MMGquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:07 schreef xcachet het volgende:
Welke FOK!er is dit op zijn eerste werkdag?
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a5735xo_460sv.mp4
Sorry.quote:
crip waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand me dan toch even vertellen wat 'switch' is?
haha kaolo nerdje lol ;Dquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand me dan toch even vertellen wat 'switch' is?
Gevoelig snoesjequote:
Swsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. jij toch ook?
heeel diep van binnen
Echt, belachelijk.quote:
Jij.quote:
Tr gezetquote:
die ene met die haarband hebben ze niet meer he?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Tr gezet
Hahahahahahahahahaha
Of rudolph die altijd bijna orgasme krijgt als hij de gril pan gaat gebruiken
what's the ending man??quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aeGwP0Q_460sv.mp4![]()
Die franse vent?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ene met die haarband hebben ze niet meer he?
roberta daarentegen
die jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Die franse vent?
Roberta is die brunette toch die Italiaanse. Ze is nu op.
Die ene Angelique ofzo met haar manhands en "verfijnd" voedsel.![]()
quote:
Die ene met de schort altijd, en van dat eten wat op is als je boven het bord eraan ruikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ja
en ja
Angelique, is dat die oude? of die met het tenenkormmende limburgse accent?
schmeinckquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Die ene met de schort altijd, en van dat eten wat op is als je boven het bord eraan ruikt.
Vieze moedervlekken overal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:24 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
https://gfycat.com/AccurateInsecureInexpectatumpleco
jatog
Rudoloph is echt een blije, probeert enthousiast ras el hanout uit te spreken nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schmeinck
ze ver heb ik haar programma nooit kunnen kijken, dat zet ik af zodra ik haar zie
ga je de hele dag 24kitchen kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Rudoloph is echt een blije, probeert enthousiast ras el hanout uit te spreken nu.
Oké MMGquote:
quote:Een vrouw uit Amsterdam is gisteren haar sleutelbos verloren tussen de 76 Chrome-tabbladen die open stonden op haar laptop. De 31-jarige heeft ruim een uur gezocht, maar kon haar sleutels nergens meer terugvinden. “Misschien heb ik ze even neergelegd in de Zalando Lounge en vervolgens nu.nl geopend zonder mijn sleutels mee te nemen. Maar dan zouden ze toch nog ergens in de buurt van LINDAnieuws moeten liggen?”
Of ik mis de humor OF het is echt typisch vrouwenhumor ofzo... gok op het laatste.quote:
Het is de Speldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of ik mis de humor OF het is echt typisch vrouwenhumor ofzo... gok op het laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |