abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165391884
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Nee die bejaarden kountrie van Ilse dát is pas muziek bro!
Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apen
pi_165392826
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Ice2015 het volgende:

[..]

Zij kan zingen, wat die gasten doen is wat klanken uitstoten als een stelletje apen
Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.
pi_165393018
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:24 schreef cafca het volgende:

[..]

Daarnaast was Ilse vroeger iig nog een lekker wijf, voor die benaming komen Lil Kleine, Ronnie Flex en Boef zeker niet in aanmerking.
Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165397751
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 19:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Wat een autistisch schijtwijf ben je ook. :')
Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.
pi_165401051
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 07:45 schreef female81 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het net alsof je tegen een boom aan het praten bent. Het heeft allemaal geen zin.
En nogal irritant. Het blijft wel autistisch lijstjes neerplempen, maar communicatie is schijnbaar niet mogelijk. :N
pi_165401921
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 23:30 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Ik laat ronnie flex altijd vrouwenkleren aandoen en een pruik opzetten. Dan neuk ik hem keihard terwijl ie jankend vraagt: vind je me een lekker wijf?
He, bah! :{w
pi_165401943
quote:
13s.gif Op zondag 18 september 2016 13:33 schreef cafca het volgende:

[..]

He, bah! :{w
Ik vond het ook een beetje vies, achteraf gezien. :@
pi_165406931
Boefje mag ook niet meer optreden in Dordrecht. Niet goed voor zijn portemonnee, al die shows die worden geschrapt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_165407241
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

....De teksten -....gaan alleen over chicks neuken (cq. je pik laten zuigen), handel in drugs, veel drank zuipen en verongelijkt doen over autoriteiten....t.
kortom het leven in een notendop
pi_165407277
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:46 schreef Ice2015 het volgende:

[..]

Zij kan zingen, ...
In NEDERENGELS nog wel

In Engelstalige landen liggen ze te brullen van het lachen hierom
pi_165408184
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:

[..]

In NEDERENGELS nog wel

Oh?
pi_165408283
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:40 schreef riazop het volgende:

[..]

In NEDERENGELS nog wel

Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. Maar het ging niet om Ilse hier.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165408769
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef riazop het volgende:

[..]

kortom het leven in een notendop
Ja. Vooral ook jouw leven als zolderkamerautist.
pi_165408846
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, daarom stond het common linnets album ook in de hitlijsten in Engeland en Ierland. ....
3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.
pi_165409306
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:

[..]

3 weken in een chart gestaan. Vnl op basis van een handjevol itunes downloads. En vlot weer afgevoerd.

MEER DAN 10 MILJOEN KLIKS!
pi_165409341

MEER DAN 8 MILJOEN KLIKS!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2016 17:58:27 ]
pi_165410365
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef riazop het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Geen enkele soort muziek haalt het bij die fantastische, intelligente, briljante, hoogstaande tracks van Boef, Lil' Kleine, Ronnie Flex, Broederliefde, Monica Geuze (enzovoort) die jij onder het mom van "muziek" veelvuldig spamt.

Muziek draait bij jou volledig om kliks, om vermeende populariteit. Van een begrippen als kwaliteit of artistiek gehalte heb je overduidelijk nog nooit gehoord. Hilarisch wel... zo gauw iets niet Nederlandstalig is, sta je meteen klaar om de prestaties van die artiest te downplayen. The Common Linnets hadden een dikke Top 10-hit in het Verenigd Koninkrijk; iets dat maar zeer weinig artiesten uit Nederland lukt.

Maar dat stelt natuurlijk niks voor. De kijks van de nieuwste bagger-blog van Boef zijn vele malen belangrijker en wezenlijker. Agenten verrot schelden, drugs promoten, met geweld dreigen... dat zijn pas ECHT prestaties waar je mee thuis kunt komen. Ga maar snel weer liggen soppen bij de nieuwste clip van Lil Kleine (1 miljoen kliks in 2 dagen, dus het moet wel goed zijn), die in kinderlijke rijmpjes vertelt welke bitch hem nu weer klaarpijpte.
pi_165410371
quote:
_O-
Kliks kliks kliks !!1!!!

1. Ilse de lange - radio 100.000.000 kliks
2. Ilse de lange - love in the air 70.000.000 kliks
3. Ilse de lange - Twente 30.000.000 kliks

Ilse de lang uit Twente komt als een storm! Met meer dan miljoen verkochte albums. Heel YouTube is ermee bekend.

Haar vlogs zijn ook super populair, haar doel? De wereld overnemen!

:')___________
pi_165413654
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen, maar waar heeft Boef over te klagen? Zijn trauma's dat hij op het VMBO zijn rapportcijfers niet kon opkrikken door op elk gepast en ongepast moment te roepen dat het discriminatie en/of racisme was? Het zal altijd een raadsel blijven...
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_165413943
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2016 20:35 schreef Litpho het volgende:
...Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen,....
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten. Die de laatste jaren ook nog eens onder druk staan omdat de Europese en Aziatische markten goeddeels zijn weggevallen, doordat lokale rappers die markt in handen hebben gekregen.

Als je ECHTE gangstarappers wil horen die werken in retegevaarlijke zones moet je youtuben naar Caracas, Joburg of Lagos... Niet naar L.A.
pi_165414015
quote:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Dat een Amerikaanse zwarte rapper elke dag het risico loopt om in South Central door de overijverige politie overhoop geknald te worden zal niemand echt verbazen, maar waar heeft Boef over te klagen? Zijn trauma's dat hij op het VMBO zijn rapportcijfers niet kon opkrikken door op elk gepast en ongepast moment te roepen dat het discriminatie en/of racisme was? Het zal altijd een raadsel blijven...
Verongelijkt doen is ze met de paplepel ingegoten. GeenStijl had gisteren een vernietigend (en dus geweldig) stuk over de Nederlandse hiphopcultuur. Die discussie zou eens breder gevoerd moeten worden in dit land.

Los van de wat stichtelijke passage halverwege (over "broeders") is het een prima stuk dat de vinger op de zere plek legt: http://www.geenstijl.nl/m(...)ulterele_muziek.html

Ook leuk om in dat kader te lezen: http://www.geenstijl.nl/m(...)eelen_kloosried.html
Denk hierbij nog even terug aan de Zaanse politica bij PAUW die één van de reljongeren prees om zijn 'talent' als rapper. Die houding is onderdeel van het probleem: zwakzinnig geneuzel, misplaatst zelfbeklag en bizar slechte teksten van kleuterschoolniveau worden als TALENT aangemerkt in dit land.

Talent.... :')
pi_165414018
quote:
Wat me tot het einde der tijden zal verbazen aan dit soort Nederrappers is hun volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. ...
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?

Dan ben je er dus ingetrapt. Kennelijk weten repperts als Boef hun kunstwerkjes prima te vermarkten.
pi_165414229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

....Ga maar snel weer liggen soppen bij de nieuwste clip van Lil Kleine (1 miljoen kliks in 2 dagen, dus het moet wel goed zijn), ...
Dat heb je me vaker voor de voeten geworpen. Dus zou je mijn repliek moeten kennen.

Of JIJ een muziekstuk kwalitatief wel of niet goed vindt, maak je ZELF uit. al heeft het 34 youtubekliks.

Ik stel slechts droog vast dat als een Lil Kleine 1m views in een week scoort, heel veel mensen dit kennelijk een goed nummer vinden. Mogen ze misschien?

Misschien heb jij gewoon een hele aparte smaak. Prima toch?
pi_165414253
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:44 schreef riazop het volgende:
De meeste rappers in de VS zijn volgevreten marketing objecten.
Figuren als Lil Kleine en Monica Geuze - door jou opgehemeld - niet, wil je beweren? :')

quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:47 schreef riazop het volgende:
Jij wist nog niet dat ook rapmuziek op de eerste plaats "entertainment" is?
Dan ben je er dus ingetrapt. Kennelijk weten repperts als Boef hun kunstwerkjes prima te vermarkten.
We zijn nergens ingetrapt. Litpho niet en ik ook niet. We kopen die bagger niet, we luisteren die zooi niet. We bekritiseren het, omdat het erbarmelijk slecht is. En omdat de figuren die het in elkaar flansen voor een groot deel ook nog eens dubieus zijn. Criminelen, figuren met gedragsproblemen, noem maar op.

Wat ook wel begint op te vallen, zijn jouw dubbele maatstaven. Engelstalige rappers (en ook andere soorten Engelstalige muziek) sabel je hard neer, maar Nederlandse rappers die precies hetzelfde "kunstje" flikken als hun Engelstalige soortgenoten, worden door jou opgehemeld. Je kunt niet ophouden met het benadrukken van hun populariteit. En alle verhalen over aanvaringen met de politie worden door jou met een smeuïg sausje overgoten.

Je geloofwaardigheid is nul.
pi_165414258
Belgen hebben dan vele betere rappers,

Tiewai is tenminste een echte man.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2016 20:54:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')