Echt he...quote:
spuit11 maar wel genotquote:
Brenet heeft verrassende dingen gedaan dit seizoenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Brenet denkt, hee moet ik ook wat zeggen
Gewoon prima speler om er bij te hebbenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Brenet heeft verrassende dingen gedaan dit seizoen.
Die kan uit de clubs in het buitenland kiezen, lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat hij blijftquote:
Zijn inbreng zal schaars zijn /te flauwquote:
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:23 schreef TehRocks het volgende:
Luuk moet echt nergens heen, die gaat gegarandeerd falen in elke andere competitie dan de Nederlandse
inderdaad, maar Thijssie regelt de spelers welquote:Op maandag 9 mei 2016 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom die interviews ertussen met teksten waar je niks aan hebt?
meteen Jansen halen in Alkmaarquote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.
Eens, op Locadia na; die mag ook gedumpt worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als er een Engelse middenmoter zo iets heeft van: we kopen die gek gewoon voor 20 miljoen -> strik erom en wegbrengen. Locadia in de spits.
Dan heb ik dat even gemistquote:
Eens, zo'n mooie voetballer om te zien ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik dat even gemist![]()
![]()
Voor mij is Pröpper overigens een van de beste spelers van dit seizoen. Ik heb zijn naam gemist bij menig opsomming/terugblik
wtf domme vraagquote:
zo makkelijk aangepast na zijn overstapquote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Voor mij is Pröpper overigens een van de beste spelers van dit seizoen. Ik heb zijn naam gemist bij menig opsomming/terugblik
Dé beste ja. En Van Ginkel was ook extreem belangrijk (belangrijke goals gemaakt, en 8 uit 13 ofzo).quote:Op maandag 9 mei 2016 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Dat is al geprobeerd, gok dat dat zijn marktwaarde toch wel erg drukt.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jetro 2011, Nars 2012quote:Op maandag 9 mei 2016 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij zit Narsingh er langer dan Willems... Marcel..
O ja Willems heeft als PSV-er het EK2012 gespeeld..quote:
is een beetje madquote:
Het zijn er een stuk meer, Hans.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
20.000 mensen maar. Wtf zeg. Bij PEC waren nog meer mensen
Waarom verzin je dit soort dingen?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
Op het stadhuisplein zelf kunnen er niet veel meer, vandaar ook de traditie met de platte kar door de stad. Minimaal 100.000 man in totaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef hafcfan het volgende:
quote:Kater bij Swart: 'Ik hoop dat De Graafschap eruit vliegt'
Het mislopen van het kampioenschap doet veel pijn bij Sjaak Swart, Mister Ajax. Zijn favoriete ploeg had zondag uit bij De Graafschap aan een overwinning voldoende om de champagne te kunnen ontkurken, maar de ploeg van Frank de Boer kwam niet verder dan een gelijkspel. Omdat PSV wel wist te winnen van PEC Zwolle, ging de schaal niet naar Amsterdam, maar naar Eindhoven.
Swart heeft deze kater een dag later nog niet weten te verwerken. “Ik hoop dat De Graafschap eruit vliegt'', zegt hij in gesprek met het YouTube-kanaal Alles op Swart. “Ik hoop dat ze zoveel gegeven hebben dat ze niet meer kunnen lopen vrijdag! Als ik De Graafschap zie juichen na afloop… alsof ze wereldkampioen zijn geworden, die gekken! Het leek PSV 2 wel.”
Swart vond Ajax dramatisch spelen in Doetinchem, maar mopperde ook over scheidsrechter Björn Kuipers, die in de ogen van de voormalig aanvaller veel te veel door liet gaan en niet optrad tegen het tijdrekken. Het afgekeurde doelpunt van Amin Younes had volgens Swart ook gewoon goedgekeurd moeten worden.
“Iedereen is tegen Ajax”, bromt Swart. “Als je in die andere stadions ziet hoe ze juichen als Ajax punten verspeelt, dat is toch belachelijk? Dat is Nederland. Ongelooflijk, echt! Meneer Luuk de Jong heeft nu babbels, maar normaal gesproken moet Ajax gewoon kampioen worden. Wat lullen ze nou, dat ze zo goed zijn daar in Eindhoven? Als je de wedstrijden allemaal afgaat in de competitie, nou eh… ik kan er wel een paar opnoemen, dat ze gematst zijn.”
#genotquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=277434
[..]
Haha mooi man.quote:
Terecht. Hij heeft gewoon te weinig gebracht..quote:
Met de geniale auschwitz foto.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Willems heeft als PSV-er het EK2012 gespeeld..![]()
![]()
Wat een sneue mongoolquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
[..]
Sjaak Swartquote:Op maandag 9 mei 2016 21:40 schreef leolinedance het volgende:
Heerlijk stuk![]()
[..]
Ik denk dat hij ook totaal verkeerd gebruikt wordt, dat is geen jongen voor de basis. Die flikker je erin in de 70e minuut als je voor staat en de tegenstander meer ruimte achterin weggeeft. Cocu had niet veel keuze dit seizoen thoquote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terecht. Hij heeft gewoon te weinig gebracht..
prima te verstaanquote:
Beetje als van der kerkhofjes dusquote:Op maandag 9 mei 2016 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sjaak Swart
Demente oude zak die zich iets te veel meent. Door dit soort uitspraken heeft heel Nederland een hekel aan Ajax en ook aan hem.
Of een Jan Mulderquote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje als van der kerkhofjes dus
Die mogen zo nu en dan wel irritant zijn, arrogant zijn ze zelden.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje als van der kerkhofjes dus
Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.quote:
Hahaha "PSV kan de Champions league winnen" na die belgen in de VCLquote:Op maandag 9 mei 2016 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die mogen zo nu en dan wel irritant zijn, arrogant zijn ze zelden.
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swartquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die komen niet verder dan het Eindhovens Dagblad. Dat is minder erg dan de uitspraken van deze seniele ouwe graftak.
Dhr. ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Was niet relaxed, ook niet op de Markt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
Man man wat een feest weer op het stadhuisplein![]()
Het was wel echt heel druk trouwens. Meer van de helft van de tijd kapot gedruktmaar was het meer dan waard
Deze is dan wel weer zo triest dat het compenseert voor veel van onze bejaardenclub. Man man man, hij speelt echt elke kaart uit. Scheids tegen, de graafschap die haar best deed (quote:Op maandag 9 mei 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie ze te vaak voorbij komen. Vaker dan Dhr. Swart
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sowieso, al ligt dat er ook aan wie er weg gaat en hoeveel je nog voor jongens als maher en narsingh krijgt.
En die pakt te vaak (onnodig) geel...quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
Inderdaad, want ik zie Willems wel naar Real Madrid vertrekken.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind dat versterking op de links/rechtsback positie meer prioriteit heeft dan het eventueel aantrekken van Ziyech
Helemaal mee eens. Dat zenuwachtige zit in zn karakter. Doodvermoeiend.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik ben ook al lang niet meer overtuigd van Arias, die komt defensief echt tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |