wat cute is datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werk samen met een meisje en ze is zo verlegen he godkanjer wat een irritante gedoe. Ze durft niks te vragen en ik moet haar zowat duwen naar docent als ze vragen heeft!!!!!
Is het zusje van Dima.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werk samen met een meisje en ze is zo verlegen he godkanjer wat een irritante gedoe. Ze durft niks te vragen en ik moet haar zowat duwen naar docent als ze vragen heeft!!!!!
jullie werken samen, dus jij kunt het ook vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Misschien kan Braddie zijn pa hem voor je fiksen als hij niet door de APK komt.quote:
heb ik m'n mannetjes voor ja tochhhhquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kan Braddie zijn pa hem voor je fiksen als hij niet door de APK komt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb ik m'n mannetjes voor ja tochhhh
Opel Astra uit 99 toch?quote:
nicequote:
toen zat ik vast nog in de luiersquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nice
nee vroeger had je altijd van die semi grappige shirts met FBI en dan op de achterkant female body inspector enzo. van die kansloze shirts
Dus RIP.quote:
Er staat "als zij vragen heeft". Niet mijn vragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie werken samen, dus jij kunt het ook vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |