dit zijn wel veiling itemsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zijn geen items GianniFajah is de enige die een date aanbiedt een de hoogste bieder. Normaal is t gewoon voor t goede doel volgens mij. Niet voor een date.
oh dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit zijn wel veiling items
https://www.freeagirl.nl/lockmeup/veiling/
maar misschien ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
misschien ben ik wel een lelijk varken
met je nice
alle KLB SC chicks zijn knapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
misschien ben ik wel een lelijk varken
met je nice
en chaiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle KLB SC chicks zijn knap
behalve stimo
vast zijn verjaardagquote:
ik durf niet in US te postenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle KLB SC chicks zijn knap
behalve stimo
je had hier toch keertje foto gepost met je hondquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
vast zijn verjaardag
haha
[..]
ik durf niet in US te posten
kan ik het niet meer verwijderen
a la braddiestyle
Ok, die zilveren gekartelde ring kun je losdraaien zodat het plastic gedeelte loskomt. Je ziet dan een pal zitten die je in kunt drukken. Als je die indrukt, eventueel met een stuk gereedschap is 'ie dicht. Als 'ie dan inderdaad dichtzit kun je de knop terugplaatsen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb zo'n ding
ja maatjequote:
ohjaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je had hier toch keertje foto gepost met je hond
mijn intenties blijven in nevelen gehuldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Probeer je nu white knights mij te laten verdedigen of zo?
zal later even kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok, die zilveren gekartelde ring kun je losdraaien zodat het plastic gedeelte loskomt. Je ziet dan een pal zitten die je in kunt drukken. Als je die indrukt, eventueel met een stuk gereedschap is 'ie dicht. Als 'ie dan inderdaad dichtzit kun je de knop terugplaatsen.
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:36 schreef xcachet het volgende:
Ik was wel genomineerd voor KLB-chick. Never forget.
knoflookboterquote:
Het is warm buiten.quote:
Hier was het gisteren idd wel warmer.quote:
Eens. Net buiten gelopen en 2 Breakers gekocht in de aanbieding en een flesje sapquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
vandaag is het wel lekker en goed te doen buiten hoor
Wat voor sap?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens. Net buiten gelopen en 2 Breakers gekocht in de aanbieding en een flesje sap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |