De betrokkenheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is goddorie toch triest dat de VOORZITTER tot vandaag niet wist wat ze moest doen
Van dat scherm is niets meer over nu nee.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou. Dan moet led-scherm toch echt wel barsten vertonen.
Ja, dat is wel erg slecht idd.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is goddorie toch triest dat de VOORZITTER tot vandaag niet wist wat ze moest doen
Over de jury wordt altijd gezegd dat startvolgorde enzo geen invloed hebben, omdat ze de nummers al meerdere malen van te voren hebben gehoordquote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind, dat of dat de voorzitter een 4de (?) plek Voice-kandidaat is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Volgens mij zijn die ESF-volgers allemaal dronken daar. De een zegt dat Bob met zn rug naar het podium staat (terwijl dat niet zo is), de ander zegt dat hij de camera's nog steeds niet weet te vinden (terwijl hij iedereen op aan het geilen is in die camera's), weer een ander zegt dat het helemaal stil blijft, terwijl een ander zegt dat het helemaal los gaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja wat is het nou, zong ze nou slechter dan ooit of ineens toch beter?
Met een beetje geluk laar ze ook meteen dat Russische scherm barsten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:19 schreef libranl het volgende:
[..]
Van dat scherm is niets meer over nu nee.Het was nog slecht, toch beter dan repetities.
Je gaat je idd afvragen hoe serieus mensen dit nemenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over de jury wordt altijd gezegd dat startvolgorde enzo geen invloed hebben, omdat ze de nummers al meerdere malen van te voren hebben gehoord
Ook dat iddquote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik triester vind, dat of dat de voorzitter een 4de (?) plek Voice-kandidaat is.
Als zo iemand iets met het ESF heeft, is dat op zich niet zo'n ramp natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik triester vind, dat of dat de voorzitter een 4de (?) plek Voice-kandidaat is.
Als zo iemand iets met het ESF heeft weet hij/zij wat vanavond de bedoeling is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als zo iemand iets met het ESF heeft, is dat op zich niet zo'n ramp natuurlijk.
Denk het catchiest nummer dat erbij zit.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
IJsland gaat ook wel door hoor, klonk goed iig.
We zijn er dit jaar in ieder geval een stuk op vooruit gegaan op het gebied van promotie van de act e.d. Wat er nu nog gedaan moet worden is het imago van het ESF over het algemeen hier wat oppoetsen, nog te veel mainstream radio/media die het weghonen en er lacherig over praten omdat het niet stoer is. En vervolgens doodleuk zogenaamde 'vette tracks' uit de top 40 uitzenden die nog niet eens zouden kwalificeren voor het Nationale Songfestival van San Marino.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat je idd afvragen hoe serieus mensen dit nemen
"Jonge"quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef ato het volgende:
Dit vond ik op songfestival weblog.
Zo goed gezegd:
Dit snapt de jury niet? Wat valt hier in godsnaam niet aan te snappen, de jonge zingt over slow down, stop het nummer lacht in de camera en het publiek juicht en hij gaat daarna verder. Het is geen Einstein formule die hij op het publiek lost laat, het is een effect die voor de een goed aan slaat en de ander vindt het een beetje apart. Wat ik heb gezien is een jonge die onwijs veel plezier uitstraalt, die geniet van het stilte moment en die geniet van het eurovisie songfestival. Daarbij heeft hij wat mij betreft het beste nummer en zingt hij goed.
Dit kan gewoon niet anders dan door gaan!
quote:Vriend van me is in de zeal en appt me dat DB de eerste was met griot applaus en die 10 seconden werden gevuld met gejuich en Douwe kwam mooi in beeld terwijl hij de fans toelacht en handen schuddle . Volgens hem is Douwe zeker door
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:25 schreef Childofthe90s het volgende:
Deze kant van Mike de Boer kenden we tot voor kort nog niet overigens. Ik wist niet eens dat hij half Bosnisch was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |