hoe onderbreek ik de loop?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:27 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Thermostaat kapot wellicht. Onderbreek even de loop en kijk of 'ie uit gaat.
hij zou de date niet in de achtertuin houden en wel drankjes betalenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
Wat zou je voor een date met mij bieden Frass?
durf ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik eerst pics ter beoordeling hebben.
ik ben omquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik bied 25 euro en een blu-ray van Easy A
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, had ook nog Zombieland en Gangster Squad hier liggen
quote:
nu niet meerquote:
ik had 2 stemmen te weinig om KLB Hunk te winnen, never forgetquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
Ik was wel genomineerd voor KLB-chick. Never forget.
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef McGrath het volgende:
wel gemeen trouwens dat jullie fajah gaan afkraken dat ze zichzelf aanbied voor een date, terwijl het geld naar het goede doel gaat!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had 2 stemmen te weinig om KLB Hunk te winnen, never forget
ik had 0 stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
Ik was wel genomineerd voor KLB-chick. Never forget.
gisteren zat je zo to stressen en nu doe je ineens dutjes, echt veel moodswings jullie vrouwenquote:
1 van de twee draden van de thermostaat losmaken. Maakt niet uit welke. Het is overigens een ongevaarlijk voltage.quote:
Alsof Fajah cared om een goeddoelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:37 schreef McGrath het volgende:
wel gemeen trouwens dat jullie fajah gaan afkraken dat ze zichzelf aanbied voor een date, terwijl het geld naar het goede doel gaat!
de boefquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt omdat je 95% van 2015 geband was
ik heb een radiator en zie geen dradenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 van de twee draden van de thermostaat losmaken. Maakt niet uit welke. Het is overigens een ongevaarlijk voltage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |