Ik zei het wat netter maar dit jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat de fuck heeft Fatima moreira de teringhoer hier nou weer te zoeken joh?
ik las verlosserquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Giel, de Piet de Visser van de muzikale wereld
Wij begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Karina het volgende:
AL die nobuddies die ook wat willen zeggen. Fatima
Dutchie is wel cool
Die heeft met dar RTL zangprogramma meegedaan, dus dat is ook een zangprofessional tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef timmmmm het volgende:
Wat de fuck heeft Fatima moreira de teringhoer hier nou weer te zoeken joh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Rondvaart door de Amsterdamse grachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn tv staat uit. Houden jullie mij op de hoogte?
Zijn we al door?
Wat een afgrijselijke zangstem heeft hij toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
WEET JE WAT IK WIL EEN GRATIS ZONNEBRILLLLL PEAARLLL PEAARLLL PEAAAAAAARLL
Dat komt wel bij de enveloppen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Misschien als we genoeg hebben nog een recordpoging
ditquote:
Nou..das niet zo moeilijk hoor..das in 't Hilversumse makkelijker dan een koe in een weiland vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:34 schreef Momo... het volgende:
Toch knap dat ze zoveel irritante mensen kunnen vinden heirvoor
WTFquote:
Je mist er ook niks aan.quote:
Waar?quote:
JanCees heeft een zeer sterke muzieksmaak maar Jan Smit is inderdaad wel een vergissing.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijke zangstem heeft hij toch.
Ja, dat had ik dus ook. Maar zou 'm toch doenquote:
quote:
Neen.quote:
quote:
Ik kijk rtl5quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al kijk ik de voorbeschouwing nog wel ff, maar die liedjes sla ik over
Ja, knappe meid, maar compleet geen inhoud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |