twitter:RTLBoulevard twitterde op maandag 09-05-2016 om 19:30:22Qmusic-dj Niek van der Bruggen (@niekb) én PSV-fan verliest weddenschap van @wilfredgenee en zet Ajax-tattoo https://t.co/4GHSxBxgdg reageer retweet
Nou het is wat.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajacied tijdens het kampioensfeest van PSV het topic gaan kapen, wat sneu.
Ik ben niet voor ajax jankerdquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Als Ajacied tijdens het kampioensfeest van PSV het topic gaan kapen, wat sneu.
Eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Als PSVer tijdens het kampioensfeest van PSV op fok zitten, wat sneu.
quote:
Eensquote:Op maandag 9 mei 2016 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Als Feyenoorder naar de huldiging van PSV zitten koekeloeren, wat sneu
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 09-05-2016 om 19:46:44Burgemeester Rob ‘Louis’ van Gijzel schreeuwt longen uit lijf op Stadhuisplein: 'Wij zijn de beste!' https://t.co/Vv2Di8EeFf reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2016 19:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een hardstyle variant liggen!
Voorzichtig gesponsorde huldiging.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:52 schreef TehRocks het volgende:
Zou Bavaria misschien sponsor zijn? Niemand begint anders aan dat slootwater.
die heeft gewoon doorgetrokken vannacht ben ik bangquote:Op maandag 9 mei 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
Lestienne is volgens mij de enige die oprecht naar de klote is.
Misschien nog even langs t politiebureau geweestquote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft gewoon doorgetrokken vannacht ben ik bang
Het zou me niet eens verbazen neequote:Op maandag 9 mei 2016 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heeft gewoon doorgetrokken vannacht ben ik bang
geen bierquote:
Huh? Heeft vaak veel minuten gemaakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:09 schreef TehRocks het volgende:
Voetballen kan ie niet maar hij weet toch hoe ie een publiek moet hypen
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:11 schreef DuTank het volgende:
Ik hoop dat ze nog even Bob Marley - Three Little Birds doen
Echt he...quote:
spuit11 maar wel genotquote:
Brenet heeft verrassende dingen gedaan dit seizoenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Brenet denkt, hee moet ik ook wat zeggen
Gewoon prima speler om er bij te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Brenet heeft verrassende dingen gedaan dit seizoen.
Die kan uit de clubs in het buitenland kiezen, lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat hij blijftquote:
Zijn inbreng zal schaars zijn /te flauwquote:
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:23 schreef TehRocks het volgende:
Luuk moet echt nergens heen, die gaat gegarandeerd falen in elke andere competitie dan de Nederlandse
inderdaad, maar Thijssie regelt de spelers welquote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom die interviews ertussen met teksten waar je niks aan hebt?
meteen Jansen halen in Alkmaarquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.
Eens, op Locadia na; die mag ook gedumpt worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.
Dan heb ik dat even gemistquote:
Eens, zo'n mooie voetballer om te zien ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat even gemist![]()
![]()
Voor mij is Pröpper overigens een van de beste spelers van dit seizoen. Ik heb zijn naam gemist bij menig opsomming/terugblik
wtf domme vraagquote:
zo makkelijk aangepast na zijn overstapquote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Voor mij is Pröpper overigens een van de beste spelers van dit seizoen. Ik heb zijn naam gemist bij menig opsomming/terugblik
Dé beste ja. En Van Ginkel was ook extreem belangrijk (belangrijke goals gemaakt, en 8 uit 13 ofzo).quote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dat is al geprobeerd, gok dat dat zijn marktwaarde toch wel erg drukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jetro 2011, Nars 2012quote:Op maandag 9 mei 2016 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zit Narsingh er langer dan Willems... Marcel..
O ja Willems heeft als PSV-er het EK2012 gespeeld..quote:
is een beetje madquote:
Het zijn er een stuk meer, Hans.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
20.000 mensen maar. Wtf zeg. Bij PEC waren nog meer mensen
Waarom verzin je dit soort dingen?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Op het stadhuisplein zelf kunnen er niet veel meer, vandaar ook de traditie met de platte kar door de stad. Minimaal 100.000 man in totaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
quote:Kater bij Swart: 'Ik hoop dat De Graafschap eruit vliegt'
Het mislopen van het kampioenschap doet veel pijn bij Sjaak Swart, Mister Ajax. Zijn favoriete ploeg had zondag uit bij De Graafschap aan een overwinning voldoende om de champagne te kunnen ontkurken, maar de ploeg van Frank de Boer kwam niet verder dan een gelijkspel. Omdat PSV wel wist te winnen van PEC Zwolle, ging de schaal niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven.
Swart heeft deze kater een dag later nog niet weten te verwerken. “Ik hoop dat De Graafschap eruit vliegt'', zegt hij in gesprek met het YouTube-kanaal Alles op Swart. “Ik hoop dat ze zoveel gegeven hebben dat ze niet meer kunnen lopen vrijdag! Als ik De Graafschap zie juichen na afloop… alsof ze wereldkampioen zijn geworden, die gekken! Het leek PSV 2 wel.”
Swart vond Ajax dramatisch spelen in Doetinchem, maar mopperde ook over scheidsrechter Björn Kuipers, die in de ogen van de voormalig aanvaller veel te veel door liet gaan en niet optrad tegen het tijdrekken. Het afgekeurde doelpunt van Amin Younes had volgens Swart ook gewoon goedgekeurd moeten worden.
“Iedereen is tegen Ajax”, bromt Swart. “Als je in die andere stadions ziet hoe ze juichen als Ajax punten verspeelt, dat is toch belachelijk? Dat is Nederland. Ongelooflijk, echt! Meneer Luuk de Jong heeft nu babbels, maar normaal gesproken moet Ajax gewoon kampioen worden. Wat lullen ze nou, dat ze zo goed zijn daar in Eindhoven? Als je de wedstrijden allemaal afgaat in de competitie, nou eh… ik kan er wel een paar opnoemen, dat ze gematst zijn.”
#genotquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=277434
[..]
Haha mooi man.quote:
Terecht. Hij heeft gewoon te weinig gebracht..quote:
Met de geniale auschwitz foto.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Willems heeft als PSV-er het EK2012 gespeeld..![]()
![]()
Wat een sneue mongoolquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
[..]
Sjaak Swartquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
[..]
Ik denk dat hij ook totaal verkeerd gebruikt wordt, dat is geen jongen voor de basis. Die flikker je erin in de 70e minuut als je voor staat en de tegenstander meer ruimte achterin weggeeft. Cocu had niet veel keuze dit seizoen thoquote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terecht. Hij heeft gewoon te weinig gebracht..
prima te verstaanquote:
Beetje als van der kerkhofjes dusquote:Op maandag 9 mei 2016 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjaak Swart
Demente oude zak die zich iets te veel meent. Door dit soort uitspraken heeft heel Nederland een hekel aan Ajax en ook aan hem.
Of een Jan Mulderquote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje als van der kerkhofjes dus
Die mogen zo nu en dan wel irritant zijn, arrogant zijn ze zelden.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje als van der kerkhofjes dus
Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.quote:
Hahaha "PSV kan de Champions league winnen" na die belgen in de VCLquote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die mogen zo nu en dan wel irritant zijn, arrogant zijn ze zelden.
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swartquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.
Dhr. ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Was niet relaxed, ook niet op de Markt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
Man man wat een feest weer op het stadhuisplein![]()
Het was wel echt heel druk trouwens. Meer van de helft van de tijd kapot gedruktmaar was het meer dan waard
Deze is dan wel weer zo triest dat het compenseert voor veel van onze bejaardenclub. Man man man, hij speelt echt elke kaart uit. Scheids tegen, de graafschap die haar best deed (quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.
En die pakt te vaak (onnodig) geel...quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Helemaal mee eens. Dat zenuwachtige zit in zn karakter. Doodvermoeiend.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
Neemt niet weg dat ie aanvallend meestal prima is.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dat zenuwachtige zit in zn karakter. Doodvermoeiend.
Als hofnar voor Perez, of wat?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.
Kleine samenvatting? Ik kom het niet zien...quote:Op maandag 9 mei 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen was weer lekker anti PSV, genot.
Fantastisch in de CL, in de competitie veel te vaak kaarten, overtredingen, pingels en z'n man laten lopen. Nr 1 op de lijst om te verkopen wmb.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Gezeik dat ze 4 weken geleden al kampioen hadden moeten worden met deze selectie, en inderdaad, valt wat voor te zeggen maar als je naar het puntenaantal kijkt is dat gewoon prima voor een kampioenschap. Dat Ajax zo lang nog mee heeft kunnen doen is gewoon bizar.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kleine samenvatting? Ik kom het niet zien...
Mooiquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had ik al gezegd dat het een verdomd goed fistje was in Eindje vandaag? Zo niet: Het was een verdomd goed fistje in Eindje vandaag luitjes!
Man, Derksen is anti-allesquote:Op maandag 9 mei 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen was weer lekker anti PSV, genot.
Platte kar route gestaan, oneindig veel beter dan op een halve kilometer afstand geplet worden, geen bier kunnen halen en niet kunnen pissen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
Kon helaas niet vroeg gaan dus kon niet op het stadhuisplein, maar stratumseind maakte daarna veel goedmooi feestje
Nee man. Kom op.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fantastisch in de CL, in de competitie veel te vaak kaarten, overtredingen, pingels en z'n man laten lopen. Nr 1 op de lijst om te verkopen wmb.
Serieus, beter wordt ie niet. Heeft internationaal goed gepresteerd en heeft er de leeftijd voor: verkopen!quote:
Hele goeie kracht. Iets minder seizoen maar ik heb ervettrouwen in. Maar Maher e Narsingh moeten toch altijd eeder verkocht worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus, beter wordt ie niet. Heeft internationaal goed gepresteerd en heeft er de leeftijd voor: verkopen!
Maher is einde verhaal en Narsingh waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hele goeie kracht. Iets minder seizoen maar ik heb ervettrouwen in. Maar Maher e Narsingh moeten toch altijd eeder verkocht worden?
idd ja, mogen we vaker doen!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had ik al gezegd dat het een verdomd goed fistje was in Eindje vandaag? Zo niet: Het was een verdomd goed fistje in Eindje vandaag luitjes!
Eens per jaar?quote:
Dan had ik het altijd foutquote:Op maandag 9 mei 2016 19:28 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ajacied. Dus ja, er mag gelachen worden.
Ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 06:23 schreef tja77 het volgende:
Ik heb nog niks gelezen of gehoord over eventuele opstootjes, vernielingen of arrestaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron, daar ben je jongen! Hoe is het? Uitgehuild?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:05 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.
Het was een beetje gênant gisteren. Hij werd daarna wel gecorrigeerd door Gijp en Kieft. Ik vond het een beetje overdreven om te zeggen dat PSV slecht heeft gepresteerd dit seizoen. Ja, het mocht eigenlijk iets beter, maar we hebben maar 4 punten minder gehaald dan vorig jaar. En toen was het opeens wel allemaal heel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man, Derksen is anti-alles. Die man is altijd al een clown geweest en zal ook altijd een clown blijven. Dat is zowel zijn charme, zijn sterkte en zijn zwakte.
Ziyech wil alleen op 10 en daar hoort hij ook. PSV speelt zonder 10, dus dat is geld weggooien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:58 schreef Ciscus het volgende:
Mocht je in de CL verder willen komen, dan pleit ik (mits haalbaar en mits hij niet zo'n kutkarakter heeft als ik denk) voor Ziyech in een vrije rol op de plek van Narsingh zetten. Of anders Ramselaar.
quote:"Ik gun die mensen dat, maar het is nauwelijks de verdienste van PSV. Het zijn de verdiensten van een totale off-day van Ajax. PSV heeft het beste materiaal van Nederland, die hadden vier weken geleden al lang kampioen van Nederland moeten zijn. Ze hebben het niet echt afgedwongen, ze hebben het gekregen van Ajax", aldus de woorden van Derksen.
Ach, laat ze. Als het al een off-day van Ajax was, dan kwam dat door de druk. Een echt kampioenselftal staat er op zo'n moment.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:30 schreef Gutanoth het volgende:
Tering
[..]
[ afbeelding ]
Het Ajax gehalte is hoog op Soccernews
Je snapt toch wel dat we Ajax op onze bloten knieen mogen bedanken voor dit kampioenschap?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, laat ze. Als het al een off-day van Ajax was, dan kwam dat door de druk. Een echt kampioenselftal staat er op zo'n moment.
Bovendien had dat pingel van Makkelie natuurlijk net zoveel invloed als deze offday. Het is gewoon gelul, PSV heeft ook wel eens een offday gehad dit seizoen. En ook wel eens een onterechte pingel. Allemaal gelul, we zijn gewoon terecht kampioen.
FTFYquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat we de Graafschap op onze bloten knieen mogen bedanken voor dit kampioenschap?
Sjaak Swart moet zich naar zijn leeftijd gaan gedragen (net zoals de kerkhofjes trouwens) en lekker achter de geraniums gaan zitten met zijn chagrijnige grafbek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:05 schreef BeamofLight het volgende:
Sjaak Swart is nog een beetje mad lees ik en hoopt dat De Graafschap degradeert.
Ajax heeft het weggegeven ja maar het niveau was gewoon hoog (relatief), als psv echt matig was waren ze niet bijgeblevenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:30 schreef Gutanoth het volgende:
Tering
[..]
[ afbeelding ]
Het Ajax gehalte is hoog op Soccernews
Grappig om te zien dat men hier blijkbaar van de hele wereld wil horen dat ze "terecht kampioen zijn".quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, laat ze. Als het al een off-day van Ajax was, dan kwam dat door de druk. Een echt kampioenselftal staat er op zo'n moment.
Bovendien had dat pingel van Makkelie natuurlijk net zoveel invloed als deze offday. Het is gewoon gelul, PSV heeft ook wel eens een offday gehad dit seizoen. En ook wel eens een onterechte pingel. Allemaal gelul, we zijn gewoon terecht kampioen.
Hahahahahaha. Jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat men hier blijkbaar van de hele wereld wil horen dat ze "terecht kampioen zijn".
Hoe kun je van een terecht kampioenschap spreken als je afhankelijk bent van de Graafschap?
Ik snap dat deze schaal zoeter smaakt dan 1000 anderen. Maar hoe deze houdini act onder het tapijt geschoven wordt als "terecht" is een tikkeltje sneu.
Zit je hier nou nog steeds te janken joh, wat zielig zegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat men hier blijkbaar van de hele wereld wil horen dat ze "terecht kampioen zijn".
Hoe kun je van een terecht kampioenschap spreken als je afhankelijk bent van de Graafschap?
Ik snap dat deze schaal zoeter smaakt dan 1000 anderen. Maar hoe deze houdini act onder het tapijt geschoven wordt als "terecht" is een tikkeltje sneu.
Door 2 punten meer te hebben dan de nummer 2quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe kun je van een terecht kampioenschap spreken
+1quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:46 schreef Lemming22 het volgende:
Door die hoge zuurtegraad in Amsterdam, smaakt dit kampioenschap nog zoeter. Ga zo door
inslagenreuring = Sjaak Swart!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
nog iets mad hoor:
Hoewel Swart inmiddels is iets afgekoeld, blijft hij achter zijn mening staan. "Die woede blijft een dagje, nu is dat wel voorbij", zegt de drievoudig Europa Cup 1-winnaar tegen Optimaal FM. "Maar ik hoop nog steeds dat De Graafschap degradeert ja."
Dat de ploeg uit Doetinchem zondag alles gaf tegen Ajax en zo de titel van de Amsterdammers door de neus boorde, begrijpt Swart ook nu nog niet. "Vijf dagen later spelen ze de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Vind je dat dan niet stom?
Over een geheel seizoen gezien is PSV gewoon de terechte kampioen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Optimaal FMquote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
nog iets mad hoor:
Hoewel Swart inmiddels is iets afgekoeld, blijft hij achter zijn mening staan. "Die woede blijft een dagje, nu is dat wel voorbij", zegt de drievoudig Europa Cup 1-winnaar tegen Optimaal FM. "Maar ik hoop nog steeds dat De Graafschap degradeert ja."
Dat de ploeg uit Doetinchem zondag alles gaf tegen Ajax en zo de titel van de Amsterdammers door de neus boorde, begrijpt Swart ook nu nog niet. "Vijf dagen later spelen ze de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. Vind je dat dan niet stom?
Psv heeft het niet laten liggen want psv is kampioenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:10 schreef Zorro het volgende:
Grappig ook dat ajax het dan ineens heeft laten liggen tegen De Graafschap en dat PSV daar maar blij mee moet zijn. Dat PSV het laat liggen tegen Excelsior en Roda JC thuis daar wordt dan maar even aan voorbij gegaan.
Je snapt het best wel hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Psv heeft het niet laten liggen want psv is kampioen
Ik huil mezelf elke avond in slaap, dat zal voorlopig ook wel zo blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ron, daar ben je jongen! Hoe is het? Uitgehuild?
Sowieso huilen als je voor Ajax bent maar het zal er inderdaad niet beter op geworden zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:19 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik huil mezelf elke avond in slaap, dat zal voorlopig ook wel zo blijven.
Wie op het eind van de rit bovenaan staat is terecht kampioen. Zet je er eens overheen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
zo simpel is datquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie op het eind van de rit bovenaan staat is terecht kampioen. Zet je er eens overheen.
Omdat je na 34 wedstrijden de meeste punten hebt. Zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik snap dat jij en vele Ajacieden zich graag heel verongelijkt voelen nou, dat zal wel een psychologisch 'coping-mechanisme' zijn om de boel te kunnen verwerkenquote:Ik snap dat deze schaal zoeter smaakt dan 1000 anderen. Maar hoe deze houdini act onder het tapijt geschoven wordt als "terecht" is een tikkeltje sneu.
Jezus, dat is wel heel erg hatelijk....quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
nog iets mad hoor:
Ik hoop op MVV.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heel erg hatelijk....![]()
Dat gezegd hebbende, we mogen de Graafschap wel heel dankbaar zijn. Die hebben idd alles gegeven. Hoop dat ze zich kunnen handhaven.
Dat is zulke afgezaagde nonsens. Je zegt eigenlijk degene met de meeste punten verdienen het want ze hebben de meeste punten. Hoe is dat een argument? Ik zie een cirkelredenering dus een harde drogreden. Dus als Cerny die bal erin schoot verdiende Ajax het wel. Tjah..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie op het eind van de rit bovenaan staat is terecht kampioen. Zet je er eens overheen.
Oh jeetje. Je bent nog steeds bezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is zulke afgezaagde nonsens. Je zegt eigenlijk degene met de meeste punten verdienen het want ze hebben de meeste punten. Hoe is dat een argument? Ik zie een cirkelredenering dus een harde drogreden. Dus als Cerny die bal erin schoot verdiende Ajax het wel. Tjah..
Of iemand een kampioenschap verdient is altijd zulk semantisch geleuter. Dat Ajax op zon manier bottleneckt op de laatste speeldag tegen de Graafschap. Dat is gewoon een misdrijf.
Als Cerny die bal had gemaakt waren jullie terecht kampioen geweest omdat je dan een beslissinde wedstrijd wint. Nu niet en PSV doet zijn taak wel en is dus terecht kampioenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is zulke afgezaagde nonsens. Je zegt eigenlijk degene met de meeste punten verdienen het want ze hebben de meeste punten. Hoe is dat een argument? Ik zie een cirkelredenering dus een harde drogreden. Dus als Cerny die bal erin schoot verdiende Ajax het wel. Tjah..
Of iemand een kampioenschap verdient is altijd zulk semantisch geleuter. Dat Ajax op zon manier bottleneckt op de laatste speeldag tegen de Graafschap. Dat is gewoon een misdrijf.
PSV is zeker terecht kampioen maar niet OMDAT ze kampioen zijn geworden op een lachwekkende laatste speeldag. Maar omdat ze het goed hebben gedaan in Europa en bij vlagen leuk direct voetbal laten zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Als Cerny die bal had gemaakt waren jullie terecht kampioen geweest omdat je dan een beslissinde wedstrijd wint. Nu niet en PSV doet zijn taak wel en is dus terecht kampioen
primaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV is zeker terecht kampioen maar niet OMDAT ze kampioen zijn geworden op een lachwekkende laatste speeldag. Maar omdat ze het goed hebben gedaan in Europa en bij vlagen leuk direct voetbal laten zien.
Het is bijna zinnig wat je hier zegt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV is zeker terecht kampioen maar niet OMDAT ze kampioen zijn geworden op een lachwekkende laatste speeldag. Maar omdat ze het goed hebben gedaan in Europa en bij vlagen leuk direct voetbal laten zien.
Ik zeg louter zinnige dingen en blijf bij de feiten, Badder. Maar nu ze wat dichter bij jouw waarheid komen is het zinnig. Exemplarischquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is bijna zinnig wat je hier zegt.
Bijna, omdat het toch door jouw wordt getypt en er dan toch altijd de zweem overheen hangt dat je het anders bedoelt dan ik het lees....
Lachwekkend met 84 puntenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik mag van Ajacied geen persoonlijke bash plaatsen, maar er zijn mensen op dit forum die minder verstand hebben dan een boterham met pindakaas. Vaak zijn ze 2 dagen na het verliezen van de titel ook nog opmerkelijk mad.quote:
Het is gewoon feitelijk juist.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die spelen vrijdag tegen De Graafschap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is toch niet mogelijk? Die staan 10e?
Wat een onzin. Sinds de invoering van het driepuntensysteem hadden maar vier kampioenen méér punten.quote:
Op deze manier is het niet verwonderlijk dat men klaagt over studio Ajax. Tijdens speelronde 34 onder een steen gelegen?quote:
Hoe werkt dat dan? waarom moet de nummer 10 van de Jupiler league tegen de graafschap spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die spelen vrijdag tegen De Graafschap.
Periodetitelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? waarom moet de nummer 10 van de Jupiler league tegen de graafschap spelen?
Heb jij een steen tegen je bakkes gekregen? Zullen we dat maar eerst afvragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op deze manier is het niet verwonderlijk dat men klaagt over studio Ajax. Tijdens speelronde 34 onder een steen gelegen?
Jouwquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is bijna zinnig wat je hier zegt.
Bijna, omdat het toch door jouw wordt getypt en er dan toch altijd de zweem overheen hangt dat je het anders bedoelt dan ik het lees....
84 puntenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb jij een steen tegen je bakkes gekregen? Zullen we dat maar eerst afvragen.
aah okee, duidelijkquote:
Wat is er nou elke keer met die 84 punten?quote:
Wedstrijd 34 telt net zoveel mee als wedstrijd 1..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
aah okee, duidelijk
[..]
Wat is er nou elke keer met die 84 punten?
PSV heeft 84 punten en Ajax 82. Erg jammer voor iedereen uit Amsterdam, want normaal wordt je met 82 punten gewoon kampioen. Dit jaar niet, want er is een team dat over 34 speelronden gemiddeld beter gepresteerd heeft.
Ik begrijp niet zo zeer waarom hij zo loopt te zeuren over die 84 punten...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wedstrijd 34 telt net zoveel mee als wedstrijd 1..
Hij moet niet zo huilen en accepteren
Lekker belangrijk. Koop je niks voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sinds de invoering van het driepuntensysteem hadden maar vier kampioenen méér punten.
http://www.eredivisiestats.nl/kampioenen.php
Nog een Hendrixquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hendrix is overal wel prominent aanwezig zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |