Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apenquote:Op zaterdag 17 september 2016 19:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee die bejaarden kountrie van Ilse dát is pas muziek bro!
Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Ice2015 het volgende:
[..]
Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apen
Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.
Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.quote:Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Wat een autistisch schijtwijf ben je ook.
En nogal irritant. Het blijft wel autistisch lijstjes neerplempen, maar communicatie is schijnbaar niet mogelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 07:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.
He, bah!quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?
Ik vond het ook een beetje vies, achteraf gezien.quote:
kortom het leven in een notendopquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
....De teksten -....gaan alleen over chicks neuken (cq. je pik laten zuigen), handel in drugs, veel drank zuipen en verongelijkt doen over autoriteiten....t.
Oh?quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:
[..]
In NEDERENGELS nog wel
In Engelstalige landen liggen ze te brullen van het lachen hierom
Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. Maar het ging niet om Ilse hier.quote:Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:
[..]
In NEDERENGELS nog wel
In Engelstalige landen liggen ze te brullen van het lachen hierom
Ja. Vooral ook jouw leven als zolderkamerautist.quote:
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.quote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. ....
quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.
Je hebt gelijk. Geen enkele soort muziek haalt het bij die fantastische, intelligente, briljante, hoogstaande tracks van Boef, Lil' Kleine, Ronnie Flex, Broederliefde, Monica Geuze (enzovoort) die jij onder het mom van "muziek" veelvuldig spamt.quote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:
[..]
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.
quote:
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten. Die de laatste jaren ook nog eens onder druk staan omdat de Europese en Aziatische markten goeddeels zijn weggevallen, doordat lokale rappers die markt in handen hebben gekregen.quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
...Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen,....
Verongelijkt doen is ze met de paplepel ingegoten. GeenStijl had gisteren een vernietigend (en dus geweldig) stuk over de Nederlandse hiphopcultuur. Die discussie zou eens breder gevoerd moeten worden in dit land.quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen, maar waar heeft Boef over te klagen? Zijn trauma's dat hij op het VMBO zijn rapportcijfers niet kon opkrikken door op elk gepast en ongepast moment te roepen dat het discriminatie en/of racisme was? Het zal altijd een raadsel blijven...
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?quote:Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. ...
Dat heb je me vaker voor de voeten geworpen. Dus zou je mijn repliek moeten kennen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
....Ga maar snel weer liggen soppen bij de nieuwste clip van Lil Kleine (1 miljoen kliks in 2 dagen, dus het moet wel goed zijn), ...
Figuren als Lil Kleine en Monica Geuze - door jou opgehemeld - niet, wil je beweren?quote:Op zondag 18 september 2016 20:44 schreef riazop het volgende:
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten.
We zijn nergens ingetrapt. Litpho niet en ik ook niet. We kopen die bagger niet, we luisteren die zooi niet. We bekritiseren het, omdat het erbarmelijk slecht is. En omdat de figuren die het in elkaar flansen voor een groot deel ook nog eens dubieus zijn. Criminelen, figuren met gedragsproblemen, noem maar op.quote:Op zondag 18 september 2016 20:47 schreef riazop het volgende:
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?
Dan ben je er dus ingetrapt. Kennelijk weten repperts als Boef hun kunstwerkjes prima te vermarkten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |