Hahahahaquote:
Hmjah. Dit.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga er echter niet om lachen want dit gaat gewoon kwalificeren en des te erger is de frustratie.
Mwah, het is meer dat ze het probleem niet hebben opgelost door de backings op maximum geluid te zetten.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Majkool het volgende:
Volgens mij was het nog veel erger dan dit hoor
Ik heb hem ook gewoon in mijn voorspelling staanquote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik ga er echter niet om lachen want dit gaat gewoon kwalificeren en des te erger is de frustratie.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Cee het volgende:
JA, daarom eindigde ze ook net wat lager dan de meeste hadden verwacht.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:13 schreef Jane het volgende:
Was het vorig jaar niet zo dat Italië z'n juryoptreden had verkloot of zo? Staat me iets van bij...
Zeg, doe eens normaal over Montenegro.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Montenegro is gewoon 180 seconden lang awkward.
Ik heb dit live gezien, ik weet wat het publiek nu doorstaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg, doe eens normaal over Montenegro.
En toch ben ik bang voor wat gekochte jurypunten uit San Marino en Malta om mee te beginnenquote:
We weten in ieder geval dat Jenny niet is benaderdquote:Op maandag 9 mei 2016 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch ben ik bang voor wat gekochte jurypunten uit San Marino en Malta om mee te beginnen
Whehehequote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat Jenny niet is benaderd
Nou. Dan moet led-scherm toch echt wel barsten vertonen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef libranl het volgende:
Samra heeft voor haar doen nog redelijk gezongen. Beter dan de repetities.
quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die weet waarschijnlijk toch niet hoe je Azerbeidzjan schrijft.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen is het kwartje nog niet gevallen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:17 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het was bagger. Maar het blijft Azerbeidzjan. Normaliter moet Kroatië er echter wel overheen gewipt zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja wat is het nou, zong ze nou slechter dan ooit of ineens toch beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |