig de andere familieverplichting voor maandag afgezegd, zodat we hier nog wat kunnen demonteren enzoquote:
je hebt gewoon de tijd nodig, neem die langzaam, anders breekt het je helemaal op !quote:Op woensdag 11 mei 2016 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gelukkig zaterdag een dagje sauna samen, was mijn kerstkado voor Symph. Zondag komt mijn zusje met de jongens op visite, leuk natuurlijk, maar ik moet dan wel zorgen dat ze ook kunnen zitten. Gelukkig de andere familieverplichting voor maandag afgezegd, zodat we hier nog wat kunnen demonteren enzo
Jij weet tenminste waar die van jou uithangt, ik heb die van mij gisterenavond een slinger gegeven en kan hem niet meer vinden, en natuurlijk is die leegquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Na 3 volle werkdagen na verzending is de status van mijn verzonden telefoon nog steeds 'Awaiting device'.
Denk dat ze op de schildpad onderweg zijn...
quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
Na 3 volle werkdagen na verzending is de status van mijn verzonden telefoon nog steeds 'Awaiting device'.
Troost je, ik kijk al dagen tegen dit bericht aan.quote:May 06, 2016, 00:00 u.
Aankomst op de bestemming Post (Land: NL) Singapore Post.
lekker danquote:Op woensdag 11 mei 2016 10:02 schreef MadMaster het volgende:
24.5 hierquote:
Lekker man, hebben we eindelijk mooi weer is het verdorie weer niet goed.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker man, hebben we eindelijk mooi weer is het verdorie weer niet goed.
Ow, crap...!quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jij weet tenminste waar die van jou uithangt, ik heb die van mij gisterenavond een slinger gegeven en kan hem niet meer vinden, en natuurlijk is die leeg
Maar je hebt progressie, de laatste keer was het nog onderweg...quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Troost je, ik kijk al dagen tegen dit bericht aan.
Ik geniet er met volle teugen van, gisteren vond ik nog een stuk gaas, daarmee kon ik zorgen dat mijn poezen niet meer richting buurman kunnen gaan en zijn hond niet richting mij, nu kunnen mijn beestjes en ik lekker vrij op balkon vertoeven en heeft de baas iets meer rust.quote:
Klimmen ze daar niet gewoon over?quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van, gisteren vond ik nog een stuk gaas, daarmee kon ik zorgen dat mijn poezen niet meer richting buurman kunnen gaan en zijn hond niet richting mij, nu kunnen mijn beestjes en ik lekker vrij op balkon vertoeven en heeft de baas iets meer rust.
Nee, er zit een schot tussen, maar dat ding is aan de onderkant zo'n 20 cm open.quote:
ah, chillquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, er zit een schot tussen, maar dat ding is aan de onderkant zo'n 20 cm open.
En ik moet toch nog wel opletten maar wel iets minder intensief.
ik ga straks wel verder zoeken, zal wel ergens in de buurt van mijn bed tevoorschijn komen, onder het matras, tussen het matras, maar balen is het welquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, crap...!
Waarom zijn vrouwen toch altijd sleutels, telefoons, bankpassen e.d. kwijt en bergen ze die dingen niet op een vaste plek op? In die hutkoffer die ze handtas noemen bijvoorbeeld...
MM heeft wel gelijk, ik ben ze namelijk ook nooit kwijt....quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks wel verder zoeken, zal wel ergens in de buurt van mijn bed tevoorschijn komen, onder het matras, tussen het matras, maar balen is het wel
laatst dacht ik sleutels kwijt te zijn, ik in paniek, bleek het in een ander vakje van een piepklein tasje te zitten
mijn kinderen moeten altijd lachen als ik mijn sleutels weer eens kwijt benquote:Op woensdag 11 mei 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
MM heeft wel gelijk, ik ben ze namelijk ook nooit kwijt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |