quote:Op maandag 9 mei 2016 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik heb gelezen dat als je 3-4x per dag je buiks ongeveer 1-2 minuten echt goed inhoud dat dit zelfs beter voor je is dan 10-20 sit-ups, en dat zou wel fijn zijn (Voor mij in ieder geval, aangezien ik echt geen held ben in sit-ups maar dit hou ik wel vol)
1 euro per kilo is niet duur manquote:
Of bij zo'n Turkse winkel.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1 euro per kilo is niet duur man
En je moet niet bij supermarkten halen. Die kleine tori's
Gewoon die grote grote met veel smaak![]()
![]()
![]()
quote:In het kort: Het was een ongelofelijke onvergetelijke dag.
Ook omdat ik zowat 3 uur heb gefilmd met mijn mobieltje.
Goedemorgen...quote:Op maandag 9 mei 2016 15:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik bied het volgende aan:
Zeldzame Gerard Joling (gesigneerd), samen met twerr boeken: € 100,-
Sony Video Camera met defect: € 50,-
Commodore 64 in doos: € 75,-
Een kapotte hometrainer: € 50,-
Queen - A Night at the Opera: € 5,-
Kapotte Goldstar televisie: € 25,-
Casio CTK100 in nieuwstaat: € 50,-
Ik heb snel geld nodig omdat ik met zes personen naar Ponypark Slagharen wil gaan. Mocht je de prijzen aan de hoge kant vinden, dan mag je uiteraard bieden.
Hoogachtend,
Bradley.
Dit verhaal komt mij bekend voor ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden
wees eens origineelquote:Op maandag 9 mei 2016 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden
Bij de groenteboerquote:Op maandag 9 mei 2016 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar haal jij? Had laatst een hele smakeloze uit de supermarkt.
Paaskonijn, ook 1 van de eerste generatie klb-scersquote:Op maandag 9 mei 2016 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
oja dat met die hondquote:Op maandag 9 mei 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
R&P / Vriend van me beledigd me, Maar kan contact niet verbreken..
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
En het is niet de eerste topic waar hij klaagt over een zieke hond en niet meteen naar de DA gaat.
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertjequote:Op maandag 9 mei 2016 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god.
*Stelt mening over Braddie bij*
Die hebben altijd betere, ja...echter moet ik daarvoor naar het centrum.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1 euro per kilo is niet duur man
En je moet niet bij supermarkten halen. Die kleine tori's
Gewoon die grote grote met veel smaak![]()
![]()
![]()
wow rustig maarquote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertje
Ik vond hem wel oké, had ook wel medelijden. Maar na dit.. Wel een pc enz kopen maar niet meteen met je hond naar de dierenarts kunnen. Flikker toch op. Sowieso al heb je geen geld, ga je toch alsnog heen. Betaal je iets later. Als zo'n hond echt stuiptrekkingen heeft snapt zo'n dierenarts dat echt wel dat je meteen heen wil en niet wacht je salaris binnen is.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu pas? Mensen doen altijd of braddie zo zielig is maar is echt een doortrapt teringlijertje
Bedaar, vrind.quote:
Dat is opgepompte meuk uit spanjequote:Op maandag 9 mei 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die hebben altijd betere, ja...echter moet ik daarvoor naar het centrum.
AH heeft wel goeie watermeloen qua smaak, maar vaak klein en duur.
Dat is kut.
eens.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond hem wel oké, had ook wel medelijden. Maar na dit.. Wel een pc enz kopen maar niet meteen met je hond naar de dierenarts kunnen. Flikker toch op. Sowieso al heb je geen geld, ga je toch alsnog heen. Betaal je iets later. Als zo'n hond echt stuiptrekkingen heeft snapt zo'n dierenarts dat echt wel dat je meteen heen wil en niet wacht je salaris binnen is.
quote:Op maandag 9 mei 2016 15:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is opgepompte meuk uit spanje
Slechte kwaliteit
KLB SC sport #1. Helaas.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
is gewoon part van de fok hivemind doe je niets aanquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
maar om nu allemaal topics van jaren terug op te halen en hem weer belachelijk te maken vind ik ook wel iets sneu hoor maargoed
quote:leden van de beruchte Hilversumse misdaadfamilie Van Dijk.
waar staat datquote:Op maandag 9 mei 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
Shit man hij heeft wel een beruchte familie.
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.quote:
Volgens mij niet hoor.quote:
Het is ook geen grapje.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Komt nog een dag dat die iedereen bij langs gaat die op internet stom tegen hem deed.
Die eerste link, is dat Braddies vader?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in een topic en dit heb ik van Google. Topic heb ik weg geklikt. Maar hier heb je het op Google.
Thats what she said, ja?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]boeiend joh wat de kwaliteit van de watermeloen is, als ie maar lekker is.
Maar groter mag wel, ja.
Misschien...quote:
Het hoort een beetje bij de cult-status die Braddie heeft opgebouwdquote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee een oom denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Die eerste link, is dat Braddies vader?
Zo leren ze ook nog over braddie en zijn leven.quote:
Het is wel grappig.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |