Je hebt gezien waar Georgia dit jaar ongeveer geëindigd is? Met een toch niet héél beroerd nummer?quote:Op zondag 15 mei 2016 10:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik denk dat we DIRECT eens moeten sturen met een heerlijk nummer. Ff de boel rocken volgend jaar
Helemaal gelijk met je theorie.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
Theorie incoming: De combinatie zangeresje/DJ wordt volgend jaar door ons ingezonden, denk ik. Country-achtige nummers als van TCL en Douwe Bob slaan aan, maar we moeten voorzichtig zijn dat we niet hetzelfde sturen ieder jaar, dat kan op den duur tegenwerken. Nu Oekraïne heeft gewonnen zet dat voor 2017 weer de toon voor veel copycats, zoals ieder jaar het geval is. Dus zwaarbeladen, etnisch, met een moderne midtempo beat en donkere, ingetogen staging. Copycats winnen doorgaans niet dus om op te vallen moet het licht verteerbaar én uptempo zijn. Dan is volgend jaar dus hét moment om de combinatie van een van onze bekende DJ's en een jonge zangeres met een dijk van een stem in te sturen, iets wat mensen al jaren suggereren.
Mijn voorkeur zou het absoluut niet hebben maar de timing is er goed voor.
Weet ik ff niet meer waar maar de beelden waren ook belachelijk epileptisch dat je niet kunt kijken.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Je hebt gezien waar Georgia dit jaar ongeveer geëindigd is? Met een toch niet héél beroerd nummer?
Lag meer aan het feit dat half Europa tegen de grond lag door een spontane epilepsieaanval en daardoor niet kon stemmenquote:Op zondag 15 mei 2016 10:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Je hebt gezien waar Georgia dit jaar ongeveer geëindigd is? Met een toch niet héél beroerd nummer?
Wel, je kan enkel verliezen met Eurovisiesongfestival als bekende artiest. Als je wint is dat "maar normaal" en als je niet wint dan kan dat killing zijn voor je verdere carrière.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:25 schreef female81 het volgende:
Engeland stuurt gewoon niet veel soeps in. Ze hebben een heel land vol topartiesten, maar wat ze insturen lijken meer artiesten die in jaar 2 van een of andere muziekacademie afgehaakt zijn omdat ze het nét niet bij konden benen. Dat niveau.
Al had die van vórig jaar meer verdiend dan dat het uiteindelijk kreeg. Ook dat was niet heel erg goed, maar wel vermakelijk.
Graag met Marlijn Weerdenburgquote:Op donderdag 12 mei 2016 12:09 schreef Greys het volgende:
Waylon is gewoon echt de beste optie als je dat héle rijtje wilt aanvinken.
Zou kunnen, qua uitstraling zit je bij Waylon sowieso goed.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Graag met Marlijn Weerdenburg![]()
![]()
Laat Waylon maar een liedje schrijven die beide qua stem past en je bent klaar.
Ze is met haar eigen band Miss Molly & Me ook meer van de huiskamerconcerten. Door Waylon en haar deelname aan It takes 2 leert ze nu dat ze ook op een andere manier kan performen. Als Waylon nu de vrijheid krijgt om te bepalen hoe en wat dan wordt het zeker wat. Waar TCL geen chemie had of iig niet langdurig, hebben Marlijn en Waylon dat wel.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:31 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat er genoeg opties zijn die qua uitstraling en stembereik tien keer beter uit de bus komen dan Marlijn Weerdenburg. Leuk dat ze aardig blijkt te kunnen zingen maar zo geweldig vind ik die duetten niet.
Beginnend met de wenkbrauw, Waylon weet wel net als Douwe hoe ie met de camera kan spelen.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zou kunnen, qua uitstraling zit je bij Waylon sowieso goed.
Die blikken in de camera![]()
Nee, mijn voorkeur heeft het ook niet, maar ik zeg: Doen!quote:Op zondag 15 mei 2016 10:10 schreef Cee het volgende:
Theorie incoming: De combinatie zangeresje/DJ wordt volgend jaar door ons ingezonden, denk ik. Country-achtige nummers als van TCL en Douwe Bob slaan aan, maar we moeten voorzichtig zijn dat we niet hetzelfde sturen ieder jaar, dat kan op den duur tegenwerken. Nu Oekraïne heeft gewonnen zet dat voor 2017 weer de toon voor veel copycats, zoals ieder jaar het geval is. Dus zwaarbeladen, etnisch, met een moderne midtempo beat en donkere, ingetogen staging. Copycats winnen doorgaans niet dus om op te vallen moet het licht verteerbaar én uptempo zijn. Dan is volgend jaar dus hét moment om de combinatie van een van onze bekende DJ's en een jonge zangeres met een dijk van een stem in te sturen, iets wat mensen al jaren suggereren.
Mijn voorkeur zou het absoluut niet hebben maar de timing is er goed voor.
Als 'ie nog een keer gaat, gun ik hem een gezelliger festival dan in Oekraine.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Waylon niet een pop ballad doen, zo'n (bijna) tranentrekker? Die kwamen gister ook voorbij.
Nou ja, laat maar, dat scoort vast niet genoeg
Gelukkig nog iemand die er zo over denkt. Sommigen hier doen alsof ze opeens een wereldzangeres is.quote:Op zondag 15 mei 2016 10:31 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat er genoeg opties zijn die qua uitstraling en stembereik tien keer beter uit de bus komen dan Marlijn Weerdenburg. Leuk dat ze aardig blijkt te kunnen zingen maar zo geweldig vind ik die duetten niet.
DAAR HEEFT NEDERLAND GEEN GELD VOOR. zo'n combi DJ zangeresje wordt alleen wat als je er een knetter van een visuele show omheen gooit. Hebben we de centen niet voor.quote:Op zondag 15 mei 2016 11:13 schreef Piperidine het volgende:
Ik zou het een keer proberen met één en al spektakel en een lichtshow. Semi-DJ op het podium, zangeresje erbij en knallen. Beetje Eva Simons of Sharon Doorson-achtig, al ben ik persoonlijk niet fan van die muziek, maar het is wel het enige geluid wat je hoort op het ESF.
Die show van Zweden vorig jaar was niet duur.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
DAAR HEEFT NEDERLAND GEEN GELD VOOR. zo'n combi DJ zangeresje wordt alleen wat als je er een knetter van een visuele show omheen gooit. Hebben we de centen niet voor.
Niet? Met dat interactieve poppetje?quote:Op zondag 15 mei 2016 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die show van Zweden vorig jaar was niet duur.
Als je één van je top DJ's stuurt, Tiësto of Van Buuren ofzo, dan zijn zij wellicht wel bereid bij te leggen in het budget. Het zou me niet verbazen als zij tegenwoordig best oren hebben naar een optreden voor 200 miljoen kijkers, en het valt mij altijd op dat die jongens als internationale sterren ook wel vaak een zekere trots tentoonspreiden over hun Nederlandse nationaliteit.quote:Op zondag 15 mei 2016 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
DAAR HEEFT NEDERLAND GEEN GELD VOOR. zo'n combi DJ zangeresje wordt alleen wat als je er een knetter van een visuele show omheen gooit. Hebben we de centen niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |