#broekuittietenblootrussischehoerenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoeren roepen en dan komen er gewoon een paar honderd sletten aan marcheren.
We hebben nu ook die Duitse leasetanks.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De twee f-16's en dertien soldaten die *PANG PANG* roepen
Neejoh, 10x liever Jan bij de Geheugentrainer dan dat wijfquote:Op maandag 9 mei 2016 23:44 schreef Sked het volgende:
Wordt tijd dat Jan Slagter zichzelf van kant maakt
Liever geen kutprogramma's als Geheugentrainer meerquote:Op maandag 9 mei 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh, 10x liever Jan bij de Geheugentrainer dan dat wijf
Op zijn tijd best geinigquote:Op maandag 9 mei 2016 23:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Liever geen kutprogramma's als Geheugentrainer meer
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De dildo van Patricia Paay mocht ook meerijden.
[ afbeelding ]
Kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een kutraketquote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een gifje waar die in actie is?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 mei 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn moeilijker mee te nemen op de boot.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:46 schreef Woods het volgende:
Ik denk dat er schrijnende gevallen zijn dan deze 2.
Slow down brother.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Jaajaa hou hem hard tot na de reclame.
Nee, maak hem aan!quote:
Verbaas ik me ook over. Misschien moet een van ons er maar eentje openen dan.quote:
10 rittenkaart woonboot.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 18:23 schreef tralalala het volgende:
Ik ben benieuwd wat Maan als tegenprestatie moet doen om zo vaak bij Pauw te mogen komen.
Ze mag steeds met papa de regisseur mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Jezus Christus, zitten we weer met die Maan opgescheept. Wat moeten we steeds met die huppelkut?
om stoer te doen op snapchatquote:
Wat is die DIK zeg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel blijven kijken!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik denk ga even Pauw kijken, krijg je deze trieste bedoening. Godverdomme!
Haagsgodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Shirma past helemaal niet in dat beeldje.
Vind ik leukquote:
Die is niet meer zo dik...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:21 schreef Pascalus het volgende:
ze is gewoon nog dikker dan die ene van rtl boelervard
Dat zei ik ook een keer over de moeder van Fylax.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Als ik om Shirma heen moet lopen, neem ik een lunchpakketje mee
Die heeft haar eigen zwaartekrachtveldquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Als ik om Shirma heen moet lopen, neem ik een lunchpakketje mee
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer over de moeder van Fylax.
Als zij ergens overheen wrijft is het meteen gedesinfecteerdquote:
Markquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:21 schreef Pascalus het volgende:
ze is gewoon nog dikker dan die ene van rtl boelervard
Ze eten teveel?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Shirma laat zien wat er mis is met Afrika
Sow, dat moet pijn gedaan hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook een keer over de moeder van Fylax.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als zij ergens overheen wrijft is het meteen gedesinfecteerd
Maar die visuals man.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:23 schreef Pascalus het volgende:
Ik vond Rusland best wel een kutnummer hebben
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:23 schreef Szura het volgende:
Kijken jullie eens ff naar de uitslag van United
Heeft vast het dieetgeheim van Sjuul Paradijs gekregenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, bijna niet meer te herkennen
GADVERDAMMEquote:
mijn inner nerd kwam klaarquote:
Ctachy manquote:
Was ja. Na die uitzending bij DWDD. Na die van Pauw vond ik haar stomquote:
Sorry Zipportal, ik zal mijn leven beterenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je blijft te veel in je garpje hangen.
Te laat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sorry Zipportal, ik zal mijn leven beteren
Dan kan het alsnog misgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
En dat het knap is hoe ze in de camera kijken en op die blokjes lopen, dat is allemaal 100x geoefend
'Maan'quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:24 schreef JaneDoe het volgende:
maan als songfestivalkenner
maar dat heeft helemaal niet te maken met t feit dat dr pa regisseur is bij dit programma hoor...
Houdt hij ook van mannen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vindt voetbal interessanter, de gek
Stiekem zit hij natuurlijk alleen te wachten op het shirtjes ruilenquote:
En douchen zonder onderbroek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stiekem zit hij natuurlijk alleen te wachten op het shirtjes ruilen
Dan zou hij zijn zolderkamer af moeten, om dat te doenquote:
De resolutie moet wel geupscaled worden hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:28 schreef Pascalus het volgende:
Die dikke heeft geluk dat we tegenwoordig breedbeeld televisies hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |