Ik geen, TS volgens de TT welquote:Op vrijdag 16 september 2016 01:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
WAt voor storm had je verwacht dan?
Hij groeit alleen maar, dat kan ik jammer genoeg niet ontkennen, want we zijn hier allemaal zo schijnheilig dat we zijn gedraf afkeuren, maar wel aan hem willen verdienen. Doe het zoals ze in Azië doen, daar boycotten ze je al om het minste schandaal en mag je diep door de shit gaan om je carrière nog te kunnen redden. We kennen misschien allemaal dat beeld nog wel van die Japanse popster, die haar hele haar heeft afgschoren en publiekelijk haar excuses heeft aangeboden...quote:
Niet spotten met mensen in de wajong.quote:
nee?quote:Op vrijdag 16 september 2016 01:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We kennen misschien allemaal dat beeld nog wel van die Japanse popster, die haar hele haar heeft afgschoren en publiekelijk haar excuses heeft aangeboden...
Wat heeft ie gewonnen dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef riazop het volgende:
In de socmed was BOEF de grote winnaar. Logisch , daar is hij ook de koning.
Een storm duurt dan gemiddeld ook maar tussen de 3 en 6 uur, heeft ie het nog lang volgehoudenquote:
Hoeveel verdien je als marketing bureau of manager voor boef (en andere artiesten)?quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef riazop het volgende:
Ze hadden hem nog veel harder moeten aanpakken, het stuk stront. Je kunt dit soort crimineel tuig (met uitgebreid strafblad) niet hard genoeg terug hun hok in trappen. Wetten en regels moeten op de schop. Politie moet in zulke gevallen meer bevoegdheden krijgen; treiteraars moeten flink worden beboet.quote:Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef JanCees het volgende:
Iedereen tegen boef
Laf gedoe van rtl
Precies wat ik bedoel: een zwakzinnige crimineel op handen dragen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:28 schreef riazop het volgende:
pwnedquote:Op zaterdag 17 september 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hadden hem nog veel harder moeten aanpakken, het stuk stront. Je kunt dit soort crimineel tuig (met uitgebreid strafblad) niet hard genoeg terug hun hok in trappen. Wetten en regels moeten op de schop. Politie moet in zulke gevallen meer bevoegdheden krijgen; treiteraars moeten flink worden beboet.
En we zouden ook eens een maatschappelijke discussie moeten voeren over de wenselijkheid van het ophemelen van asociale "rappers" en de manier waarop hun zwakzinnige gebrabbel als een "talent" wordt gezien. Het is eigenlijk meer een tekortkoming. Omdat ze zichzelf geen houding weten te geven, omdat ze niet normaal, correct Nederlands kunnen praten, gaan ze zich gedragen zoals ze zich gedragen.
Die hele attitude, dat hele (verziekte) wereldje moet eens wat harder worden aangepakt.
[..]
Precies wat ik bedoel: een zwakzinnige crimineel op handen dragen.Een stuk stront is het, meer niet. Maar ja, jouw kritiekloze houding komt voor geen enkele MUZ-user nog als een verrassing.
Trouwens: reageer SVP niet op de post of kom met een inhoudelijke reactie. Maar laat in godsnaam de lijstjes met kliks achterwege. Ga eens in op het zwakzinnige gedrag van figuren als Boef en Lil Kleine zonder naar hun populariteit te verwijzen. Die is namelijk op geen enkele wijze een rechtvaardiging voor hun asociale of zelfs criminele gedrag.
Heel goed dit man. Aan de hand van gedragsaanwijzingen mensen oppaken, moeten ze vaker doen. Natuurlijk is nu ook een publiek figuur, dus moeten ze wel handelen nu.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:22 schreef Mark het volgende:
Rapper Boef is vannacht weer gearresteerd. Hij werd vlak voor een optreden in een club in Tilburg aangehouden, bevestigt de politie. "Wij hebben hem een aantal gedragsaanwijzingen opgelegd en daar heeft hij zich niet aan gehouden", zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM). "Daarom voelden wij ons genoodzaakt om hem weer te arresteren."
Boef zat deze week ook al een paar dagen vast nadat hij zijn aanhangers via sociale media had opgeroepen te komen naar een gevecht met rapper Para Soma. De politie zei dat mogelijk een grote vechtpartij tussen aanhangers van de twee rappers was voorkomen.
Het is niet bekend hoe lang de rapper vast blijft zitten. "We bekijken het dag per dag. Dit is weer een strafbaar feit, dus we gaan vandaag kijken hoe het allemaal verder gaat", licht het OM toe.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 11:22 schreef Mark het volgende:
Rapper Boef is vannacht weer gearresteerd. Hij werd vlak voor een optreden in een club in Tilburg aangehouden, bevestigt de politie. "Wij hebben hem een aantal gedragsaanwijzingen opgelegd en daar heeft hij zich niet aan gehouden", zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM). "Daarom voelden wij ons genoodzaakt om hem weer te arresteren."
Boef zat deze week ook al een paar dagen vast nadat hij zijn aanhangers via sociale media had opgeroepen te komen naar een gevecht met rapper Para Soma. De politie zei dat mogelijk een grote vechtpartij tussen aanhangers van de twee rappers was voorkomen.
Het is niet bekend hoe lang de rapper vast blijft zitten. "We bekijken het dag per dag. Dit is weer een strafbaar feit, dus we gaan vandaag kijken hoe het allemaal verder gaat", licht het OM toe.
Durf je ook zo te praten tegen die gasten achter de miljarden fraude van de Panama Papers? Of ben je dan een heel beleefd mannetje?quote:Op zaterdag 17 september 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hadden hem nog veel harder moeten aanpakken, het stuk stront. Je kunt dit soort crimineel tuig (met uitgebreid strafblad) niet hard genoeg terug hun hok in trappen....
Dat is weer leuk voor op de vlog!!quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze hadden trouwens die vriend ook gelijk kunnen oppakken die uit die politieauto vluchte, die stond er namelijk gewoon bij.
Hoe sta jij hierin Riazop. Dit gedrag kan niet toch?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat is weer leuk voor op de vlog!!
welk gedrag precies?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:19 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe sta jij hierin Riazop. Dit gedrag kan niet toch?
Oke, als je dat verschil in gedrag niet ziet, laat maar zitten dan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:29 schreef riazop het volgende:
[..]
ik vroeg niet van wie, maar WELK gedrag PRECIES
Bullshit. Nederlanders, en bepaalde groepen Nederlanders in het bijzonder moeten gewoon meer respect hebben voor de politie.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:29 schreef riazop het volgende:
“De politie kan altijd maar overal gefilmd worden. Dat roept een beeld op van dis-respect. De juridische kaders om daartegen op te treden zijn er nog niet.” Wat kunnen we dus gaan verwachten de komende verkiezingstijd? Juist ja! Eureka! We mogen de politie in de toekomst natuurlijk gewoon niet meer filmen. Er moet natuurlijk weer een nieuw wetje doorgedrukt worden. Nederland als eerste en daarna door heel Europa. Nederland is tenslotte de proeftuin voor nieuwe wetgeving. Nederlanders accepteren toch wel alles.
http://www.beyondthematri(...)or-nieuwe-wetgeving/
Heeft er geen moer mee te maken. Dit topic gaat over Boef: een rapper die meer opzien baart met z'n gedragsproblemen, z'n criminele en opruiiende gedrag, dan met de 'muziek' die hij maakt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:13 schreef riazop het volgende:
[..]
Durf je ook zo te praten tegen die gasten achter de miljarden fraude van de Panama Papers? Of ben je dan een heel beleefd mannetje?
Maakt wel even indruk zo'n net pak natuurlijk...
De politie filmen is niet hetzelfde als de politie als een soort opdringerige sensatiejournalist ondervragen (zonder toestemming) en wijzen op hun falen. Maar ja, ook hier is je houding natuurlijk weer kritiekloos en in het voordeel van die arme, weerloze vloggers met hun super-talenten.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:29 schreef riazop het volgende:
“De politie kan altijd maar overal gefilmd worden. Dat roept een beeld op van dis-respect. De juridische kaders om daartegen op te treden zijn er nog niet.” Wat kunnen we dus gaan verwachten de komende verkiezingstijd? Juist ja! Eureka! We mogen de politie in de toekomst natuurlijk gewoon niet meer filmen. Er moet natuurlijk weer een nieuw wetje doorgedrukt worden. Nederland als eerste en daarna door heel Europa. Nederland is tenslotte de proeftuin voor nieuwe wetgeving. Nederlanders accepteren toch wel alles.
http://www.beyondthematri(...)or-nieuwe-wetgeving/
Riazop is iemand die op het obsessieve af heel internet volspamt met cijfers over kliks. Hier op FOK!, maar ook op diverse andere Nederlandse en Vlaamse websites.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Riazop is gewoon boefs moeder/zusje.
Het interessante is dat hij/zij acteert als grote fan van deze artiesten, maar als grootste argument geeft "het is populair, want heeft veel kliks"quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Riazop is iemand die op het obsessieve af heel internet volspamt met cijfers over kliks. Hier op FOK!, maar ook op diverse andere Nederlandse en Vlaamse websites.
Op FOK! doen ze daar niks aan, hebben de MUZ-mods herhaaldelijk aangegeven. Riazop doet namelijk niks dat tegen de policy is. Gelukkig is het ook niet tegen de policy om in een artiestentopic negatief te doen over de artiest in kwestie. Als is 'artiest' een groot woord voor figuren van het kaliber van BOEF.
Ik denk dat je een kritiekloos riedeltje krijgt en iets over witte mannen in pakken, met wellicht nog een vleugje over radiozenders die deze meuk niet draaien.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Het interessante is dat hij/zij acteert als grote fan van deze artiesten, maar als grootste argument geeft "het is populair, want heeft veel kliks"
Ik ben serieus geïnteresseerd naar de mening van riazop over het gedrag van boef
Eens.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Ice2015 het volgende:
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen, geldt voor die hele rappende kliek zoals broederliefde,ronnie flex lil kleine etc, het is geen muziek
Oneens. Het kan je ding niet zijn, je kunt het slecht vinden, maar het is wel muziek.quote:
Niet mee eens, het is inmiddels duidelijk dat iedere mongool dit kan je hoeft er niks voor te kunnenquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Oneens. Het kan je ding niet zijn, je kunt het slecht vinden, maar het is wel muziek.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Oneens. Het kan je ding niet zijn, je kunt het slecht vinden, maar het is wel muziek.
Geef concreet aan WELK gedragquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef cafca het volgende:
[..]
...
Ik ben serieus geïnteresseerd naar de mening van riazop over het gedrag van boef
Wat een autistisch schijtwijf ben je ook.quote:
Nee die bejaarden kountrie van Ilse dát is pas muziek bro!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Ice2015 het volgende:
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen,...
Want elke dag onterecht vast is uitbetalenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef riazop het volgende:
Surinaamse website FAKKA is nu ook boos:
Het OM kan hem vervolgen wat ze willen. Maar ze hebben wettelijk gezien geen POOT om op te staan en elke rechter zal dit beamen tijdens een rechtszaak. En kijk nou maar uit met het oppakken van die jongen steeds. Want elke dag onterecht vast is uitbetalen en gezien het feit dat dit ook van mijn belasting centen wordt betaald ben ik daar persoonlijk niet echt blij mee.
http://fakka.nl/het-om-wi(...)l-stopt-met-vloggen/
Het afzeiken van politieagenten, het patserig doen alsof hij een 17 jarige in elkaar heeft geslagen en het oproepen tot een matpartij, dat is zo'n beetje het gedrag wat de ophef deze week heeft veroorzaakt, toch?quote:
Je oogt hier toch wat mad.quote:
Hier schrikt het OM van, 100% zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef riazop het volgende:
Surinaamse website FAKKA is nu ook boos:
Het OM kan hem vervolgen wat ze willen. Maar ze hebben wettelijk gezien geen POOT om op te staan en elke rechter zal dit beamen tijdens een rechtszaak. En kijk nou maar uit met het oppakken van die jongen steeds. Want elke dag onterecht vast is uitbetalen en gezien het feit dat dit ook van mijn belasting centen wordt betaald ben ik daar persoonlijk niet echt blij mee.
http://fakka.nl/het-om-wi(...)l-stopt-met-vloggen/
quote:Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef riazop het volgende:
update
[ afbeelding ]
Missie: Populairste NL artiest ooit
/carequote:Trots: op Algerije en Alkmaar en Tilburg
Fixedquote:Fanbase: pubers
Fixedquote:Aantal hits: 0
/carequote:Genre: Pop, rap, house
Waarvan 56 miljoen gekochtquote:Aantal youtube streams: Iets over de 60 miljoen
Criminelen ophemelen.quote:Actief: Sinds 16 maanden, net na afsluiten van detentie.
Diezelfde lui die dit luisteren noemen rock, Amerikaanse hip hop, metal etc troep maar vinden kanker van broederliefde fantastisch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Ice2015 het volgende:
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen, geldt voor die hele rappende kliek zoals broederliefde,ronnie flex lil kleine etc, het is geen muziek
Als ik mijn stront niet doorspoel, maar op een wit doek uitsmeer en ik noem het "schilderij", dan zijn er inderdaad ook mensen die dat "kunst" vinden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:07 schreef Mark het volgende:
[..]
Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee die bejaarden kountrie van Ilse dát is pas muziek bro!
Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apen
Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.
Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat een autistisch schijtwijf ben je ook.
En nogal irritant. Het blijft wel autistisch lijstjes neerplempen, maar communicatie is schijnbaar niet mogelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 07:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.
He, bah!quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?
Ik vond het ook een beetje vies, achteraf gezien.quote:
kortom het leven in een notendopquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
....De teksten -....gaan alleen over chicks neuken (cq. je pik laten zuigen), handel in drugs, veel drank zuipen en verongelijkt doen over autoriteiten....t.
Oh?quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:
[..]
In NEDERENGELS nog wel
In Engelstalige landen liggen ze te brullen van het lachen hierom
Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. Maar het ging niet om Ilse hier.quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:
[..]
In NEDERENGELS nog wel
In Engelstalige landen liggen ze te brullen van het lachen hierom
Ja. Vooral ook jouw leven als zolderkamerautist.quote:
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.quote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. ....
quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.
Je hebt gelijk. Geen enkele soort muziek haalt het bij die fantastische, intelligente, briljante, hoogstaande tracks van Boef, Lil' Kleine, Ronnie Flex, Broederliefde, Monica Geuze (enzovoort) die jij onder het mom van "muziek" veelvuldig spamt.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.
quote:
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten. Die de laatste jaren ook nog eens onder druk staan omdat de Europese en Aziatische markten goeddeels zijn weggevallen, doordat lokale rappers die markt in handen hebben gekregen.quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
...Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen,....
Verongelijkt doen is ze met de paplepel ingegoten. GeenStijl had gisteren een vernietigend (en dus geweldig) stuk over de Nederlandse hiphopcultuur. Die discussie zou eens breder gevoerd moeten worden in dit land.quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen, maar waar heeft Boef over te klagen? Zijn trauma's dat hij op het VMBO zijn rapportcijfers niet kon opkrikken door op elk gepast en ongepast moment te roepen dat het discriminatie en/of racisme was? Het zal altijd een raadsel blijven...
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. ...
Dat heb je me vaker voor de voeten geworpen. Dus zou je mijn repliek moeten kennen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
....Ga maar snel weer liggen soppen bij de nieuwste clip van Lil Kleine (1 miljoen kliks in 2 dagen, dus het moet wel goed zijn), ...
Figuren als Lil Kleine en Monica Geuze - door jou opgehemeld - niet, wil je beweren?quote:Op zondag 18 september 2016 20:44 schreef riazop het volgende:
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten.
We zijn nergens ingetrapt. Litpho niet en ik ook niet. We kopen die bagger niet, we luisteren die zooi niet. We bekritiseren het, omdat het erbarmelijk slecht is. En omdat de figuren die het in elkaar flansen voor een groot deel ook nog eens dubieus zijn. Criminelen, figuren met gedragsproblemen, noem maar op.quote:Op zondag 18 september 2016 20:47 schreef riazop het volgende:
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?
Dan ben je er dus ingetrapt. Kennelijk weten repperts als Boef hun kunstwerkjes prima te vermarkten.
Helaas staan er taalfouten in dat stuk.quote:Op zondag 18 september 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verongelijkt doen is ze met de paplepel ingegoten. GeenStijl had gisteren een vernietigend (en dus geweldig) stuk over de Nederlandse hiphopcultuur. Die discussie zou eens breder gevoerd moeten worden in dit land.
Los van de wat stichtelijke passage halverwege (over "broeders") is het een prima stuk dat de vinger op de zere plek legt: http://www.geenstijl.nl/m(...)ulterele_muziek.html
Ook leuk om in dat kader te lezen: http://www.geenstijl.nl/m(...)eelen_kloosried.html
Denk hierbij nog even terug aan de Zaanse politica bij PAUW die één van de reljongeren prees om zijn 'talent' als rapper. Die houding is onderdeel van het probleem: zwakzinnig geneuzel, misplaatst zelfbeklag en bizar slechte teksten van kleuterschoolniveau worden als TALENT aangemerkt in dit land.
Talent....
Er is niets mis met Engelstalig, noch met andere talen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
.. zo gauw iets niet Nederlandstalig is, sta je meteen klaar om de prestaties van die artiest te downplayen. ...
Daar zit een een hoop marketing achter ja.quote:Op zondag 18 september 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Figuren als Lil Kleine en Monica Geuze - door jou opgehemeld - niet, wil je beweren?
[..]
En twijfels over die populariteit wil het ook niet op reageren.quote:Op zondag 18 september 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Figuren als Lil Kleine en Monica Geuze - door jou opgehemeld - niet, wil je beweren?
[..]
We zijn nergens ingetrapt. Litpho niet en ik ook niet. We kopen die bagger niet, we luisteren die zooi niet. We bekritiseren het, omdat het erbarmelijk slecht is. En omdat de figuren die het in elkaar flansen voor een groot deel ook nog eens dubieus zijn. Criminelen, figuren met gedragsproblemen, noem maar op.
Wat ook wel begint op te vallen, zijn jouw dubbele maatstaven. Engelstalige rappers (en ook andere soorten Engelstalige muziek) sabel je hard neer, maar Nederlandse rappers die precies hetzelfde "kunstje" flikken als hun Engelstalige soortgenoten, worden door jou opgehemeld. Je kunt niet ophouden met het benadrukken van hun populariteit. En alle verhalen over aanvaringen met de politie worden door jou met een smeuïg sausje overgoten.
Je geloofwaardigheid is nul.
Bijna 4 miljoen kliks! Kan ik dan spreken over een goed nummer?quote:Op zondag 18 september 2016 20:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat heb je me vaker voor de voeten geworpen. Dus zou je mijn repliek moeten kennen.
Of JIJ een muziekstuk kwalitatief wel of niet goed vindt, maak je ZELF uit. al heeft het 34 youtubekliks.
Ik stel slechts droog vast dat als een Lil Kleine 1m views in een week scoort, heel veel mensen dit kennelijk een goed nummer vinden. Mogen ze misschien?
Misschien heb jij gewoon een hele aparte smaak. Prima toch?
Nee, maar dat zegt het ook niet. Het is (om een al even onbegrijpelijke reden als die rappertjes) blijkbaar populair om naar te kijken. Vaak uit verwondering, leedvermaak of wat dan ook. Zoals ik hierboven al zei: met muziek heeft het weinig te makenquote:Op zondag 18 september 2016 21:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bijna 4 miljoen kliks! Kan ik dan spreken over een goed nummer?
Uiteraard.quote:Op zondag 18 september 2016 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar dat zegt het ook niet. Het is (om een al even onbegrijpelijke reden als die rappertjes) blijkbaar populair om naar te kijken. Vaak uit verwondering, leedvermaak of wat dan ook. Zoals ik hierboven al zei: met muziek heeft het weinig te maken
Net zo als riaclown, oog jij ook wat mad.quote:Op zondag 18 september 2016 21:58 schreef Crimyclown het volgende:
Gewoon boef man. Beng beng. S.O. naar m'n niffa's op de blok, ik zie jullie. M.O.B.
Of JIJ een muziekstuk kwalitatief wel of niet goed vindt, maak je ZELF uit. al heeft het 34 youtubekliks.quote:Op zondag 18 september 2016 21:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Bijna 4 miljoen kliks! Kan ik dan spreken over een goed nummer?
Je oogt hier toch wat mad, volgens mij ben jij lil kleine!quote:Op zondag 18 september 2016 22:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Of JIJ een muziekstuk kwalitatief wel of niet goed vindt, maak je ZELF uit. al heeft het 34 youtubekliks.
Ik stel slechts droog vast dat als een Zanger Rinus 4m views scoort, heel veel mensen dit kennelijk een goed nummer vinden. Mogen ze misschien?quote:Op zondag 18 september 2016 22:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Heel goed, vogeltjesdans aka lil kleine.quote:Op zondag 18 september 2016 22:47 schreef riazop het volgende:
De Boef bingo, voordat de oude nationale media hem ontdekten:
quote:Op zondag 18 september 2016 20:44 schreef riazop het volgende:
[..]
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten. Die de laatste jaren ook nog eens onder druk staan omdat de Europese en Aziatische markten goeddeels zijn weggevallen, doordat lokale rappers die markt in handen hebben gekregen.
Als je ECHTE gangstarappers wil horen die werken in retegevaarlijke zones moet je youtuben naar Caracas, Joburg of Lagos... Niet naar L.A.
Negatief in het nieuws komen vanwege crimineel, opruiend, storend gedrag is wat anders dan "ontdekt" worden.quote:Op zondag 18 september 2016 22:47 schreef riazop het volgende:
De Boef bingo, voordat de oude nationale media hem ontdekten:
Frans paspoort dus. Die boef.quote:Op zondag 18 september 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
De nieuwe BOEF vlog, zojuist gedropt, spint zijn kant van het verhaal van de laatste week
zelfs blonde milfs uit Hilversum willen met hem op de foto...
Al die kijks/kliks-topics hadden al sinds het begin (toen 'het' nog metaan heette) verboden moeten worden.quote:Op zondag 18 september 2016 23:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Riazop is momenteel toch wel de meest irritante user. Ik snap niet waarom hij/zij geen ban heeft.
Maakt steeds reclame, maakt kut topic,promoot geweld, reageert super selectief (ookal is dat niet tegen de regels, wel super irritant).
Kunnen we geen petitie starten zodat riazop een ipban krijgt?
Het zou je moeder maar zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 23:42 schreef riazop het volgende:
zelfs blonde milfs uit Hilversum willen met hem op de foto...
Vind het ook vervelend jammer dat hij geen afstand doet van al dat asociale gedrag.quote:Op zondag 18 september 2016 23:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Riazop is momenteel toch wel de meest irritante user. Ik snap niet waarom hij/zij geen ban heeft.
Maakt steeds reclame, maakt kut topic,promoot geweld, reageert super selectief (ookal is dat niet tegen de regels, wel super irritant).
Kunnen we geen petitie starten zodat riazop een ipban krijgt?
Zijn moeder woont in Frankrijk. Die gedragsregels zijn trouwens wel dope. Dat geeft de politie genoeg recht om hem gelijk op te mogen pakken. Dan is de lol er snel af, want dat gaat hem geld kosten, eh matie.quote:Op maandag 19 september 2016 00:07 schreef agter het volgende:
[..]
Frans paspoort dus. Die boef.
6 leefregels van justitie gekregen.
1. Hij mag niet met de politie praten. Tenzij er iets is.
2. Hij mag de politie niet filmen.
De rest wist hij niet.
Hij gaat nu naar Marokko om 'tot rust te komen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |