SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffRED ONS HENNIEGOD![]()
Snap de paniek ook niet echt bij de meeste hierquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef ShaoliN het volgende:
Lol, Ajax trekt dit echt nog wel over de streep. Rustig blijven.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.!!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dat roep ik al ruim een half jaarquote:Op zondag 8 mei 2016 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het is echt fucking dramatisch. Je verdient die schaal niet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ben bang dat er de komende jaren weer extreme droogte gaat komen qua prijzen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gewoon 3-2 tegen De fucking Graafschap over 2 wedstrijden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat krijg je he met Frankje aan het roerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:03 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon 3-2 tegen De fucking Graafschap over 2 wedstrijden![]()
Het zou wel heel armoedig zijn als dit team landskampioen wordt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
3x kampioen en nu virtueel 2e met een miniem verschil, terwijl ze het nog altijd binnen kunnen slepenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:04 schreef badschaap het volgende:
[..]
Dat krijg je he met Frankje aan het roer![]()
![]()
Trolololol
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Je ziet het aan de wissels, De boer weet echt niet meer wat hij aan het doen is. Zelfde als Hiddink bij NL teamquote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3x kampioen en nu virtueel 2e met een miniem verschil, terwijl ze het nog altijd binnen kunnen slepen![]()
Stelletje zeikers, De Boer heeft het geweldig gedaan, 4 keer met een kut team kampioen geworden. Bijna 5 keer.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Zelfde geld voor PSV.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef Parafernalia het volgende:
Het zou wel heel armoedig zijn als dit team landskampioen wordtI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Johan draait zich om in zijn grafquote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef GewoneBurger het volgende:
Gelukkig hoeft Johan dit niet mee te maken, wat slecht zeg.![]()
Goed spel>kampioen wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3x kampioen en nu virtueel 2e met een miniem verschil, terwijl ze het nog altijd binnen kunnen slepen![]()
De boer mag optyfen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je ziet het aan de wissels, De boer weet echt niet meer wat hij aan het doen is. Zelfde als Hiddink bij NL teamDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
en als Fischer direct een onterechte penalty forceert is De Boer weer een heldquote:Op zondag 8 mei 2016 16:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
Je ziet het aan de wissels, De boer weet echt niet meer wat hij aan het doen is. Zelfde als Hiddink bij NL team
Bezem door de selectie![]()
70% mag oprottenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gudelj speelt goed, als enige middenvelderquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef wieisboos het volgende:
Sererowat is hij toch goed he
en die Gudelj, ook zo'n harde werker![]()
nou ja, in mindere mate wel. Maar in Nederland ben je idd vaak kampioen van de armoedequote:Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zal haar vertellen vanavond te bijten ipv te sabbelen![]()
![]()
Waarom zou je de selectie omgooien als er dan nog steeds dezelfde mensen voor verantwoordelijk zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bezem door de selectie![]()
70% mag oprotten![]()
Doe normaal idiootquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef badschaap het volgende:
Mag die bus waarin ze terug rijden tegen een boom aanrijden.Oh.![]()
-hou het wel netjes-
[ Bericht 88% gewijzigd door KingRoland op 08-05-2016 16:27:33 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Drank de Boer gaat sowieso weg. Die heeft ze al een poos niet meer op een rijtje. Begon met die albino uit IJslandquote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou je de selectie omgooien als er dan nog steeds dezelfde mensen voor verantwoordelijk zijnI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hij speelt goed naar zijn mogelijkheden maar hij is gewoon geen Ajaxspeler. Dit middenveld is veel te statisch. Je moet creativiteit hebben, je kunt niet gewoon de bal naar voren schieten en hopen op een bevlieging van de buitenspelers.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gudelj speelt goed, als enige middenvelder![]()
Waar is Makkelie?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef Burrito het volgende:
waar blijft de aanval storm? het is fucking zoutloos dit allemaalI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Waar gaat hij naartoe dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Drank de Boer gaat sowieso weg. Die heeft ze al een poos niet meer op een rijtje. Begon met die albino uit IJslandMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
mee eens vandaag klopt er weinig van maar dat ligt dus meer aan Klaassen en Serero dan Gudeljquote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt goed naar zijn mogelijkheden maar hij is gewoon geen Ajaxspeler. Dit middenveld is veel te statisch. Je moet creativiteit hebben, je kunt niet gewoon de bal naar voren schieten en hopen op een bevlieging van de buitenspelers.![]()
Terug naar zijn vrouw, kan ie in de winkel gaan helpenquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
92ste minuut 1-2 ajaxTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat is even wenselijk als onwaarschijnlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Terug naar zijn vrouw, kan ie in de winkel gaan helpenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een facking kutseizoen, niet normaal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Vreemd genoeg ben ik als Feyenoorder compleet overtuigd dat Ajax er nog wel eentje inpeert in de 92e minuut ofzo.Niets is sterker dan dat ene woord...![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:15 schreef Siyara het volgende:
Vreemd genoeg ben ik als Feyenoorder compleet overtuigd dat Ajax er nog wel eentje inpeert in de 92e minuut ofzo.![]()
![]()
Ik gun het PSV ook gewoon niet, ze zijn niks beterquote:Op zondag 8 mei 2016 16:14 schreef Reemi het volgende:
Hele jaar uitgelachen worden doof PSV. De hel.Dit jaar is het echt de kampioen van de armoe, ongeacht wie er wint.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ik als PSV'er ook, al kijk ik de wedstrijd niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:15 schreef Siyara het volgende:
Vreemd genoeg ben ik als Feyenoorder compleet overtuigd dat Ajax er nog wel eentje inpeert in de 92e minuut ofzo.![]()
Nee. Ajax doet helemaal niets.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:15 schreef Siyara het volgende:
Vreemd genoeg ben ik als Feyenoorder compleet overtuigd dat Ajax er nog wel eentje inpeert in de 92e minuut ofzo.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik gun het PSV ook gewoon niet, ze zijn niks beterDit jaar is het echt de kampioen van de armoe, ongeacht wie er wint.
![]()
![]()
Hoeveel zal de graafschap als extra premie krijgen?
Ook weer de beste wedstrijd van de graafschap en wel ja precies tegen Ajax!![]()
wordt nog 1-2 jongens niet getreurd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
tuurlijk is psv wel beter, eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik gun het PSV ook gewoon niet, ze zijn niks beterDit jaar is het echt de kampioen van de armoe, ongeacht wie er wint.
Waar zijn die gasten met 'Er is nog tijd genoeg, we maken er nog wel 1' Huilon in een hoekjeI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:quote:Op zondag 8 mei 2016 16:15 schreef Siyara het volgende:
Vreemd genoeg ben ik als Feyenoorder compleet overtuigd dat Ajax er nog wel eentje inpeert in de 92e minuut ofzo.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dit topic is hel de komende dagen. Wordt straks overspoeld door boeren.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
terechtquote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic is hel de komende dagen. Wordt straks overspoeld door boeren.![]()
Niet onterecht.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic is hel de komende dagen. Wordt straks overspoeld door boeren.![]()
Nah, kan nog steeds voor julliequote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic is hel de komende dagen. Wordt straks overspoeld door boeren.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
De grootste troll is toch al gezet door Ajax zelfquote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic is hel de komende dagen. Wordt straks overspoeld door boeren.Oh.![]()
Voor sommige, ik heb het lopen kankeren in topics van andere clubs nooit gesnapt.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Mooi tijdrekken jongens."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hoop dat ik vanavond een persconferentie waar Drank ontslag neemt zieI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Net AZquote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef DaveDave09 het volgende:
Hier worden we de komende 50jaar nog mee getrold![]()
Dat moet gevierd wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef Parafernalia het volgende:
gefeliciteerd met een knappe tweede plek jongens
RED ONS HENNIEGOD![]()
KANKER, vieze kanker homo's allemaal aan de hoogste boomI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Hoe voelen jullie je nu?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
BOEREH! BOEREH!"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vieze kk zooi man. Fuck Frank man. Weg met die vieze mongoolCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Vieze kk zooi man. Fuck Frank man. Weg met die vieze mongool_____!
![]()
nou nou nouquote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
KANKER, vieze kanker homo's allemaal aan de hoogste boom![]()
Dit maakt mijn zondag van 99 naar 100% goedDe kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Ik zat bijna te janken van genot
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Al die troep die ze al in Amsterdam hebben neergezet![]()
100den liters bier voor niks
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Eens, natuurlijk hadden ze het vandaag moeten pakkenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk wel, maar vandaag was het ook wel abominabel die 2e helftMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
150% gefaald seizoen. De Boer mag ontslagen worden, Overmars en vd Sar mogen eruit.
Grote schoonmaak door de selectie. Het is 1 groot kankergezwel wat er nu zit en dat moet je helemaal wegsnijden.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hoeveel aids duels hebben we gehad? 30? Ik vind het alleen kut dat we weer niet zeker zijn van cl. Daarin spelen ze vrijwel altijd aardighhhhh![]()
hahahahahahahahahahah
hahahahahahahahahMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gelukkig is het mooi weer, lekker terrasje pakkenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:27 schreef Zelfscanner het volgende:
100den liters bier voor niks
Hier, ach helaasquote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Doublepain het volgende:
HEEFT IEMAND OPPERKNEUS FIREFOX GEZIEN?
WAt een KK KNEUS HAHAHAWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wat heeft Van der Sar verkeerd gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
150% gefaald seizoen. De Boer mag ontslagen worden, Overmars en vd Sar mogen eruit.
Grote schoonmaak door de selectie. Het is 1 groot kankergezwel wat er nu zit en dat moet je helemaal wegsnijden.
Behalve "er was wat kanker geconstateerd"Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Graafschap feest alsof ze kampioen zijn
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit ja. Prachtig, stof om jaren mee te sarren.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:27 schreef Zelfscanner het volgende:
100den liters bier voor niks![]()
Uiteindelijk wel, je haalt het niet over de streep.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Terechtquote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef star_gazer het volgende:
De Graafschap feest alsof ze kampioen zijn![]()
En terecht.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef star_gazer het volgende:
De Graafschap feest alsof ze kampioen zijn![]()
Gefeliciteerdquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Moet toch iemand het kampioenschap vieren in dat stadion.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef star_gazer het volgende:
De Graafschap feest alsof ze kampioen zijnBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
wat een ongelofelijke huftersquote:Op zondag 8 mei 2016 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens, natuurlijk hadden ze het vandaag moeten pakken![]()
Hey Ruud Gullit moet huilen"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uh ja goeiequote:Op zondag 8 mei 2016 16:29 schreef TheJanitor het volgende:
Waar zijn al die PSV'ers met hun complotten dat Ajax kampioen MOEST worden?![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Elan het volgende:
BEKER IS EEN TROOSTPRIJS JONGENS KAMPIOENSCHAP TELT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon een gebrek aan kwaliteit en een gebrek aan een goed spelidee, imoquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Altijd afhankelijk hè. Tyfuslampen. Kut pinokkio die cocu. Bah bahCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dit moet wel van ajaxnetwerk komenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Altijd afhankelijk hè. Tyfuslampen. Kut pinokkio die cocu. Bah bah![]()
Klopt ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:28 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
![]()
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Nou ja, de scheidsrechters hebben hun best gedaan. Eens temeer is het dus een wanprestatie van ajax...quote:Op zondag 8 mei 2016 16:29 schreef TheJanitor het volgende:
Waar zijn al die PSV'ers met hun complotten dat Ajax kampioen MOEST worden?![]()
Nja als je in de beslissende wedstrijd niet eens van de nummer 17 kan winnen dan verdien je het ook niet.![]()
nou ja het is maar De Graafschap hoor, maar als je dan zelf hotseknotse begonia voetbal gaat spelen maak je het hun wel heel makkelijkquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een gebrek aan kwaliteit en een gebrek aan een goed spelidee, imo![]()
En volgend seizoen de seizoenskaarten gewoon weer lekker 10% duurderI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat zou Makkelie nu voelen?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Altijd afhankelijk hè. Tyfuslampen. Kut pinokkio die cocu. Bah bah![]()
Goed bezig Kingrolandquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Enkele reacties verwijderd.
Netjes houden.
Ik hoop dat we het enigszins inhoudelijk kunnen houden
de realisatie komt pas als we weer verkracht worden in 3e vclquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk lach ik nu heel hard
Maar misschien besef ik het nog niet helemaalhhhhh![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Gruisman het volgende:
Nja als je in de beslissende wedstrijd niet eens van de nummer 17 kan winnen dan verdien je het ook niet.Snelle Egel![]()
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dick Advocaat is opgedoemd in de gestalte van Frank de Boer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat (...) voor alle supportersquote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En volgend seizoen de seizoenskaarten gewoon weer lekker 10% duurder
[ Bericht 1% gewijzigd door KingRoland op 08-05-2016 16:33:50 (taalgebruik) ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vond het wel redelijk symbool staan voor de rest van het seizoen (al was dit wel een stuk slechter dan gemiddeld)quote:Op zondag 8 mei 2016 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja het is maar De Graafschap hoor, maar als je dan zelf hotseknotse begonia voetbal gaat spelen maak je het hun wel heel makkelijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wij zijn ajax , wij zijn jiskefetquote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat was het ook alweer?
Iets met, wij zijn de beste?RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank moet per direct eruit gegooid worden. Dit seizoen is volkomen gefaald door hem.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat nog steeds en zal geen enkele club uit NL gaat inhalen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat was het ook alweer?
Iets met, wij zijn de beste?![]()
Je moet ook wel een enorm trieste bokkenpijper zijn als je hier nu lekker komt trollen en anderen uit komt lachenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:30 schreef KingRoland het volgende:
Enkele reacties verwijderd.
Netjes houden.Laffe huichelaar![]()
Dat boeit me niet. Die zelfvoldaan grafkop van die Luuk de jong. En die vieze Cocu die het allemaal al aan zag komen. Laat ze kapot vallen. Echt waar zak in elkaar in Eindhoven.quote:Charlie: How's it going in there?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
Dit seizoen zat alles mee, dan moet je alleen even dat cadeautje uitpakken tegen De Graafschap. Maar dat is te veel gevraagd![]()
Gelukkig gaat Barcelona wel kampioen worden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Iets met de club is naar de klote, weg met Netto en De Boerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat was het ook alweer?
Iets met, wij zijn de beste?
En dan ben ik nog niet eens mad, kun je nagaan
De Boer rot op, alsjeblieft: rot op.
Milik eraf halen en dan maar wanhopig Van der Hoorn voorin zetten terwijl die compleet niet weet welke loopacties een spits moet maken. Dit is echt zo treurig.![]()
Sorry jongens, maar dit kon echt gewoon niet!!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
FdB haalt Milik eruit. Van der Hoorn is dan ook de betere spits, immers. Geniale zet. FdB een standbeeld. In Eindhoven.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Je haalt toch niet Milik eraf en Mikey in de spits als je moet scorenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik eraf halen en dan maar wanhopig Van der Hoorn voorin zetten terwijl die compleet niet weet welke loopacties een spits moet maken. Dit is echt zo treurig.
Als Mike f*king van der Hoorn je laatste redmiddel is in een wedstrijd als deze weet je hoe ver Frank gezonken is.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik eraf halen en dan maar wanhopig Van der Hoorn voorin zetten terwijl die compleet niet weet welke loopacties een spits moet maken. Dit is echt zo treurig.Snelle Egel![]()
Dat dus. De Boer heeft ons deze titel gekost.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik eraf halen en dan maar wanhopig Van der Hoorn voorin zetten terwijl die compleet niet weet welke loopacties een spits moet maken. Dit is echt zo treurig.![]()
IPhone 7 gewonnen. Dat is een hoogtepunt als je bij De Graafschap speelt!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Gruisman het volgende:
Graafschap spelers ook nog steeds op het veld alsof ze kampioen zijn geworden![]()
Inderdaad, dat zei ik ook al tijdens de wedstrijd, typerend voor het seizoen, teveel ergernis, ook al werd er uiteindelijk veel gewonnenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond het wel redelijk symbool staan voor de rest van het seizoen (al was dit wel een stuk slechter dan gemiddeld)![]()
Fisscher dan voor Cerny.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als Mike f*king van der Hoorn je laatste redmiddel is in een wedstrijd als deze weet je hoe ver Frank gezonken is.![]()
![]()
![]()
Dat was echt een onbegrijpelijke keuze jaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Milik eraf halen en dan maar wanhopig Van der Hoorn voorin zetten terwijl die compleet niet weet welke loopacties een spits moet maken. Dit is echt zo treurig.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hahahahhhahhaaaaaaa.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorm trieste bokkenpijper zijn als je hier nu lekker komt trollen en anderen uit komt lachen![]()
Ook al speelde Grabrich in de spits je moet godverdomme toch van de Graafschap kunnen winnen? Frank moet echt optiefen. Ik ben zo zat van die fucking g trainer.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als Mike f*king van der Hoorn je laatste redmiddel is in een wedstrijd als deze weet je hoe ver Frank gezonken is.Charlie: How's it going in there?
Gisteren was hij nog een koning...quote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar het is zo leuk, tijden lang hoor je ze arrogant verkondigen dat er maar 1 kampioen is, en nu een wanprestatie tegen een bijna hekkensluiter en daardoor misgrijpen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorm trieste bokkenpijper zijn als je hier nu lekker komt trollen en anderen uit komt lachen
Als arrogantie de deksel op de neus krijgt is dat altijd leuk, maar in dit geval extra leuk.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
vond ik ook wel een vreemde wisselquote:Op zondag 8 mei 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Je verdient het op basis van dit gewoon niet. Zo simpel is het.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
WZAWZDB![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Op basis van 4 seizoenen zaadvoetbal jequote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je verdient het op basis van dit gewoon niet. Zo simpel is het.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Uitstekende samenvattingquote:Op zondag 8 mei 2016 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zei ik ook al tijdens de wedstrijd, typerend voor het seizoen, teveel ergernis, ook al werd er uiteindelijk veel gewonnen
Op basis van het hele seizoen niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je verdient het op basis van dit gewoon niet. Zo simpel is het.![]()
Die arrogantie viel wel mee, hoop mensen geloofden er niet in.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk, tijden lang hoor je ze arrogant verkondigen dat er maar 1 kampioen is, en nu een wanprestatie tegen een bijna hekkensluiter en daardoor misgrijpen.
Als arrogantie de deksel op de neus krijgt is dat altijd leuk, maar in dit geval extra leuk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Klopt ja, dat had ik ook echt niet gedaan als het andersom was. Jammer dat je er altijd mensen tussen hebt zitten die geen fatsoensnormen hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorm trieste bokkenpijper zijn als je hier nu lekker komt trollen en anderen uit komt lachen![]()
O jee, frustraties...quote:Op zondag 8 mei 2016 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
de neusquote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als arrogantie de deksel op de neus krijgt is dat altijd leuk, maar in dit geval extra leuk.
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk, tijden lang hoor je ze arrogant verkondigen dat er maar 1 kampioen is, en nu een wanprestatie tegen een bijna hekkensluiter en daardoor misgrijpen.
Als arrogantie de deksel op de neus krijgt is dat altijd leuk, maar in dit geval extra leuk.![]()
![]()
Het was dan ook op basis van het gehele seizoen niet verdiend geweest, beste pascalusquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach ja ons blijft nu wel meerdere inmaak partijen in de champions league bespaart, en hopelijk rot die kut trainer nou ook eens op.![]()
Hier moest ik wel even om giechelen.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, dat had ik ook echt niet gedaan als het andersom was. Jammer dat je er altijd mensen tussen hebt zitten die geen fatsoensnormen hebben.Ja, ik vind het heel erg dat Ajax geen kampioen geworden is hoor....quote:Laffe huichelaar![]()
Klopt. Deze wedstrijd staat dan ook symbool voor dit seizoen, en Frank in het algemeen. Tijd dat Frank opstapt, het is klaar met hem.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, dat had ik ook echt niet gedaan als het andersom was. Jammer dat je er altijd mensen tussen hebt zitten die geen fatsoensnormen hebben.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: