Die is al een keer geweest in de donkere jaren. Laten we onszelf dat niet nog een keer aandoen aub.quote:
Ik denk dat dat zo'n type is dat nergens 'nee' tegen zegt dus maak nou geen slapende honden wakker Piscje.quote:
Ik vrees dat vooral de hoeveelheid tijd die erin gaat zitten het probleem is.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Als je één van je top DJ's stuurt, Tiësto of Van Buuren ofzo, dan zijn zij wellicht wel bereid bij te leggen in het budget. Het zou me niet verbazen als zij tegenwoordig best oren hebben naar een optreden voor 200 miljoen kijkers, en het valt mij altijd op dat die jongens als internationale sterren ook wel vaak een zekere trots tentoonspreiden over hun Nederlandse nationaliteit.
En geld is voor hen het probleem niet.
Ja, nee, ik zag het iemand ergens schrijven hier, daaromquote:Op zondag 15 mei 2016 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zo'n type is dat nergens 'nee' tegen zegt dus maak nou geen slapende honden wakker Piscje.
Daar zit wel wat in ja.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vrees dat vooral dat de hoeveelheid tijd die erin gaat zitten het probleem is.
Hear, hear!quote:
Ik denk ook eerder in de trant van productie, hij hoeft daar niet als een lamlul achter een tafel te staan maar gewoon zijn artistieke bijdrage leveren. Maar ja, hoeveel heb je daar dan weer aan denk ik bij nader inzien. Dan zou je achter op het LED-scherm met knipperlichten THIS ENTRY IS SPONSORED BY TIESTO of zo moeten zetten.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:54 schreef Greys het volgende:
Een DJ die dan daar moet gaan staan 'playbacken'. Waarom zou je dat in godsnaam überhaupt willen, dat is toch een aanfluiting? Elke kijker weet dat de muziek op tape staat en dan moet zo'n wereldberoemde dude daar een beetje gaan staan neppen?
Ze produceren het nummer dan uiteraard zelf. Dus wel hun eigen werk, en om dan een willekeurig ander iemand daar het podium op te laten komen met die muziek lijkt me dan bij uitstek iets wat juist verkeerd zal vallen bij het publiek. Dan moet de wereldberoemde DJ en producent van de muziek daar ook idd zelf komen staan neppen. Met een goede zanger(es) erbij uiteraard.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:54 schreef Greys het volgende:
Een DJ die dan daar moet gaan staan 'playbacken'. Waarom zou je dat in godsnaam überhaupt willen, dat is toch een aanfluiting? Elke kijker weet dat de muziek op tape staat en dan moet zo'n wereldberoemde dude daar een beetje gaan staan neppen?
Jan Smit met een lied over het bombardement op Rotterdam, da's ook politiek. En dat zijn grootouders daardoor minder paling verkochten of zoquote:Op zondag 15 mei 2016 08:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11e is gewoon een prima prestatie, dit lied was qua aantrekkingskracht geen brede publiekstrekker, zeker met zo'n startpositie in een rij van 26.
En Douwe is zelf in een klap een A-artiest in NL door deze hype. Misschien plukt ie zelfs her en der internationaal de vruchten.
Dat een politiek getint lied uiteindelijk de zege pakt is wel jammer, maar veel artiesten zal het niet afschrikken.
En anders sturen we volgend jaar gewoon al Jan Smit, je kunt het maar gehad hebben
Dit 'duet' opperde ik ook toevallig in het andere topic.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:10 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister dit nog even. Waylon met uithalen en blazers. Goddomme wat werelds goed.
Als iemand even een andere tekst op dit nummer schrijft zijn we klaar, want dat mag tegenwoordig kennelijk
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/340205
Dat doen ze bij sommige sets toch nu ook al?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:54 schreef Greys het volgende:
Maar hij is een junk die je niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarvan heeft Waylon naast de beregoeie live zang ook nog een fijne broeierige kop en de eurovisieprettyboylooks, plus hij heeft de ervaring al met ESF drukte daar, plus het lef, plus de moves. Kat in 't bakkie jongens.
Dat is gewoon een filmpje. Iemand op de HKU maakt dat wekelijks. Eén keer animeren, en je bent klaar. Verder is het alleen maar eindeloos oefenen om de timing goed te krijgen.quote:
Volgens mij eind januari dit jaar pas.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer hoorden we vorig jaar dat het DB zou worden?
Nee, vorig jaar al.quote:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/346261quote:Douwe Bob naar songfestival
Dinsdag 22 september 2015
Douwe Bob gaat naar het Songfestival!
Samen met Jan Smit zit hij aan tafel. Wat zijn de verwachtingen?
Woah.quote:Op zondag 15 mei 2016 13:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar al.
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/346261
Begin februari zou het liedje bekend gemaakt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |