MMGquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef xcachet het volgende:
Welke FOK!er is dit op zijn eerste werkdag?
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a5735xo_460sv.mp4
Sorry.quote:
crip waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand me dan toch even vertellen wat 'switch' is?
haha kaolo nerdje lol ;Dquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand me dan toch even vertellen wat 'switch' is?
Gevoelig snoesjequote:
Swsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. jij toch ook?
heeel diep van binnen
Echt, belachelijk.quote:
Jij.quote:
Tr gezetquote:
die ene met die haarband hebben ze niet meer he?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Tr gezet
Hahahahahahahahahaha
Of rudolph die altijd bijna orgasme krijgt als hij de gril pan gaat gebruiken
what's the ending man??quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aeGwP0Q_460sv.mp4![]()
Die franse vent?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ene met die haarband hebben ze niet meer he?
roberta daarentegen
die jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Die franse vent?
Roberta is die brunette toch die Italiaanse. Ze is nu op.
Die ene Angelique ofzo met haar manhands en "verfijnd" voedsel.![]()
quote:
Die ene met de schort altijd, en van dat eten wat op is als je boven het bord eraan ruikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ja
en ja
Angelique, is dat die oude? of die met het tenenkormmende limburgse accent?
schmeinckquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Die ene met de schort altijd, en van dat eten wat op is als je boven het bord eraan ruikt.
Vieze moedervlekken overal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:24 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
https://gfycat.com/AccurateInsecureInexpectatumpleco
jatog
Rudoloph is echt een blije, probeert enthousiast ras el hanout uit te spreken nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schmeinck
ze ver heb ik haar programma nooit kunnen kijken, dat zet ik af zodra ik haar zie
ga je de hele dag 24kitchen kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Rudoloph is echt een blije, probeert enthousiast ras el hanout uit te spreken nu.
Oké MMGquote:
quote:Een vrouw uit Amsterdam is gisteren haar sleutelbos verloren tussen de 76 Chrome-tabbladen die open stonden op haar laptop. De 31-jarige heeft ruim een uur gezocht, maar kon haar sleutels nergens meer terugvinden. “Misschien heb ik ze even neergelegd in de Zalando Lounge en vervolgens nu.nl geopend zonder mijn sleutels mee te nemen. Maar dan zouden ze toch nog ergens in de buurt van LINDAnieuws moeten liggen?”
Of ik mis de humor OF het is echt typisch vrouwenhumor ofzo... gok op het laatste.quote:
Het is de Speldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ik mis de humor OF het is echt typisch vrouwenhumor ofzo... gok op het laatste.
Vind ik sowieso nooit wat aan eigenlijk.quote:
ok saaierdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik sowieso nooit wat aan eigenlijk.
Gewoon dat dikke wijf van je onder de koude douche zetten.quote:
Sorry.quote:
Ik weet de oplossing maar je praat niet tegen mij dus helaas.quote:
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hij staat op 59 graden is dat goed? ;s
Si señor!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hij staat op 59 graden is dat goed? ;s
Goh, heeft lang geduurd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jezus jonge ik voel me echt zo dom
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
raam wagenwijd open, ben aansprakelijk voor zeker 3 graad klimaatsverhoging
waarom blijft je verwarming aan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
raam wagenwijd open, ben aansprakelijk voor zeker 3 graad klimaatsverhoging
Ik heb echt geen idee, ik zal straks huisgenoten even vragen of die bij hen ook niet uit wilquote:
hebben de radiatoren elk een aparte thermostaatkraan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik zal straks huisgenoten even vragen of die bij hen ook niet uit wil
misschien is er wel wat met die radiator ofzo?
zo'n ding? Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben de radiatoren elk een aparte thermostaatkraan?
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n ding? Ja.
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
en heb je die al eens uit gedraaid?
Nee dacht serieus eind 20 welquote:
durf niet te klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:24 schreef xcachet het volgende:
https://www.freeagirl.nl/lockmeup/veiling/date-fajah-2/
[..]
Nee dacht serieus eind 20 wel
ja gokte ik ook al opquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is die kapot misschien?
en geen hoofd thermostaat zeker ergens?
uh, ja, zo kan die uitzienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja gokte ik ook al op
nee. zo'n ding bedoel je dan hè?
[ afbeelding ]
mid-twintig dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:24 schreef xcachet het volgende:
https://www.freeagirl.nl/lockmeup/veiling/date-fajah-2/
Wat een aandacht hoererij
[..]
Nee dacht serieus eind 20 wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als fotoVraag dan niet om een gentlemen hoor
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2016 12:27:35 ]
Thermostaat kapot wellicht. Onderbreek even de loop en kijk of 'ie uit gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik zal straks huisgenoten even vragen of die bij hen ook niet uit wil
misschien is er wel wat met die radiator ofzo?
meer dan voor fajah in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
Wat zou je voor een date met mij bieden Frass?
Daarvoor moet ik eerst pics ter beoordeling hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
ik zou je mijn hart biedenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
cachie = emma stonequote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst pics ter beoordeling hebben.
hoe onderbreek ik de loop?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thermostaat kapot wellicht. Onderbreek even de loop en kijk of 'ie uit gaat.
hij zou de date niet in de achtertuin houden en wel drankjes betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
durf ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst pics ter beoordeling hebben.
ik ben omquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bied 25 euro en een blu-ray van Easy A
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, had ook nog Zombieland en Gangster Squad hier liggen
quote:
nu niet meerquote:
ik had 2 stemmen te weinig om KLB Hunk te winnen, never forgetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
Ik was wel genomineerd voor KLB-chick. Never forget.
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef McGrath het volgende:
wel gemeen trouwens dat jullie fajah gaan afkraken dat ze zichzelf aanbied voor een date, terwijl het geld naar het goede doel gaat!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 2 stemmen te weinig om KLB Hunk te winnen, never forget
ik had 0 stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
gisteren zat je zo to stressen en nu doe je ineens dutjes, echt veel moodswings jullie vrouwenquote:
1 van de twee draden van de thermostaat losmaken. Maakt niet uit welke. Het is overigens een ongevaarlijk voltage.quote:
Alsof Fajah cared om een goeddoelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef McGrath het volgende:
wel gemeen trouwens dat jullie fajah gaan afkraken dat ze zichzelf aanbied voor een date, terwijl het geld naar het goede doel gaat!
de boefquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt omdat je 95% van 2015 geband was
ik heb een radiator en zie geen dradenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 van de twee draden van de thermostaat losmaken. Maakt niet uit welke. Het is overigens een ongevaarlijk voltage.
Oftewel die nominaties slaan nergens op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 2 stemmen te weinig om KLB Hunk te winnen, never forget
je probeert je er goedkoop uit te redden maar jullie lieten me allemaal in de steek toen het er om gingquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt omdat je 95% van 2015 geband was
hou je een beetje van bad boys? want ik was in 2012 ofzo ook 1 dag geband omdat ik een grapje over adblock maakte #fucktherulesquote:
ik zie dat je goed jelly bentquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oftewel die nominaties slaan nergens op.
Oh, je hebt geen elektronische thermostaat, maar een thermostaatkraan op je radiator?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb een radiator en zie geen draden
je hebt gelijk, sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je probeert je er goedkoop uit te redden maar jullie lieten me allemaal in de steek toen het er om ging
Je buik is goed jellyquote:
Het zijn geen items Gianniquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:42 schreef gianni61 het volgende:
loopt wel niet echt hard met de meeste veiling items
Antisemitisme trquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
al die kutjoden op m'n werk willen het er niet over hebben
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je een beetje van bad boys? want ik was in 2012 ofzo ook 1 dag geband omdat ik een grapje over adblock maakte #fucktherules
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef NoelGallagher het volgende:
al die kutjoden op m'n werk willen het er niet over hebben
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, je hebt geen elektronische thermostaat, maar een thermostaatkraan op je radiator?
er zijn meerdere items hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zijn geen items GianniFajah is de enige die een date aanbiedt een de hoogste bieder. Normaal is t gewoon voor t goede doel volgens mij. Niet voor een date.
ik gooide een keer een opgerold papiertje in de prullenbak maar miste en raapte het toen niet opquote:
ja ik doe niets met mijn leven om hier de verkiezingen te winnen maar er worden onderling afspraken gemaakt dat weet ik wel #frauduleuzepraktijkenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik werd niet genomineerd voor KLB-hunk omdat dat oneerlijk zou zijn voor anderen
Mooie tijden wel
dit zijn wel veiling itemsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zijn geen items GianniFajah is de enige die een date aanbiedt een de hoogste bieder. Normaal is t gewoon voor t goede doel volgens mij. Niet voor een date.
oh dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zijn wel veiling items
https://www.freeagirl.nl/lockmeup/veiling/
maar misschien ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
misschien ben ik wel een lelijk varken
met je nice
alle KLB SC chicks zijn knapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
misschien ben ik wel een lelijk varken
met je nice
en chaiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle KLB SC chicks zijn knap
behalve stimo
vast zijn verjaardagquote:
ik durf niet in US te postenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle KLB SC chicks zijn knap
behalve stimo
je had hier toch keertje foto gepost met je hondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
vast zijn verjaardag
haha
[..]
ik durf niet in US te posten
kan ik het niet meer verwijderen
a la braddiestyle
Ok, die zilveren gekartelde ring kun je losdraaien zodat het plastic gedeelte loskomt. Je ziet dan een pal zitten die je in kunt drukken. Als je die indrukt, eventueel met een stuk gereedschap is 'ie dicht. Als 'ie dan inderdaad dichtzit kun je de knop terugplaatsen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb zo'n ding
ja maatjequote:
ohjaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had hier toch keertje foto gepost met je hond
mijn intenties blijven in nevelen gehuldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je nu white knights mij te laten verdedigen of zo?
zal later even kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, die zilveren gekartelde ring kun je losdraaien zodat het plastic gedeelte loskomt. Je ziet dan een pal zitten die je in kunt drukken. Als je die indrukt, eventueel met een stuk gereedschap is 'ie dicht. Als 'ie dan inderdaad dichtzit kun je de knop terugplaatsen.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
knoflookboterquote:
Het is warm buiten.quote:
Hier was het gisteren idd wel warmer.quote:
Eens. Net buiten gelopen en 2 Breakers gekocht in de aanbieding en een flesje sapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
vandaag is het wel lekker en goed te doen buiten hoor
Wat voor sap?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Net buiten gelopen en 2 Breakers gekocht in de aanbieding en een flesje sap
Eigen geperste verse sinaasappelsapquote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigen geperste verse sinaasappelsapmet vruchtvlees
hmm, vervelendquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
gelopen. maar was warm omdat ik verkeerd was aangekleedLeek kouder.
Geen kaki afrits broek toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vervelend
afgelopen weekend tenminste weer eens lekker in korte broek kunnen lopen
Zeker welquote:
nee, er werd mij ooit verteld dat dat niet meer mochtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen kaki afrits broek toch?
[..]
Zeker wel
Ik kan zo bij de FBI.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan zo bij de FBI.vet cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan zo bij de FBI.Leuke meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bayern heeft Renato en Hummels gekocht
Ik las dat de prijs voor Renato op kan lopen tot 80 miljoen.. Vrij bizar ook weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt hezal weer spannend worden volgend seizoen.
Dat schijnt zo te zijn, ja. En het is oerlelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, er werd mij ooit verteld dat dat niet meer mocht
thanksquote:
Kijk dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
thanks
[..]
Kijk dan:nostalgie, die voetballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute![]()
[..]
thanks
[..]
Kijk dan:jawel, mooie hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute
true.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat schijnt zo te zijn, ja. En het is oerlelijk.
[..]
thanks
[..]
Kijk dan:hmm, ja, nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute
gelukkig ben jij nog cute dan
[..]
thanks
[..]
Kijk dan:Supertof beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
thanks
[..]
Kijk dan:omg wat issie groooootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch niet cute
hihiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
wel praktisch
[..]
hmm, ja, nee..
gelukkig ben jij nog cute dan
suksesquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een fucking saai cytologie practicum RIP opsonisatie![]()
Practica zijn altijd saai.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
okequote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
lol ja why?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dankje
Zat jij net buiten vlakbij fontein
zou t bijna in mijn sig zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
heb meteen vlinders in m'n buik van cachet
Wat voor auto?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
kutzooi, m'n auto moet voor apk, overmorgen![]()
Hoop dat ie nog kan voor dan
Ken ik niet.quote:
Vrouwenantwoord.quote:
Vieze backstabber gvdquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
opso wie is dat?
sws stem ik dan op jou hihi
Jij was al een circlejerk met die 2 gaytjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik al een kliekje met Chloro en Crip en er was geen plek meer voor Ama, dusseh.
3quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij was al een circlejerk met die 2 gaytjes.
RIPquote:
wat cute is datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werk samen met een meisje en ze is zo verlegen he godkanjer wat een irritante gedoe. Ze durft niks te vragen en ik moet haar zowat duwen naar docent als ze vragen heeft!!!!!
Is het zusje van Dima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werk samen met een meisje en ze is zo verlegen he godkanjer wat een irritante gedoe. Ze durft niks te vragen en ik moet haar zowat duwen naar docent als ze vragen heeft!!!!!
jullie werken samen, dus jij kunt het ook vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien kan Braddie zijn pa hem voor je fiksen als hij niet door de APK komt.quote:
heb ik m'n mannetjes voor ja tochhhhquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan Braddie zijn pa hem voor je fiksen als hij niet door de APK komt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik m'n mannetjes voor ja tochhhh
Opel Astra uit 99 toch?quote:
nicequote:
toen zat ik vast nog in de luiersquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice
nee vroeger had je altijd van die semi grappige shirts met FBI en dan op de achterkant female body inspector enzo. van die kansloze shirts
Dus RIP.quote:
Er staat "als zij vragen heeft". Niet mijn vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie werken samen, dus jij kunt het ook vragen.
leg jij het toch uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er staat "als zij vragen heeft". Niet mijn vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |