Ja maar de Toto invullen is heel moeilijk hoor!!! Eredivisie is niet te voorspellen!quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Johan Derksen morgen, "dat had ik altijd al gezegd dat PSV kampioen zou worden", die kneus praat ook alleen maar met de wind mee.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Sterker nog, ik geef geen fuck om die wedstrijd.
je probeert te scorenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
Johan Derksen morgen, "dat had ik altijd al gezegd dat PSV kampioen zou worden", die kneus praat ook alleen maar met de wind mee.
In de VI gids staat gewoon PSV als kampioen genoteerd.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:30 schreef MakkieR het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Verreweg beste selectie, het zou een schande zijn als ze niet kampioen waren geworden"
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:26:31Dat krijg je als Johan Derksen voorspelt dat @AFCAjax kampioen wordt.. Dan wordt @PSV het.... reageer retweet
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 08-05-2016 om 16:38:59Scheelt me bovendien een kale kop. Lullig dat @niekb van @QmusicNL nu een tattoo Van @AFCAjax moet laten zetten #weddenschap reageer retweet
Ik geef geen fuck.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerste jaar: winst play offs EL
Tweede jaar: winst KNVB beker
Derde jaar: play offs
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat PSV kampioen is geworden.
El Ham liep de periode voor 2016 nog in de weg.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen had er nog meer kunnen maken, maar Van den Brom is een kuttrainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |