abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165382810
“De politie kan altijd maar overal gefilmd worden. Dat roept een beeld op van dis-respect. De juridische kaders om daartegen op te treden zijn er nog niet.” Wat kunnen we dus gaan verwachten de komende verkiezingstijd? Juist ja! Eureka! We mogen de politie in de toekomst natuurlijk gewoon niet meer filmen. Er moet natuurlijk weer een nieuw wetje doorgedrukt worden. Nederland als eerste en daarna door heel Europa. Nederland is tenslotte de proeftuin voor nieuwe wetgeving. Nederlanders accepteren toch wel alles.

http://www.beyondthematri(...)or-nieuwe-wetgeving/
pi_165382872
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:29 schreef riazop het volgende:

[..]

ik vroeg niet van wie, maar WELK gedrag PRECIES
Oke, als je dat verschil in gedrag niet ziet, laat maar zitten dan.
pi_165383217
Riazop zet Boef een brilletje op om nog enigszins intellectueel over te komen _O-
pi_165383662
Riazop is gewoon boefs moeder/zusje.
pi_165383742
quote:
“De politie kan altijd maar overal gefilmd worden. Dat roept een beeld op van dis-respect. De juridische kaders om daartegen op te treden zijn er nog niet.” Wat kunnen we dus gaan verwachten de komende verkiezingstijd? Juist ja! Eureka! We mogen de politie in de toekomst natuurlijk gewoon niet meer filmen. Er moet natuurlijk weer een nieuw wetje doorgedrukt worden. Nederland als eerste en daarna door heel Europa. Nederland is tenslotte de proeftuin voor nieuwe wetgeving. Nederlanders accepteren toch wel alles.

Bullshit. Nederlanders, en bepaalde groepen Nederlanders in het bijzonder moeten gewoon meer respect hebben voor de politie.
Zo niet, moet de politie daar adequaat op reageren.

Maar wat vind jij de houding van die kutvloggertjes jegens de politie, riazop?
Vind je dat boef gelijk heeft omdat hij heel veel kliks heeft, of vind je dat het eigenlijk ook niet kan?
pi_165383776
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:13 schreef riazop het volgende:

[..]

Durf je ook zo te praten tegen die gasten achter de miljarden fraude van de Panama Papers? Of ben je dan een heel beleefd mannetje?
Maakt wel even indruk zo'n net pak natuurlijk...
Heeft er geen moer mee te maken. Dit topic gaat over Boef: een rapper die meer opzien baart met z'n gedragsproblemen, z'n criminele en opruiiende gedrag, dan met de 'muziek' die hij maakt.

Ik erger me dood aan de verering van talentloze criminele sukkeltjes als Boef, dus ik benoem dat. Zeker tegenover kritiekloze hielenlikkers en JoeToep-klik-fetisjisten als jij.

Het enige dat je kunt, is wijzen op de populariteit van dit figuur en z'n talentloze soortgenoten. Elk relletje - weglopen bij optredens, crimineel gedrag, noem maar op - klop je nog fijn een keertje op. Waarbij je het gedrag niet veroordeelt, maar nog eerder een schouderklopje uitdeelt. Je hebt dat zelfde verongelijkte toontje als die kut-rappers zelf. Die lijken zelf ook maar niet te snappen dat hun gedrag problematisch is.
pi_165384019
quote:

De politie filmen is niet hetzelfde als de politie als een soort opdringerige sensatiejournalist ondervragen (zonder toestemming) en wijzen op hun falen. Maar ja, ook hier is je houding natuurlijk weer kritiekloos en in het voordeel van die arme, weerloze vloggers met hun super-talenten.
pi_165384090
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
Riazop is gewoon boefs moeder/zusje.
Riazop is iemand die op het obsessieve af heel internet volspamt met cijfers over kliks. Hier op FOK!, maar ook op diverse andere Nederlandse en Vlaamse websites.

Op FOK! doen ze daar niks aan, hebben de MUZ-mods herhaaldelijk aangegeven. Riazop doet namelijk niks dat tegen de policy is. Gelukkig is het ook niet tegen de policy om in een artiestentopic negatief te doen over de artiest in kwestie. Als is 'artiest' een groot woord voor figuren van het kaliber van BOEF.
pi_165384330
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Riazop is iemand die op het obsessieve af heel internet volspamt met cijfers over kliks. Hier op FOK!, maar ook op diverse andere Nederlandse en Vlaamse websites.

Op FOK! doen ze daar niks aan, hebben de MUZ-mods herhaaldelijk aangegeven. Riazop doet namelijk niks dat tegen de policy is. Gelukkig is het ook niet tegen de policy om in een artiestentopic negatief te doen over de artiest in kwestie. Als is 'artiest' een groot woord voor figuren van het kaliber van BOEF.
Het interessante is dat hij/zij acteert als grote fan van deze artiesten, maar als grootste argument geeft "het is populair, want heeft veel kliks"
Ik ben serieus geïnteresseerd naar de mening van riazop over het gedrag van boef
pi_165384390
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen, geldt voor die hele rappende kliek zoals broederliefde,ronnie flex lil kleine etc, het is geen muziek
pi_165384514
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef cafca het volgende:

[..]

Het interessante is dat hij/zij acteert als grote fan van deze artiesten, maar als grootste argument geeft "het is populair, want heeft veel kliks"
Ik ben serieus geïnteresseerd naar de mening van riazop over het gedrag van boef
Ik denk dat je een kritiekloos riedeltje krijgt en iets over witte mannen in pakken, met wellicht nog een vleugje over radiozenders die deze meuk niet draaien.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Ice2015 het volgende:
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen, geldt voor die hele rappende kliek zoals broederliefde,ronnie flex lil kleine etc, het is geen muziek
Eens.
  zaterdag 17 september 2016 @ 17:07:23 #137
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_165385204
quote:
het is geen muziek
Oneens. Het kan je ding niet zijn, je kunt het slecht vinden, maar het is wel muziek.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_165385677
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 17:07 schreef Mark het volgende:

[..]

Oneens. Het kan je ding niet zijn, je kunt het slecht vinden, maar het is wel muziek.
Niet mee eens, het is inmiddels duidelijk dat iedere mongool dit kan je hoeft er niks voor te kunnen
pi_165386385
quote:

[..]

pi_165387739
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:11 schreef cafca het volgende:

[..]
...
Geef concreet aan WELK gedrag
pi_165387769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat een autistisch schijtwijf ben je ook. :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165387787
quote:
Het is een schande om dit soort figuren artiesten te noemen,...
Nee die bejaarden kountrie van Ilse dát is pas muziek bro!
pi_165387841
Surinaamse website FAKKA is nu ook boos:

Het OM kan hem vervolgen wat ze willen. Maar ze hebben wettelijk gezien geen POOT om op te staan en elke rechter zal dit beamen tijdens een rechtszaak. En kijk nou maar uit met het oppakken van die jongen steeds. Want elke dag onterecht vast is uitbetalen en gezien het feit dat dit ook van mijn belasting centen wordt betaald ben ik daar persoonlijk niet echt blij mee.

http://fakka.nl/het-om-wi(...)l-stopt-met-vloggen/
pi_165387898
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef riazop het volgende:

Het OM kan hem vervolgen wat ze willen. Maar ze hebben wettelijk gezien geen POOT om op te staan en elke rechter zal dit beamen tijdens een rechtszaak. En kijk nou maar uit met het oppakken van die jongen steeds. Want elke dag onterecht vast is uitbetalen en gezien het feit dat dit ook van mijn belasting centen wordt betaald ben ik daar persoonlijk niet echt blij mee.

Want elke dag onterecht vast is uitbetalen :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165388065
quote:

[..]

Het afzeiken van politieagenten, het patserig doen alsof hij een 17 jarige in elkaar heeft geslagen en het oproepen tot een matpartij, dat is zo'n beetje het gedrag wat de ophef deze week heeft veroorzaakt, toch?
pi_165388175
quote:

[..]

Je oogt hier toch wat mad. :D
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_165388487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:50 schreef riazop het volgende:

Hier schrikt het OM van, 100% zeker.
pi_165388578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:10 schreef riazop het volgende:
update

[ afbeelding ]

Missie: Populairste NL artiest ooit
:')

quote:
Trots: op Algerije en Alkmaar en Tilburg
/care

quote:
Fanbase: pubers
Fixed

quote:
Aantal hits: 0
Fixed

quote:
Genre: Pop, rap, house
/care

quote:
Aantal youtube streams: Iets over de 60 miljoen
Waarvan 56 miljoen gekocht

quote:
Actief: Sinds 16 maanden, net na afsluiten van detentie.
Criminelen ophemelen. :')
pi_165388813
quote:
Diezelfde lui die dit luisteren noemen rock, Amerikaanse hip hop, metal etc troep maar vinden kanker van broederliefde fantastisch. :r

Waar gaat het heen met de jeugd.
pi_165389826
quote:

[..]

Als ik mijn stront niet doorspoel, maar op een wit doek uitsmeer en ik noem het "schilderij", dan zijn er inderdaad ook mensen die dat "kunst" vinden.

De meeste rappers - schaarse uitzonderingen daargelaten - komen niet verder dan verbale bagger. Alles draait alleen om street cred. De teksten - ik heb diverse teksten grondig gelezen - gaan alleen over chicks neuken (cq. je pik laten zuigen), handel in drugs, veel drank zuipen en verongelijkt doen over autoriteiten (zonder enige serieuze aanleiding). Met de vorige zin heb ik minstens 95 procent van alle Nederlandstalige hiphop anno 2016 samengevat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')