De Jeugd wordt niet begrepen. Dan nog liever Flinke namen o.i.d. Melodieuzer.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:10 schreef libranl het volgende:
Wat mij betreft mag Waylon nog een keer. Hij gaf zelf aan nog wel eens aan het Songfestival mee te willen doen. Een echte artiest die z'n eigen nummers schrijft (belangrijk), met een geweldig goede stem en uitstraling.
Indien beschikbaar zijn Kensington of Dotan in mijn ogen ook prima alternatieven. De Jeugd van Tegenwoordig lijkt mij ook wel experimenteel
Volgend jaar zijn ze volledig in de vergetelheid geraakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
O'G3NE is dan ook de hel met een stemgeluid.
twitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 18:40:00Jan Smit vertelt @NPORadio2: Ik ga er vanuit dat AvroTros mij aan het Songfestival mee laat doen, als ik het wil en het juiste liedje heb! reageer retweet
Mooi niet dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef Em31 het volgende:
twitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 18:40:00Jan Smit vertelt @NPORadio2: Ik ga er vanuit dat AvroTros mij aan het Songfestival mee laat doen, als ik het wil en het juiste liedje heb! reageer retweet
![]()
![]()
Griekenland heeft 10 jaar achter elkaar met hetzelfde gescoord. Ik denk niet dat degenen die alleen op de avond zelf kijken (en dat zijn de meeste kijkers) nog precies van elk land herinneren wat ze het jaar ervoor stuurden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:10 schreef female81 het volgende:
Geen O'G3NE. Alsjeblieft, NEE (irritante, neppe meisjes die wel kunnen zingen - maar dat is niet genoeg).
Daarbij hebben meidengroepjes het in het verleden maar zelden goed gedaan. Zelfs Frizzle Sizzle had met een goede act en nummer geen überhoge score.
Laura Van Den Elzen was een goed idee geweest als we niet dit jaar en in 2014 al country-achtige muziek hadden gestuurd. Ik zie de kijkers uit andere landen al denken, 'daar gaan ze weer'.
Met het risico op een 'typisch Hollandse' act met een goed zingende zangeres met een net-niet nummer en 3 wiegende houten klaasjes erachter. Ik krijg hier helemaal een Fluitsma & Van Tijn/Tjeerd Oosterhuis-beeld bij, qua nummer.quote:
Ik heb het niet over het nummer, maar over de artiest.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:13 schreef female81 het volgende:
[..]
Met het risico op een 'typisch Hollandse' act met een goed zingende zangeres met een net-niet nummer en 3 wiegende houten klaasjes erachter. Ik krijg hier helemaal een Fluitsma & Van Tijn/Tjeerd Oosterhuis-beeld bij, qua nummer.
En alsjeblieft drie blonde achtergrondzangeressen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Met een draaiorgel erachter. Of een molen. Of zoiets.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
Ik ga er vanuit dat Jan daar wel gelijk in heeft. Cornald durft geen nee te zeggen, want dan is die zijn baan als commentator waarschijnlijk kwijt. De directeur van de Tros vindt het ongetwijfeld helemaal geweldig. En Daniel Dekker vindt zo'n goede en ervaren zanger natuurlijk ook het einde. Tot zover de Nederlandse selectiecommissie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:05 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |